Hopen dat ie komt dan maar..quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:56 schreef assie het volgende:
Leuk potje....
tis wachten op de beslissende counter van De Graafschap
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
Haha, vent met z'n ogen dicht in beeld.
Commentator 'Het kan allemaal zomaar, een winterslaap in het stadion' (oid)
'oogjes open'
Commentator 'oh!'
Komt natuurlijk omdat Bot nooit meer opgesteld wordt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:14 schreef Sensation89 het volgende:
Ook 1e in het fairplay klassement als ik me niet vergis
Demougequote:
Dat Andries Jonker en Verbund willem 2 ten gronde richten.quote:
Ongelofelijk ja. Vermeer heeft in Heerenveen een punt gepakt voor Willem II, hij was echt goed die wedstrijd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is die Aearts toch een slechte keeper, Echt lachwekkend. Waarom stellen ze die Vermeer niet op ?
Gelijk heeft iequote:Op vrijdag 21 december 2007 22:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat Andries Jonker en Verbund willem 2 ten gronde richten.
Straks ontmoeten Willem II en ADO Den Haag elkaar. How sweet!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat Andries Jonker en Verbund willem 2 ten gronde richten.
Daarom noemen ik en mijn broertje Maikel Aerts Maikel Aap.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat is die Aearts toch een slechte keeper, Echt lachwekkend. Waarom stellen ze die Vermeer niet op ?
zo ajo gekk jullie zijn echt wel hooliganquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom noemen ik en mijn broertje Maikel Aerts Maikel Aap.![]()
Feyenoord had gelijk deze pannenkoek aan FC Pannenkoek te verpanden.
Thuishooligan en niet eens woonachtig in Tilburg. Ik vind het zonde om mijn geld te verspillen aan FC Kansloos, afdeling Tilburg.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:26 schreef Fiskus het volgende:
[..]
zo ajo gekk jullie zijn echt wel hooligan
Mijn inziens komt het omdat clubs die een aantal jaar onderin spelen een bepaald type spelers contracteert. Spelers die ooit ergens bij een grote club hebben gespeeld, maar niet (meer) kunnen brengen wat ze ooit een korte periode hebben gedaan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Frappant om te zien dat een promovendus zoveel meer tactisch vermogen en voetballende oplossingen in huis heeft dan een ploeg die al jaren in de Eredivisie speelt
Tegen Willem II kon dat slappe gedoe wel door de beugel. De Tricolores raken verlamd bij een achterstand, laat staan als ze een voorsprong nemen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:47 schreef vingerplant het volgende:
Alleen al vanwege die verschrikkelijke Jonker verdient Willem II de nacompetitie. Wat een grafaccent heeft die vent en hij probeert het niet eens te verbergen of op z'n minst een beetje te temperen. Als een Tukker of Limburger zo praat wordt hij ondertiteld![]()
Verder was Derksen lekker op dreef en hij had helemaal gelijk wat betreft De Graafschap. Dat slappe gedoe bij een voorsprong was ons al een paar keer opgebroken, gelukkig viel de gelijkmaker dit keer niet.
Het jaar daarvoor ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:55 schreef Dos37 het volgende:
Vorig jaar 1 van de beste wedstrijd van het jaar, Twente tegen NEC in de Goffert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |