Vreemd, meestal gaan ze door naar een café, lekker goedkoop bier drinken..quote:Op donderdag 6 december 2007 15:45 schreef HansU het volgende:
[..]
Good afternoon!
Er waren hier gister een stuk of 10 Zweden over de vloer, kwamen eventjes een bedrijfsbezoekje doen hier. Vlogen daarna direct weer terug, vreemde vogels die Zweden
geen idee of ze al lang in NL waren. Maar ik had het idee dat ze voor 1 dag gewoon een retourvluchtje hadden. Vind ik nou zonde van de mogelijkheid om lekker te kunnen zuipen in een vreemd land inderdaadquote:Op donderdag 6 december 2007 15:58 schreef PieterBas het volgende:
Laatste post
[..]
Vreemd, meestal gaan ze door naar een café, lekker goedkoop bier drinken..
de traditionele vooroordeelde toeristquote:Op donderdag 6 december 2007 16:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Hier waren ook wat buitenlanders op bezoek, die gingen meteen door naar Amsterdam de coffeeshop in!
In de OP hebben ze het alleen nog steeds over lijstjes, terwijl die er helemaal niet zijn in de OPquote:Op donderdag 6 december 2007 20:54 schreef MichielPH het volgende:
Zoooooo, is die OP even vet geworden!
Pieterbas en ReMcOre, zijn jullie nog altijd bezig?
Ik kom er elke dag en mis daardoor ook geen topics verdamnt!quote:Op donderdag 6 december 2007 18:09 schreef ReMcOrE het volgende:
280 en 281 gemist door 1 dagje Groningen![]()
maar goed, goedenavond
Ik las het net ook ja, dat word dus een week niet slapen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:03 schreef Deansensitized het volgende:
Wendy
Rob Stenders, Michiel Veenstra en Gerard Ekdom in het glazen huis!
Voor mij. Vind dat altijd leuk om te volgen. Was ook een van de posters in het 3FM Topic, maar dat is nu op een laag pitje.quote:
Overdag staat hier arrow jazz aan, 3fm ontvangt ie hier op een of andere manier niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:07 schreef Deansensitized het volgende:
Is inderdaad erg leuk, maar volg het overdag wel. Echt wel beetje slapen 's nachts hoor
Goedemorgenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:15 schreef Deansensitized het volgende:
GoeiefuckingmorgenDagcijfers van donderdag 6 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
030. 057 jackson
068. 043 Trigalti
129. 030 KaheemSaid
129. 030 Houniet
147. 028 Deansensitized
220. 022 HostiMeister
220. 022 Etcetera
220. 022 PieterBas
quote:Hallo,
DONAR heeft gewonnen vanavond!!!
Waar blijft het bericht!!!!
JEZUS zeg wordt toch weer een uptodate krant!!!
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:11 schreef Deansensitized het volgende:
Balen man
Zo nu en dan een plaatje, maar niet de hele dag
Goedemorgen HostiMeister!quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:11 schreef HostiMeister het volgende:
Goeiemorregguh Dean en CG
Vrijdag, bijna weekend...
Zo'n alternatieveling die zulke woorden in de mond neemt, dan moet ik toch altijd denken aan Emo's met zelfmoordnijgingen....quote:
Mornin allquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:15 schreef Deansensitized het volgende:
GoeiefuckingmorgenDagcijfers van donderdag 6 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
030. 057 jackson
068. 043 Trigalti
129. 030 KaheemSaid
129. 030 Houniet
147. 028 Deansensitized
220. 022 HostiMeister
220. 022 Etcetera
220. 022 PieterBas
Nooit van te voren erop rekenen winst te gaan maken..quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
Ja mijn cashflow is ook matigjes te noemen... Volgens mij ging ik vanavond bij iemand pokeren en daarna nog het centrum in... beter dat ik dat potje poker van te voren maar win dan
Doe ik ook niet, maar de afgelopen drie weken heb ik elke week wel een pot gewonnen van de twee die we meestal spelen. Is goed voor het psychologisch overwicht, binnenkomen en dan brullen, 'Zijn jullie wederom bereid om jullie geld aan mij te geven, of zijn jullie het inmiddels wel beu!!'quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:40 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nooit van te voren erop rekenen winst te gaan maken..
Mijn cashflow is niet matig, er gaat nog wel aardig wat in maar het gaat er ook tering snel weer uit!quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
Ja mijn cashflow is ook matigjes te noemen... Volgens mij ging ik vanavond bij iemand pokeren en daarna nog het centrum in... beter dat ik dat potje poker van te voren maar win dan
En vandaag.. big loss..quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar de afgelopen drie weken heb ik elke week wel een pot gewonnen van de twee die we meestal spelen. Is goed voor het psychologisch overwicht, binnenkomen en dan brullen, 'Zijn jullie wederom bereid om jullie geld aan mij te geven, of zijn jullie het inmiddels wel beu!!'
Ik zal het je maandag laten wetenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:47 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En vandaag.. big loss..Is bijna altijd zo..
Ik krijg de mijne morgenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:53 schreef Deansensitized het volgende:
Net nog een chocoladeletter van de baas gekregen
Mag ik vanavond meedoen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal het je maandag laten weten
Maar bij ons gaat het gelukkig niet om de winst, we spelen meestal maar voor een pot van ongeveer 40 a 50 euro, je zit dan de hele avond biertjes te drinken en te ouwehoeren met je maten, die door je stage doordeweeks nu een stuk minder ziet. Heel gezellig altijd
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:17 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb thuis en op mn stage niks gekregen. Op mn werk krijg ik morgen nog een chocoladeletter.
Wat koeien aangaat zit ik hier goed, als je over een willekeurige gang loopt zie je er genoeg op plaatjes staan. Zie er zo op mijn kantoor niet 1 trouwens!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
Vette shit, zomaar een koele kleine koe knuffel, ik ben nogal fan van koeien. Ik ben benieuwd of ik een kerst pakket krijg, over 'kado's ' gesproken...
Wie was Donar nu ? Behalve de voornaam van Kebab?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:20 schreef Etcetera het volgende:
op stage had iemand pepernoten meegenomen, en FNV was hier en deelde chocoladletter (de S en de P) uit. oh en er was banket voor de hele redactie, maar daar heb ik niks van genomen (hou er niet zo van)
Kom je ze brengen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:20 schreef HansU het volgende:
[..]
arm meisje, ik heb nog wel wat kruidnootjes voor je hoor, als je wilt
Eerste hit google: basketbalquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wie was Donar nu ? Behalve de voornaam van Kebab?
oh ja Donar is basketbalteam van groningenquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wie was Donar nu ? Behalve de voornaam van Kebab?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:24 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ja Kaheem zit er middenin natuurlijk
Wel mooi dat je zo gepassioneerd van de sport bent! Ik ben niet zo'n fan van basketbal trouwens, er worden mij iets te veel punten gescoord. Doe me dan maar voetbal of rugby (qua punten scoren).quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh ja Donar is basketbalteam van groningen
alleen heet het tegenwoordig capitalsmaar dat is er nog niet bij iedereen ingesleten geloof ik
Misschien in een tijd waarin bier in de middag pauze wat beter geaccepteerd werd. Dit zou ik vandaag maar wat goed kunnen gebruiken. Want brak is de goede benaming voor mijn gemoedstoestand!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:29 schreef Deansensitized het volgende:
Ja inderdaad. Waar zouden we zijn zonder melk
Melk
Hoofpijn heb ik ook! Verder de normale kwalen varieërend van een omgedraaide maag tot een beetje een wazige kijk op de wereld waarbij je het idee hebt dat je er vandaag niet helemaal in thuis hoort.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:35 schreef Deansensitized het volgende:
Idem hierzo!
Spierpijn in bovenbenen en armen, hoofdpijn, al week of 3 beetje misselijk... gaat lekker
ikke gepassioneerd over sportquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wel mooi dat je zo gepassioneerd van de sport bent! Ik ben niet zo'n fan van basketbal trouwens, er worden mij iets te veel punten gescoord. Doe me dan maar voetbal of rugby (qua punten scoren).
De hele dagquote:
Bedoelde ook die man die dat mailtjes stuurde.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ikke gepassioneerd over sportniet echt hoor
dat was een mailtje die hier was binnengekomen.
Ben toch al ziek.. Heb al de hele week geen alcohol gehad.. ben toe aan weekend en ja.. zou dus wel een lekker pilsje lustenquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Bedoelde ook die man die dat mailtjes stuurde.
Om half 11 zin in bier hebben, Trigalti klinkt extreem gezond!
ah okquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Bedoelde ook die man die dat mailtjes stuurde.
Om half 11 zin in bier hebben, Trigalti klinkt extreem gezond!
Ik begon vanmorgen even te twijfelen toen ik uit bed weg kwam, zal ik even snel wat sterke drank achter over slaan en wat fitter door het leven gaan of niet. De keuze is op nummer 2 gevallen... Ik lijk wel volwassener te worden, gadverdamme...quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:59 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ben toch al ziek.. Heb al de hele week geen alcohol gehad.. ben toe aan weekend en ja.. zou dus wel een lekker pilsje lusten
Ik zal nooit even wat drank achterover slaan..quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik begon vanmorgen even te twijfelen toen ik uit bed weg kwam, zal ik even snel wat sterke drank achter over slaan en wat fitter door het leven gaan of niet. De keuze is op nummer 2 gevallen... Ik lijk wel volwassener te worden, gadverdamme...
Nou als je een kater hebt en je toch even moet presenteren dan kan een borrel als ontbijt een uitkomst zijn. Beter is dat je er gewoon de dag van te voren rekening mee houdt, maar toch!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:07 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zal nooit even wat drank achterover slaan..
Als je dat wel ooit hebt gedaan was je niet erg goed bezig..
da's toch positiefquote:
Wanneer er aan bier een tekort zou zijn, zou dit opgaan. Maar ik denk dat de wereldse biervoorraad nog niet zo ver geslonken is dat er alles aan gedaan moet worden om mij aan het drinken te houdenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's toch positiefmeer voor jou (en de rest van de bierdrinkers)
*geeft notequote:Op vrijdag 7 december 2007 12:01 schreef Deansensitized het volgende:
Voor Erik iedere avond, die lambal doet verder overdag toch niks
Ja,en woensdag ook alquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:58 schreef Trigalti het volgende:
Whaha donderdag stapavond?
Zaterdag een compleet voetbal team over de vloer en zondag naar een optreden, dit terwijl ik blut ben. Ideale combinatie....quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:13 schreef eer-ik het volgende:
Ja, maar ik zwem niet in het geld
Maar ben nu ook wel klaar met pilsen voor deze week.
Vanavond misschien een kleintje, maar niet v/d kaart.
Nee, ze moet morgen werken en daarna wil ze naar haar ouders (Limburg) en ik heb geen zin in dat gereis dit weekend. Kan het ook even niet betalen! Tevens moet ik nog het één en ander regelen voor een toernooi wat ik organiseer begin januari.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:17 schreef Deansensitized het volgende:
Niet naar Haarlem Kaheem?
Heerlijke combinatie is dat altijd jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zaterdag een compleet voetbal team over de vloer en zondag naar een optreden, dit terwijl ik blut ben. Ideale combinatie....
Nou ja die voetbalclub zit ik niet bij, tevens heb ik ze niet uitgenodigt. Dus dit kan mijn huisgenoot mooi regelen. Dat concert is wel mijn idee en ik ga samen met een meisje. Dus hoe ik dat even moet regelenquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heerlijke combinatie is dat altijd ja
Neemt die voetbalploeg maar wat bier + nootjes mee..quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zaterdag een compleet voetbal team over de vloer en zondag naar een optreden, dit terwijl ik blut ben. Ideale combinatie....
Met een chick naar een concert is doorgaans niet echt gratis neequote:Op vrijdag 7 december 2007 12:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nou ja die voetbalclub zit ik niet bij, tevens heb ik ze niet uitgenodigt. Dus dit kan mijn huisgenoot mooi regelen. Dat concert is wel mijn idee en ik ga samen met een meisje. Dus hoe ik dat even moet regelen
Je verwacht toch niet dat wij, in ons huis, mensen vragen bier en nootjes mee te nemen. Liever leen van frisia bellen dan ongastvrij zijn. Op de deur van de woonkamer hangt een bordje 'Consumptie Verplicht' dit gaat ook echt op bij ons thuis, maar hier word niet voor betaald (hoogstens een gift geaccepteerd)quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:25 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Neemt die voetbalploeg maar wat bier + nootjes mee..
De chick heeft mijn kaartje gekocht en ze heeft er nog geen geld voor gehad, dus misschien zitten er mogelijkheden maar liever niet. Mijn ouders lief aankijken wordt hem ook niet echt. Die hebben me al een keer geholpen dit jaar en dat is al een keer te vaak!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met een chick naar een concert is doorgaans niet echt gratis nee
Nu bijlenen @ IB gaat ook al niet meer, dus ouders even lief aankijken?
Bouwvakker, vrijdags te snacken!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:10 schreef Deansensitized het volgende:
Zooooo net lekker broodje hamburger speciaal en patatje pinda gehad.
Nu weer zo misselijk als een hond
Hmpfs.. is idd aardig duur, naar concert met chick..quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Met een chick naar een concert is doorgaans niet echt gratis nee
Nu bijlenen @ IB gaat ook al niet meer, dus ouders even lief aankijken?
Man man man... tis dat ik net gegeten heb..quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:10 schreef Deansensitized het volgende:
Zooooo net lekker broodje hamburger speciaal en patatje pinda gehad.
Nu weer zo misselijk als een hond
Stel je niet aan! Vanavond gaat er wel weer een patatje shoarma in!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:16 schreef Deansensitized het volgende:
Bouwvakker??
Hoef de rest vandaag ook niks meer denk ik..
Beroerd!!!
Moet ik eerst nog een even de dader(s) vinden, maar er gaan al geruchten dat het een paar uit Spanje zijn.. die hebben hier een beetje de naam tegen.. Die hebben al meer dingen gesloopt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:32 schreef Deansensitized het volgende:
Kunoooo
Mooizo PB
Laat het hem zelf opruimen
Een gepaste strafquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:28 schreef PieterBas het volgende:
Gisteravond uit geweest, vanochtend om 9 uur een presentatie dus 1 biertje en daarna op de fris. Vanmorgen kwam ik de common room binnen, heeft een paar in onze keuken met eieren lopen gooien.
Als ik de dader vind.. weet ik een gepaste straf..
Presentatie ging overigens goed
Het heeft iets met eieren te makenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:36 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Een gepaste straf....
Gast.. t zijn geen leerlingen van je ofzo.
Deantje!quote:
daarom, leerlingen kan je niet straffenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:36 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Een gepaste straf....
Gast.. t zijn geen leerlingen van je ofzo.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Deantje!
Ik ga vanavond naar een Handbal match...!Zweden - Duitsland!
Dat is nogal groot in Scandinaviequote:Op vrijdag 7 december 2007 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Deantje!
Ik ga vanavond naar een Handbal match...!Zweden - Duitsland!
Daarom, doe ik ook nog eens iets...!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is nogal groot in Scandinavie
Tack så mycketquote:
Ingenting komt me ondertussen een beetje mijn neus uitquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daarom, doe ik ook nog eens iets...!
O en 15 februari ga ik met mn meisje naar Kent... 1 van de grootste rockbands van Zweden
Gaat er best hard aan toe lijkt me..quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:02 schreef Etcetera het volgende:
handbalwedstrijden van dat niveau zijn volgens mij echt gaaf om mee te makenik ben een keer naar een wedstrijd in Nordhorn geweest. en een oefenwedstrijd van oranje geloof ik.
veel plezier
Ik ken kent ook wel een beetje, niet mijn muziekquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daarom, doe ik ook nog eens iets...!
O en 15 februari ga ik met mn meisje naar Kent... 1 van de grootste rockbands van Zweden
daarom luister ik dus geen zweedse radio meer...quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ingenting komt me ondertussen een beetje mijn neus uit
het is ook meer dat zij er heen wou dan dat ik er heel graag heen wouquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ken kent ook wel een beetje, niet mijn muziekmaar wel veel plezier!
Ik ben mijn sleutels vergeten, dus ben afhankelijk als ik mijn huis in wil komen!
Bel dan ff op...quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ken kent ook wel een beetje, niet mijn muziekmaar wel veel plezier!
Ik ben mijn sleutels vergeten, dus ben afhankelijk als ik mijn huis in wil komen!
Naar welke radiozender luisterde jij altijd? Ik luisterde eerst naar RIX FM en nu naar SR3.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarom luister ik dus geen zweedse radio meer...
ook RIX FM dacht ik, maar dat was zo waardeloos...quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Naar welke radiozender luisterde jij altijd? Ik luisterde eerst naar RIX FM en nu naar SR3.
Je moet ook wat voor je vriendin over hebben hè..quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het is ook meer dat zij er heen wou dan dat ik er heel graag heen wou
Volgens mij liggen ze nog op bed, ze nemen beide niet op...quote:
maar gelukkig woon ik niet in frieslandquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Volgens mij liggen ze nog op bed, ze nemen beide niet op...
Voor de rest moet Kuno niet zeiken, een beetje blonde schonen neuken en dan zo doen, bah.... De verwendheid straalt er weer van af!
Ik gelukkig ook niet! Woon in het mooie stadje waar jij kerst door brengt!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar gelukkig woon ik niet in friesland
Wat heb jij nou weer in Paterswolde te zoeken?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet! Woon in het mooie stadje waar jij kerst door brengt!
Welkomquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef Jaytonism het volgende:
Woosh,
Nieuw voor dit topic, ga waarschijnlijk vanaf februari 2008 Managementstage lopen in het Hilton Hotel te Amsterdam.
het fucking Hilton...! Regelen ze ook onderdak voor je?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef Jaytonism het volgende:
Woosh,
Nieuw voor dit topic, ga waarschijnlijk vanaf februari 2008 Managementstage lopen in het Hilton Hotel te Amsterdam.
Je hebt Groningen in je signature staan Kunoquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer in Paterswolde te zoeken?
dat zegt volgens mj niets over waar ik mijn kerst ga doorbrengen of wel?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hebt Groningen in je signature staan Kuno![]()
Al contact gehad met Paris, nieuw persoon?
Paris, als in Paris Hilton.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat zegt volgens mj niets over waar ik mijn kerst ga doorbrengen of wel?
paris?
zal dan wel niet voor mij bedoeld zijnquote:
ik vannacht nog. In mijn droomquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hebt Groningen in je signature staan Kuno![]()
Al contact gehad met Paris, nieuw persoon?
14.12.07 - 08.01.08 - Groningenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat zegt volgens mj niets over waar ik mijn kerst ga doorbrengen of wel?
paris?
dat jij nooit buiten friesland en groningen komt kan ik niet helpen!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
14.12.07 - 08.01.08 - Groningen
Als je dit in je SIG hebt staan, dan verwacht ik dat je van 14.12.07 0:00 tot 08-01-08 24:00 Groningen niet verlaat! Verdamnt!
Ben dit jaar niet vaak buiten Nederland geweest, maar dat betekent nog niet dat ik nooit buiten Friesland en Groningen kom. Ik zit nu zelfs in Drenthe, ik bedoel maar!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat jij nooit buiten friesland en groningen komt kan ik niet helpen!
je wilt nooit meer terug naar de werkelijkheid als je een keer met Paris bent wezen stappenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Paris als in Paris Hilton, je kent der wel... Blond Dom Geil en Junk! Maar wou zo'n feestje van hun wel eens vergelijken met de feestjes uit een niet schijn wereld!
Ben bang dat ik onnozele discussies e.d. zal gaan missen!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:06 schreef HansU het volgende:
[..]
je wilt nooit meer terug naar de werkelijkheid als je een keer met Paris bent wezen stappen
Heb je net je rijbewijs Trigalti?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:10 schreef Trigalti het volgende:
Net weer even voor couriertje gespeeld..
Vind et nog steeds leuk, autospulletjes wegbrengen... heeft niets met opleiding te maken, maar leer zo wel rijden
Knalde voor me een auto achterop een andere...
Ik kon gelukkig makkelijk op tijd remmen.
Drenthe..! Phoe! en dat is nou precies waar ik Kerst ga vieren! IN DRENTHE!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben dit jaar niet vaak buiten Nederland geweest, maar dat betekent nog niet dat ik nooit buiten Friesland en Groningen kom. Ik zit nu zelfs in Drenthe, ik bedoel maar!
maar denk aan wat je ervoor terug krijgtquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben bang dat ik onnozele discussies e.d. zal gaan missen!
Veel geld?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:15 schreef HansU het volgende:
[..]
maar denk aan wat je ervoor terug krijgt
Ik heb het idee dat je me pest!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Drenthe..! Phoe! en dat is nou precies waar ik Kerst ga vieren! IN DRENTHE!
veel mooie vrouwen aan je voeten..quote:
Trig is dus een gevaar op de wegquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:24 schreef Loontjah het volgende:
Trig heeft nog geen maand een rijbewijs
Goh dat was zo'n mooie tijd, maart 2004...quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:24 schreef Loontjah het volgende:
Trig heeft nog geen maand een rijbewijs
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
Vanmorgen viel er in de trein een jongen tegen me aan.
Was ie flauw gevallen.
Ik helemaal in paniek
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
Was ie flauw gevallen.
Ik helemaal in paniek
dat is toch niet erg, een besparing van 43 uur?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb gister 2 uur in de bus gezeten op een stuk waar ik normaal 45 over doe.
ben jij zo lekker dat jongens vergeten adem te halenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:33 schreef Loontjah het volgende:
Was ie flauw gevallen.
Ik helemaal in paniek
Minuten bedoel ik dan hequote:Op vrijdag 7 december 2007 15:41 schreef HansU het volgende:
[..]
dat is toch niet erg, een besparing van 43 uur?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:41 schreef HansU het volgende:
[..]
dat is toch niet erg, een besparing van 43 uur?
quote:
Nee ik stink!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:42 schreef HansU het volgende:
[..]
ben jij zo lekker dat jongens vergeten adem te halen?
Die vrouw gister vond van nietquote:
Ilona!quote:
Ja.. sinds 29 okt..quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb je net je rijbewijs Trigalti?
Had ze niet al een vriendje?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:59 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wil je best wel eens besniffelen om dat te controleren hoor
Ja, en wat voor 1quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Had ze niet al een vriendje? [ afbeelding ]
Vertelquote:
nee en vast en zeker voor zo'n stoere friesquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vertel
Ken ik em? Kan ik em hebben??
[ afbeelding ]
Nee, en ja voor een tientje issie van jou!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vertel
Ken ik em? Kan ik em hebben??
[ afbeelding ]
prettig weekendquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:24 schreef Loontjah het volgende:
Ok 5 euro dan!
Mensen ik ga van het druiperige Eindhoven naar het platteland in Deurne.
De bushalte roept mij.
Prettig weekend, succes met alles.
See Ya SoonChatgirl
Dean
HansU
Kaheem
Trig
Uh huh.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het fucking Hilton...! Regelen ze ook onderdak voor je?
run forrest run!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:40 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer... Net even de common room + keuken schoongemaakt.
Doe ik net de deur van de gezamelijke kamer open, staat er een politieagent.. Hij zei in het Engels, dat er is niks aan de hand was..althans niet op deze verdieping. Toen zei ik maar, ik spreek ook een beetje Zweeds hoor, kon hij wel om lachen![]()
Dacht ik je te kunnen stalken in de bus, ga je eerder wegquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:24 schreef Loontjah het volgende:
Ok 5 euro dan!
De bushalte roept mij.
See Ya SoonChatgirl
Dean
HansU
Kaheem
Trig
Wat was er elders aan de hand dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:40 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer... Net even de common room + keuken schoongemaakt.
Doe ik net de deur van de gezamelijke kamer open, staat er een politieagent.. Hij zei in het Engels, dat er is niks aan de hand was..althans niet op deze verdieping. Toen zei ik maar, ik spreek ook een beetje Zweeds hoor, kon hij wel om lachen [afbeelding]
Geen flauw idee. Ze gingen naar de verdieping boven me.. Ik dacht eerst dat ze de dader hadden gevonden van het eieren incident..quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat was er elders aan de hand dan?
Nee, maar goed. Misschien was er iets gebeurd op de 7de?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:13 schreef Deansensitized het volgende:
Toch netjes voor dat geld
Zouden ze daarvoor de politie laten komen denk je?
* PieterBas neuriet The Who's Who Are You.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:24 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ben benieuwd
Go find out Pieter
Ja, ik heb denk ondertussen bijna alle aflevering CSI gezien.. Het wordt steeds voorspelbaarder..quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:40 schreef Deansensitized het volgende:
Vroeger teveel gekeken [ afbeelding ]
en als je dan ook nog New York en Miami volgt is het echt zoiets van.. been there, done that.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:50 schreef Deansensitized het volgende:
Ja inderdaad, lol is er een beetje af nu... valt min of meer in herhaling...
Nog wel tof, maar niet meer zoals vroeger
quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:24 schreef Loontjah het volgende:
Ok 5 euro dan!
De bushalte roept mij.
See Ya SoonChatgirl
Dean
HansU
Kaheem
Trig
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:32 schreef Trigalti het volgende:
WEEHEEHEEHEEKEND.. Hertog Jan Grolsch here i come!
Ik zie daar nog best veel haar opquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:03 schreef Trigalti het volgende:
Resultaat van haar deraf--> [ afbeelding ]
Dude tis 3 mm!!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie daar nog best veel haar op
zo zie je erg jong uit om eerlijk te zijn, geen idee of dat met haar ook was maarja..quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:03 schreef Trigalti het volgende:
Resultaat van haar deraf--> [ afbeelding ]
Ik ben blij dat ik deze hype ook misquote:
heerlijk is dat he!quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik deze hype ook mis
Al zag ik wel Jeckyll & Hyde voorbij komen op ZTV.. Gelukkig zijn ze hier niet aan het jumpenquote:
als dat zou gebeuren dan zou ik gaan huilen, ik ben, toen ik naar Berlijn verhuiste dat ook ontvlucht, eigenlijk net niet mee gemaakt, heerlijk was dat!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Al zag ik wel Jeckyll & Hyde voorbij komen op ZTV.. Gelukkig zijn ze hier niet aan het jumpen
Dat viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:28 schreef PieterBas het volgende:
De drummer zit er wel erg geinteresseerd bij
Ik zat ook echt van NEEEEEEEEEEE!!!!!!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als dat zou gebeuren dan zou ik gaan huilen, ik ben, toen ik naar Berlijn verhuiste dat ook ontvlucht, eigenlijk net niet mee gemaakt, heerlijk was dat!
sinds wanneer speelt die waardeloze 3fm dj gitaar bij jou in het groepje?quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:43 schreef Deansensitized het volgende:
Haha nee hoor, valt mee
En was voor een foto in de krant, zei ze, nu even in 'actiefoto', was de drummer het niet mee eens![]()
Geloof dat dit hem word:
[ afbeelding ]
Giel ja!quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:28 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, wie bedoel je?? Giel?
Al een jaar of twee, tevens onze zanger
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Godverdomme!
Zo, dat moest er even uit. Nu maar even onder de douche gaan staan.
toch wel even onderbouwen waarom je nou zo nodig weer deze godslastering moest uitspuwen over dit topic...quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Godverdomme!
Zo, dat moest er even uit. Nu maar even onder de douche gaan staan.
hallo ReMquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde even hallo zeggen, dus bij deze
Hallo Remcoquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde even hallo zeggen, dus bij deze
vanavond naar Farewell Dinner voor de exchange students die al weer weg gaan, gaat nu heel snel, volgende week rond deze tjd ben ik voor een paar week n NL en zie ik een hele grote groep mensen nooit weer...quote:
is het nou echt giel? of gewoon een look-a-like?quote:
vind ik ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nu lijkt hij er helemaal niet op...
mmm die link van jou doet het hiet niet, Opera zegt dat Fries niet ondersteund word...quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:07 schreef Deansensitized het volgende:
Zeg ik toch [ afbeelding ]
Komt alleen van dat neger pet/muts hoofddeksel ding van hem [ afbeelding ]
En dan tegen mij lopen zeiken als ik soms hip-hop luister...
Stond net in de krant een echte Giel wannabe:
http://www1.omropfryslan.(...)3_Kultuer_44522.aspx
Wij doen tevens ook aan de voorrondes mee, dus volgende week staan wij er wellicht ook
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm die link van jou doet het hiet niet, Opera zegt dat Fries niet ondersteund word...
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm die link van jou doet het hiet niet, Opera zegt dat Fries niet ondersteund word...
Whaha.. is nu wel opgemaakt hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:52 schreef Loontjah het volgende:
Damn maak je bed eens op man !
Ehmja.. ik zie der altijd heel jong uit.. Omdat ik zo'n klène ben..quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:20 schreef HansU het volgende:
[..]
zo zie je erg jong uit om eerlijk te zijn, geen idee of dat met haar ook was maarja..
ohja, je hebt een foto met haar online staan. Je ziet er toch iets jonger uit nu.
Je mag ook wel lachen op de foto hoor
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Dankjequote:Op zaterdag 8 december 2007 15:48 schreef Deansensitized het volgende:
Knap kapsel hoor Trig
Goeiemiddag
Ik niet, laat het niet weer gebeurenquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ohja, wat betreft mijn Godverdomme, dat was gewoon nodig. En ik vond dit topic wel geschikt, eigenlijk.
ik vond het ongepast en overbodig, graag zou ik willen dat je morgen voor de ochtend dienst naar de kerk gaat en je veronschuldigd bij de plaatselijke pastoor!quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ohja, wat betreft mijn Godverdomme, dat was gewoon nodig. En ik vond dit topic wel geschikt, eigenlijk.
Mooi! in dat geval voel ik me niet alleen...!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:15 schreef Deansensitized het volgende:
Ben het inderdaad wel met je eens
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:14 schreef Deansensitized het volgende:
The Prophet ReM?
Iedereen heeft het gisteren rustig gedaan, aangezien 80 posts van Dean al het hoogste isquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:24 schreef HansU het volgende:
Gister:
023. 080 Deansensitized
127. 036 KaheemSaid
203. 027 HansU
203. 027 Trigalti
203. 027 Kuno_van_Dijk
235. 025 PieterBas
De vrouwen hebben zich rustig gehouden?
Ik heb gister voor de verandering wél iets gedaan op mn stagequote:Op zaterdag 8 december 2007 18:24 schreef HansU het volgende:
Gister:
023. 080 Deansensitized
127. 036 KaheemSaid
203. 027 HansU
203. 027 Trigalti
203. 027 Kuno_van_Dijk
235. 025 PieterBas
De vrouwen hebben zich rustig gehouden?
ik ook, maar s' middags kreeg ik toch echt het vrijdag middag dipjequote:Op zaterdag 8 december 2007 19:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb gister voor de verandering wél iets gedaan op mn stage
Goedenavond trouwens!
Die studenten waren allemaal aan het zuipen, dus zo heel veel heb ik ook niet gedaanquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:24 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ook, maar s' middags kreeg ik toch echt het vrijdag middag dipje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |