Als het voorbij satire, algemeen incasseringsvermogen, fatsoensnormen en de vrijheid van meningsuiting gaat.quote:Op maandag 24 december 2007 15:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
waanneer is iets kwesend eigenlijk ?
maar wie bepaalt dat ?quote:Op maandag 24 december 2007 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als het voorbij satire, algemeen incasseringsvermogen, fatsoensnormen en de vrijheid van meningsuiting gaat.
moeten ze je dat in hemelsnaam nog voorkauwen?quote:Op maandag 24 december 2007 15:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
waanneer is iets kwesend eigenlijk ?
Nou ik vind posts die niet verder gaan dan 'kutpot', 'hou je bek, pot' e.d. toch wel ver gaan, hoor. Jammer dat veel mensen niet inhoudelijk kunnen reageren en meteen op de persoon gaan spelen. Misschien mag je me niet, fine, maar als ik iemand niet mag, ga ik hem niet over het hele forum stalken om maar lekker te gaan bashenquote:Op maandag 24 december 2007 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als het voorbij satire, algemeen incasseringsvermogen, fatsoensnormen en de vrijheid van meningsuiting gaat.
Ja, dat doe ik zeker. Ik vind dat bepaalde users behoorlijk beledigend zijn hier. Ik kan wel tegen een stootje, maar ik heb de afgelopen dagen zoveel zeik over me heen gehad dat ik vind dat het echt grenst aan het toelaatbare. Ik snap sws die bashbehoefte niet zo.quote:Op maandag 24 december 2007 19:50 schreef De_Ananas het volgende:
Viking en postmortum
Mensen die heb serieus nemen![]()
Valse beschuldiging van klonen ben ik niet van gediendquote:Op woensdag 26 december 2007 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Annanas waarom open je dit kwaliteit topic niet onder je vaste kloon![]()
Friet bestaat niet en is een zoionistische HOAX
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Valse beschuldiging van klonen ben ik niet van gediend
Ik heb maar 1x een kloon gemaakt!Eij Viswijfje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Opgeschoond en ik hou 'm in de gaten. Thnx.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:09 schreef TNA het volgende:
Bij elk nieuwsbericht over buitenlanders zeuren
Buitenlandersbashtopic met veel potentie
Ik begrijp je volkomen viking! Ergens krijg ik het gevoel dat mijn veelzeggende posts door menig user verstoten worden!quote:Op maandag 24 december 2007 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik zeker. Ik vind dat bepaalde users behoorlijk beledigend zijn hier. Ik kan wel tegen een stootje, maar ik heb de afgelopen dagen zoveel zeik over me heen gehad dat ik vind dat het echt grenst aan het toelaatbare. Ik snap sws die bashbehoefte niet zo.
Dus mijn klacht dat FP-moderators de schijn opwekken rechts-extremistische sympathieën te hebben mag niet, maar bijvoorbeeld dit racistische topic mag wel: Hoe allochtonen kerst vieren . Nu ben je ineens niet meer bang dat er 'mensen welllicht met deze mening mee gaan'? Apart.quote:Op zondag 23 december 2007 17:15 schreef Biogarde het volgende:
Als jij een mening gaat zitten ventileren, dan gaan andere mensen hier wellicht in mee.
Joh, zak in de stront. Denk je dat ik 24/7 zit te F5'en? Ken dat hele topic niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:44 schreef gebruijkersnaam het volgende:
[..]
Dus mijn klacht dat FP-moderators de schijn opwekken rechts-extremistische sympathieën te hebben mag niet, maar bijvoorbeeld dit racistische topic mag wel: Hoe allochtonen kerst vieren . Nu ben je ineens niet meer bang dat er 'mensen welllicht met deze mening mee gaan'? Apart.
huiliequote:Op donderdag 27 december 2007 17:44 schreef gebruijkersnaam het volgende:
[..]
Dus mijn klacht dat FP-moderators de schijn opwekken rechts-extremistische sympathieën te hebben mag niet, maar bijvoorbeeld dit racistische topic mag wel: Hoe allochtonen kerst vieren . Nu ben je ineens niet meer bang dat er 'mensen welllicht met deze mening mee gaan'? Apart.
Geďrriteerd omdat je nu moreel gedwongen wordt om je achterlijke argument consequent toe te passen?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Joh, zak in de stront. Denk je dat ik 24/7 zit te F5'en? Ken dat hele topic niet.
Het topic was al zo'n 18 uur open en je was, gezien je postgescheidenis, in de tussentijd online.quote:Denk je dat ik 24/7 zit te F5'en?
Dit topic ken je wel:quote:Ken dat hele topic niet.
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:19 schreef Biogarde het volgende:
One-liners like; Buitenlandersen buitenlanders zijn kut etc etc, mogen achterwege gelaten worden.
quote:
At your service. (De langere (racistische) posts ga ik niet lezen uiteraard, dus wellicht is er nog meer werk voor te verrichten. Veel plezier.quote:
ben je stiekem een boze neger o humberto tan ?quote:Op donderdag 27 december 2007 18:07 schreef gebruijkersnaam het volgende:
[..]
Geďrriteerd omdat je nu moreel gedwongen wordt om je achterlijke argument consequent toe te passen?
[..]
Het topic was al zo'n 18 uur open en je was, gezien je postgescheidenis, in de tussentijd online.
[..]
Dit topic ken je wel:
[..]
[..]
[..]
At your service. (De langere (racistische) posts ga ik niet lezen uiteraard, dus wellicht is er nog meer werk voor te verrichten. Veel plezier.)
Het topic wat je aanslingerde: Hoe allochtonen kerst vieren ken ik niet. En al ben ik online, dan nog ga ik niet constant zitten modden.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:07 schreef gebruijkersnaam het volgende:
[..]
Geďrriteerd omdat je nu moreel gedwongen wordt om je achterlijke argument consequent toe te passen?
[..]
Het topic was al zo'n 18 uur open en je was, gezien je postgescheidenis, in de tussentijd online.
[..]
Dit topic ken je wel:
[..]
[..]
[..]
At your service. (De langere (racistische) posts ga ik niet lezen uiteraard, dus wellicht is er nog meer werk voor te verrichten. Veel plezier.)
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:44 schreef gebruijkersnaam het volgende:
[..]
Ik zal er op letten.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:18 schreef gebruijkersnaam het volgende:
Wellicht zal je dan wat beter op moeten letten, de TT stak mij direct al in het oog nl.
Als je gewoon een goed topic opent dan blijft hij ook wel open.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:47 schreef MouzurX het volgende:
jullie zijn er telkens wel snel bij zeg, als ik een topic open
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je gewoon een goed topic opent dan blijft hij ook wel open.
Neuh .. zelfs normale topics gaan bij mij 9 van de 10 keer dichtquote:Op donderdag 27 december 2007 22:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je gewoon een goed topic opent dan blijft hij ook wel open.
Mocht je dat aanpassen, gooi ik je topic gewoon weer open!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:30 schreef DANILXL het volgende:
gvd heb ik net al die links op youtube op lopen zoeken, is mn kwaliteits topic dicht.
hier baal ik echt van.
De TS ben je zelf, dus dat zou je wel niet bedoelen. Misschien makkelijker om naar de reactie zelf te linken. Heb het topic even doorgelezen maar kan zo 123 niets schokkends vinden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:16 schreef Frituurkoning het volgende:
Verloedering van Nederland
Tyf die mongool in de FOK! gevangenis
Een fipo met IB4TL is inderdaad normaal. En daarna janken om een samenvatting om ''grappig'' te lijken is ook normaal.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De TS ben je zelf, dus dat zou je wel niet bedoelen. Misschien makkelijker om naar de reactie zelf te linken. Heb het topic even doorgelezen maar kan zo 123 niets schokkends vinden.
Niet vergeten dat het FOK! is he waar je een topic opent. Maargoed, het is wegquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:47 schreef Frituurkoning het volgende:
[..]
Een fipo met IB4TL is inderdaad normaal. En daarna janken om een samenvatting om ''grappig'' te lijken is ook normaal.
Nog een voorkeur wanneer je unbanned wilt worden?quote:
Het is meer een hangende capslock.quote:Op maandag 31 december 2007 22:52 schreef MouzurX het volgende:
waarom dat "normale" poepeneesje topic dicht? vind hem wel terecht eigenlijk .. net zo irritant als die user die de hele tijd mensen met Lid [insert naam] aansprak
Je opent een topic over een irritante hype, waar iedereen die irritante hype gaat posten. Mensen zien dat het niet gewaardeerd wordt en gaan het posten in KLB. Daarom.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:39 schreef DANILXL het volgende:
Goedenavond, ik vraag me af waarom mn topic nu weer dicht is gegooid
okquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je opent een topic over een irritante hype, waar iedereen die irritante hype gaat posten. Mensen zien dat het niet gewaardeerd wordt en gaan het posten in KLB. Daarom.
quote:
Je nu verklap je allesquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:09 schreef De_Ananas het volgende:
''Patat''
Door een slotje gepost!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Goede feedbackquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:09 schreef De_Ananas het volgende:
''Patat''
Door een slotje gepost!!!!!!!
Jaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:56 schreef Isdatzo het volgende:
"Gewoon jaloers, pappie en mammie"
Verwijder die kutbagger in dat topic eens ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |