Leuk je gaat in een puzzelgame om oplossingen vragen dan is de lol er toch vanaf. Er staan overal zat hints om ze op te lossen en je moet ook soms behoorlijk buiten de standaard dingen denken maar dat is net een van de leuke dingen van het spelquote:Op woensdag 5 december 2007 12:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even een vraagje... heb laatste het spel gekocht en even gespeeld.
Hoe gaan die vlammetjes uit bij dat vulkaan gedeelte in het begin?? Ik snap er niks van!!! 1x ging er een vlammetje plots uit maar hoe dat gebeurde... touch me de ***
Sorry ben te lui om te zoeken naar faq.
Ik kan er niet mee stoppen!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:52 schreef renz0r het volgende:
Mario kart Uitgespeeld
Nu maar is beginnen aan Zelda!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zit vast op een eiland die niet op de kaart staat. Je moet hem zelf tekenen.
Er staan 5 van die Boing dingen die ik an de hand van een raadseltje in een bepaalde volgorde moet raken.
Snap er niks vanWil van het eiland af maar die kapitein blijft me vertellen dat er toch echt iets te halen valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:10 schreef Thormodo het volgende:
[..]Ik weet niet hoe je daar bij komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 december 2007 11:22 schreef Borizzz het volgende:
Ik zit nu voor de 3e keer ofzo in de temple of the ocean king;
ik moet van die diamanten opzoeken en in een standaard zetten.
Maar soms pakken die wachters de diamant af en dragen hem dan met zich mee.
En ik krijg m niet terug zonder zelf weer in elkaar gehakt te worden.
Iemand een idee hoe dit moet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op zondag 23 december 2007 11:22 schreef Borizzz het volgende:
Ik zit nu voor de 3e keer ofzo in de temple of the ocean king;
ik moet van die diamanten opzoeken en in een standaard zetten.
Maar soms pakken die wachters de diamant af en dragen hem dan met zich mee.
En ik krijg m niet terug zonder zelf weer in elkaar gehakt te worden.
Iemand een idee hoe dit moet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:14 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je daar bij komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, maar lukt me niet..
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
quote:Op zondag 23 december 2007 12:53 schreef -SL- het volgende:
Iemand enig idee waarom op het Ghost Ship de code niet werkt bij de "pull-levers"?Laat maar, heb al wat gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, maar lukt me niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die kreeg ik echt niet door
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
quote:Op zondag 23 december 2007 20:57 schreef renz0r het volgende:
Ben nog maar aan t begin (eiland waar je begint), waar kan je een bombbag krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Thormodo op 23-12-2007 21:10:32 ]
Vind je dit spel de moeite waard?quote:Op maandag 24 december 2007 13:14 schreef Laniboekje het volgende:
Op naar het uitspelen van Children of Mana.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
quote:Op maandag 24 december 2007 23:08 schreef Chav het volgende:
Ik heb m van mn mama gekregen voor kerst
Zit nu weer in de Ocean Temple, op de 3e verdieping (tenminste, 3e "level" waar je komt).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
Ik vind het een simpele buttonsmasher eigenlijk. Je bent veel bezig met door bepaalde 'dungeons' lopen en daarbij met de A-knop alle vijanden neerslaan. Het is niet echt een titel die perfect is voor de Mana-reeks. Maar goed, het is ook wel vermakelijk. Je moet er alleen niet te hoge verwachtingen van hebben. Ik zou er niet de volle pond voor betalen. De opvolger Heroes of Mana ligt trouwens al in de winkel, misschien is die leuker... nog niet gespeeld.quote:Op maandag 24 december 2007 13:38 schreef Borizzz het volgende:
Ja, het is idd een goed spel.
Doet me op sommige punten wel denken aan A link to the past voor de SNES.
[..]
Vind je dit spel de moeite waard?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:29 schreef renz0r het volgende:
VraagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2007 10:58 schreef renz0r het volgende:
JA dat dacht ik dus al, alleen nog steeds lukt het mij niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2007 10:58 schreef renz0r het volgende:
JA dat dacht ik dus al, alleen nog steeds lukt het mij niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:32 schreef Chav het volgende:Ik kan me herinneren dat ik daar ook moeite mee had. Idd onder een boom; en gewoon even volhouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel graven en je vindt het vanzelf wel. Waar is je zelda-spirit??!! Dit hoort m.i. een beetje bij zelda.kloep kloep
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:39 schreef renz0r het volgende:
@#%$%$@# Je kan merken dat ik héél lang geen adventure games a la zelda heb gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het spel is ontzettend makkelijkquote:Op woensdag 26 december 2007 20:41 schreef Yankee_One het volgende:
leuk spel
maar ik zit iets te vaak vast naar mijn leuk vinden
[ Bericht 4% gewijzigd door renz0r op 27-12-2007 01:22:17 ]
Wacht tot je een pijl en boog hebt, dan kan je op de ogen schieten om deuren en dingen in beweging te zetten.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:58 schreef Chav het volgende:
Ik snap die "ogen" in the oceans king tempel niet.
O toch. Ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 27 december 2007 01:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Wacht tot je een pijl en boog hebt, dan kan je op de ogen schieten om deuren en dingen in beweging te zetten.
De eerste paar "levels' wel later wordt het soms toch echt knap moeilijk..quote:Op woensdag 26 december 2007 20:43 schreef Logitik het volgende:
[..]
het spel is ontzettend makkelijk
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:01 schreef renz0r het volgende:
Zit wéér vast...Spel is makkelijk, maar ik loop steeds met het verhaallijn vast...Kan best gamen, maar met dit spel ben ik toch best zwak qua zeldafantasie hoe goed en verslavend het ook isJe hebt ook nog dat eiland, (rechts?) onder het begineiland, waar een heksje woont die je altijd kan vertellen waar je heen moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die zegt dus dat ik een visser moet zoeken voor de route door de mist...allaaaaaaaaang gedaanquote:Op donderdag 27 december 2007 11:40 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je hebt ook nog dat eiland, (rechts?) onder het begineiland, waar een heksje woont die je altijd kan vertellen waar je heen moet.
Dan neem je die route toch en dan ben je weer verder? -,-quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:46 schreef renz0r het volgende:
[..]
Die zegt dus dat ik een visser moet zoeken voor de route door de mist...allaaaaaaaaang gedaan
Been there, done that..Alle eilanden reeds gedaan en zover ik weet de mogelijke opdrachten die je daar krijgt...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:49 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Dan neem je die route toch en dan ben je weer verder? -,-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Renzor speelt het spel ook heel anders dan mij. Ik heb 1x een kikker geraakt, de zeemeermin nog niet, geen eilandjes getekend....In me Burberry......
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:25 schreef Chav het volgende:
Ik ben echt een debiel met lijntjes trekkenDat dacht ik dus ook al, dat ik anders speel...daarom dus kut om te vinden wat je moet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Renzor speelt het spel ook heel anders dan mij. Ik heb 1x een kikker geraakt, de zeemeermin nog niet, geen eilandjes getekend....![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:52 schreef renz0r het volgende:
[..]
Been there, done that..Alle eilanden reeds gedaan en zover ik weet de mogelijke opdrachten die je daar krijgt...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:06 schreef Thormodo het volgende:
[..]Alvast bedankt voor de moeite, ik ga zo dadelijk er nog is voor zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:08 schreef Chav het volgende:Niet zo erg, als je er maar een soort vis in zit. Merk meteen de Boing-mannetjes, dan kun je het raadseltje wel oplossen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Chav op 29-12-2007 03:00:14 ]In me Burberry......
quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:29 schreef renz0r het volgende:
Ben nu weer in die tempel van je eerste eiland met mn net gehaalde Spirit (die blauwe)
Als je eenmaal op die verdieping komt met die ogen die als extra oog dienen voor die soldaten, damn
quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:05 schreef McGilles het volgende:
Ik heb hem eergisteren uitgespeeld. 0x doodgegaan en 0x de walkthrough erbij gepakt (voor de eerste keer met een zelda spel..)
Ik vind het echt een heel leuk spel maar jammer genoeg zeer makkelijk. 'Secrets' zijn te makkelijk en ook de games om dingen te winnen vind ik te simpel. Dat is dan ook gelijk het enige nadeel.
Zeker de temples zijn allemaal zo makkelijk als het maar zijn kan, geen denkwerk voor nodig.
Ik had toen iets van 7 minuten over, had de eerste keer ook gelijk aantekeningen gemaakt op de map hoe ik moest lopen met 1 2 3 enz, dan loop je die temple zo door.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb eindelijk de 3e zeekaart!
Moest wel 3 keer opnieuw door die tempel rennen om een beetje scherpe tijd over te houden voor het laatste gedeelte. Eindelijk verder ik ben benieuwd. Heb alleen nog nergens een zeemeermin met hengel gezien..
Je kan ook gewoon constant jezelf langzaam 'doodlopen' en om de zoveel tijd even je hartjes vullen bij een plek waar van die kruiken staan die je kapot kan slaan. Ik heb meerdere keren gewoon rond lopen rennen met 00:00 op de teller en geen probleem danquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:21 schreef Ixnay het volgende:
Die temple is in 0 seconden te halen. Als je maar de gele flesjes vindt.
Welk isle is dat ook al weer?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:08 schreef Chav het volgende:
Ik ben nu op de isle of dead, ik snap er geen hol van!
isle of dead is dat niet waar je dat gaatje moet graven op een bepaalde plaats om verder te komen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:08 schreef Chav het volgende:
Ik ben nu op de isle of dead, ik snap er geen hol van!
Oooh dat kan goed ja, die was toch niet lastigquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:44 schreef melluk het volgende:
[..]
isle of dead is dat niet waar je dat gaatje moet graven op een bepaalde plaats om verder te komen?
dat ie aangeeft iets met 13 west en 7 north ofzo?
Ja klopt, dacht dat er ook een stenen pad liep, dus die kan je gewoon volgen. Dus 13 stenen west en 7 noord o.i.d. Ik heb daar geloof ik wel een vrij groot aantal gaten zitten graven thoughquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:44 schreef melluk het volgende:
[..]
isle of dead is dat niet waar je dat gaatje moet graven op een bepaalde plaats om verder te komen?
dat ie aangeeft iets met 13 west en 7 north ofzo?
Dat vond ik juist eindelijk wat lastiger wordenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:57 schreef renz0r het volgende:
GVd kutstuk man in die tempel! Als je opeens dieper in die tempel kan voor die 3de zeekaart ofzo
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:33 schreef Chav het volgende:
Ja dat begrijp ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:32 schreef Thormodo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:08 schreef McGilles het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
Gewoon in winkeltjes kon je van alles kopen om meer spullen bij je te kunnen dragen.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:10 schreef miss-scofield het volgende:
Jeeejjjj, uitgespeeld!!
Ik vond het best wel 'lastig'...ik moest wel dingen opzoeken via het internet.... Maar dit was dan ook de eerste keer dat ik een Zelda-spel speelde. Ik kende de manier van spelen niet... Degene die 'm makkelijk vinden, hebben al vaker Zelda gespeeld! Of je bent heel goed
Ik kon trouwens maar 20 pijlen opslaanHoe kom jij aan 50!! Maar ja... nu heb ik 'm al uitgespeeld...geen zin om andere dingen nog te zoeken. Ik heb nog een paar kruisjes staan enzo, van treasures, maar die hoef ik niet meer
Ik vond die soort 'mini-games' wel leuk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:11 schreef Tuvai.net het volgende:
Heb dit spel een tijdjr geleden gekocht tijdens m'n vakantie in Spanje. Op zich wel een leuk en vermakelijk spel, maar érg makkelijk en ik was er ook snel doorheen. Ook qua side-quests vond ik het vies tegenvallen.
Voor dat schatgraven in zee moet je eerst een grijparm kopen, bij dat botentechneutje.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:33 schreef Duizendpootje het volgende:
na lang klooien ben ik er zelf uit gekomen
maar dat schat graven krijg ik nogsteeds niet voor elkaar..
ik heb trouwens mijn bombag gekregen, in de temple of wind
of terwijl de salvation armquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:52 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Voor dat schatgraven in zee moet je eerst een grijparm kopen, bij dat botentechneutje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en jezus, wat waren deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. to zeg, vooral de eindbaasWat een heerlijke game is het ook
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:13 schreef Duizendpootje het volgende:
moet je persé alle schatten opgraven? of heb je ze niet allemaal nodig?
wat is trouwens het nut van op paaltjes staan?
Zelda is inderdaad een prachtig spel om krassen op je DS te makenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
bliksemschicht, hm, zal het proberen. rondjhes maken en snel streepjes trekken lukt allebei niet, ik word al een beetje bang voor krassen
(moet nog 'n screenprotector halen)
Freshly-Picked Tingle's Rosy Rupeelandquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind dat makkelijker met een bliksemschicht aan de rand van het scherm, ipv rondjes draaien.
Heb 'm zelf bijna uitgespeeld nu en vind de DS meteen een stuk minder leuk. Welke spellen zijn nou een beetje vergelijkbaar met Zelda?
Maar hij is echt simpel, als je hem 2x hebt gelopen weet je het wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:55 schreef RaymanNL het volgende:
Ik begin toch wel te balen van die Temple of the Ocean king, erg kut om dit constant weer opnieuw te bezoekenHad van mij er niet in hoeven zitten. Is voor mij het enige minpunt van de game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:05 schreef Lois het volgende:
Dries het is een doordenkertje:Omg ja.. NatuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:46 schreef super-muffin het volgende:
Ik zit bij precies het zelfde stuk.Zwaar vervelend. Ik doe het gewoon in die volgorde die er staat.
ik ben er sinds november mee bezig, dus in dat opzichtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:30 schreef Ixnay het volgende:
Dat "lang" valt wel mee in vergelijking met andere Zelda's.
Je gaat er nog wel veel vaker komen.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:30 schreef Duizendpootje het volgende:
oh yeah, ik heb de 3e seacard!!![]()
maar dit was hopelijk toch wel de laatste keer in de Temple of the Ocean King he..
wat een kut tempel is dat zeg!
Je krijgt elke keer weer een nieuwe verdieping of nieuwe dingen, dus hij is niet na twee keer hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Maar hij is echt simpel, als je hem 2x hebt gelopen weet je het wel.
Niet lukraak op het schip schieten dan, maar goed mikken. En als je health nodig hebt, hartjes verdienen door op zijn aanvallen te schieten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met het bombarderen van dat irritante spookschip op het eind van het spel.
Pas het spel gewoon twee weken aan de kant gelegd. Het wil me maar niet lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
Dit dus.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:55 schreef RaymanNL het volgende:
Ik begin toch wel te balen van die Temple of the Ocean king, erg kut om dit constant weer opnieuw te bezoekenHad van mij er niet in hoeven zitten. Is voor mij het enige minpunt van de game
lol gehaald alleen gelijk met 1950 waar 1700 nodig isquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:46 schreef Yankee_One het volgende:
Ik ben die pijl en boog minigame beu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus we spelen nog even door
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:35 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
lol gehaald alleen gelijk met 1950 waar 1700 nodig is
bij 2000 krijg je eenIk dacht dat je al bezig was met die 2000. 1700 is niet zo moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus we spelen nog even door
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:00 schreef Jumparound het volgende:
Kan je ook 2 profielen aanmaken?
Zodat bv ik een spel speel, en mn vriendin ook?
gr
Jump
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:58 schreef Choechoeka het volgende:
Weet iemand misschien wat de bedoeling is op Uncharted Island?
Vind de oplossing niet
Grtjs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Dat had ik eerst ook en nu, een paar weken later, heb ik er geen problemen mee. Misschien als ze hem meer als een zandloper tekent, dus met meer hoeken?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:24 schreef Chav het volgende:
Ik heb m zelf uitgespeeld en m aan mn moeder uitgeleend. Nu zit ze al 2 dagen bij Bellum dat ze de tijd moet stoppen. Ze heeft al op 1000 verschillende manieren een 8 getekend maar hij doet het niet! Iemand tips ?
oh nevermindquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:46 schreef Chav het volgende:
Lamaar, ze heeft m al....
Ze deed het juist te hoekig, moest meer als een 8 zijnquote:Op zondag 30 maart 2008 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook en nu, een paar weken later, heb ik er geen problemen mee. Misschien als ze hem meer als een zandloper tekent, dus met meer hoeken?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:35 schreef CherryLips het volgende:
god ja, die driehoek, dat ging ook soepeltjes. Ik ging van de bovenste punt links schuin omlaag, dan naar rechts, dan iets schuin omhoog tot halverwege, dan weer naar links een klein driehoekje tekenen en dan heel verrot weer omhoog naar het beginpunt. Lekker duidelijk uitgelegd ook, maar ik heb er ook een tijdje over gedaan
pffffffffffffffffffff haha ik blijf tekenen,moet je hier ook de vierde zeekaart vandaan halen of ligt die ergens anders help.Ik heb nu alleen nog een boemerang een schep en de bommen waar kan ik de rest vinden heb alle eilanden van de eerste twee kaarten al 20 keer gehad![]()
ja zoiets had ik ook al ergens gelezen maar dacht misschien is er een bepaald moment wat het beste is om te schieten,ik schiet nu maar overal op in de hoop dat het een keer raak is maar het maakt het spel zo lang en vervelend![]()
gelukt ben er doorheen en u uitvinden waar ik weer heen moetquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:05 schreef ingrid231 het volgende:
nou het is me gelukt maar nu kom ik de tempel niet in word geblokeerd door een deur,kan ik die al openen of moet ik daarmee wachten zo ja waar moet ik dan heen?
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:24 schreef Duizendpootje het volgende:
ik heb vanmiddag na maanden ook zelda weer eens gepakt! en was is het toch leeuuukkk! <3
heb net het DS eiland ontdekt, geweldig! en nu ben ik aan het uitzoeken wie die Yook is op het ijseiland ofzo..
maar ik had volgens mij de verkeerde aangewezen want zo'n kereltje werd vet boos op me hahaha! :$
klopt van die driehoek weet ik heb ook de goede volgorde gevonden hoe je hem moet tekenen maar er gebeurd dus echt niks,terwijl hij met de zandloper dus wel meteen opend leuk maar lastig spel af en toequote:Op woensdag 21 mei 2008 21:52 schreef Duizendpootje het volgende:
als je voor de tweede keer in de tempel bent moet je volgens mij een ander figuur tekenen!
dat is een grote driehoek met kleinere driehoeken erin..
heb je er al eens een walkthrough bij gepakt?
http://www.gamefaqs.com/portable/ds/game/932377.html
hier kan je erg goede walkthroughs vinden!
succes ermee!
Niet zoeken maar gewoon doorgaan met je quest, dan krijg je hem vanzelf van iemand.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:18 schreef bianca36 het volgende:
ik hen een vraagje
ik moet moet bom tas hebben voor dat ik bommen kan halen
maar ik kan de bom zak nergens vinden
waar vind ik die ik ben nu al dagen bezig
gr bianca
Hmz, zo moeilijk is het niet. Kijk naar het taalgebruik, gewoon te dom om te poepen.quote:Op maandag 22 september 2008 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap er geen kont van. Vind je het nog wel leuk om te spelen als je om de 5 minuten niet weet wat je moet doen?
komkom een beetje uitdaging moet in een spel zittenquote:Op maandag 22 september 2008 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap er geen kont van. Vind je het nog wel leuk om te spelen als je om de 5 minuten niet weet wat je moet doen?
Ja tuurlijk, dus dan moet je er zelf een beetje moeite voor doen en niet bij het minste geringste denken dat het nooit gaat lukkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:51 schreef Xummon het volgende:
[..]
komkom een beetje uitdaging moet in een spel zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |