Op z'n MacBook?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Sinds wanneer is Bart verlieft?
Okee.quote:
Ew.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:23 schreef Jasza het volgende:
A'dam HEE PAK ME DAN
A'dam, ja als je kan, van kleins af aan ken ik elk straatje, elk hoekje en gaatje van mijn Jordaan
Coebergh?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Okee.
Maar ik ging Jensen kijken en toen werd een stukje gouden kooi gespeeld.
Zat zo'n wijf te bleren;
"Het smaakte naar frambozen, bosbessen. Zo zoet!"
1x raden waarover ze het had.
Koekjeeeeeeeequote:Op zaterdag 8 december 2007 00:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
IREEEENEEEUH!
En die VibBabes kunnen echt niet dansen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:28 schreef MarkM het volgende:
[..]
O.
Sarcasme enzo.
Van Jenssen is sowieso te verwachten dat het over zoiets gaat.
Worst.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hoe smaakte het bij de ene kerel toen?
Smoesjesquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:59 schreef MarkM het volgende:
Nee joh gekkie, ik reageerde op Chris.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:02 schreef Borkydude het volgende:
Ik zit hier in m'n veel te kleine boxer
isa's webcam is half kapot dat is stomquote:
Ik heb haar kamer gezienquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
isa's webcam is half kapot dat is stom
Ik ook.quote:
Lambalquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zo, weer thuis
Zeer gezellig avondje in Cafe de Geus met Bart![]()
Hoeruuuuuuh
Dat kloptquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:12 schreef Borkydude het volgende:
Rena is dronken!
Dag bitchyquote:
Mooi, dan ga jij op /blockquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ja BB ik negeer je.
Jij bent de eerste die het doorheeftquote:
Zoiets had ik ook ja..... Heeeeeel langzaam en rustig naar huis toegefietstquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:26 schreef Bravebart het volgende:
Idd!
Ik ben best wel een geteje lamIk fietste ook echt naar huis op een manier die ik overdag niet overleefd zou hebbe
Hoho!quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat kloptBart is er niet veel anders aan toe nu
4-2, stond 4-0 voor Roda 10 minuten voor tijd, had ook 8-0 kunnen zijn, afstraffing in eigen huis, morgen een feestje in Tilburgquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik zag dat PSVau 4-0 verloren had ofo
Oh, zover had ik het niet meer gevolgdquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
4-2, stond 4-0 voor Roda 10 minuten voor tijd, had ook 8-0 kunnen zijn, afstraffing in eigen huis, morgen een feestje in Tilburg
Omfgquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Omdat sinds de naamswijziging de aanwezigheid van Eric en Angelo drastisch is afgenomen.
quote:
Hoi.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:38 schreef Angelob het volgende:
[..]
JULLIE HERINNEREN ONS
nooit verwacht van dit stelletje halve tamme die A-sociaal zijn als de tering... Mensen die hier komen omdat ze sociaal gestoord zijn... Maarja WIJ ZIJN JOUW ERGSTE GEDACHTE
dusja van ons zullen jullie nooit meer afkomen.
kussie ps. Hoe gaat het met de kabouter?
Kan je dat eten?quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:41 schreef Angelob het volgende:
[..]
Heb jij geen vrienden in het echtZo ja dan wil ik wel hoor
![]()
Ah, okay.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:42 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik heb uit bronnen gehoord dat het iets tastbaars was ja, maar of je het kan eten
Is de eerst volgende niet in die A-Sociale zn tuin? en vraag me dan af of die christiaan dan ook komtquote:Op zaterdag 8 december 2007 04:51 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ah, okay.
Weet jij wanneer er weer een PUBmeet is?
Dan hoop ik maar dat de politie in Nieuwerkerk a/d IJssel milder is dan die in Utrecht.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:53 schreef Angelob het volgende:
[..]
Is de eerst volgende niet in die A-Sociale zn tuin?
Als heel dat dorp zo A-sociaal is dan hebben ze volgens mij geen politiequote:Op zaterdag 8 december 2007 04:54 schreef ericajax het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat de politie in Nieuwerkerk a/d IJssel milder is dan die in Utrecht.
Nakkkuuuhhhhquote:Op zaterdag 8 december 2007 04:54 schreef ericajax het volgende:
Wat is er met Christiaan dan?
Hij is wel een moderator hoor.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:57 schreef Angelob het volgende:
[..]
owjahoe kan je m nakken via internet, want buiten durf ik niet te komen
![]()
Dat is juist het probleemquote:Op zaterdag 8 december 2007 04:59 schreef ericajax het volgende:
[..]
Hoezo?Bang dat je wordt aangevallen voor de Bikermousen from Mars?
GAAAAHAAAAASSSTTT!quote:Op zaterdag 8 december 2007 05:00 schreef Angelob het volgende:
[..]
Dat is juist het probleemik ben één van hun maar ik val op de mannelijke muizen...
![]()
Woant aomsterdoaam is poep op de stoep, en hoat in de stroatquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:17 schreef Jasza het volgende:
Wat vind je van Danny de Munk joh Vladi?
http://www.youtube.com/watch?v=6TP3oiVCM3k
![]()
Hoihoiquote:Op zaterdag 8 december 2007 04:38 schreef Angelob het volgende:
[..]
JULLIE HERINNEREN ONS
nooit verwacht van dit stelletje halve tamme die A-sociaal zijn als de tering... Mensen die hier komen omdat ze sociaal gestoord zijn... Maarja WIJ ZIJN JOUW ERGSTE GEDACHTE
dusja van ons zullen jullie nooit meer afkomen.
kussie ps. Hoe gaat het met de kabouter?
Damn we zijn in delen van drenthe geweest die ik nog nooit gezien hadquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:41 schreef VlaDje het volgende:
Fiets heeft een hippe Bangbus
[ afbeelding ]
Ik heb koppijn, wat jij ?quote:
Hoi!quote:
Even vereeuwigenquote:Op zaterdag 8 december 2007 04:41 schreef ericajax het volgende:
Ik vind dat je trouwens wel iets teveel over één kam scheert.
Borkydude = een held bijvoorbeeld.
quote:
http://www.youtube.com/watch?v=HfP8lVfbg5w tochquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:24 schreef Jasza het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=6004115&md5=786787c2e417637637c447047b4a94f6
Hoe heet dat franse nummer aan het begin ookalweer?
Tu ma promis tutututuquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:28 schreef Liefste. het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=HfP8lVfbg5w toch
Boh ik nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, heb goed uitgeslapen en voel me prima eigenlijk
Nee, niet doodgaanquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:34 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Je peux mourir demain
Mais ça n'change rien
Kankerhard aan 4 betogen werken!quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:37 schreef anti-virus het volgende:
Wat gaan we doen vandaag?
Verslagen schrijven, jeujquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:37 schreef anti-virus het volgende:
Wat gaan we doen vandaag?
Vriend met hetzelfde lotquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Verslagen schrijven, jeuj
En jij ?
Slechterquote:
Dankequote:Op zaterdag 8 december 2007 13:28 schreef Liefste. het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=HfP8lVfbg5w toch
Wilde ik wiskunde maken, doe ik het nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Gossie.
Ik wil winkelen, maar als ik klaar ben met m'n kamer is het alweer 3 uur.
Ik ook! Succesquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:17 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Succes, ik ga toch maar beginnen
Ohnoes.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:25 schreef Borkydude het volgende:
Zeg boys, ik denk serieus dat Nijnja overleden is...
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hij leeft nog hoor.
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:25 schreef Borkydude het volgende:
Zeg boys, ik denk serieus dat Nijnja overleden is...
quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden
[ afbeelding ]
quote:It's Alive
Je was bang dat ik dood wasquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:40 schreef nijnja het volgende:
maar jullie hebben me dus gemist
Ben ik zo'n kutuser dat het opvalt als ik niet bagger
Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:42 schreef nijnja het volgende:
Maargoed nu leef ik weer, is dit topic vrij dood?
'T is nog vroeg.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:56 schreef nijnja het volgende:
Marokanen --> Marokkanen
Vroeg in de avond.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:57 schreef nijnja het volgende:
ligt eraan hoe je het bekijkt, ik vind het vrij laat in 't jaar
laat in de middagquote:
Of juist die van jouquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:02 schreef MarkM het volgende:
[..]
Verkapte breng-nijnja's-postaantal-omhoog
Sinterklaas vierenquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:51 schreef anti-virus het volgende:
Oké en wat zijn de plannen voor vanavond boys?
Weet nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:59 schreef anti-virus het volgende:
Even kijken wat er te doen is vanavond, ergens een drankje doen ofzo..
What is the face about Fiets?
Ah that's my namequote:
Idols kijkenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:02 schreef rena het volgende:
Gaan jullie nog wat doen vanavond?
Ik ga uit in Utrechtquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:02 schreef rena het volgende:
Oooh leukquote:
Uhu, zal wel smsen met MB worden over wie er verschrikkelijk is en wie nietquote:
Hoi!quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:09 schreef rena het volgende:
Al die lijers zijn verschrikkelijk. Serieus denken carriere te maken in Nederland
Ja, kijken of ik na wat bier mijn verslag wel af krijg.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kijk Irene, Mark zegt wel hoi
Gaat het los in de polder vanavond?
Sinterklaas vieren!quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:02 schreef rena het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kijk Irene, Mark zegt wel hoi
Gaat het los in de polder vanavond?
Die is toch alweer in Spanjequote:
Serieus iedereen is bezig met verslagenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:15 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, kijken of ik na wat bier mijn verslag wel af krijg.
Ja, maar hij diggt me, dus komt ff op en neerquote:
HOAX!quote:
Joh.quote:
quote:op·la·waai (de ~ (m.))
1 [inf.] harde klap => baffer, beuk, doodklap, dreun, hengst, hijs, kleun, lel, loeier, opdoffer, opdonder, opduvel, oplazer, opsodemieter, opstopper, optater, peut, poeier, ram, watjekouw
Klopt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie vragen niet eens hoe het met lis is
Wie?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie vragen niet eens hoe het met lis is
Ik ben erop gezakt hèquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:27 schreef Bravebart het volgende:
Iedereen die letterkunde heeft gehad moet weten hoe dit soort gedichten heten
Komt-u maar
Dan nogquote:
Heet dat zoquote:
Heeft ie er ook één voor zichzelf gekocht?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:29 schreef oshiro het volgende:
HaiIch habe neue bodyprotector voor de cross gehad van m'n pa
Nee, plompzakkenquote:
Nee, sorryquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan nogDe dichtvorm die ik bedoel is zo absurd en tof, dat je die onthouden moet hebben
quote:
St. Germaine hierquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:32 schreef Bravebart het volgende:
Brrrrrr, ik zit fiks te chillen op minimal hier
Als je dat nou weggelaten hadquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:32 schreef Borkydude het volgende:
een zoen!
Geil.quote:
M'n pa's jas heeft z'n leven geredquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heeft ie er ook één voor zichzelf gekocht?
Dadaquote:OOTE
Oote oote oote
Boe
Oote oote
Oote oote oote boe
Oe oe
Oe oe oote oote oote
A
A a a
Oote a a a
Oote oe oe
Oe oe oe
Oe oe oe oe oe
Oe oe oe oe oe
Oe oe oe oe oe oe oe
Oe oe oe etc.
Oote oote oote
Eh eh euh
Euh euh etc.
Oote oote oote boe
etc.
etc. etc.
Hoe boe hoe boe
Hoe boe hoe boe
B boe
Boe oe oe
Oe oe (etc.)
Oe oe oe oe
etc.
Eh eh euh euh euh
Oo-eh oo-eh o-eh eh eh eh
Ah ach ah ach ach ah a a
Oh ohh ohh hh hhh (etc.)
Hhd d d
Hdd
D d d d da
D dda d dda da
D da d da d da d da d da da
da
Da da demband
Demband demband dembrand dembrandt
Dembrandt Dembrandt Dembrandt
Doe d doe d doe dda doe
Da do do do da do do do
Do do da do deu d
Do do do deu deu doe deu deu
Deu deu deu da dd deu
Deu deu deu deu
Kneu kneu kneu kneu ote kneu eur
Kneu kneu ote kneu eur
Kneu ote ote ote ote ote
Ote ote oote
Ote ote
Boe
Oote oote oote boe
Oote oote boe oote oote oote boe
Weet je wel hoe dat moetquote:
Ik weet allesquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dat moet
Dadaïsmequote:
Behalve wat je niet weetquote:
Stenen kunnen hard aankomenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:34 schreef oshiro het volgende:
[..]
M'n pa's jas heeft z'n leven gered. Z'n helm ook. Bodyprotector is voornamelijk tegen stenen, en ik heb er nu een met betere ruggengraatbescherming en ingebouwde niergordel, en deze heeft ook elleboogbeschermers
Een auto komt over het algemeen harder aanquote:
Juistquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die term crosste serieus m'n mind, maar ik dacht nee, het zal wel weer een dom antwoord zijn
Leg maar uit danquote:
Kunst is sowieso vrij overbodig imhoquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die term crosste serieus m'n mind, maar ik dacht nee, het zal wel weer een dom antwoord zijn
Ga jij met ze mee dan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze mogen sowieso alle kunstenaars een enkeltje noordpool geven
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Och god hoor![]()
Nederland stort in zonder kunstenaars![]()
![]()
Progressie is belangrijk. Conservatieve mensen zijn verkeerd bezig.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kunst is sowieso vrij overbodig imho
Ik bedoel... kom op... oh oh da da oote doe doe GA GODVERDOMME EEN BEETJE INPUT AAN DE PROGRESSIE VAN DE MAATSCHAPPIJ GEVEN JA
Bij kunstenaars krijg ik altijd het idee dat ze leven van een uitkering en het altijd maar zo moeilijk hebben in hun toch al zo zware levenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:48 schreef rena het volgende:
Ben je een beetje overgevoelig? Dan ken je me niet als ik echt fel ben![]()
Ik vind kunst leuken jij niet. So what
Wat?quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:50 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Progressie is belangrijk. Conservatieve mensen zijn verkeerd bezig.
Tevens werkt gehandicaptenzorg de evolutie tegen
hf babe!quote:
Hoe relevant.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bij kunstenaars krijg ik altijd het idee dat ze leven van een uitkering en het altijd maar zo moeilijk hebben in hun toch al zo zware levenVan die wietrokende kut alto's
![]()
Generalisering en stereotiep enzo![]()
Ik ben een kankerharde cultuurbarbaar, en trots erop.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:49 schreef Bravebart het volgende:
Allemaal beestjuuuuuuuhs
Er zijn best geniale kunstenaarsKijk alleen al naar Gaudí, Dáli, Eiffel en noem ze allemaal maar op
Jaren van hard werk moet beloond worden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Briljant![]()
Bejaarden zijn ook overbodig als ze niet meer kunnen werken zeker ?
Nou, koop een taart en vier het.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik ben een kankerharde cultuurbarbaar, en trots erop.
Je kent mij ook niet echt, dus dan kun je het ook niet merken.quote:Oh en niet lullig bedoeld, maar ik heb nog nooit gemerkt dat jij van kunst houdt
Vandaar mijn aversie jegens kunstenaarsquote:
Nee, ik heb inderdaad geen acht maanden verkering met je gehad waardoor ik je door en door kenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:54 schreef rena het volgende:
[..]
Nou, koop een taart en vier het.![]()
[..]
Je kent mij ook niet echt, dus dan kun je het ook niet merken.
Notice the sarcasm.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vandaar mijn aversie jegens kunstenaars
Ik ben blij dat wij hier in nederland het beste met gehandicapten omgaanquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jaren van hard werk moet beloond worden.
En hoe nazistisch het ook klinkt, m'n uitspraak van net klopt wel
Die 8 maanden zeggen niks in dit geval. Je kunt wel weten wat ik leuk vind en zo, maar dan ken je me nog nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee, ik heb inderdaad geen acht maanden verkering met je gehad waardoor ik je door en door ken
Jij profiteert er inderdaad ook vanquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij hier in nederland het beste met gehandicapten omgaan
Ik ken jequote:Op zaterdag 8 december 2007 19:56 schreef rena het volgende:
[..]
Die 8 maanden zeggen niks in dit geval. Je kunt wel weten wat ik leuk vind en zo, maar dan ken je me nog niet
Blablablablaquote:
Jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij profiteert er inderdaad ook van![]()
![]()
Dat is fijn voor jequote:
Kankerwijf zeggen tegen een kale vrouw ook nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:58 schreef Bravebart het volgende:
Een gedicht maken over een boek geschreven door een Rabbijn en de dichter JewPiet noemen, is nooit grappig.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kankerwijf zeggen tegen een kale vrouw ook niet![]()
Wie ben jij nou weerquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:59 schreef anti-virus het volgende:
Kinders, lief zijn voor elkaar!
Ja moeder!quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:59 schreef anti-virus het volgende:
Kinders, lief zijn voor elkaar!
Anders let je even opquote:
Moet ik je kennen dan?quote:
Neequote:
Het zal me werkelijk waar worst wezen, als was het de koningin van Nederland. Ik ken d'r niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Anders let je even opOf lees je in
Zij is ongeveer de Godmother van PUB!
Wat is een Kanker Pi? En ik luister niet naar jou. Ik ondermijn je gezagquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jezus rena gebruik eens een andere PI dan die kanker PI die dus : [ afbeelding ]
![]()
Dat kan ook nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Serieus niet?
Waarom kindermisbruik wel dan?
Je gebruikt die echt PI bijna altijd sinds je jordy gedumpt hebtquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:05 schreef rena het volgende:
[..]
Wat is een Kanker Pi? En ik luister niet naar jou. Ik ondermijn je gezag
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:07 schreef anti-virus het volgende:
Danku rena, gelukkig zitten we in pub en mag je je hier lekker puberaal gedragen
Mag ik je bashen? Ik weet waar je huis woont.quote:
Verkapte hoi-neuken?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je gebruikt die echt PI bijna altijd sinds je jordy gedumpt hebt![]()
Alsof je constant last van PMS hebtAlsof je geneukt moet worden
Sinds wanneer gebruik jij woorden als neuken? Weet je wat het is dan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je gebruikt die echt PI bijna altijd sinds je jordy gedumpt hebt![]()
Alsof je constant last van PMS hebtAlsof je geneukt moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |