Mooi, dan ga jij op /blockquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ja BB ik negeer je.
Jij bent de eerste die het doorheeftquote:
Zoiets had ik ook ja..... Heeeeeel langzaam en rustig naar huis toegefietstquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:26 schreef Bravebart het volgende:
Idd!
Ik ben best wel een geteje lamIk fietste ook echt naar huis op een manier die ik overdag niet overleefd zou hebbe
Hoho!quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat kloptBart is er niet veel anders aan toe nu
4-2, stond 4-0 voor Roda 10 minuten voor tijd, had ook 8-0 kunnen zijn, afstraffing in eigen huis, morgen een feestje in Tilburgquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik zag dat PSVau 4-0 verloren had ofo
Oh, zover had ik het niet meer gevolgdquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
4-2, stond 4-0 voor Roda 10 minuten voor tijd, had ook 8-0 kunnen zijn, afstraffing in eigen huis, morgen een feestje in Tilburg
Omfgquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Omdat sinds de naamswijziging de aanwezigheid van Eric en Angelo drastisch is afgenomen.
quote:
Hoi.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:38 schreef Angelob het volgende:
[..]
JULLIE HERINNEREN ONS
nooit verwacht van dit stelletje halve tamme die A-sociaal zijn als de tering... Mensen die hier komen omdat ze sociaal gestoord zijn... Maarja WIJ ZIJN JOUW ERGSTE GEDACHTE
dusja van ons zullen jullie nooit meer afkomen.
kussie ps. Hoe gaat het met de kabouter?
Kan je dat eten?quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:41 schreef Angelob het volgende:
[..]
Heb jij geen vrienden in het echtZo ja dan wil ik wel hoor
![]()
Ah, okay.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:42 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik heb uit bronnen gehoord dat het iets tastbaars was ja, maar of je het kan eten
Is de eerst volgende niet in die A-Sociale zn tuin? en vraag me dan af of die christiaan dan ook komtquote:Op zaterdag 8 december 2007 04:51 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ah, okay.
Weet jij wanneer er weer een PUBmeet is?
Dan hoop ik maar dat de politie in Nieuwerkerk a/d IJssel milder is dan die in Utrecht.quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:53 schreef Angelob het volgende:
[..]
Is de eerst volgende niet in die A-Sociale zn tuin?
Als heel dat dorp zo A-sociaal is dan hebben ze volgens mij geen politiequote:Op zaterdag 8 december 2007 04:54 schreef ericajax het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat de politie in Nieuwerkerk a/d IJssel milder is dan die in Utrecht.
Nakkkuuuhhhhquote:Op zaterdag 8 december 2007 04:54 schreef ericajax het volgende:
Wat is er met Christiaan dan?
Hij is wel een moderator hoor.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 8 december 2007 04:57 schreef Angelob het volgende:
[..]
owjahoe kan je m nakken via internet, want buiten durf ik niet te komen
![]()
Dat is juist het probleemquote:Op zaterdag 8 december 2007 04:59 schreef ericajax het volgende:
[..]
Hoezo?Bang dat je wordt aangevallen voor de Bikermousen from Mars?
GAAAAHAAAAASSSTTT!quote:Op zaterdag 8 december 2007 05:00 schreef Angelob het volgende:
[..]
Dat is juist het probleemik ben één van hun maar ik val op de mannelijke muizen...
![]()
Woant aomsterdoaam is poep op de stoep, en hoat in de stroatquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:17 schreef Jasza het volgende:
Wat vind je van Danny de Munk joh Vladi?
http://www.youtube.com/watch?v=6TP3oiVCM3k
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |