Want Perez is erg goed in het veroveren van de bal.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:26 schreef RijstNatie het volgende:
perez had er voor bakkal in gemoete
als het maar niet zo'n binnenkomer is als blindquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:26 schreef sjimz het volgende:
Wel een lekkere binnenkomer, gelijk de topper tegen Ajax.
Hij is een voetbaltrainerquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:48 schreef BigKahuna het volgende:
Wat is die Vergoossen eigelijk voor trainer? Ik ken hem niet echt.
Als PSV zoals gisteren speelt ga ik me daar absoluut geen zorgen over maken!quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Juist mooi als hij die gelijk weet te winnen
En als Ajax speelt zoals tegen NAC, kunnen we pas exht uitkijken naar een briljante wedstrijdquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als PSV zoals gisteren speelt ga ik me daar absoluut geen zorgen over maken!
Ajax speelde lang niet zo dramatisch als gisteren PSV speelde.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En als Ajax speelt zoals tegen NAC, kunnen we pas exht uitkijken naar een briljante wedstrijd
Achja je kunt beter 1x in de competitie kut spelen dan 3x in een Europese wedstrijdquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax speelde lang niet zo dramatisch als gisteren PSV speelde.
Laat het zo zijn!! ALLES beter dan Wouters. Die staat volgens mij nog gewoon op de loonlijst van Ajax.quote:Uitschakeling zet deur eerder open voor Vergoossen
08/12/2007 16:56
Sef Vergoossen zit mogelijk over een week al op de bank bij PSV. Door de uitschakeling van Nagoya Grampus Eight heeft hij weinig meer te zoeken in Japan.
Ondanks een poging van PSV hield Nagayo Grampus Eight Vergoossen aan zijn contract, dat nog loopt tot 1 januari 2008. Maar omdat er geen wedstrijden meer op het programma staan na de nederlaag tegen Honda FC, zal de Japanse club mogelijk alsnog instemmen met een eerder afscheid.
Aan Vergoossen zelf zal het niet liggen. 'Ik wil uiteraard zo gauw als mogelijk naar huis', zegt de Limburger in het AD. 'Maandag heb ik een gesprek met de clubleiding over de overdracht van mijn werkzaamheden.'
Begin volgende week wordt duidelijk wanneer Vergoossen begint in Eindhoven. Mogelijk neemt hij het per direct over van Jan Wouters, zodat de Limburger volgende week zondag bij Ajax-PSV al op de bank kan plaatsnemen.
Vergoossen maakt het seizoen af bij PSV. Over een half jaar geeft hij de verantwoordelijkheid over aan Huub Stevens.
Tegen de Graafschap was het ook verre van goed en ook tegen CSKA was er weinig teken van echt goed voetbal.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:03 schreef pascalheister het volgende:
Lijkt me eenmalig zoals PSV gister speelde, laten we nou niet gelijk gaan overdrijven
maar bij de graafschap had ik tot de rode kaart geen gevoel dat het nog mis ging, die zelfde fase was er ook tegen Moskou.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tegen de Graafschap was het ook verre van goed en ook tegen CSKA was er weinig teken van echt goed voetbal.
is niet mogelijk zonder clubcard. Je zult er dan twee moeten hebben en rekenen op minstens ¤35 per stuk denk ik. Daarnaast is de kans zeer klein dat je 2 plekken naast elkaar kunt vinden. Per wedstrijd gaan er nog maar 1000 kaarten in delosse verkoop omdat alles SCC is, en die plaatsen zitten bij lange na niet allemaal naast elkaarquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:31 schreef MaxC het volgende:
Ik wil als kadootje voor iemand 2 kaarten voor PSV - Ajax geven.
Is dit mogelijk zonder clubcard? Zo nee, kan je die nog aanvragen?
Nou ja hij heeft weer niet gewonnen.. dus z'n positie wordt er niet beter opquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoop dat Koeman binnenkort doodgaat of natuurlijk ontslagen word en onze lieve spelers niet naar die kut Valencia gaan
Jaquote:Op zondag 9 december 2007 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
volgende week is uit tegen ajax he ?
Je kunt beter in Nederland goed draaien dan met 10 punten WEER uitgeschakeld worden in Europaquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:08 schreef WooZ het volgende:
[..]
Achja je kunt beter 1x in de competitie kut spelen dan 3x in een Europese wedstrijd
Je kan beter wel in Europa actief zijn dan nietquote:Op zondag 9 december 2007 00:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kunt beter in Nederland goed draaien dan met 10 punten WEER uitgeschakeld worden in Europa.
Kost je alleen maar kracht in de competitie.quote:Op zondag 9 december 2007 00:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je kan beter wel in Europa actief zijn dan niet
3 jaar ver komen in Europa en 3 jaar kampioen worden.quote:Op zondag 9 december 2007 00:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kost je alleen maar kracht in de competitie..
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:32 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Laat het zo zijn!! ALLES beter dan Wouters. Die staat volgens mij nog gewoon op de loonlijst van Ajax.![]()
Sef van de week hier en Perez volgende week in de basis!
quote:Vergoossen: 'Pas 1 januari bij PSV'
Jan Wouters zal naar alle waarschijnlijkheid tot het eind van dit kalenderjaar op de bank plaatsnemen als coach van PSV. Sef Vergoossen, die per 1 januari als interim-coach hoofdverantwoordelijke is in Eindhoven, denkt niet dat hij eerder weg kan uit Japan.
Het contract van de Limburger loopt op 31 december ten einde, maar gisteren verloor het Nagoya Grampus Eight van Vergoossen in de beker van Honda FC (2-0). Hierdoor zitten de sportieve verplichtingen van de coach erop, maar desondanks verwacht hij nog even in Azië te moeten blijven.
“Ik heb hier in Japan nog sponsorverplichtingen, een feestavond van de J-League en bovendien heeft PSV aan Jan Wouters aangegeven dat hij dit jaar mag afmaken,” aldus Vergoossen in de Telegraaf. “En wat er dan gebeurt, is aan PSV. Maar het lijkt mij het meest logische dat ik eerst aan de zijlijn meeloop, zodat ik me goed kan voorbereiden op volgend jaar.”
In Eindhoven hoopte men dat Vergoossen al aankomende week tijdens de topper tegen Ajax (uit) al in de dug-out plaats zou kunnen nemen.
geef ff een nzbtjequote:Op zondag 9 december 2007 11:50 schreef DarkShine het volgende:
Voor de geïnteresseerden, PSV-Roda staat op Usenet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |