Beetje weird.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:43 schreef vw_caddy het volgende:
Wat was er nou met Perez aan de hand? Wouters liet hm 20 minuten warm lopen maar mocht niet invallen?
Het blijft een Belgquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, Derksen heeft gelijk. Simons is een pseudo-leider. Is niet in staat een elftal op sleeptouw te nemen.
Adrie Kosterquote:
Dan is Perez alvast warm voor volgende week!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:43 schreef vw_caddy het volgende:
Wat was er nou met Perez aan de hand? Wouters liet hm 20 minuten warm lopen maar mocht niet invallen?
Dat mag ik hopen voor Jantje Wouters, andere reden kan ik niet bedenken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan is Perez alvast warm voor volgende week!
zijn de CL rechten aan RTL verkocht?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:35 schreef Leso_Varen het volgende:
[ afbeelding ] Eerstvolgende wedstrijd: PSV - Inter
Datum: Woensdag 12 december
Tijd: 20:45
Live te zien op RTL 7!
[ afbeelding ]
OP PSV Topic
Als PSV live op RTL moet spelen dan voorspelt het niet veel goedsquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn de CL rechten aan RTL verkocht?
als Rajkovic dan zo speelt als in Moskouquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgende week weer met Rajkovic in de basis en Perez op de bank?
Toch nog iets vergeten aan te passenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn de CL rechten aan RTL verkocht?
jouw OPquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:37 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Toch nog iets vergeten aan te passen![]()
Hoewel jij alsmodje het natuurlijk ook even had kunnen fixen
Ik ben heel benieuwd hou jouw opstelling eruit zou zien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:35 schreef Morrigun99 het volgende:
Godverdomme Perez er in idioot!!!
Simons, aanvoerder of niet, staat al weken als een natte krant te spelen. En vanavond weer. Mendez is daarbij ook al geen hoogvlieger. HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD om dan Perez - een van de beste middenvelders in Nederland - en een in bloedvorm verkerende Culina op de bank te laten zitten?!?!
KUT Wouters.
Die van mij zo:quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hou jouw opstelling eruit zou zien.
Ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:03 schreef -SG- het volgende:
Trouwens gaat er iemand naar supporters feest?
18 Januari in de effenaar.
Dat middenveld gaat toch niet werken, Simons kan het nu al niet meer aan met nog een enigszins controlerende middenvelder naast hem.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die van mij zo:
----------Gomes----------
------------------------------------------------------
---Marcilles------raijkovic--------Salcido------Zonneveld---
--------------------------------------------------------
------------------------Simons----------------------------
-----------------------------------------------------------
---------Affelay-------------------------Bakkal--------
----------------------------------------------------------
------------------------Perez-----------------------------
------------------------------------------------------------
-----------Farfan-----------------Koevermans--------------
Trouwens gaat er iemand naar supporters feest?
18 Januari in de effenaar.
Pa van De Fauw was onwel geworden en werd naar het ziekenhuis afgevoerd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:59 schreef -SG- het volgende:
Wat was het trouwens onrustig op de bank van Roda JC (en nee ik heb het niet over die goals), weet iemand wat er aan de hand was?
Dat is de vader van De Fauw.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:07 schreef WooZ het volgende:
op zuid kreeg trouwens iemand een hartaanval gelijk na de 0-4
en dat is geen grapje
Dan was het niet de vader van De Fauw!quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
Knap lullig, dat z'n pa een seizoenkaart bij psv heeft
Bakkal speelt dit hele seizoen al vele malen beter dan Aissatiquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:05 schreef WooZ het volgende:
[TK] Kaartje CL PSV - Inter Woens12 december @ Oost. Opstelling 4-4-2 al bekend, uitslag ook: 0-27
Meest dramatische wedstrijd die ik in de afgelopen 5 jaar gezien heb. Tegen arsenal werden we ooit overlopen maar werden er nog niet zoveel kansen gecreërd als vanavond. Half jaar terug tegen 020 had ik zelf al voorspeld dat we hard onderuit zouden gaan, dus stond er toen totaal niet van te kijken, maar welke hond haalt het wederom in zijn hoofd om mendez en/of bakkal op te stellen terwijl we perez en aisatti hebben en wie gaat er met een 0-2 achterstand in godsnaam culina inbrengen kansloos staaltje beleid voering van reker begint z'n vruchten af te werpen, een trainer niet aan z'n contract houden om het maar met 4 trainers in 1 jaar op te lossen, we zijn geen snoepfabriek
ja ok hij speelt misschien niet slecht, maar hoevaak is aisatti in de basis begonen? elke x heeft ie amper 20 min de kans om in een matige wedstrijd mee te spelenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bakkal speelt dit hele seizoen al vele malen beter dan Aissati
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |