Beetje weird.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:43 schreef vw_caddy het volgende:
Wat was er nou met Perez aan de hand? Wouters liet hm 20 minuten warm lopen maar mocht niet invallen?
Het blijft een Belgquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, Derksen heeft gelijk. Simons is een pseudo-leider. Is niet in staat een elftal op sleeptouw te nemen.
Adrie Kosterquote:
Dan is Perez alvast warm voor volgende week!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:43 schreef vw_caddy het volgende:
Wat was er nou met Perez aan de hand? Wouters liet hm 20 minuten warm lopen maar mocht niet invallen?
Dat mag ik hopen voor Jantje Wouters, andere reden kan ik niet bedenken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan is Perez alvast warm voor volgende week!
zijn de CL rechten aan RTL verkocht?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:35 schreef Leso_Varen het volgende:
[ afbeelding ] Eerstvolgende wedstrijd: PSV - Inter
Datum: Woensdag 12 december
Tijd: 20:45
Live te zien op RTL 7!
[ afbeelding ]
OP PSV Topic
Als PSV live op RTL moet spelen dan voorspelt het niet veel goedsquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn de CL rechten aan RTL verkocht?
als Rajkovic dan zo speelt als in Moskouquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgende week weer met Rajkovic in de basis en Perez op de bank?
Toch nog iets vergeten aan te passenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn de CL rechten aan RTL verkocht?
jouw OPquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Toch nog iets vergeten aan te passen![]()
Hoewel jij alsmodje het natuurlijk ook even had kunnen fixen
Ik ben heel benieuwd hou jouw opstelling eruit zou zien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:35 schreef Morrigun99 het volgende:
Godverdomme Perez er in idioot!!!
Simons, aanvoerder of niet, staat al weken als een natte krant te spelen. En vanavond weer. Mendez is daarbij ook al geen hoogvlieger. HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD om dan Perez - een van de beste middenvelders in Nederland - en een in bloedvorm verkerende Culina op de bank te laten zitten?!?!
KUT Wouters.
Die van mij zo:quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hou jouw opstelling eruit zou zien.
Ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:03 schreef -SG- het volgende:
Trouwens gaat er iemand naar supporters feest?
18 Januari in de effenaar.
Dat middenveld gaat toch niet werken, Simons kan het nu al niet meer aan met nog een enigszins controlerende middenvelder naast hem.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die van mij zo:
----------Gomes----------
------------------------------------------------------
---Marcilles------raijkovic--------Salcido------Zonneveld---
--------------------------------------------------------
------------------------Simons----------------------------
-----------------------------------------------------------
---------Affelay-------------------------Bakkal--------
----------------------------------------------------------
------------------------Perez-----------------------------
------------------------------------------------------------
-----------Farfan-----------------Koevermans--------------
Trouwens gaat er iemand naar supporters feest?
18 Januari in de effenaar.
Pa van De Fauw was onwel geworden en werd naar het ziekenhuis afgevoerd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:59 schreef -SG- het volgende:
Wat was het trouwens onrustig op de bank van Roda JC (en nee ik heb het niet over die goals), weet iemand wat er aan de hand was?
Dat is de vader van De Fauw.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:07 schreef WooZ het volgende:
op zuid kreeg trouwens iemand een hartaanval gelijk na de 0-4
en dat is geen grapje
Dan was het niet de vader van De Fauw!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
Knap lullig, dat z'n pa een seizoenkaart bij psv heeft
Bakkal speelt dit hele seizoen al vele malen beter dan Aissatiquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:05 schreef WooZ het volgende:
[TK] Kaartje CL PSV - Inter Woens12 december @ Oost. Opstelling 4-4-2 al bekend, uitslag ook: 0-27
Meest dramatische wedstrijd die ik in de afgelopen 5 jaar gezien heb. Tegen arsenal werden we ooit overlopen maar werden er nog niet zoveel kansen gecreërd als vanavond. Half jaar terug tegen 020 had ik zelf al voorspeld dat we hard onderuit zouden gaan, dus stond er toen totaal niet van te kijken, maar welke hond haalt het wederom in zijn hoofd om mendez en/of bakkal op te stellen terwijl we perez en aisatti hebben en wie gaat er met een 0-2 achterstand in godsnaam culina inbrengen kansloos staaltje beleid voering van reker begint z'n vruchten af te werpen, een trainer niet aan z'n contract houden om het maar met 4 trainers in 1 jaar op te lossen, we zijn geen snoepfabriek
ja ok hij speelt misschien niet slecht, maar hoevaak is aisatti in de basis begonen? elke x heeft ie amper 20 min de kans om in een matige wedstrijd mee te spelenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bakkal speelt dit hele seizoen al vele malen beter dan Aissati
---------------------------Gomes------------------------------quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hou jouw opstelling eruit zou zien.
Goede teksten Jan.quote:Zoals aangekondigd startte Wouters met tien van de elf spelers die tegen De Graafschap aan de aftrap verschenen. Koevermans was de logische vervanger van de geschorste Danko Lazovic. ,,Ik wil naar een vast elftal toe", kondigde de coach aan. ,,Omdat ik geen voorstander van een roulatiesysteem ben. Automatismen en vertrouwen groeien door vastigheid."
Dat het tot ontevredenheid bij Ismail Aissati, Kenneth Perez, Jason Culina en – indien Lazovic beschikbaar is – Koevermans kan leiden, deert de interim-coach niet. ,,Jason raakte op een voor hem vervelend moment geblesseerd. Nu zal hij geduld moeten hebben tot een concurrent geblesseerd raakt of wordt geschorst."
Vooral voor Perez zullen de druiven echter zuur zijn. De Deen werd bij Ajax ook al geconfronteerd met het vertrek van een trainer (Danny Blind) die het wél in hem zag zitten. Bij PSV vond de scoutingstaf het aantrekken van de relatief oude, 33-jarige aanvaller voor bijna twee miljoen euro onverantwoord, maar drukte Ronald Koeman zijn komst door. Inmiddels is Koeman hoofdverantwoordelijke in Valencia en Perez bankzitter bij PSV, een rol waar hij in zijn Ajax-tijd maar moeilijk mee kon omgaan.
De kans dat het cynisme van Perez na de oorwassing tegen Roda JC weer de kop op zal steken, is aanwezig. Al zal hij mogelijk van zijn fouten uit het verleden hebben geleerd. Bovendien kan de komst van Sef Vergoossen op 1 januari ervoor zorgen dat hij voorlopig op zijn lip bijt. De aanstaande trainer haalde hem uit Denemarken naar MVV en heeft mogelijk wél weer vertouwen in hem. Dat die in juli dan weer plaats moet maken voor Huub Stevens ziet Perez dan wel weer.
Daarom hebben jullie Gomesquote:Op zaterdag 8 december 2007 09:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
2-4, prima resultaat. Zo slecht spelen en dan toch maar met 2 doelpunten verschil verliezen! Klasse!
Never-say-die heb je idd niet als je ons bij die 0-3 of 0-4 gewoon rustig laat tikken op jullie helft in jullie eigen huis zonder dat er iemand jaagt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:02 schreef mcyodogg het volgende:
Optimistisch ook voor de toekomst dat Simons en Wouters geen idee hebben hoe het kon dat het niveau ineens daalde.
Ik wil wel een poging wagen: PSV heeft geen never-say-die instelling. Achterstand, en d'r wordt meteen een stuk slechter gevoetbald.
Nee de uitslag was niet terecht, het had 0-8 moeten zijn, en ja dit zeg ik met pijn in mijn hart maar het is gewoon de waarheid.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:02 schreef BottleKid het volgende:
Zo, ik ben een lading over de zeik...
Wat een kutwedstrijd. Bah.
Het enige positieve aan PSV-zijde waren de supporters. Het overgrote deel bleef netjes zitten tot na het laatste fluitsignaal.
En, vooruit, de reactie van Gomes is ook het vermelden waard.
Roda, gefeliciteerd. De uitslag was zwaar terecht.
Ik bedoelde dan ook een terechte overwinning voor Roda.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee de uitslag was niet terecht, het had 0-8 moeten zijn, en ja dit zeg ik met pijn in mijn hart maar het is gewoon de waarheid.
Eénquote:
Leuk he, zout in de wonden gooienquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:22 schreef DarkShine het volgende:
Hulde aan de PSV fan die in de 2de helft het veld wou betreden. Hij was nog niet op het veld of werd door de stewards al afgevoerd
Ook een hulde aan de PSV fans die voor de wedstrijd de ouwe lullen bus bekogeld hebben
Frustiquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Leuk he, zout in de wonden gooien, ga nou maar weer terug naar je hok.
Vanaf vrijdag een offweek, daarna Ajax verslaanquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Trekken jullie deze offday even door naar een offweek?
ja en gister een hele helft en het was nog niksquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:24 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja ok hij speelt misschien niet slecht, maar hoevaak is aisatti in de basis begonen? elke x heeft ie amper 20 min de kans om in een matige wedstrijd mee te spelen
Zelfs Messi had het tij niet kunnen keren hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja en gister een hele helft en het was nog niks
Nounou..die had er vast wel 3x gescoordquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfs Messi had het tij niet kunnen keren hoor.
Ik heb ze goed opgevoedquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:47 schreef DarkShine het volgende:
Mijn complimenten aan iedereen die het zo reeël ziet.
quote:Vergoossen sneller bij PSV
Door Ludo van Denderen
Sef Vergoossen zit wellicht volgende week tijdens de wedstrijd tegen Ajax al als trainer bij PSV op de bank.
De oefenmeester werd vandaag met zijn Japanse club Nagoya Grampus Eight uitgeschakeld in het nationale bekertoernooi (2-0 tegen Honda FC), waardoor zijn werkzaamheden in Azië afgerond zijn. Maandag wordt duidelijk wanneer Vergoossen exact naar Nederland terugkeert. Al te lang zal dit zeker niet meer duren.
,,Ik wil uiteraard zo gauw als mogelijk naar huis," zei de coach zojuist vanuit Nagoya. ,,Maandag heb ik een gesprek met de clubleiding over de overdracht van mijn werkzaamheden."
De Japanners hebben echter altijd aangegeven Vergoossen geen strobreed meer in de weg te leggen zodra het seizoen afgelopen is.
Het is nu aan PSV om te besluiten wanneer Vergoossen voor het eerst de training van de Eindhovenaren zal leiden. De kans dat dit pas gebeurt vanaf 1 januari, zoals eerder afgesproken, lijkt klein. Waarschijnlijk wil Vergoossen de dag na zijn terugkeer in Nederland beginnen.
Ook assistent Dwight Lodeweges gaat bij PSV aan de slag. Het tweetal maakt het seizoen af, voordat Huub Stevens het in de zomer van 2008 in Eindhoven overneemt.
Sef de Verlosser!!!11!!!!!!eins!!quote:
dit maakt m'n dag weer goedquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sef de Verlosser!!!11!!!!!!eins!!
Juist mooi als hij die gelijk weet te winnenquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:26 schreef sjimz het volgende:
Wel een lekkere binnenkomer, gelijk de topper tegen Ajax.
Want Perez is erg goed in het veroveren van de bal.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:26 schreef RijstNatie het volgende:
perez had er voor bakkal in gemoete
als het maar niet zo'n binnenkomer is als blindquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:26 schreef sjimz het volgende:
Wel een lekkere binnenkomer, gelijk de topper tegen Ajax.
Hij is een voetbaltrainerquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:48 schreef BigKahuna het volgende:
Wat is die Vergoossen eigelijk voor trainer? Ik ken hem niet echt.
Als PSV zoals gisteren speelt ga ik me daar absoluut geen zorgen over maken!quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Juist mooi als hij die gelijk weet te winnen
En als Ajax speelt zoals tegen NAC, kunnen we pas exht uitkijken naar een briljante wedstrijdquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als PSV zoals gisteren speelt ga ik me daar absoluut geen zorgen over maken!
Ajax speelde lang niet zo dramatisch als gisteren PSV speelde.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En als Ajax speelt zoals tegen NAC, kunnen we pas exht uitkijken naar een briljante wedstrijd
Achja je kunt beter 1x in de competitie kut spelen dan 3x in een Europese wedstrijdquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax speelde lang niet zo dramatisch als gisteren PSV speelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |