quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:43 schreef borisz het volgende:
Belastingdienst heeft een gat van 3,4 miljoen die moeten ze maar verhalen op de rokers hier
Ik val af, heb al een week niet meer gepokerd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:44 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Nee, laat ze dat maar verhalen op de pokerverslaafde gokkers.
Duizeligheid, misselijkheid, hoofdpijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik val af, heb al een week niet meer gepokerd.
nee zo'n periode dat je er even geen zin in hebtquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Duizeligheid, misselijkheid, hoofdpijn
Daar zit ik ook in, pak die rokers maar aan!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]
nee zo'n periode dat je er even geen zin in hebt
game bedoel je?quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n dndiek moet zich schamen. Als badmintonner kost het net die cruciale punten bij een gelijkopgaande match.
Kan je wel een handig rookgordijn neerleggen zodat de tegenstander de shuttle niet meer ziet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n dndiek moet zich schamen. Als badmintonner kost het net die cruciale punten bij een gelijkopgaande match.
ik bestel alle kerstcadeautjes onlinequote:Op zaterdag 8 december 2007 13:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga maar een kerstkadootjes shoppen.
Ho ho ho
ik ben bezig met het opnieuw rangen van de dvd's, daarna ben ik van plan om uitgebreid foto's te makenquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:14 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Hier waren we dus
PH 750 DVD'sdammm
kan je nog nieuwe foto's van de collectie ??
En weer terug en de kado's ingepakt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga maar een kerstkadootjes shoppen.
Ho ho ho
Was het zo makkelijk dan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
OMFG! Het geluid van Q-Music is geraden!
Wat was het en hoe hoog stond de teller?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
OMFG! Het geluid van Q-Music is geraden!
Nou, neequote:
Ik lees het nu door de link van Golfer:quote:
Ik hoor er nu pas voor het eerst vanquote:Al weken lang was Nederland in de ban van de enige juiste oplossing.
Ik volg t niet, maar zag net toevallig een topic erover. Had er wel al een paar keer over gehoord, maar ik luister zelf geen Kuu.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eergisteren minimaal al, Eng.
Weer thuis van 't korfbal.
Ik volg 't ook niet, maar ik hoorde 't donderdag.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik volg t niet, maar zag net toevallig een topic erover. Had er wel al een paar keer over gehoord, maar ik luister zelf geen Kuu.
quote:Ik wilde gaan
maar zag je staan
Ik ken je leeftijd
maar je doet volwassen aan
Het is dat ik beter weet
maar jij lijkt ouder
Door de manier hoe jij je kleedt
Ik heb met jou geen doel
maar dat verandert niks aan wat ik voor je voel
Je mag dan wel een meisje zijn
Maar inplaats van breezer drink je droge witte wijn
Jij leert net de liefde kennen
Ik had al vader kunnen zijn
Dit kan best mooi beginnen
Maar het eind ligt toch in puin
Jij bent vijftien lentes jong
En ik de twintig al voorbij
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij
Weer een sms
Noem je mij Idool
Die je stuurt onder de les
Op de middelbare school
Mijn hart is heet
Mijn hoofd is kil
En mijn hart fluistert zinnen die mijn hoofd niet horen wil
Maar ik ben niet van steen
En de wetten van de liefde zijn gemeen
Je mag dan wel een meisje zijn
In plaats van breezer drink je droge witte wijn
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij
Is het dan ooit geen tijd voor bierquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:40 schreef appelsientje het volgende:
Goed is het al tijd voor bier ??
M'n rugquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:02 schreef pascalheister het volgende:
zo maar eens richting een verjaardag, bij de buurman dus dat wordt aan het bier
alsof 3 seconden door de regen lopen zo lekker isquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:10 schreef pascalheister het volgende:
ja ik heb geen zin om 15 min te fietsen en zeiknat daar aan te komen
Heb je 't nu over Pascal? (De buurboer, dan.quote:
Ik ga zo even naar de buurman om een pilsje te drinken, ter ere van zijn verjaardag !quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Heb je 't nu over Pascal? (De buurboer, dan.) of over jezelf?
Nah.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik ga zo even naar de buurman om een pilsje te drinken, ter ere van zijn verjaardag !
zo beter ?
Met goed voetbal ook nogquote:
Precies. Het gaat er om dat je na 34 wedstrijden bovenaan staat. Niet na 14. Het gat is veel te klein.quote:
quote:Tong zegt:
Ze gg in Hools AJAAAAAXXXX Vobenaan
Ik heb het gewoon gecopy/paste vanuit MSNquote:
Volgens Tong was het Kuiphofquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie gaf net het commentaar bij RTL4 bij de samenvatting van Ajax?
Waarom gaat die idioot dan mee?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:51 schreef VoreG het volgende:
Is er ook accijns op poker?
Nee joh ga gewoon de kroeg in.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:59 schreef Grulez het volgende:
Het regent... zal ik dan maar gewoon thuisblijven...?
Gewoon een chickie met een umbrella regelenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:59 schreef Grulez het volgende:
Het regent... zal ik dan maar gewoon thuisblijven...?
Weet ik het, volgens mij wilde hij mij eruit bluffenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waarom gaat die idioot dan mee?
Puik plan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gewoon een chickie met een umbrella regelen
Goedzo! Denk ik.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:27 schreef Grulez het volgende:
Ok ik ben om.
Net als gister en eergister zeker.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:54 schreef borisz het volgende:
PC gooi ik uit,
Is dat niet in Praag toevallig? Zag overal posters van k1 hangen in Praag.quote:Op zondag 9 december 2007 00:06 schreef appelsientje het volgende:
Niemand K1 aan 't kijken??
Ik had niet anders verwacht.quote:Op zondag 9 december 2007 00:07 schreef Aanvoerder het volgende:
En gewonnen bij Kladno uit vandaag.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2007 00:06 schreef appelsientje het volgende:
Niemand K1 aan 't kijken??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope.. in Koreaquote:Op zondag 9 december 2007 00:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Is dat niet in Praag toevallig? Zag overal posters van k1 hangen in Praag.
quote:Op zondag 9 december 2007 00:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor degene die niet kunnen wachten: Hier de uitslag.Kut ik wil je spoiler qouten.. en ik zie de uitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |