abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 december 2007 @ 13:13:43 #121
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55143304
Ik wil je ook wel een lange link posten terwijl dit precies hetzelfde is.

Maargoed, als je weekend zo kut begon zul je nu nog wel de pis erin hebben (is ook te merken ).
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 9 december 2007 @ 13:32:43 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55143740
Hallo vergeten we hier niet iets?

Er komt weer een transferperiode aan, moeten we het niet weer over Zenden gaan hebben?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55143785
En d'r moet natuurlijk een transfer zijn die 'zo goed als rond is', maar dan toch nooit in een PSV-shirt te zien zal zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55143947
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:34 schreef mcyodogg het volgende:
En d'r moet natuurlijk een transfer zijn die 'zo goed als rond is', maar dan toch nooit in een PSV-shirt te zien zal zijn.
Is daar een livestream van?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55145328
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:32 schreef rubbereend het volgende:

Er komt weer een transferperiode aan, moeten we het niet weer over Zenden gaan hebben?
Zenden heeft het erg goed naar zijn zin in Frankrijk. Ik zie hem daar dit seizoen nog wel blijven en het volgende misschien ook wel. Hij blijft alleen wel zinspelen op een terugkeer naar Nederland. Tja, dan MOETEN we hem gewoon halen natuurlijk.

Stond er van de week of vorige week niet een interview met hem in de VI? Dat staat het bovenstaande in, in ieder geval.
  zondag 9 december 2007 @ 14:50:13 #126
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_55145745
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:32 schreef rubbereend het volgende:

We kunnen beter goede verdedigers kopen.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_55145956
quote:
Op zondag 9 december 2007 14:35 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Zenden heeft het erg goed naar zijn zin in Frankrijk. Ik zie hem daar dit seizoen nog wel blijven en het volgende misschien ook wel. Hij blijft alleen wel zinspelen op een terugkeer naar Nederland. Tja, dan MOETEN we hem gewoon halen natuurlijk.

Stond er van de week of vorige week niet een interview met hem in de VI? Dat staat het bovenstaande in, in ieder geval.
Volgens mij heeft hij het helemaal niet zo goed naar zijn als jij schetst.
pi_55147708
Gomes is trouwens echt gewoon een hele toffe kerel. Hij woont nu praktisch naast m'n ouders, hij leert zijn zoontje fietsen, rent er achter aan en met die lange armen vangt 'ie hem wel op als het moet. Hij woont ook dichtbij een basisschool en als hij daarlangs loopt om naar de bakker te gaan, speelt 'ie even met die kinderen een potje voetbal, deelt wat handtekeningen uit. Totaal geen arrogant gedrag, sterallures, maar gewoon normaal doen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_55147741
quote:
Op zondag 9 december 2007 16:19 schreef Suijk het volgende:
Gomes is trouwens echt gewoon een hele toffe kerel. Hij woont nu praktisch naast m'n ouders, hij leert zijn zoontje fietsen, rent er achter aan en met die lange armen vangt 'ie hem wel op als het moet. Hij woont ook dichtbij een basisschool en als hij daarlangs loopt om naar de bakker te gaan, speelt 'ie even met die kinderen een potje voetbal, deelt wat handtekeningen uit. Totaal geen arrogant gedrag, sterallures, maar gewoon normaal doen.
Jij gaat weer bij je ouders in huis wonen?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_55147754
Kunnen we tijdens de transferperiode niet Ooijer halen ofzo?
pi_55147772
quote:
Op zondag 9 december 2007 14:35 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Hij speelt nooit bij Marseille.
pi_55147834
quote:
Op zondag 9 december 2007 16:21 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij speelt nooit bij Marseille.
hij scoorde anders laast best wel een skône goal
  zondag 9 december 2007 @ 16:49:23 #133
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_55148367
Grootste baggerwedstrijd van het seizoen vrijdag. Wat was PSV ontzettend zwak zeg, we werden gewoon weggespeeld. Totaal geen agressie, volgens mij wilde PSV niet winnen Het was gewoon frustrerend..

Twee pluspunten dan maar:
Het publiek bleef over het algemeen zitten. De 'supporters' in ons vak die na de 0-4 het stadion verlieten werden door de échte supporters getracteerd op een "en-laat-je-club-maar-in-de-steek". Maar het viel 100% mee als ik naar de rest van het stadion keek.

Verder natuurlijk Gomes, nog een ereronde gelopen zelfs.

Volgende week moet het toch écht beter We hebben geluk dat Feyenoord zojuist punten heeft laten liggen
pi_55148572
ja er verlieten amper mensen het stadion. Ik dacht dat ineens heel veel mensen op wilde staan maar dat was toen die pa van de fauw onwel werd iedereen opstond omdat iedereen wel zag dat er 'iets' gebeurde.

Bij ons vlakbij begonnen er enkele met witte zakdoekjes te zwaaien en toen brak er gelijk ruzie uit
pi_55149689
quote:
Op zondag 9 december 2007 16:19 schreef Suijk het volgende:
Wat een prachtige vent toch.

Standbeeld voor Gomes naast Willey en Coen.
  zondag 9 december 2007 @ 18:01:43 #136
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_55150003
Ik zeg net Gomes, alcides en volgens mij ook Casio Ramos @ Ned 1, ze zaten bij het zwemmen(in Eindhoven, tongelreep) te kijken en toen de Nederlandse vrouwen het wereld record hadden verbroken was gomes helemaal blij .
pi_55150079
quote:
Op zondag 9 december 2007 18:01 schreef -SG- het volgende:
Ik zeg net Gomes, alcides en volgens mij ook Casio Ramos @ Ned 1, ze zaten bij het zwemmen(in Eindhoven, tongelreep) te kijken en toen de Nederlandse vrouwen het wereld record hadden verbroken was gomes helemaal blij .
Welke programma ?
  zondag 9 december 2007 @ 18:08:00 #139
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_55150105
quote:
Op zondag 9 december 2007 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Welke programma ?
Sportjournaal :p ze kwamen gewoon eventjes in beeld.
pi_55150128
Mooie beelden. Heb vrijdag helaas niks van de wedstrijd kunnen zien, maar dit is toch wel om kippenvel van te krijgen.
pi_55150390
quote:
Op zondag 9 december 2007 14:57 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij het helemaal niet zo goed naar zijn als jij schetst.
Ik baseer dat ook op het interview met hem dat ik gelezen heb; schets het dus niet zozeer zelf. Zal het eens opzoeken.
pi_55150498
quote:
Op zondag 9 december 2007 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja
Kippenvel.
pi_55150821
quote:
Op zondag 9 december 2007 18:01 schreef -SG- het volgende:
klopt ja ik zag het ook
pi_55150974
quote:
Op zondag 9 december 2007 18:47 schreef pascalheister het volgende:

[..]

klopt ja ik zag het ook
Gomes
pi_55152165
Ik snapte niet precies de connectie tussen die Brazilianen en het zwemmen.
Sponsor iets oid?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 9 december 2007 @ 20:48:07 #146
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_55153441
quote:
Op zondag 9 december 2007 18:56 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Gomes
GOMES

*zucht* Vrijdagavond.. Wat een nachtmerrie.
Dat belooft niet veel goeds tegen Inter en.. *kots* Ajax.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_55153706
iemand hier toevallig interesse in een kaartje voor psv - inter op oost? weet nml nog niet zeker of ik ga, heb tentamen vrijdag btje druk en ik vrees dat het niet zoveel word maarja wie ben ik
pi_55153742
quote:
Op zondag 9 december 2007 19:56 schreef Pritt het volgende:
Ik snapte niet precies de connectie tussen die Brazilianen en het zwemmen.
Sponsor iets oid?
Uhm..mogen Brazilianen niet naar het zwemmen gaan kijken? Of moet voor alles een connectie zijn wil je er heen mogen?
  zondag 9 december 2007 @ 20:59:21 #149
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_55153745
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef WooZ het volgende:
iemand hier toevallig interesse in een kaartje voor psv - inter op oost? weet nml nog niet zeker of ik ga, heb tentamen vrijdag btje druk en ik vrees dat het niet zoveel word maarja wie ben ik
Oei, op oost is altijd wel leuk op te zitten denk ik en vooral bij een cl wedstrijd maar ik heb al kaartjes op ZZ anders zou ik serieus overwegen om te gaan ook al is het bijna zeker dat we niet doorgaan.
pi_55153793
quote:
Op zondag 9 december 2007 18:56 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Gomes
Gomes is een held inderdaad
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')