PRECIES wat ik dacht 'denkt ie dat ie bij PSV speelt en dat dit een training is en dat ie Gomes moet warmschieten ofzo'quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:35 schreef dronkeykong het volgende:
Hoeveel kansen had Lamah nog nodig
2x in de eerste helft moeten afleggen en de 2e helft van die slappe schotjes....was ie Gomes aan het warmhouden ofzo
Mwa, wat je ziet is dat het baltempo voor veel spelers van Roda eigenlijk nog net wat te hoog is. Geeft niet leren ze wel, worden ze alleen maar beter van.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
PRECIES wat ik dacht 'denkt ie dat ie bij PSV speelt en dat dit een training is en dat ie Gomes moet warmschieten ofzo'
Echt, hoe zacht kan je schieten, alle tijd, en dan zo'n zwak schotje.
Dat is waar, ze bleven meer voor Gomes omdat die de meeste ballen tegenhield, anders hadden het dubbele cijfers geweest.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik lachte me ziek om de 0-4 achterstand. Tegelijkertijd wel meer respect voor PSV als club gekregen. Ze waren wel helemaal stil geworden maar idd, ze liepen niet weg. En gingen niet meteen eigen spelers uitfluiten enzo.
Vanaf de 0-3 is er toch echt genoeg gefloten hoor. Niet dat dat erg is ofzo in deze situatie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
En gingen niet meteen eigen spelers uitfluiten enzo.
Ik hoorde toch wel wat fluitconcertjes.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik lachte me ziek om de 0-4 achterstand. Tegelijkertijd wel meer respect voor PSV als club gekregen. Ze waren wel helemaal stil geworden maar idd, ze liepen niet weg. En gingen niet meteen eigen spelers uitfluiten enzo.
Sarcasme +1quote:
Alsof die op konden staan met hun verlamde spieren in shocktoestand.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Godver wat een kut prestatie
Maar supporters bleven tenminste wel zitten na de 0-4
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alsof die op konden staan met hun verlamde spieren in shocktoestand.
Viel me vooral op dat die kwamen als er te lang met de bal in de voet werd gelopenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:46 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik hoorde toch wel wat fluitconcertjes.
Ik weet niet waar je dat hoorde, de fans van PSV waren behoudens naar Gomes afschuwelijk stil. Na een kwartier hadden alle bierbekers al op het veld mogen liggen. Maar de PSV-fan accepteert liever dat er alsmaar met miljoenen wordt gesmeten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Vanaf de 0-3 is er toch echt genoeg gefloten hoor. Niet dat dat erg is ofzo in deze situatie.
Ajacieden die konden tenminste weglopen dus die waren niet in shock na de 1-3. Oh wacht die zijn verliezen zeker wel gewend?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom happen al die spaarlampjes als we iets negatiefs over PSV zeggen, altijd maar Ajax erbij halen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ajacieden die konden tenminste weglopen dus die waren niet in shock na de 1-3. Oh wacht die zijn verliezen zeker wel gewend?
Hey boer met kiespijn!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ajacieden die konden tenminste weglopen dus die waren niet in shock na de 1-3. Oh wacht die zijn verliezen zeker wel gewend?
Matchfixingquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:35 schreef dronkeykong het volgende:
Hoeveel kansen had Lamah nog nodig
2x in de eerste helft moeten afleggen en de 2e helft van die slappe schotjes....was ie Gomes aan het warmhouden ofzo
PSV staat nog steeds 1e heurquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
verpest het nou nietquote:
Blijft leuk dat kliekje daar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:59 schreef BigFire het volgende:
Jan-Joost: heb je nog nieuws Johan?
Johan: nee, nee.. ik bewaar m'n nieuws meestal voor zondag voor mijn favoriete presentator
Jan-Joost:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |