quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:43 schreef borisz het volgende:
Belastingdienst heeft een gat van 3,4 miljoen die moeten ze maar verhalen op de rokers hier
Ik val af, heb al een week niet meer gepokerd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:44 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Nee, laat ze dat maar verhalen op de pokerverslaafde gokkers.
Duizeligheid, misselijkheid, hoofdpijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik val af, heb al een week niet meer gepokerd.
nee zo'n periode dat je er even geen zin in hebtquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Duizeligheid, misselijkheid, hoofdpijn
Daar zit ik ook in, pak die rokers maar aan!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]
nee zo'n periode dat je er even geen zin in hebt
game bedoel je?quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n dndiek moet zich schamen. Als badmintonner kost het net die cruciale punten bij een gelijkopgaande match.
Kan je wel een handig rookgordijn neerleggen zodat de tegenstander de shuttle niet meer ziet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n dndiek moet zich schamen. Als badmintonner kost het net die cruciale punten bij een gelijkopgaande match.
ik bestel alle kerstcadeautjes onlinequote:Op zaterdag 8 december 2007 13:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga maar een kerstkadootjes shoppen.
Ho ho ho
ik ben bezig met het opnieuw rangen van de dvd's, daarna ben ik van plan om uitgebreid foto's te makenquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:14 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Hier waren we dus
PH 750 DVD'sdammm
kan je nog nieuwe foto's van de collectie ??
En weer terug en de kado's ingepakt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga maar een kerstkadootjes shoppen.
Ho ho ho
Was het zo makkelijk dan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
OMFG! Het geluid van Q-Music is geraden!
Wat was het en hoe hoog stond de teller?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
OMFG! Het geluid van Q-Music is geraden!
Nou, neequote:
Ik lees het nu door de link van Golfer:quote:
Ik hoor er nu pas voor het eerst vanquote:Al weken lang was Nederland in de ban van de enige juiste oplossing.
Ik volg t niet, maar zag net toevallig een topic erover. Had er wel al een paar keer over gehoord, maar ik luister zelf geen Kuu.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eergisteren minimaal al, Eng.
Weer thuis van 't korfbal.
Ik volg 't ook niet, maar ik hoorde 't donderdag.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik volg t niet, maar zag net toevallig een topic erover. Had er wel al een paar keer over gehoord, maar ik luister zelf geen Kuu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |