Wat een gozertquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:34 schreef the_undertaker het volgende:
Sjaak Polak met zn commentaar altijd
 .
.

Dat De Snor altijd commentaar heeft: Sparta is klote, het Kasteel is lelijk, alleen het shirt is mooi. Dat soort dingen. Maar Polak boeit het niets.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:42 schreef Rumille het volgende:
Wat zei die?

quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:00 schreef Blawh het volgende:
Scoor even een paar keer Roda.
Waarom spelen die gasten altijd zo slecht tegen clubs als Heracles, Excelsior en Sparta?
 eikel
  eikel

quote:

3 punten
 3 punten

Ik was gewoon ff pissig, Heracles en Sparta gunnen elkaar lijfsbehoud (zelfde jaar promotie enzo).quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:33 schreef Blawh het volgende:
[..]

Of hadden jullie gewonnen van een Roda in vorm?

Ik gun jullie het lijfsbehoud wel, zolang het maar niet ten koste gaan van Heracles. Ik schaal jullie gewoon (net als Heracles, NEC, VVV, Willem 2, Excelsior en ook nog de Graafschap) bij de onderste ploegen in.quote:Op zondag 16 december 2007 03:52 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ik was gewoon ff pissig, Heracles en Sparta gunnen elkaar lijfsbehoud (zelfde jaar promotie enzo).

2 x gejat dat doek, whehe.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:53 schreef DarkShine het volgende:
Hup Willem IIde Graafschap Stoere Kerels, Groetjes Wesley

I knowquote:

Die was boosquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:10 schreef VoreG het volgende:
Wat was er met demouge?
 Hij schoffelde onder het oog van de scheidsrechter twee keer iemand onderuit. Eerste keer mislukte het tweede keer was het raak.
 Hij schoffelde onder het oog van de scheidsrechter twee keer iemand onderuit. Eerste keer mislukte het tweede keer was het raak.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |