quote:
Ohh..strax pas, dus we hebben nog ffquote:Op donderdag 6 december 2007 03:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
mooi is dat
.
Ik ga straks denk ik nog een paar uurtjes slapen, om 9 uur staat de wekker.
Zonder foto's schiet het weinig opquote:Op donderdag 6 december 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ohh..strax pas, dus we hebben nog ff
Laat die lelijke kop van je maar 'ns zien!quote:Op donderdag 6 december 2007 03:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zonder foto's schiet het weinig op.
Wat ben je ook romantisch hequote:Op donderdag 6 december 2007 04:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat die lelijke kop van je maar 'ns zien!
Gaan we eisen stellen?quote:Op donderdag 6 december 2007 04:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Wat ben je ook romantisch he.
In mijn geval niet dus..quote:Op donderdag 6 december 2007 04:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie ik spreek.
quote:
Heb geen slaap en moet over 3 uur weer opquote:Op donderdag 6 december 2007 04:21 schreef lubje25 het volgende:
waarom slaapt TS niet dan?
Jij valt tijdens het pissen in slaap?quote:Op donderdag 6 december 2007 04:21 schreef lubje25 het volgende:
waarom slaapt TS niet dan?
Altijdquote:Op donderdag 6 december 2007 04:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij valt tijdens het pissen in slaap?
Heb net 3 gebakken eieren in me mik, meer die koffie sla ik niet afquote:Op donderdag 6 december 2007 04:28 schreef santax het volgende:
*zet eeb krat bier en wat wijn in de chat voor de laatblijvers*
*koffie voor de vroege vogels*
Tast toe! Wie maakt bitterballen
Stop er een dildo in, en ga verder slapenquote:Op donderdag 6 december 2007 04:31 schreef Jasza het volgende:
Ik heb jeuk aan me kont ofzo.
Fijn om te weten.quote:Op donderdag 6 december 2007 04:31 schreef Jasza het volgende:
Ik heb jeuk aan me kont ofzo.
Liever niet ehquote:Op donderdag 6 december 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Stop er een dildo in, en ga verder slapen
Succes met je tentamens.quote:Op donderdag 6 december 2007 04:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kan niet slapen.Heb ik heel vaak als ik moet leren voor tentamens, dan lig ik in bed alle stof in mijn hoofd te herhalen.
Ik heb geen jeuk, wel een beetje vochtige bilnaad.quote:Op donderdag 6 december 2007 04:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had ik al vermeld dat ik ook jeuk heb?
quote:Op donderdag 6 december 2007 05:08 schreef ruba het volgende:
kan weer eens niet slapen.
quote:Op donderdag 6 december 2007 10:57 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ben net wakker geworden
quote:Op donderdag 6 december 2007 10:57 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ben net wakker geworden
En geslaagdquote:Op donderdag 6 december 2007 08:34 schreef NED het volgende:
Ik ben wakker omdat ik zometeen een examen heb
Cool!quote:Op zondag 16 december 2007 06:57 schreef Libris het volgende:
Over 8 uur vlieg ik naar Nederland (en daarnaast is het 2 uur 's middags hier)
quote:Op zondag 16 december 2007 07:14 schreef Lobasca het volgende:
Salami again!
Dat mag je ook beantwoordenquote:Op zondag 16 december 2007 07:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Waaarom niet?
Maaaaaaaaar...waarom dan niet???quote:Op zondag 16 december 2007 07:23 schreef PizzaSalami het volgende:
Kan niet slapen.
Omdat ik pas woensdag weer hoef te werken en net terug van het stappen benquote:
quote:Op zondag 16 december 2007 07:27 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Omdat ik pas woensdag weer hoef te werken en net terug van het stappen ben.
Het is weer een jaar geleden. Kijk er erg naar uit, alhoewel de temperatuur shock wel flink wordt: nu 30 graden hier...quote:Op zondag 16 december 2007 06:59 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Cool!
Hoe lang is het geleden?
Als ik je niet meer spreek; fijne dagen met de jouwen.
Zelfs de kerstverhalen van tegenwoordig doen aan deze tendens mee.quote:Op zondag 16 december 2007 16:32 schreef Yamanaka het volgende:
Omdat ik wel wakker moet worden, me lichaam wou niet meer slapen en dus breng ik weer wat aantal uurtjes voor deze dag door op deze ellendige wereld die alleen maar uit moord en doodslag bestaat.
SE?quote:Op maandag 17 december 2007 10:37 schreef MouzurX het volgende:
Heb 2 SE's over een uurtje
MelatoNine schatje..dit schiet niet opquote:Op woensdag 19 december 2007 03:18 schreef arneaux het volgende:
Temazepam vragen en ff laten testen of je hersenen genoeg, of überhaubt, melatoline aanmaken. Tenzij je een ernstig trauma hebt zouden slaaptabletten niet nodig zijn. Hooguit 0.5 mg clonazepam voor de rust.
Dagritme en drank gaat ook als een tierelierquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb nachtdienst gehad en zit nog helemaal in het ritme.
Drank [ afbeelding ]
Bla bla Bolkensteijnquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ga morgen na m'n tentamen ook maar eens flink bieren.
idemquote:Op woensdag 19 december 2007 03:14 schreef DeeCruise het volgende:
Ben ook op t werk, enorm rustig hier dus dan maar ff neuzen of op fok nog wat te beleven valt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |