quote:
Ohh..strax pas, dus we hebben nog ffquote:Op donderdag 6 december 2007 03:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
mooi is dat
.
Ik ga straks denk ik nog een paar uurtjes slapen, om 9 uur staat de wekker.
Zonder foto's schiet het weinig opquote:Op donderdag 6 december 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ohh..strax pas, dus we hebben nog ff
Laat die lelijke kop van je maar 'ns zien!quote:Op donderdag 6 december 2007 03:57 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zonder foto's schiet het weinig op.
Wat ben je ook romantisch hequote:Op donderdag 6 december 2007 04:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat die lelijke kop van je maar 'ns zien!
Gaan we eisen stellen?quote:Op donderdag 6 december 2007 04:07 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Wat ben je ook romantisch he.
In mijn geval niet dus..quote:Op donderdag 6 december 2007 04:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie ik spreek.
quote:
Heb geen slaap en moet over 3 uur weer opquote:Op donderdag 6 december 2007 04:21 schreef lubje25 het volgende:
waarom slaapt TS niet dan?
Jij valt tijdens het pissen in slaap?quote:Op donderdag 6 december 2007 04:21 schreef lubje25 het volgende:
waarom slaapt TS niet dan?
Altijdquote:Op donderdag 6 december 2007 04:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij valt tijdens het pissen in slaap?
Heb net 3 gebakken eieren in me mik, meer die koffie sla ik niet afquote:Op donderdag 6 december 2007 04:28 schreef santax het volgende:
*zet eeb krat bier en wat wijn in de chat voor de laatblijvers*
*koffie voor de vroege vogels*
Tast toe! Wie maakt bitterballen
Stop er een dildo in, en ga verder slapenquote:Op donderdag 6 december 2007 04:31 schreef Jasza het volgende:
Ik heb jeuk aan me kont ofzo.
Fijn om te weten.quote:Op donderdag 6 december 2007 04:31 schreef Jasza het volgende:
Ik heb jeuk aan me kont ofzo.
Liever niet ehquote:Op donderdag 6 december 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Stop er een dildo in, en ga verder slapen
Succes met je tentamens.quote:Op donderdag 6 december 2007 04:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kan niet slapen.Heb ik heel vaak als ik moet leren voor tentamens, dan lig ik in bed alle stof in mijn hoofd te herhalen.
Ik heb geen jeuk, wel een beetje vochtige bilnaad.quote:Op donderdag 6 december 2007 04:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had ik al vermeld dat ik ook jeuk heb?
quote:Op donderdag 6 december 2007 05:08 schreef ruba het volgende:
kan weer eens niet slapen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |