Laat het zo zijn!! ALLES beter dan Wouters. Die staat volgens mij nog gewoon op de loonlijst van Ajax.quote:Uitschakeling zet deur eerder open voor Vergoossen
08/12/2007 16:56
Sef Vergoossen zit mogelijk over een week al op de bank bij PSV. Door de uitschakeling van Nagoya Grampus Eight heeft hij weinig meer te zoeken in Japan.
Ondanks een poging van PSV hield Nagayo Grampus Eight Vergoossen aan zijn contract, dat nog loopt tot 1 januari 2008. Maar omdat er geen wedstrijden meer op het programma staan na de nederlaag tegen Honda FC, zal de Japanse club mogelijk alsnog instemmen met een eerder afscheid.
Aan Vergoossen zelf zal het niet liggen. 'Ik wil uiteraard zo gauw als mogelijk naar huis', zegt de Limburger in het AD. 'Maandag heb ik een gesprek met de clubleiding over de overdracht van mijn werkzaamheden.'
Begin volgende week wordt duidelijk wanneer Vergoossen begint in Eindhoven. Mogelijk neemt hij het per direct over van Jan Wouters, zodat de Limburger volgende week zondag bij Ajax-PSV al op de bank kan plaatsnemen.
Vergoossen maakt het seizoen af bij PSV. Over een half jaar geeft hij de verantwoordelijkheid over aan Huub Stevens.
Tegen de Graafschap was het ook verre van goed en ook tegen CSKA was er weinig teken van echt goed voetbal.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:03 schreef pascalheister het volgende:
Lijkt me eenmalig zoals PSV gister speelde, laten we nou niet gelijk gaan overdrijven
maar bij de graafschap had ik tot de rode kaart geen gevoel dat het nog mis ging, die zelfde fase was er ook tegen Moskou.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tegen de Graafschap was het ook verre van goed en ook tegen CSKA was er weinig teken van echt goed voetbal.
is niet mogelijk zonder clubcard. Je zult er dan twee moeten hebben en rekenen op minstens ¤35 per stuk denk ik. Daarnaast is de kans zeer klein dat je 2 plekken naast elkaar kunt vinden. Per wedstrijd gaan er nog maar 1000 kaarten in delosse verkoop omdat alles SCC is, en die plaatsen zitten bij lange na niet allemaal naast elkaarquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:31 schreef MaxC het volgende:
Ik wil als kadootje voor iemand 2 kaarten voor PSV - Ajax geven.
Is dit mogelijk zonder clubcard? Zo nee, kan je die nog aanvragen?
Nou ja hij heeft weer niet gewonnen.. dus z'n positie wordt er niet beter opquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoop dat Koeman binnenkort doodgaat of natuurlijk ontslagen word en onze lieve spelers niet naar die kut Valencia gaan
Jaquote:Op zondag 9 december 2007 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
volgende week is uit tegen ajax he ?
Je kunt beter in Nederland goed draaien dan met 10 punten WEER uitgeschakeld worden in Europaquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:08 schreef WooZ het volgende:
[..]
Achja je kunt beter 1x in de competitie kut spelen dan 3x in een Europese wedstrijd
Je kan beter wel in Europa actief zijn dan nietquote:Op zondag 9 december 2007 00:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kunt beter in Nederland goed draaien dan met 10 punten WEER uitgeschakeld worden in Europa.
Kost je alleen maar kracht in de competitie.quote:Op zondag 9 december 2007 00:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je kan beter wel in Europa actief zijn dan niet
3 jaar ver komen in Europa en 3 jaar kampioen worden.quote:Op zondag 9 december 2007 00:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kost je alleen maar kracht in de competitie..
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:32 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Laat het zo zijn!! ALLES beter dan Wouters. Die staat volgens mij nog gewoon op de loonlijst van Ajax.![]()
Sef van de week hier en Perez volgende week in de basis!
quote:Vergoossen: 'Pas 1 januari bij PSV'
Jan Wouters zal naar alle waarschijnlijkheid tot het eind van dit kalenderjaar op de bank plaatsnemen als coach van PSV. Sef Vergoossen, die per 1 januari als interim-coach hoofdverantwoordelijke is in Eindhoven, denkt niet dat hij eerder weg kan uit Japan.
Het contract van de Limburger loopt op 31 december ten einde, maar gisteren verloor het Nagoya Grampus Eight van Vergoossen in de beker van Honda FC (2-0). Hierdoor zitten de sportieve verplichtingen van de coach erop, maar desondanks verwacht hij nog even in Azië te moeten blijven.
“Ik heb hier in Japan nog sponsorverplichtingen, een feestavond van de J-League en bovendien heeft PSV aan Jan Wouters aangegeven dat hij dit jaar mag afmaken,” aldus Vergoossen in de Telegraaf. “En wat er dan gebeurt, is aan PSV. Maar het lijkt mij het meest logische dat ik eerst aan de zijlijn meeloop, zodat ik me goed kan voorbereiden op volgend jaar.”
In Eindhoven hoopte men dat Vergoossen al aankomende week tijdens de topper tegen Ajax (uit) al in de dug-out plaats zou kunnen nemen.
geef ff een nzbtjequote:Op zondag 9 december 2007 11:50 schreef DarkShine het volgende:
Voor de geïnteresseerden, PSV-Roda staat op Usenet.
Wat is dat nou weer voor een mislukte nieuwsgroep postquote:
Is daar een livestream van?quote:Op zondag 9 december 2007 13:34 schreef mcyodogg het volgende:
En d'r moet natuurlijk een transfer zijn die 'zo goed als rond is', maar dan toch nooit in een PSV-shirt te zien zal zijn.
Zenden heeft het erg goed naar zijn zin in Frankrijk. Ik zie hem daar dit seizoen nog wel blijven en het volgende misschien ook wel. Hij blijft alleen wel zinspelen op een terugkeer naar Nederland. Tja, dan MOETEN we hem gewoon halen natuurlijk.quote:Op zondag 9 december 2007 13:32 schreef rubbereend het volgende:
Hallo vergeten we hier niet iets?
Er komt weer een transferperiode aan, moeten we het niet weer over Zenden gaan hebben?
quote:Op zondag 9 december 2007 13:32 schreef rubbereend het volgende:
Hallo vergeten we hier niet iets?
Er komt weer een transferperiode aan, moeten we het niet weer over Zenden gaan hebben?
Volgens mij heeft hij het helemaal niet zo goed naar zijn als jij schetst.quote:Op zondag 9 december 2007 14:35 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Zenden heeft het erg goed naar zijn zin in Frankrijk. Ik zie hem daar dit seizoen nog wel blijven en het volgende misschien ook wel. Hij blijft alleen wel zinspelen op een terugkeer naar Nederland. Tja, dan MOETEN we hem gewoon halen natuurlijk.
Stond er van de week of vorige week niet een interview met hem in de VI? Dat staat het bovenstaande in, in ieder geval.
Jij gaat weer bij je ouders in huis wonen?quote:Op zondag 9 december 2007 16:19 schreef Suijk het volgende:
Gomes is trouwens echt gewoon een hele toffe kerel. Hij woont nu praktisch naast m'n ouders, hij leert zijn zoontje fietsen, rent er achter aan en met die lange armen vangt 'ie hem wel op als het moet. Hij woont ook dichtbij een basisschool en als hij daarlangs loopt om naar de bakker te gaan, speelt 'ie even met die kinderen een potje voetbal, deelt wat handtekeningen uit. Totaal geen arrogant gedrag, sterallures, maar gewoon normaal doen.
Hij speelt nooit bij Marseille.quote:Op zondag 9 december 2007 14:35 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Zenden heeft het erg goed naar zijn zin in Frankrijk. Ik zie hem daar dit seizoen nog wel blijven en het volgende misschien ook wel. Hij blijft alleen wel zinspelen op een terugkeer naar Nederland. Tja, dan MOETEN we hem gewoon halen natuurlijk.
Stond er van de week of vorige week niet een interview met hem in de VI? Dat staat het bovenstaande in, in ieder geval.
Wat een prachtige vent toch.quote:Op zondag 9 december 2007 16:19 schreef Suijk het volgende:
Gomes is trouwens echt gewoon een hele toffe kerel. Hij woont nu praktisch naast m'n ouders, hij leert zijn zoontje fietsen, rent er achter aan en met die lange armen vangt 'ie hem wel op als het moet. Hij woont ook dichtbij een basisschool en als hij daarlangs loopt om naar de bakker te gaan, speelt 'ie even met die kinderen een potje voetbal, deelt wat handtekeningen uit. Totaal geen arrogant gedrag, sterallures, maar gewoon normaal doen.
Welke programmaquote:Op zondag 9 december 2007 18:01 schreef -SG- het volgende:
Ik zeg net Gomes, alcides en volgens mij ook Casio Ramos @ Ned 1, ze zaten bij het zwemmen(in Eindhoven, tongelreep) te kijken en toen de Nederlandse vrouwen het wereld record hadden verbroken was gomes helemaal blij![]()
.
Ik baseer dat ook op het interview met hem dat ik gelezen heb; schets het dus niet zozeer zelf. Zal het eens opzoeken.quote:Op zondag 9 december 2007 14:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het helemaal niet zo goed naar zijn als jij schetst.
klopt ja ik zag het ookquote:Op zondag 9 december 2007 18:01 schreef -SG- het volgende:
Ik zeg net Gomes, alcides en volgens mij ook Casio Ramos @ Ned 1, ze zaten bij het zwemmen(in Eindhoven, tongelreep) te kijken en toen de Nederlandse vrouwen het wereld record hadden verbroken was gomes helemaal blij![]()
.
Gomesquote:
quote:
Uhm..mogen Brazilianen niet naar het zwemmen gaan kijken? Of moet voor alles een connectie zijn wil je er heen mogen?quote:Op zondag 9 december 2007 19:56 schreef Pritt het volgende:
Ik snapte niet precies de connectie tussen die Brazilianen en het zwemmen.
Sponsor iets oid?
Oei, op oost is altijd wel leuk op te zitten denk ik en vooral bij een cl wedstrijd maar ik heb al kaartjes op ZZ anders zou ik serieus overwegen om te gaan ook al is het bijna zeker dat we niet doorgaan.quote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef WooZ het volgende:
iemand hier toevallig interesse in een kaartje voor psv - inter op oost? weet nml nog niet zeker of ik ga, heb tentamen vrijdag btje druk en ik vrees dat het niet zoveel word maarja wie ben ik![]()
Jup lijkt me ook.quote:Op zondag 9 december 2007 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk stelt Wouters de beste spelers op.
Perez moet spelen tegen Ajax.
Spelen Scoren tegen zijn oude club zal hem goed doen
Jammer genoeg heb ik al kaarten voor de 2e ring..quote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef WooZ het volgende:
iemand hier toevallig interesse in een kaartje voor psv - inter op oost? weet nml nog niet zeker of ik ga, heb tentamen vrijdag btje druk en ik vrees dat het niet zoveel word maarja wie ben ik![]()
Die pas dan wel goed bij de elektronische gigant Philips.quote:Op zondag 9 december 2007 18:01 schreef -SG- het volgende:
.
quote:Op zondag 9 december 2007 22:57 schreef ErikT het volgende:
Volgende week de traditionele 3 punten ophalen in Amsterdam en we staan weer bovenaan.
Zullen ze daar voor hun plezier zitten dan?quote:Op zondag 9 december 2007 20:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhm..mogen Brazilianen niet naar het zwemmen gaan kijken? Of moet voor alles een connectie zijn wil je er heen mogen?
Zit er al een mooie strik om de punten?quote:
ja maar of ze van jullie zijn weet ik nog niet.quote:Op zondag 9 december 2007 23:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Zit er al een mooie strik om de punten?
Ah jullie pakken cadeautjes voor jezelf ook in.quote:Op zondag 9 december 2007 23:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja maar of ze van jullie zijn weet ik nog niet.
is kerst hequote:Op zondag 9 december 2007 23:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ah jullie pakken cadeautjes voor jezelf ook in.
Naar mensen in het water kijken kan voor een ontspannende werking zorgen.quote:Op zondag 9 december 2007 23:00 schreef Pritt het volgende:
[..]
Zullen ze daar voor hun plezier zitten dan?
Weinig kans:quote:Op zondag 9 december 2007 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Perez moet spelen tegen Ajax.
Spelen tegen zijn oude club zal hem goed doen
quote:Wouters parkeert Perez
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Jan Wouters vorige week persoonlijk gesproken met Kenneth Perez. Hij zou hem hebben laten weten dat hij onder hem niet op heel veel speeltijd hoeft te rekenen. Wouters kiest voor meer dynamische middenvelders als Otman Bakkal of Ibrahim Afellay.
quote:Op maandag 10 december 2007 12:03 schreef Pritt het volgende:
Ik lees op verschillende sites dat PSV geintresseerd is in een aanvaller van Braga.
Wat moeten ze in godsnaam met nog een spits?
quote:Ook PSV gaat weer op de Zuid-Amerikaanse toer. De Eindhovenaren zouden zich hebben gemeld voor Matheus, de spits die momenteel op huurbasis uitkomt voor het Portugese Vitoria Setubal. Sporting Braga, dat hem heeft uitgeleend, verlangt zo’n 2,5 miljoen euro voor de 24-jarige aanvaller. PSV is bereid 1,5 miljoen neer te tellen.
1?quote:Op maandag 10 december 2007 14:59 schreef WooZ het volgende:
niemand nog interesse in een kaartje voor psv - inter?
Jahoor, waarom niet? Woensda lekker CL. Dan de topper tegen Ajax. Mooie week komt er dus aanquote:
Nouja jullie beste spits is er én woensdag én zondag er waarschijnlijk niet bij.quote:Op maandag 10 december 2007 17:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jahoor, waarom niet? Woensda lekker CL. Dan de topper tegen Ajax. Mooie week komt er dus aan
Die klus is niet te klaren want Fenerbahçe gaat toch geen punten verspelen.quote:Op maandag 10 december 2007 17:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nouja jullie beste spits is er én woensdag én zondag er waarschijnlijk niet bij.
Er stond jullie woensdag al sowieso een lastige klus te klaren, maar dat wordt nou nog erger. Wie moeten er nou gaan scoren, want zowel Lazovic en met name Farfan bakken er weinig van op Europees niveau.
De blessure van Koevermans blijkt mee te vallen.quote:Op maandag 10 december 2007 17:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nouja jullie beste spits is er én woensdag én zondag er waarschijnlijk niet bij.
Er stond jullie woensdag al sowieso een lastige klus te klaren, maar dat wordt nou nog erger. Wie moeten er nou gaan scoren, want zowel Lazovic en met name Farfan bakken er weinig van op Europees niveau.
Beetje makkelijk. Hoeveel goals heeft Koevermans dan gemaakt in de CL?quote:Op maandag 10 december 2007 17:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wil je iets forceren dan heb je Koevermans nodig. Zeker wanneer je bedenkt dat er woensdag bij Inter geen lange verdediger achterin staat. Materazzi wordt gespaard namelijk.quote:Op maandag 10 december 2007 17:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Beetje makkelijk. Hoeveel goals heeft Koevermans dan gemaakt in de CL?
Ach, over 21 dagen staat Sef Vergoossen voor de groep. Perez moet gewoon even geduld hebben.quote:
Misschien voordelig voor PSVquote:De voetbalwereld heeft er weer een opmerkelijk verhaal bij. Baris Kaska, een Turkse advocaat én fan van Fenerbahçe, heeft bij de wereldvoetbalbond FIFA en de Europese voetbalbond UEFA een aanklacht ingediend tegen Internazionale. Volgens de beste man zijn de uitshirts van de Italianen een belediging aan het adres van de islam.
In de onderlinge ontmoeting op 27 november jl. (3-0 winst voor Inter) droegen de Italiaanse landskampioen niet het traditionele blauw-zwarte tenue, maar het tweede tricot: een wit shirt met een rood kruis op de borst. Dat was tegen het zere been van Kaska, en volgens hem, vele islamvolgers.
Het kruis op het shirt doet Baska denken aan de geweldadige inname van Jerusalem door kruistochtlegers in 1099, waar duizenden moslims de dood vonden. De advocaat eist nu een reglementaire overwinning voor de Turken
Bron: psv.netwerk.toquote:10/12/2007 - Fellipe toch niet naar PSV, tekent bij Benfica
(Gepost door RvN)
Waar Braziliaanse media en de speler Fellipe zelf begin november nog spraken over het rondkomen van een overgang naar PSV, blijkt Fellipe nu een medische keuring te ondergaan bij Benfica en daar een contract te gaan ondertekenen. PSV zou er niet zijn uitgekomen met de zaakwaarnemer van Fellipe, zo melden media in Portugal. De 17-jarige verdediger/middenvelder was in september al op proef bij PSV. De speler van Botafogo werd gezien als mogelijk versterking voor de toekomst.
PSV Netwerk
Fellipe werd ontdekt door scout Piet de Visser op het WK onder 17. Hij kan transfervrij naar Nederland komen omdat hij zijn contract bij de Braziliaanse club niet verlengde. Pas als hij achttien wordt, op 1 februari, kon hij officieel voor PSV in actie gaan komen.
Koefquote:Op maandag 10 december 2007 20:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Even opgeteld hoeveel spelminuten Koevermans, Lazovic, Farfan en Perez hebben gespeeld en hoeveel goals.
Koevermans: 641 min, 8 goals, 0.75 goals per speeluur
Lazovic: 1008 min, 5 goals, 0.30 per speeluur
Farfan: 665 min, 4 goals, 0.36 per speeluur
Perez: 818 min, 5 goals, 0.37 per speeluur
maargoed de taak waarin Perez speelde moest hij vooral anderen laten scoren.quote:Op maandag 10 december 2007 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Koef![]()
Jammer dat Perez zo weinig speelt. Anders had hij er nu denk ik wel 9 ofzo inliggen.
Koevermans: 641 min, 8 goals, 0.75 goals per speeluurquote:Op maandag 10 december 2007 20:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maargoed de taak waarin Perez speelde moest hij vooral anderen laten scoren.
Denk je?quote:Op maandag 10 december 2007 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien voordelig voor PSV![]()
Hoe triest kan je zijn.. een belediging.quote:In de onderlinge ontmoeting op 27 november jl. (3-0 winst voor Inter) droegen de Italiaanse landskampioen niet het traditionele blauw-zwarte tenue, maar het tweede tricot: een wit shirt met een rood kruis op de borst. Dat was tegen het zere been van Kaska, en volgens hem, vele islamvolgers.
Het kruis op het shirt doet Baska denken aan de geweldadige inname van Jerusalem door kruistochtlegers in 1099, waar duizenden moslims de dood vonden.
We zullen koevermans wel gaan missen als je die cijfers bekijkt ja.quote:Op maandag 10 december 2007 20:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Koevermans: 641 min, 8 goals, 0.75 goals per speeluur
Lazovic: 1008 min, 5 goals, 0.30 per speeluur
Farfan: 665 min, 4 goals, 0.36 per speeluur
Perez: 818 min, 5 goals, 0.37 per speeluur
Zou je eerder van Lazovic denken als je dit zo ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |