quote:
Ohh..strax pas, dus we hebben nog ffquote:Op donderdag 6 december 2007 03:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
mooi is dat
.
Ik ga straks denk ik nog een paar uurtjes slapen, om 9 uur staat de wekker.
Zonder foto's schiet het weinig opquote:Op donderdag 6 december 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ohh..strax pas, dus we hebben nog ff
Laat die lelijke kop van je maar 'ns zien!quote:Op donderdag 6 december 2007 03:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zonder foto's schiet het weinig op.
Wat ben je ook romantisch hequote:Op donderdag 6 december 2007 04:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat die lelijke kop van je maar 'ns zien!
Gaan we eisen stellen?quote:Op donderdag 6 december 2007 04:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Wat ben je ook romantisch he.
In mijn geval niet dus..quote:Op donderdag 6 december 2007 04:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie ik spreek.
quote:
Heb geen slaap en moet over 3 uur weer opquote:Op donderdag 6 december 2007 04:21 schreef lubje25 het volgende:
waarom slaapt TS niet dan?
Jij valt tijdens het pissen in slaap?quote:Op donderdag 6 december 2007 04:21 schreef lubje25 het volgende:
waarom slaapt TS niet dan?
Altijdquote:Op donderdag 6 december 2007 04:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij valt tijdens het pissen in slaap?
Heb net 3 gebakken eieren in me mik, meer die koffie sla ik niet afquote:Op donderdag 6 december 2007 04:28 schreef santax het volgende:
*zet eeb krat bier en wat wijn in de chat voor de laatblijvers*
*koffie voor de vroege vogels*
Tast toe! Wie maakt bitterballen
Stop er een dildo in, en ga verder slapenquote:Op donderdag 6 december 2007 04:31 schreef Jasza het volgende:
Ik heb jeuk aan me kont ofzo.
Fijn om te weten.quote:Op donderdag 6 december 2007 04:31 schreef Jasza het volgende:
Ik heb jeuk aan me kont ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |