quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Je voelt wel aan dat die TT gaat veranderen hè
Ja kom op, zo'n grapje moet toch kunnen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Maar jezus Jordy.
Waar slaat dat op?
Iddquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik had eigenlijk even & erin moeten zetten, dan had Chris hem niet kunnen veranderen
Waar is de optie Care! ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:00 schreef Borkydude het volgende:
Poll: Mag Jordy grapjes maken over kindermisbruik?Ja! Nee! Jannes is een lamlul!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Of Jordy, als hij slim was geweest.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik had eigenlijk even & erin moeten zetten, dan had Chris hem niet kunnen veranderen
Voor volgende keerquote:
Stttttquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:02 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ach die jongen haalt ook niet in één keer zijn VWO diploma, dus ach.
Sorry hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
NEE JORDY.
ZOIETS KAN NIET.
Het is het laagste van het laagste.
Dudequote:
Omdat sinds de naamswijziging de aanwezigheid van Eric en Angelo drastisch is afgenomen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom blijven we niet [PUB SC] *insert titel* doen?
Hé, mij vergaat het waarschijnlijk ook zo dit jaar, dus ik mág er grappen over maken.quote:
Where's my car?quote:
Ik heb alvast voorpret.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hé, mij vergaat het waarschijnlijk ook zo dit jaar, dus ik mág er grappen over maken.
Kanker op met je "sorry hoor".quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Sorry hoor
Ik zal het niet meer doen
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb alvast voorpret.
Ha-Ha-Ha-Ha!
Is het weet die periode van de maand?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kanker op met je "sorry hoor".
+2 voorspelbaar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Is het weet die periode van de maand?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Omdat sinds de naamswijziging de aanwezigheid van Eric en Angelo drastisch is afgenomen.
Zo kan ie wel weer hèquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Kanker op met je "sorry hoor".
Nee.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Christiaan die iets denkt te weten over het fenomeen 'vrouw zijn'.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Mensen die Mark hetenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:05 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mensen die 'duuude' of 'gaaast' zeggen.
Mensen die "sorry hoor" zeggen neem ik niet serieus.quote:
* Meldt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:08 schreef rena het volgende:
[..]
Christiaan die iets denkt te weten over het fenomeen 'vrouw zijn'.
Waar zie je mij dat zeggen te denken?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:08 schreef rena het volgende:
[..]
Hij heeft toch biologie op VWO niveau?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:08 schreef rena het volgende:
[..]
Nou uuh, nu weten we het welquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee.
Jordy vond het leuk op een opmenrking te maken over kindermisbruik.
En dan zou ik de dader zijn.
Nee, Bart is een originele naamquote:
Gewoon, die insinuerende opmerking van je. Sowieso van alle mannen die het denken te wetenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waar zie je mij dat zeggen te denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |