ja en gister een hele helft en het was nog niksquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:24 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja ok hij speelt misschien niet slecht, maar hoevaak is aisatti in de basis begonen? elke x heeft ie amper 20 min de kans om in een matige wedstrijd mee te spelen
Zelfs Messi had het tij niet kunnen keren hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja en gister een hele helft en het was nog niks
Nounou..die had er vast wel 3x gescoordquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfs Messi had het tij niet kunnen keren hoor.
Ik heb ze goed opgevoedquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:47 schreef DarkShine het volgende:
Mijn complimenten aan iedereen die het zo reeël ziet.
quote:Vergoossen sneller bij PSV
Door Ludo van Denderen
Sef Vergoossen zit wellicht volgende week tijdens de wedstrijd tegen Ajax al als trainer bij PSV op de bank.
De oefenmeester werd vandaag met zijn Japanse club Nagoya Grampus Eight uitgeschakeld in het nationale bekertoernooi (2-0 tegen Honda FC), waardoor zijn werkzaamheden in Azië afgerond zijn. Maandag wordt duidelijk wanneer Vergoossen exact naar Nederland terugkeert. Al te lang zal dit zeker niet meer duren.
,,Ik wil uiteraard zo gauw als mogelijk naar huis," zei de coach zojuist vanuit Nagoya. ,,Maandag heb ik een gesprek met de clubleiding over de overdracht van mijn werkzaamheden."
De Japanners hebben echter altijd aangegeven Vergoossen geen strobreed meer in de weg te leggen zodra het seizoen afgelopen is.
Het is nu aan PSV om te besluiten wanneer Vergoossen voor het eerst de training van de Eindhovenaren zal leiden. De kans dat dit pas gebeurt vanaf 1 januari, zoals eerder afgesproken, lijkt klein. Waarschijnlijk wil Vergoossen de dag na zijn terugkeer in Nederland beginnen.
Ook assistent Dwight Lodeweges gaat bij PSV aan de slag. Het tweetal maakt het seizoen af, voordat Huub Stevens het in de zomer van 2008 in Eindhoven overneemt.
Sef de Verlosser!!!11!!!!!!eins!!quote:
dit maakt m'n dag weer goedquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sef de Verlosser!!!11!!!!!!eins!!
Juist mooi als hij die gelijk weet te winnenquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:26 schreef sjimz het volgende:
Wel een lekkere binnenkomer, gelijk de topper tegen Ajax.
Want Perez is erg goed in het veroveren van de bal.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:26 schreef RijstNatie het volgende:
perez had er voor bakkal in gemoete
als het maar niet zo'n binnenkomer is als blindquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:26 schreef sjimz het volgende:
Wel een lekkere binnenkomer, gelijk de topper tegen Ajax.
Hij is een voetbaltrainerquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:48 schreef BigKahuna het volgende:
Wat is die Vergoossen eigelijk voor trainer? Ik ken hem niet echt.
Als PSV zoals gisteren speelt ga ik me daar absoluut geen zorgen over maken!quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Juist mooi als hij die gelijk weet te winnen
En als Ajax speelt zoals tegen NAC, kunnen we pas exht uitkijken naar een briljante wedstrijdquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als PSV zoals gisteren speelt ga ik me daar absoluut geen zorgen over maken!
Ajax speelde lang niet zo dramatisch als gisteren PSV speelde.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En als Ajax speelt zoals tegen NAC, kunnen we pas exht uitkijken naar een briljante wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |