Iedereen weet dat het tegenwoordig slecht gaat met Nederland, men klaagt over van alles en nog wat!
Het zijn echter niet de immigranten of allochtonen die dat veroorzaken maar wijzelf!
Ik zat vanochtend lekker de krant te lezen en het Brabants Dagblad te lezen. Over de ''Ins en Outs'' van 2008, een Nostradamus verhaal dus.
Ik kwam uit bij ene Puck Kerkhoven (die naam alleen al

! ) culinair redacteur.
Hij is die titel echter niet waardig

Wat viel mij op? Hij heeft het gepresteerd om gefrituurde snacks bij ''Outs'' te zetten

Welke achterlijke mongool verloochend onze afkomst? Wij zijn niet groot geworden dankzij het Marshall Plan
maar dankzij de oprichting van Mora en onze Bourgondische levensstijl!
Wij Nederlanders horen snacks te eten! Lekker ongezond en vol met vet! Hij ondermijnt met zijn stuk de Nederlandse identiteit
Als men in het buitenland is en je vraagt wie JP Balkenende is weet niemand het antwoord te geven, als men vraagt wat Mora is weet 9 van de 10 personen dat!
Men kent de Kroket, de Frikandel en de Loempiadel tot zelfs in het Verre Oosten!
Dus dames en heren, ik vraag u hierbij op om onze cultuur te bewaken! Wij doen niet mee met die achterlijke hype van de light producten

Eet vanavond allemaal een extra snack als protest tegen de verloedering van de maatschappij

!
Een snack per dag, bezorgt iedereen een lach