je vergeet voor het gemak maar even dat scoren bij Willem II niet meevalt?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:25 schreef thloreg het volgende:
AFGELOPEN!!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] 2 - 4 [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] en [ afbeelding ] herfstkampioen
Volgende week: Ajax-PSV!
Willem 2 is altijd een medicijn voor als het iets minder gaatquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:29 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je vergeet voor het gemak maar even dat scoren bij Willem II niet meevalt?
Omg Ik hou van jouquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:25 schreef thloreg het volgende:
AFGELOPEN!!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] 2 - 4 [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] en [ afbeelding ] herfstkampioen
Volgende week: Ajax-PSV!
quote:
De uitslag is gewoon klote maar ik vond het een zeer mooie vrijdagavond wedstrijd. Credits naar Roda, ze speelden echt goed tot de 80e minuut. Verdiende overwinning, het had zomaar groter uit kunnen vallen.quote:
wat dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:31 schreef the_undertaker het volgende:
Heftig verhaal over de Fauw zeg
?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:31 schreef the_undertaker het volgende:
Heftig verhaal over de Fauw zeg
Zn vader was onwel geworden ofzo, en nu was ie snel naar het ziekenhuis toequote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:32 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Zn vader was onwel geworden ofzo, en nu was ie snel naar het ziekenhuis toe
Ja, net als vorig jaar ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Willem 2 is altijd een medicijn voor als het iets minder gaat
Wekenlang geklaag over te weinig goals op de vrijdag en nu in 2 weken tijd 14 stuks.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:35 schreef Pritt het volgende:
Weer veel gescoord dus tijdens vrijdagavond.
iddquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:36 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wekenlang geklaag over te weinig goals op de vrijdag en nu in 2 weken tijd 14 stuks.
Respect jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Maar supporters bleven tenminste wel zitten na de 0-4
PRECIES wat ik dacht 'denkt ie dat ie bij PSV speelt en dat dit een training is en dat ie Gomes moet warmschieten ofzo'quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:35 schreef dronkeykong het volgende:
Hoeveel kansen had Lamah nog nodig
2x in de eerste helft moeten afleggen en de 2e helft van die slappe schotjes....was ie Gomes aan het warmhouden ofzo
Mwa, wat je ziet is dat het baltempo voor veel spelers van Roda eigenlijk nog net wat te hoog is. Geeft niet leren ze wel, worden ze alleen maar beter van.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
PRECIES wat ik dacht 'denkt ie dat ie bij PSV speelt en dat dit een training is en dat ie Gomes moet warmschieten ofzo'
Echt, hoe zacht kan je schieten, alle tijd, en dan zo'n zwak schotje.
Dat is waar, ze bleven meer voor Gomes omdat die de meeste ballen tegenhield, anders hadden het dubbele cijfers geweest.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik lachte me ziek om de 0-4 achterstand. Tegelijkertijd wel meer respect voor PSV als club gekregen. Ze waren wel helemaal stil geworden maar idd, ze liepen niet weg. En gingen niet meteen eigen spelers uitfluiten enzo.
Vanaf de 0-3 is er toch echt genoeg gefloten hoor. Niet dat dat erg is ofzo in deze situatie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
En gingen niet meteen eigen spelers uitfluiten enzo.
Ik hoorde toch wel wat fluitconcertjes.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik lachte me ziek om de 0-4 achterstand. Tegelijkertijd wel meer respect voor PSV als club gekregen. Ze waren wel helemaal stil geworden maar idd, ze liepen niet weg. En gingen niet meteen eigen spelers uitfluiten enzo.
Sarcasme +1quote:
Alsof die op konden staan met hun verlamde spieren in shocktoestand.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Godver wat een kut prestatie
Maar supporters bleven tenminste wel zitten na de 0-4
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alsof die op konden staan met hun verlamde spieren in shocktoestand.
Viel me vooral op dat die kwamen als er te lang met de bal in de voet werd gelopenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:46 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik hoorde toch wel wat fluitconcertjes.
Ik weet niet waar je dat hoorde, de fans van PSV waren behoudens naar Gomes afschuwelijk stil. Na een kwartier hadden alle bierbekers al op het veld mogen liggen. Maar de PSV-fan accepteert liever dat er alsmaar met miljoenen wordt gesmeten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vanaf de 0-3 is er toch echt genoeg gefloten hoor. Niet dat dat erg is ofzo in deze situatie.
Ajacieden die konden tenminste weglopen dus die waren niet in shock na de 1-3. Oh wacht die zijn verliezen zeker wel gewend?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom happen al die spaarlampjes als we iets negatiefs over PSV zeggen, altijd maar Ajax erbij halen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ajacieden die konden tenminste weglopen dus die waren niet in shock na de 1-3. Oh wacht die zijn verliezen zeker wel gewend?
Hey boer met kiespijn!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ajacieden die konden tenminste weglopen dus die waren niet in shock na de 1-3. Oh wacht die zijn verliezen zeker wel gewend?
Matchfixingquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:35 schreef dronkeykong het volgende:
Hoeveel kansen had Lamah nog nodig
2x in de eerste helft moeten afleggen en de 2e helft van die slappe schotjes....was ie Gomes aan het warmhouden ofzo
PSV staat nog steeds 1e heurquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
verpest het nou nietquote:
Blijft leuk dat kliekje daar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:59 schreef BigFire het volgende:
Jan-Joost: heb je nog nieuws Johan?
Johan: nee, nee.. ik bewaar m'n nieuws meestal voor zondag voor mijn favoriete presentator
Jan-Joost:
Roda JC - Sparta Rotterdamquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:17 schreef venomsnake het volgende:
Twee leuke vrijdagavondwedstrijden achter elkaar. ben benieuwd wat het volgende week gaat worden.
Ik vind het altijd erg leuk om te kijken, fantastische goals, enorme blunders, iedereen wint van iedereen.quote:
Ik zie het al, Roda doet aan klantenbinding in december. Waar de vrijdagavond al niet goed voor is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Roda JC - Sparta Rotterdam
dubbele cijfers
totdat ze naar de Achterhoek komenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik zie het al, Roda doet aan klantenbinding in december. Waar de vrijdagavond al niet goed voor is.
Nee altijd allemaal in een keer op Fok! komen posten als PSV achter/gelijk staat, royal sadnessquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom happen al die spaarlampjes als we iets negatiefs over PSV zeggen, altijd maar Ajax erbij halen.
Tuurlijk even lekker zout in de wonden wrijven (op een niet trollerige manier) is altijd leuk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee altijd allemaal in een keer op Fok! komen posten als PSV achter/gelijk staat, royal sadness
precies verwijten krijg je altijd, maar dat kan mooi en ook klote zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 02:29 schreef rubbereend het volgende:
zo werkt dat bij elke club uit de top 3bij een achterstand valt er wat te lachen en zie je ineens veel meer publiek
![]()
Zolang wij 1:1 verkoop hebben zal dat niet veranderen.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:26 schreef Freak187 het volgende:
Zit het nou een keer vol daar in dat Parkstad stadion?
Waarom doen ze dat niet dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zolang wij 1:1 verkoop hebben zal dat niet veranderen.
Tegen Heracles vorig seizoen zat het zo goed als vol, toen was de 1:1 verkoop er niet.
Opvallend inderdaad dat het zelfs tegen clubs als Heerenveen verplicht gesteld wordt.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zolang wij 1:1 verkoop hebben zal dat niet veranderen.
Tegen Heracles vorig seizoen zat het zo goed als vol, toen was de 1:1 verkoop er niet.
belachelijk zegquote:Op donderdag 13 december 2007 11:56 schreef DarkShine het volgende:
Politie en gemeente verplichten de 1:1 verkoop.
Toen Roda tegen Rijnburgse Boys (Beker) kaarten wou verkopen zonder (s)cc verplichting wisten gemeente en politie niet hoe snel ze bij Roda moesten zijn om het te verbieden.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef venomsnake het volgende:
Hup Sparta!
heeft Groningen ook last van. Goed spelen tegen de topclubs maar minder tegen de (met alle respect) mindere goden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:00 schreef Blawh het volgende:
Scoor even een paar keer Roda.
Waarom spelen die gasten altijd zo slecht tegen clubs als Heracles, Excelsior en Sparta?
roda wint nog welquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:00 schreef Blawh het volgende:
Waarom spelen die gasten altijd zo slecht tegen clubs als Heracles, Excelsior en Sparta?
bnn meiden was dat nog wat ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:16 schreef assie het volgende:
Hmm, ik val er net in (eerst ff naar de bnn meiden gekeken!)
Verassende tussenstand, terecht???
Maar dan!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:16 schreef assie het volgende:
Hmm, ik val er net in (eerst ff naar de bnn meiden gekeken!)
Verassende tussenstand, terecht???
Ik heb de eerste helft gekeken en zapte terug bij de 3-0 netquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:58 schreef venomsnake het volgende:
Prachtig eigen doelpunt, dat dan weer wel.
bron?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:00 schreef MaxPower het volgende:
leuke pot hoor![]()
geestig, deze week net besloten dat de vrijdagavondpot gecancelled wordt en ze beginnen opeens leuk te voetballen.
Zal je net zien idd..quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:00 schreef MaxPower het volgende:
geestig, deze week net besloten dat de vrijdagavondpot gecancelled wordt en ze beginnen opeens leuk te voetballen.
Zegt een Ajacied.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:14 schreef denthemen het volgende:
Hé er zit ook Roda publiek
zit er dik inquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:15 schreef the_undertaker het volgende:
Ik voel een 3-3 aankomen
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:15 schreef the_undertaker het volgende:
Ik voel een 3-3 aankomen
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:17 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Zie die ene gast fluiten
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:17 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Zie die ene gast fluiten
Daarna riep ie nog: HOMO (piepstem)quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:17 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Zie die ene gast fluiten
Is dat niet DarkShine?quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:17 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Zie die ene gast fluiten
Wat een gozertquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:34 schreef the_undertaker het volgende:
Sjaak Polak met zn commentaar altijd
Dat De Snor altijd commentaar heeft: Sparta is klote, het Kasteel is lelijk, alleen het shirt is mooi. Dat soort dingen. Maar Polak boeit het niets.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:42 schreef Rumille het volgende:
Wat zei die?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:00 schreef Blawh het volgende:
quote:
Ik was gewoon ff pissig, Heracles en Sparta gunnen elkaar lijfsbehoud (zelfde jaar promotie enzo).quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Of hadden jullie gewonnen van een Roda in vorm?
Ik gun jullie het lijfsbehoud wel, zolang het maar niet ten koste gaan van Heracles. Ik schaal jullie gewoon (net als Heracles, NEC, VVV, Willem 2, Excelsior en ook nog de Graafschap) bij de onderste ploegen in.quote:Op zondag 16 december 2007 03:52 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik was gewoon ff pissig, Heracles en Sparta gunnen elkaar lijfsbehoud (zelfde jaar promotie enzo).
2 x gejat dat doek, whehe.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:53 schreef DarkShine het volgende:
Hup Willem IIde Graafschap Stoere Kerels, Groetjes Wesley
I knowquote:
Die was boosquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:10 schreef VoreG het volgende:
Wat was er met demouge?
Graafschap is dan ook wel een ploeg die de afgelopen 10 jaar toch veel seizoenen in de eredivsie heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Frappant om te zien dat een promovendus zoveel meer tactisch vermogen en voetballende oplossingen in huis heeft dan een ploeg die al jaren in de Eredivisie speelt
Voeg er ook ff aan toe dat die in een halve minuut 1x geel en 1 directe rode kaart paktquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die was boosHij schoffelde onder het oog van de scheidsrechter twee keer iemand onderuit. Eerste keer mislukte het tweede keer was het raak.
Hopen dat ie komt dan maar..quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:56 schreef assie het volgende:
Leuk potje....
tis wachten op de beslissende counter van De Graafschap
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
Haha, vent met z'n ogen dicht in beeld.
Commentator 'Het kan allemaal zomaar, een winterslaap in het stadion' (oid)
'oogjes open'
Commentator 'oh!'
Komt natuurlijk omdat Bot nooit meer opgesteld wordt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:14 schreef Sensation89 het volgende:
Ook 1e in het fairplay klassement als ik me niet vergis
Demougequote:
Dat Andries Jonker en Verbund willem 2 ten gronde richten.quote:
Ongelofelijk ja. Vermeer heeft in Heerenveen een punt gepakt voor Willem II, hij was echt goed die wedstrijd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is die Aearts toch een slechte keeper, Echt lachwekkend. Waarom stellen ze die Vermeer niet op ?
Gelijk heeft iequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat Andries Jonker en Verbund willem 2 ten gronde richten.
Straks ontmoeten Willem II en ADO Den Haag elkaar. How sweet!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat Andries Jonker en Verbund willem 2 ten gronde richten.
Daarom noemen ik en mijn broertje Maikel Aerts Maikel Aap.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is die Aearts toch een slechte keeper, Echt lachwekkend. Waarom stellen ze die Vermeer niet op ?
zo ajo gekk jullie zijn echt wel hooliganquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom noemen ik en mijn broertje Maikel Aerts Maikel Aap.![]()
Feyenoord had gelijk deze pannenkoek aan FC Pannenkoek te verpanden.
Thuishooligan en niet eens woonachtig in Tilburg. Ik vind het zonde om mijn geld te verspillen aan FC Kansloos, afdeling Tilburg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:26 schreef Fiskus het volgende:
[..]
zo ajo gekk jullie zijn echt wel hooligan
Mijn inziens komt het omdat clubs die een aantal jaar onderin spelen een bepaald type spelers contracteert. Spelers die ooit ergens bij een grote club hebben gespeeld, maar niet (meer) kunnen brengen wat ze ooit een korte periode hebben gedaan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Frappant om te zien dat een promovendus zoveel meer tactisch vermogen en voetballende oplossingen in huis heeft dan een ploeg die al jaren in de Eredivisie speelt
Tegen Willem II kon dat slappe gedoe wel door de beugel. De Tricolores raken verlamd bij een achterstand, laat staan als ze een voorsprong nemen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:47 schreef vingerplant het volgende:
Alleen al vanwege die verschrikkelijke Jonker verdient Willem II de nacompetitie. Wat een grafaccent heeft die vent en hij probeert het niet eens te verbergen of op z'n minst een beetje te temperen. Als een Tukker of Limburger zo praat wordt hij ondertiteld![]()
Verder was Derksen lekker op dreef en hij had helemaal gelijk wat betreft De Graafschap. Dat slappe gedoe bij een voorsprong was ons al een paar keer opgebroken, gelukkig viel de gelijkmaker dit keer niet.
Het jaar daarvoor ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:55 schreef Dos37 het volgende:
Vorig jaar 1 van de beste wedstrijd van het jaar, Twente tegen NEC in de Goffert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |