Mag ik vanavond meedoen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal het je maandag laten weten
Maar bij ons gaat het gelukkig niet om de winst, we spelen meestal maar voor een pot van ongeveer 40 a 50 euro, je zit dan de hele avond biertjes te drinken en te ouwehoeren met je maten, die door je stage doordeweeks nu een stuk minder ziet. Heel gezellig altijd
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:17 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb thuis en op mn stage niks gekregen. Op mn werk krijg ik morgen nog een chocoladeletter.
Wat koeien aangaat zit ik hier goed, als je over een willekeurige gang loopt zie je er genoeg op plaatjes staan. Zie er zo op mijn kantoor niet 1 trouwens!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
Vette shit, zomaar een koele kleine koe knuffel, ik ben nogal fan van koeien. Ik ben benieuwd of ik een kerst pakket krijg, over 'kado's ' gesproken...
Wie was Donar nu ? Behalve de voornaam van Kebab?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:20 schreef Etcetera het volgende:
op stage had iemand pepernoten meegenomen, en FNV was hier en deelde chocoladletter (de S en de P) uit. oh en er was banket voor de hele redactie, maar daar heb ik niks van genomen (hou er niet zo van)
Kom je ze brengen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:20 schreef HansU het volgende:
[..]
arm meisje, ik heb nog wel wat kruidnootjes voor je hoor, als je wilt
Eerste hit google: basketbalquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wie was Donar nu ? Behalve de voornaam van Kebab?
oh ja Donar is basketbalteam van groningenquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wie was Donar nu ? Behalve de voornaam van Kebab?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:24 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ja Kaheem zit er middenin natuurlijk
Wel mooi dat je zo gepassioneerd van de sport bent! Ik ben niet zo'n fan van basketbal trouwens, er worden mij iets te veel punten gescoord. Doe me dan maar voetbal of rugby (qua punten scoren).quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh ja Donar is basketbalteam van groningen
alleen heet het tegenwoordig capitalsmaar dat is er nog niet bij iedereen ingesleten geloof ik
Misschien in een tijd waarin bier in de middag pauze wat beter geaccepteerd werd. Dit zou ik vandaag maar wat goed kunnen gebruiken. Want brak is de goede benaming voor mijn gemoedstoestand!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:29 schreef Deansensitized het volgende:
Ja inderdaad. Waar zouden we zijn zonder melk
Melk
Hoofpijn heb ik ook! Verder de normale kwalen varieërend van een omgedraaide maag tot een beetje een wazige kijk op de wereld waarbij je het idee hebt dat je er vandaag niet helemaal in thuis hoort.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:35 schreef Deansensitized het volgende:
Idem hierzo!
Spierpijn in bovenbenen en armen, hoofdpijn, al week of 3 beetje misselijk... gaat lekker
ikke gepassioneerd over sportquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wel mooi dat je zo gepassioneerd van de sport bent! Ik ben niet zo'n fan van basketbal trouwens, er worden mij iets te veel punten gescoord. Doe me dan maar voetbal of rugby (qua punten scoren).
De hele dagquote:
Bedoelde ook die man die dat mailtjes stuurde.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ikke gepassioneerd over sportniet echt hoor
dat was een mailtje die hier was binnengekomen.
Ben toch al ziek.. Heb al de hele week geen alcohol gehad.. ben toe aan weekend en ja.. zou dus wel een lekker pilsje lustenquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Bedoelde ook die man die dat mailtjes stuurde.
Om half 11 zin in bier hebben, Trigalti klinkt extreem gezond!
ah okquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Bedoelde ook die man die dat mailtjes stuurde.
Om half 11 zin in bier hebben, Trigalti klinkt extreem gezond!
Ik begon vanmorgen even te twijfelen toen ik uit bed weg kwam, zal ik even snel wat sterke drank achter over slaan en wat fitter door het leven gaan of niet. De keuze is op nummer 2 gevallen... Ik lijk wel volwassener te worden, gadverdamme...quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:59 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ben toch al ziek.. Heb al de hele week geen alcohol gehad.. ben toe aan weekend en ja.. zou dus wel een lekker pilsje lusten
Ik zal nooit even wat drank achterover slaan..quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik begon vanmorgen even te twijfelen toen ik uit bed weg kwam, zal ik even snel wat sterke drank achter over slaan en wat fitter door het leven gaan of niet. De keuze is op nummer 2 gevallen... Ik lijk wel volwassener te worden, gadverdamme...
Nou als je een kater hebt en je toch even moet presenteren dan kan een borrel als ontbijt een uitkomst zijn. Beter is dat je er gewoon de dag van te voren rekening mee houdt, maar toch!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:07 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zal nooit even wat drank achterover slaan..
Als je dat wel ooit hebt gedaan was je niet erg goed bezig..
da's toch positiefquote:
Wanneer er aan bier een tekort zou zijn, zou dit opgaan. Maar ik denk dat de wereldse biervoorraad nog niet zo ver geslonken is dat er alles aan gedaan moet worden om mij aan het drinken te houdenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's toch positiefmeer voor jou (en de rest van de bierdrinkers)
*geeft notequote:Op vrijdag 7 december 2007 12:01 schreef Deansensitized het volgende:
Voor Erik iedere avond, die lambal doet verder overdag toch niks
Ja,en woensdag ook alquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:58 schreef Trigalti het volgende:
Whaha donderdag stapavond?
Zaterdag een compleet voetbal team over de vloer en zondag naar een optreden, dit terwijl ik blut ben. Ideale combinatie....quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:13 schreef eer-ik het volgende:
Ja, maar ik zwem niet in het geld
Maar ben nu ook wel klaar met pilsen voor deze week.
Vanavond misschien een kleintje, maar niet v/d kaart.
Nee, ze moet morgen werken en daarna wil ze naar haar ouders (Limburg) en ik heb geen zin in dat gereis dit weekend. Kan het ook even niet betalen! Tevens moet ik nog het één en ander regelen voor een toernooi wat ik organiseer begin januari.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:17 schreef Deansensitized het volgende:
Niet naar Haarlem Kaheem?
Heerlijke combinatie is dat altijd jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zaterdag een compleet voetbal team over de vloer en zondag naar een optreden, dit terwijl ik blut ben. Ideale combinatie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |