abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55046312

The Legend of Zelda: Phantom Hourglass

Geschiedenis:
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass is het eerste spel uit de Legend of Zelda-serie voor Nintendo's handheld, de DS. De game werd op 23 juni 2007 in Japan uitgebracht, op 1 oktober 2007 in Noord-Amerika en werd op 19 oktober 2007 in Europa gelanceerd.
Op de Nintendo-site is er een trailer te zien van dit avonturenspel. Er is te zien dat het touch-screen van de DS inventief gebruikt wordt om bijvoorbeeld de boemerang te gooien, puzzels op te lossen en de route van je boot zelf te tekenen.
Ook kan de speler zelf nota's maken met zijn eigen handschrift, wat erg handig kan zijn om dingen te onthouden.
De gameplay is klassiek, zoals bijvoorbeeld in A Link to the Past, met voorwerpen om aan te vallen en puzzels op te lossen. Wel is er terug cell shading gebruikt zoals in The Wind Waker.
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass gebruikt precies dezelfde tekenfilm-achtige graphics als diens voorganger The Legend of Zelda: The Wind Waker, maar deze keer is er weer een "Navi" (fee) bij zoals in Ocarina of Time voor de Nintendo 64.

Verhaal:
Het spel is het vervolg op The Wind Waker. Het speelt zich enkele maanden later af. Link, Tetra en haar piraten verkennen de zee. Ze zijn op zoek naar een verlaten spookschip dat is gesignaleerd. Ze komen dan terecht in een dichte mist, waar ze het verlaten schip vinden. Tetra gaat op ontdekking in het schip en raakt in de problemen. Link probeert haar te redden maar valt in de zee en verliest het bewustzijn. Hij spoelt aan op een kust van een mysterieus eiland en wordt wakker door de stem van een fee. Samen met de fee en de piraat Linebeck gaat hij op zoek naar Tetra en het spookschip, maar eerst moet hij drie 'Spirits' verzamelen: kracht, moed en wijsheid. Nadat hij deze heeft verzameld komt hij op het spookschip en vindt Tetra: maar ze is versteend. Om haar weer levend te maken, moet hij drie metalen vinden en daar het 'Ghost Sword' van maken. Daarmee kan hij het monster Bellum verslaan en de vloek opheffen. Nadat Bellum is verslagen en Tetra weer in haar normale staat is teruggekeerd, varen zij en de piraten de open zee weer op, op zoek naar nieuwe avonturen.
Volgens Eiji Aonuma zal Ganondorf niet terug komen in Phantom Hourglass. Maar doordat hij verslagen is in The Wind Waker heeft hij een kwaadaardige invloed over de grote zee. "The King of Red Lions" zal ook niet meer terug komen. Link zal zich verplaatsen over een soort stoomboot dat beschikt over een enorm kanon.

Multi-player:
Naast de singleplayer is er ook een multiplayerstand beschikbaar. Deze multiplayer heeft veel weg van een mix van Pacman en Capture the flag, maar dan met Link in de hoofdrol. In een soort open doolhof neemt één persoon de rol van Link aan, terwijl de ander drie Phantoms bestuurt. Link moet een Force Gem in het midden van het doolhof te pakken krijgen, en het vervolgens naar een veilige plaats dragen. er zijn Force Gems die 1 punt waard is, 5 punten waard is en 15 punten waard is. Hoe meer de Force Gem waard is, hoe groter hij is en dus ook hoe zwaarder hij is. Het is dus moeilijker om een Force Gem van 15 punten te verplaatsen dan een van 1 punt. Als je uiteindelijk meer Battle points krijgt, deze krijg je als je een potje wint, word je sterker en kan je makkelijker de Force Gems dragen en ben je dus sneller. Voor de andere speler is het de bedoeling dat deze met een van de drie Darknuts die men kan besturen, Link te pakken krijgt voordat hij punten kan scoren. Als Link wordt gevangen, verwisselen de spelers van rol. Er zijn drie rondes van maximaal anderhalve minuut, en in iedere ronde speelt elke speler een keer Link en een keer het team Stalkers (Phantoms).
De battle mode geeft de spelers ook verschillende items te gebruiken, voor zowel Link als de Stalkers. Deze items verschijnen voor korte tijd op het speelveld, en helpt de speler tijdelijk. Er zijn items voor beide spelers, en het effect van de items variëren van sneller lopen tot een schild tot een betere of juist tactische aanval.
De battle mode kan via een lokale DS-DS connectie gespeeld worden, of online via Nintendo Wi-Fi Connection. Je kan ook nog een paar extra titels halen, bijvoorbeeld als je ervoor hebt gezorgd dat de ander geen enkel punt had of misschien jij alle punten of dat je won zonder items te gebruiken. als je een bepaald aantal van deze titel hebt bemagtigd dan krijg je uiteindelijk gouden spullen om je stoombood mee op te tuigen.

Links:
Officiële site
[DS] Zelda - Phantom Hourglass (deel 1)

Plaatjes:

Tja, de vorige was dicht en niemand nam het iniatief om een nieuwe te openen. Vandaar dus. Game on!

[ Bericht 0% gewijzigd door Laniboekje op 04-12-2007 22:45:56 ]
pi_55046748
geniaal spel! net als alle andere Zelda's
heb net mijn 2e pure metal gehaald...
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
pi_55047146
Ja? Is hij goed?
pi_55055608
Even een vraagje... heb laatste het spel gekocht en even gespeeld.

Hoe gaan die vlammetjes uit bij dat vulkaan gedeelte in het begin?? Ik snap er niks van!!! 1x ging er een vlammetje plots uit maar hoe dat gebeurde... touch me de ***

Sorry ben te lui om te zoeken naar faq.
BF2: Diamond3d
  Jubileum moderator donderdag 6 december 2007 @ 20:29:28 #5
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55085941
Zijn dat die kaarsjes bij de ingang? Blazen!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55105124
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even een vraagje... heb laatste het spel gekocht en even gespeeld.

Hoe gaan die vlammetjes uit bij dat vulkaan gedeelte in het begin?? Ik snap er niks van!!! 1x ging er een vlammetje plots uit maar hoe dat gebeurde... touch me de ***

Sorry ben te lui om te zoeken naar faq.
Leuk je gaat in een puzzelgame om oplossingen vragen dan is de lol er toch vanaf. Er staan overal zat hints om ze op te lossen en je moet ook soms behoorlijk buiten de standaard dingen denken maar dat is net een van de leuke dingen van het spel
live your fears, fear your live
pi_55427354
Ben vandaag een heel eind verder gekomen in Zelda. Nu heb ik alle ingrediënten om het ultieme wapen te maken en dan ga ik op zoek naar de eindbaas van het spel. Ergens volgende week zal ik hem wel uitgespeeld hebben gok ik zo.

pi_55466865
Heb vandaag het spel gekocht Ben benieuwd

Binnenkort is mee beginnen
pi_55468149
Ik zit vast op een eiland die niet op de kaart staat. Je moet hem zelf tekenen.

Er staan 5 van die Boing dingen die ik an de hand van een raadseltje in een bepaalde volgorde moet raken.

Snap er niks van Wil van het eiland af maar die kapitein blijft me vertellen dat er toch echt iets te halen valt.
pi_55472041
Mario kart Uitgespeeld

Nu maar is beginnen aan Zelda!
pi_55473562
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 20:52 schreef renz0r het volgende:
Mario kart Uitgespeeld

Nu maar is beginnen aan Zelda!
Ik kan er niet mee stoppen!
pi_55473728
Vanavond is ff onvervinden
  zaterdag 22 december 2007 @ 23:10:51 #13
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_55476508
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 18:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zit vast op een eiland die niet op de kaart staat. Je moet hem zelf tekenen.

Er staan 5 van die Boing dingen die ik an de hand van een raadseltje in een bepaalde volgorde moet raken.

Snap er niks van Wil van het eiland af maar die kapitein blijft me vertellen dat er toch echt iets te halen valt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55476608
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:10 schreef Thormodo het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet hoe je daar bij komt!
SPOILER
  zondag 23 december 2007 @ 11:22:10 #15
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_55485368
Ik zit nu voor de 3e keer ofzo in de temple of the ocean king;
ik moet van die diamanten opzoeken en in een standaard zetten.
Maar soms pakken die wachters de diamant af en dragen hem dan met zich mee.

En ik krijg m niet terug zonder zelf weer in elkaar gehakt te worden.
Iemand een idee hoe dit moet?
kloep kloep
  Donald Duck held zondag 23 december 2007 @ 11:29:26 #16
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55485471
quote:
Op zondag 23 december 2007 11:22 schreef Borizzz het volgende:

SPOILER
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 23 december 2007 @ 11:37:28 #17
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_55485603
quote:
Op zondag 23 december 2007 11:22 schreef Borizzz het volgende:

SPOILER
  zondag 23 december 2007 @ 11:46:09 #18
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_55485740
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:14 schreef YourMaster het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je daar bij komt!
SPOILER
SPOILER
  zondag 23 december 2007 @ 12:53:07 #19
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_55487160
Iemand enig idee waarom op het Ghost Ship de code niet werkt bij de "pull-levers"?
SPOILER
ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, maar lukt me niet..
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
  zondag 23 december 2007 @ 13:00:20 #20
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_55487349
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:53 schreef -SL- het volgende:
Iemand enig idee waarom op het Ghost Ship de code niet werkt bij de "pull-levers"?
SPOILER
ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, maar lukt me niet..
Laat maar, heb al wat gevonden.
SPOILER
Maar die kreeg ik echt niet door
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
pi_55499750
Ben nog maar aan t begin (eiland waar je begint), waar kan je een bombbag krijgen?
SPOILER
  zondag 23 december 2007 @ 21:05:04 #22
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_55499909
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:57 schreef renz0r het volgende:
Ben nog maar aan t begin (eiland waar je begint), waar kan je een bombbag krijgen?
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 12% gewijzigd door Thormodo op 23-12-2007 21:10:32 ]
pi_55502893
Zo, vandaag ermee begonnen en vindt het echt erg gaaf! Zeer orginele besturing die nog goed werkt ook!

Eindbaas van vulcano island verslagen, daarna vond ik t wel mooi. Beschrijp de verslaving van IWOWZ!
pi_55512432
Yay, ik heb gisternacht Zelda uitgespeeld. Ondanks dat je echt TE vaak naar die Ocean Temple moest gaan heb ik toch erg genoten van het spel.

Op naar het uitspelen van Children of Mana.
  maandag 24 december 2007 @ 13:38:37 #25
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_55513029
Ja, het is idd een goed spel.
Doet me op sommige punten wel denken aan A link to the past voor de SNES.
quote:
Op maandag 24 december 2007 13:14 schreef Laniboekje het volgende:

Op naar het uitspelen van Children of Mana.
Vind je dit spel de moeite waard?
kloep kloep
  maandag 24 december 2007 @ 23:08:46 #26
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55523747
Ik heb m van mn mama gekregen voor kerst

Zit nu weer in de Ocean Temple, op de 3e verdieping (tenminste, 3e "level" waar je komt).
SPOILER
In me Burberry......
  dinsdag 25 december 2007 @ 01:02:45 #27
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_55526238
quote:
Op maandag 24 december 2007 23:08 schreef Chav het volgende:
Ik heb m van mn mama gekregen voor kerst

Zit nu weer in de Ocean Temple, op de 3e verdieping (tenminste, 3e "level" waar je komt).
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 25 december 2007 @ 01:10:21 #28
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55526382
Thnnx!!! Stom dat ik dat niet geprobeerd heb!
SPOILER
In me Burberry......
pi_55528605
Ik zit nu voor de zoveelste keer in die tempel en heb nooit voldoende tijd!

Dit is zwaar vervelend. En verslavend
  dinsdag 25 december 2007 @ 11:27:28 #30
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_55530201
SPOILER
  dinsdag 25 december 2007 @ 12:31:42 #31
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55531333
Ik vaar en vaar en vaaaaaaar maar door de mist heen.....
In me Burberry......
pi_55532289
quote:
Op maandag 24 december 2007 13:38 schreef Borizzz het volgende:
Ja, het is idd een goed spel.
Doet me op sommige punten wel denken aan A link to the past voor de SNES.

[..]

Vind je dit spel de moeite waard?
Ik vind het een simpele buttonsmasher eigenlijk. Je bent veel bezig met door bepaalde 'dungeons' lopen en daarbij met de A-knop alle vijanden neerslaan. Het is niet echt een titel die perfect is voor de Mana-reeks. Maar goed, het is ook wel vermakelijk. Je moet er alleen niet te hoge verwachtingen van hebben. Ik zou er niet de volle pond voor betalen. De opvolger Heroes of Mana ligt trouwens al in de winkel, misschien is die leuker... nog niet gespeeld.

pi_55532320
Vraagje
SPOILER
pi_55532352
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 13:29 schreef renz0r het volgende:
Vraagje
SPOILER
SPOILER
pi_55540808
Vraagje over die zeeman die je moet vinden die voor je een goede route kan geven om niet verdwaald in de mist te raken van de Ghostship
SPOILER
  woensdag 26 december 2007 @ 00:57:38 #36
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_55542553
SPOILER
pi_55546875
JA dat dacht ik dus al, alleen nog steeds lukt het mij niet!
SPOILER
  woensdag 26 december 2007 @ 11:53:56 #38
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_55547735
quote:
Op woensdag 26 december 2007 10:58 schreef renz0r het volgende:
SPOILER
SPOILER
  woensdag 26 december 2007 @ 12:15:24 #39
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_55548068
quote:
Op woensdag 26 december 2007 10:58 schreef renz0r het volgende:
SPOILER
SPOILER
  woensdag 26 december 2007 @ 12:32:12 #40
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55548416
SPOILER
In me Burberry......
  woensdag 26 december 2007 @ 12:34:44 #41
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_55548470
quote:
Op woensdag 26 december 2007 12:32 schreef Chav het volgende:
SPOILER
Ik kan me herinneren dat ik daar ook moeite mee had. Idd onder een boom; en gewoon even volhouden.
Veel graven en je vindt het vanzelf wel. Waar is je zelda-spirit??!! Dit hoort m.i. een beetje bij zelda.
kloep kloep
  woensdag 26 december 2007 @ 12:41:33 #42
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55548619
Hahaha, die had ik om 01:30 na het halve eiland afgraven niet meer Maar we gaan weer verder...
In me Burberry......
  woensdag 26 december 2007 @ 13:02:13 #43
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55549058
Noujaaaaaa, ik heb m in 1x nu! Ik durf te zweren dat ik daar gisteren gegraven heb!
In me Burberry......
  woensdag 26 december 2007 @ 13:54:12 #44
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55550174
Yeahhh, Temple of winds!
In me Burberry......
pi_55552493
gevonden
pi_55554563
@#%$%$@# Je kan merken dat ik héél lang geen adventure games a la zelda heb gespeeld
SPOILER
  woensdag 26 december 2007 @ 16:53:28 #47
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_55554844
quote:
Op woensdag 26 december 2007 16:39 schreef renz0r het volgende:
@#%$%$@# Je kan merken dat ik héél lang geen adventure games a la zelda heb gespeeld
SPOILER
SPOILER
pi_55555231
even een vraagje: ik ben nu in de mountain passage en dan moet ik in de goede volgorde aan die levers trekken, maar het is telksens niet goed er komen steeds van die slangenmonsters ook als ik de aanwijzingen volg! Weet iemand weet dan de goede volgorde is als ze van links naar recht nr 1, 2,3 en 4 hebben? En ik had ook nog op andere engelstalige forums gekeken maar daar stond dat er 5 levers waren en ik heb er maar 4??
alvast bedankt!
  woensdag 26 december 2007 @ 18:58:34 #49
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55557288
Ik snap die "ogen" in the oceans king tempel niet.
In me Burberry......
pi_55558930
leuk spel

maar ik zit iets te vaak vast naar mijn leuk vinden
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_55558969
quote:
Op woensdag 26 december 2007 20:41 schreef Yankee_One het volgende:
leuk spel

maar ik zit iets te vaak vast naar mijn leuk vinden
het spel is ontzettend makkelijk
pi_55560779
leuk spel. ben bezig met 1 van de 3 ingredienten te verzamelen. op hoeveel % van de game zit ik dan?
pi_55561456
Zit wéér vast...Spel is makkelijk, maar ik loop steeds met het verhaallijn vast...Kan best gamen, maar met dit spel ben ik toch best zwak qua zeldafantasie hoe goed en verslavend het ook is
SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door renz0r op 27-12-2007 01:22:17 ]
pi_55564359
quote:
Op woensdag 26 december 2007 18:58 schreef Chav het volgende:
Ik snap die "ogen" in the oceans king tempel niet.
Wacht tot je een pijl en boog hebt, dan kan je op de ogen schieten om deuren en dingen in beweging te zetten.
  donderdag 27 december 2007 @ 08:08:33 #55
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55566466
quote:
Op donderdag 27 december 2007 01:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Wacht tot je een pijl en boog hebt, dan kan je op de ogen schieten om deuren en dingen in beweging te zetten.
O toch. Ik had het kunnen weten
In me Burberry......
pi_55566476
quote:
Op woensdag 26 december 2007 20:43 schreef Logitik het volgende:

[..]

het spel is ontzettend makkelijk
De eerste paar "levels' wel later wordt het soms toch echt knap moeilijk..
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_55566477
ik heb de walkthrough er toch echt al een keer of 3 bijgehad.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 27 december 2007 @ 11:40:11 #58
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_55568707
quote:
Op woensdag 26 december 2007 23:01 schreef renz0r het volgende:
Zit wéér vast...Spel is makkelijk, maar ik loop steeds met het verhaallijn vast...Kan best gamen, maar met dit spel ben ik toch best zwak qua zeldafantasie hoe goed en verslavend het ook is
SPOILER
Je hebt ook nog dat eiland, (rechts?) onder het begineiland, waar een heksje woont die je altijd kan vertellen waar je heen moet .
  vrijdag 28 december 2007 @ 00:20:46 #59
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55590633
De baas van de temple of courage is wel pittig
In me Burberry......
pi_55597923
Een Zelda-topic, dat wist ik niet

Ik ben nu bijna bij de eindbaas.... als ik dit zo lees heb ik alles in een andere volgorde gedaan Ik had nog geen zin om wéér de Ocean temple in te gaan, dus ben ik gaan rondvaren, alle schatten opgehaald enzo. Nu ben ik ook pas bij die goude kikker gekomen Hehe, beetje laat dus!!

Maar ik ga nu toch maar echt naar de eindbaas.... weer die hele (okay halve) temple door
Ik ga morgen op vakantie...dus nu maar even wat tips over de eindbaas printen, hoop toch wel dat ik 'm uit kan spelen...heb daar geen internet...

Voor het eerst dat ik een Zelda-spel speel en ik vind het erg leuk!!
I ♥ PB
pi_55599964
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:40 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Je hebt ook nog dat eiland, (rechts?) onder het begineiland, waar een heksje woont die je altijd kan vertellen waar je heen moet .
Die zegt dus dat ik een visser moet zoeken voor de route door de mist...allaaaaaaaaang gedaan
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:49:06 #62
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_55600041
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:46 schreef renz0r het volgende:

[..]

Die zegt dus dat ik een visser moet zoeken voor de route door de mist...allaaaaaaaaang gedaan
Dan neem je die route toch en dan ben je weer verder? -,-
pi_55600112
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:49 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Dan neem je die route toch en dan ben je weer verder? -,-
Been there, done that..Alle eilanden reeds gedaan en zover ik weet de mogelijke opdrachten die je daar krijgt...
  vrijdag 28 december 2007 @ 14:25:06 #64
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55600868
Ik ben echt een debiel met lijntjes trekken
SPOILER
Renzor speelt het spel ook heel anders dan mij. Ik heb 1x een kikker geraakt, de zeemeermin nog niet, geen eilandjes getekend....
In me Burberry......
  vrijdag 28 december 2007 @ 14:30:24 #65
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_55600973
Maar het is geen Ocarina Of Time, of A Link To The Past.
pi_55601082
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 14:25 schreef Chav het volgende:
Ik ben echt een debiel met lijntjes trekken
SPOILER
Renzor speelt het spel ook heel anders dan mij. Ik heb 1x een kikker geraakt, de zeemeermin nog niet, geen eilandjes getekend....
Dat dacht ik dus ook al, dat ik anders speel...daarom dus kut om te vinden wat je moet doen
  vrijdag 28 december 2007 @ 14:47:12 #67
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55601372
Hehe, eindelijk gevonden!
In me Burberry......
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:06:15 #68
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_55601760
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:52 schreef renz0r het volgende:

[..]

Been there, done that..Alle eilanden reeds gedaan en zover ik weet de mogelijke opdrachten die je daar krijgt...
SPOILER
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:08:07 #69
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55601804
SPOILER
In me Burberry......
pi_55604275
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 15:06 schreef Thormodo het volgende:

[..]
SPOILER
Alvast bedankt voor de moeite, ik ga zo dadelijk er nog is voor zitten
  vrijdag 28 december 2007 @ 17:29:30 #71
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55604891
Isle of Gust is toch niet zo moeilijk?
In me Burberry......
pi_55605862
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 15:08 schreef Chav het volgende:
SPOILER
Niet zo erg, als je er maar een soort vis in zit. Merk meteen de Boing-mannetjes, dan kun je het raadseltje wel oplossen!
I ♥ PB
  vrijdag 28 december 2007 @ 19:34:26 #73
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55607643
Ik had `m al
In me Burberry......
pi_55610501
Ben alweer flink op weg!
SPOILER
  vrijdag 28 december 2007 @ 21:55:22 #75
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55610947
Ik ben op zoek naar het spookschip
In me Burberry......
pi_55611862
Ben nu weer in die tempel van je eerste eiland met mn net gehaalde Spirit (die blauwe)

Als je eenmaal op die verdieping komt met die ogen die als extra oog dienen voor die soldaten, damn
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:39:54 #77
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55613947
SPOILER
In me Burberry......
  zaterdag 29 december 2007 @ 02:53:38 #78
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55617931
Ik zit vast!
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 19% gewijzigd door Chav op 29-12-2007 03:00:14 ]
In me Burberry......
pi_55622102
Ik heb hem eergisteren uitgespeeld. 0x doodgegaan en 0x de walkthrough erbij gepakt (voor de eerste keer met een zelda spel..)

Ik vind het echt een heel leuk spel maar jammer genoeg zeer makkelijk. 'Secrets' zijn te makkelijk en ook de games om dingen te winnen vind ik te simpel. Dat is dan ook gelijk het enige nadeel.

Zeker de temples zijn allemaal zo makkelijk als het maar zijn kan, geen denkwerk voor nodig.
pi_55622135
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:29 schreef renz0r het volgende:
Ben nu weer in die tempel van je eerste eiland met mn net gehaalde Spirit (die blauwe)

Als je eenmaal op die verdieping komt met die ogen die als extra oog dienen voor die soldaten, damn
SPOILER
pi_55622246
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:05 schreef McGilles het volgende:
Ik heb hem eergisteren uitgespeeld. 0x doodgegaan en 0x de walkthrough erbij gepakt (voor de eerste keer met een zelda spel..)

Ik vind het echt een heel leuk spel maar jammer genoeg zeer makkelijk. 'Secrets' zijn te makkelijk en ook de games om dingen te winnen vind ik te simpel. Dat is dan ook gelijk het enige nadeel.

Zeker de temples zijn allemaal zo makkelijk als het maar zijn kan, geen denkwerk voor nodig.
pi_55625295
Dit is mijn allereerste zelda en ik vind hem helemaal leuk. Niet heel moeilijk, maar lastig genoeg voor een niet-zelda'ert. Wel jammer dat je in zo vaak dezelfde weg moet afleggen in de temple of the ocean king, dat was de eerste keer al saai en wordt alleen maar erger
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_55625387
Ik heb eindelijk de 3e zeekaart!

Moest wel 3 keer opnieuw door die tempel rennen om een beetje scherpe tijd over te houden voor het laatste gedeelte. Eindelijk verder ik ben benieuwd. Heb alleen nog nergens een zeemeermin met hengel gezien..
pi_55626594
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 15:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb eindelijk de 3e zeekaart!

Moest wel 3 keer opnieuw door die tempel rennen om een beetje scherpe tijd over te houden voor het laatste gedeelte. Eindelijk verder ik ben benieuwd. Heb alleen nog nergens een zeemeermin met hengel gezien..
Ik had toen iets van 7 minuten over, had de eerste keer ook gelijk aantekeningen gemaakt op de map hoe ik moest lopen met 1 2 3 enz, dan loop je die temple zo door.
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:21:41 #85
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_55627417
Die temple is in 0 seconden te halen. Als je maar de gele flesjes vindt.
pi_55628835
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 17:21 schreef Ixnay het volgende:
Die temple is in 0 seconden te halen. Als je maar de gele flesjes vindt.
Je kan ook gewoon constant jezelf langzaam 'doodlopen' en om de zoveel tijd even je hartjes vullen bij een plek waar van die kruiken staan die je kapot kan slaan. Ik heb meerdere keren gewoon rond lopen rennen met 00:00 op de teller en geen probleem dan
  woensdag 2 januari 2008 @ 18:09:11 #87
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55727383
Bah, ambush! Ik moet er elke keer weer om lachen
In me Burberry......
pi_55728805
=edit=

gevonden

[ Bericht 91% gewijzigd door renz0r op 02-01-2008 19:48:35 ]
  donderdag 3 januari 2008 @ 10:05:53 #89
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_55740253
maandag 2 weken geleden: eindelijk het spel in mijn bezit!!
gelijk spelen...heel gaaf spel. Op de map schrijven wat je moet onhouden, blazen in je microfoon, je ds dichtklappen, allemaal erg goed verzonnen en alles werkt super...

ECHTER...1 groot nadeel voor mij..het was veel te simpel. Je hoeft bijna niet na te denkn in de kerkers...geen moeilijke bazen, alles is in 1 keer duidelijk waar je heen moet....vond ik een beetje zonde, aangezien ik in 1 keer door het spel heen liep zonder eigenijk na te denken van, goh waar moet ik nu weer heen...
zonde maar toch een erg leuk spel
pi_55757601
Zo, ik ga nu maar is die derde zeekaart ophalen en de 3 ingridienten voor het zwaard zoeken!

Pff, spel is echt HUGE, maar supervet!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 00:08:38 #91
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55760117
Ik ben nu op de isle of dead, ik snap er geen hol van!
In me Burberry......
pi_55764166
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 00:08 schreef Chav het volgende:
Welk isle is dat ook al weer?
  vrijdag 4 januari 2008 @ 10:44:59 #93
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_55766021
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 00:08 schreef Chav het volgende:
isle of dead is dat niet waar je dat gaatje moet graven op een bepaalde plaats om verder te komen?
dat ie aangeeft iets met 13 west en 7 north ofzo?
pi_55767747
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:44 schreef melluk het volgende:

[..]

isle of dead is dat niet waar je dat gaatje moet graven op een bepaalde plaats om verder te komen?
Oooh dat kan goed ja, die was toch niet lastig
  vrijdag 4 januari 2008 @ 11:56:24 #95
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_55767866
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:44 schreef melluk het volgende:

[..]

Ja klopt, dacht dat er ook een stenen pad liep, dus die kan je gewoon volgen. Dus 13 stenen west en 7 noord o.i.d. Ik heb daar geloof ik wel een vrij groot aantal gaten zitten graven though .
  vrijdag 4 januari 2008 @ 13:08:19 #96
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55769780
Ik heb m Ben alweer bij de temple op de isle of ruins. Blokjes slaan
In me Burberry......
pi_55775006
GVd kutstuk man in die tempel! Als je opeens dieper in die tempel kan voor die 3de zeekaart ofzo
pi_55775900
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:57 schreef renz0r het volgende:
GVd kutstuk man in die tempel! Als je opeens dieper in die tempel kan voor die 3de zeekaart ofzo
Dat vond ik juist eindelijk wat lastiger worden En ook leuk met die knights
  vrijdag 4 januari 2008 @ 22:19:10 #99
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55783138
Ehhh.... wat is bellum
In me Burberry......
  zaterdag 5 januari 2008 @ 10:54:33 #100
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_55790387
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 22:19 schreef Chav het volgende:
Ehhh.... wat is bellum
SPOILER
  zaterdag 5 januari 2008 @ 11:33:20 #101
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55790809
Ja dat begrijp ik
SPOILER
In me Burberry......
  zaterdag 5 januari 2008 @ 12:32:18 #102
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_55791714
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 11:33 schreef Chav het volgende:
Ja dat begrijp ik
SPOILER
SPOILER
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:02:20 #103
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55792196
SPOILER
In me Burberry......
pi_55792310
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 12:32 schreef Thormodo het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_55792827
Heb t spel met kerst gekregen en gister uitgespeeld.

Moeilijkheidsgraad was niet zo hoog, ook niet bij de eindbaas, maar het was wel een leuk spel!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:34:03 #106
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55792856
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:08 schreef McGilles het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
In me Burberry......
pi_55832306
Jeeejjjj, uitgespeeld!!

Ik vond het best wel 'lastig'...ik moest wel dingen opzoeken via het internet.... Maar dit was dan ook de eerste keer dat ik een Zelda-spel speelde. Ik kende de manier van spelen niet... Degene die 'm makkelijk vinden, hebben al vaker Zelda gespeeld! Of je bent heel goed

Ik kon trouwens maar 20 pijlen opslaan Hoe kom jij aan 50!! Maar ja... nu heb ik 'm al uitgespeeld...geen zin om andere dingen nog te zoeken. Ik heb nog een paar kruisjes staan enzo, van treasures, maar die hoef ik niet meer
I ♥ PB
pi_55838151
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:10 schreef miss-scofield het volgende:
Jeeejjjj, uitgespeeld!!

Ik vond het best wel 'lastig'...ik moest wel dingen opzoeken via het internet.... Maar dit was dan ook de eerste keer dat ik een Zelda-spel speelde. Ik kende de manier van spelen niet... Degene die 'm makkelijk vinden, hebben al vaker Zelda gespeeld! Of je bent heel goed

Ik kon trouwens maar 20 pijlen opslaan Hoe kom jij aan 50!! Maar ja... nu heb ik 'm al uitgespeeld...geen zin om andere dingen nog te zoeken. Ik heb nog een paar kruisjes staan enzo, van treasures, maar die hoef ik niet meer
Gewoon in winkeltjes kon je van alles kopen om meer spullen bij je te kunnen dragen.
  maandag 7 januari 2008 @ 07:42:25 #109
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55839826
Ik heb gister Bellum verslagen
In me Burberry......
pi_55867089
Heb dit spel een tijdjr geleden gekocht tijdens m'n vakantie in Spanje. Op zich wel een leuk en vermakelijk spel, maar érg makkelijk en ik was er ook snel doorheen. Ook qua side-quests vond ik het vies tegenvallen.
pi_55868933
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:11 schreef Tuvai.net het volgende:
Heb dit spel een tijdjr geleden gekocht tijdens m'n vakantie in Spanje. Op zich wel een leuk en vermakelijk spel, maar érg makkelijk en ik was er ook snel doorheen. Ook qua side-quests vond ik het vies tegenvallen.
Ik vond die soort 'mini-games' wel leuk.
SPOILER
pi_55897339
Ik zit vast op Goron Island bij dat doolhof.

Waar moet je precies die bom gooien om die muur zonder crack te breken
pi_55898681
jeeej een zelda topic!
okee ik ben nog niet zo ver maar ik heb wel dringende hulp nodig!
ik ben nu bij Isle of Gust en ik heb nu die ondergrondse monsters gebombardeerd.
en de molens draaien ook dus ik mag de grot in!
maar... meteen aan het begin van de grot kom ik niet aan de overkant!
er staat een zon op de grond getekend, 7 bommen en 2 bollen..

en nog iets, hoe moet ik schatten opgraven uit de zee??
pi_55903389
na lang klooien ben ik er zelf uit gekomen

maar dat schat graven krijg ik nogsteeds niet voor elkaar..

ik heb trouwens mijn bombag gekregen, in de temple of wind
pi_55903893
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:33 schreef Duizendpootje het volgende:
na lang klooien ben ik er zelf uit gekomen

maar dat schat graven krijg ik nogsteeds niet voor elkaar..

ik heb trouwens mijn bombag gekregen, in de temple of wind
Voor dat schatgraven in zee moet je eerst een grijparm kopen, bij dat botentechneutje.
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:51:41 #116
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_55939337
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:52 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Voor dat schatgraven in zee moet je eerst een grijparm kopen, bij dat botentechneutje.
of terwijl de salvation arm
pi_55950293
Zo, ik ben ook maar weer eens verder gegaan met deze game, ik had hem even weggelegd omdat ik het even zat was Maar nu zit ik er weer helemaal in

Ik ben nu bij
SPOILER
en jezus, wat waren de
SPOILER
to zeg, vooral de eindbaas Wat een heerlijke game is het ook
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_55980298
ik heb nu eindelijk die salvation arm, maar ik vind dat schat graven kut
moet je persé alle schatten opgraven? of heb je ze niet allemaal nodig?
ik heb net dat ene zee monster verslagen en ik zit nu in een tempel die open ging door 3 stralen op het oog in de deur te laten schijnen

wat is trouwens het nut van op paaltjes staan?
  zaterdag 12 januari 2008 @ 20:23:08 #119
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_55980541
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 20:13 schreef Duizendpootje het volgende:
moet je persé alle schatten opgraven? of heb je ze niet allemaal nodig?

wat is trouwens het nut van op paaltjes staan?
SPOILER
pi_56151187
zelda
ben er gisteren mee begonnen, vind het een onverwacht leuk spel
krijg alleen die somersault niet voor elkaar
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56151226
Ik vind dat makkelijker met een bliksemschicht aan de rand van het scherm, ipv rondjes draaien.

Heb 'm zelf bijna uitgespeeld nu en vind de DS meteen een stuk minder leuk. Welke spellen zijn nou een beetje vergelijkbaar met Zelda?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_56156338
bliksemschicht, hm, zal het proberen. rondjhes maken en snel streepjes trekken lukt allebei niet, ik word al een beetje bang voor krassen
(moet nog 'n screenprotector halen)
pi_56157649
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
bliksemschicht, hm, zal het proberen. rondjhes maken en snel streepjes trekken lukt allebei niet, ik word al een beetje bang voor krassen
(moet nog 'n screenprotector halen)
Zelda is inderdaad een prachtig spel om krassen op je DS te maken Mijne heeft er al genoeg
  Donald Duck held zaterdag 19 januari 2008 @ 17:36:34 #124
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_56157758
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind dat makkelijker met een bliksemschicht aan de rand van het scherm, ipv rondjes draaien.

Heb 'm zelf bijna uitgespeeld nu en vind de DS meteen een stuk minder leuk. Welke spellen zijn nou een beetje vergelijkbaar met Zelda?
Freshly-Picked Tingle's Rosy Rupeeland
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_56159726
Ik begin toch wel te balen van die Temple of the Ocean king, erg kut om dit constant weer opnieuw te bezoeken Had van mij er niet in hoeven zitten. Is voor mij het enige minpunt van de game
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_56159862
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:55 schreef RaymanNL het volgende:
Ik begin toch wel te balen van die Temple of the Ocean king, erg kut om dit constant weer opnieuw te bezoeken Had van mij er niet in hoeven zitten. Is voor mij het enige minpunt van de game
Maar hij is echt simpel, als je hem 2x hebt gelopen weet je het wel.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 23:51:06 #127
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_56167504
Kan ik trouwens nog ergens die schattenmap halen? IK heb m toen niet gekocht...
In me Burberry......
pi_56193167
Ik zit vast..

Ik heb net de Isle of Gust uitgespeeld (wind temel) en ben nu weer in de Temple of the Ocean King. Die heb ik helemaal doorlopen, heb de windsymbool-deur open gedaan en ben nu bij een stuk waarop mij verteld wordt dat ik een kaart moet ''drukken'' tegen een sea chart. Op die kaart die ik moet drukken zit een vreemd groen symbooltje en die kaart staat ook op zijn kop. Ik selecteer de juiste sea chart, maar wat dan? Ik kan dan verder niks doen.
  Jubileum moderator maandag 21 januari 2008 @ 10:05:51 #129
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56193271
Dries het is een doordenkertje:
SPOILER
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56193351
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:05 schreef Lois het volgende:
Dries het is een doordenkertje:
SPOILER
Omg ja.. Natuurlijk
pi_56209414
dat vond ik ook zo'n mooi stukje!
ik heb er lang over na gedacht maar ik moest zo lachen toen ik daar achter kwam!

ik heb net Joanne ontmoet, wat een vervelend mens zeg >.<
maar het blijft een leuk spel!
kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hem in 3 dagen hebben uitgespeeld :S
pi_56213251
Ben gister weer begonnen! Erg grappig en tof spel
pi_56228179
ik ben nu op het schip maar ik krijg je combinatie van die hendels niet voor elkaar :s
ben ik nou echt zo dom?
ik heb ook al een andere optie geprobeerd maar nee hoor
iemand die hulp kan bieden?
pi_56265047
Ik zit bij precies het zelfde stuk. Zwaar vervelend. Ik doe het gewoon in die volgorde die er staat.
pi_56265294
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:46 schreef super-muffin het volgende:
Ik zit bij precies het zelfde stuk. Zwaar vervelend. Ik doe het gewoon in die volgorde die er staat.
SPOILER
pi_56268148
Aha op die manier.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:06:46 #137
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_56290051
tvp
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_56310310
wtf is tvp dan weer?!
pi_56316074
we vorderen gestaag

ben nu op Isle of Frost

heerlijk lang spel
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:30:33 #140
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56316359
Dat "lang" valt wel mee in vergelijking met andere Zelda's.
pi_56316440
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:30 schreef Ixnay het volgende:
Dat "lang" valt wel mee in vergelijking met andere Zelda's.
ik ben er sinds november mee bezig, dus in dat opzicht
pi_56358434
oh yeah, ik heb de 3e seacard!!

maar dit was hopelijk toch wel de laatste keer in de Temple of the Ocean King he..
wat een kut tempel is dat zeg!
pi_56358920
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:30 schreef Duizendpootje het volgende:
oh yeah, ik heb de 3e seacard!!

maar dit was hopelijk toch wel de laatste keer in de Temple of the Ocean King he..
wat een kut tempel is dat zeg!
Je gaat er nog wel veel vaker komen. De puzzeltjes worden uiteraard elke keer meer kut.
pi_56365000
godver, ik haat die tempel echt
dat is echt de enige kutte!
en heb je ook enig idee hoeveel procent ik ongeveer heb gehad van het spel?
pi_56365170
die tempel is inderdaad aardig bagger
heb er 3 dagen over gedaan geloof ik
maar ik ben ook niet iemand die uren achter elkaar gaat zitten spelen, dus moest steeds overnieuw beginnen
pi_56479729
ik ben nu al zo vaak dood gegaan tijdens het vechten tegen de eindbaas van de gorons..
met mn kleine vriend die alleen maar rondjes kan rennen en tegen die dude aan kan knallen
heeeerlijk spel!
pi_56479768
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 19:01 schreef McGilles het volgende:

[..]

Maar hij is echt simpel, als je hem 2x hebt gelopen weet je het wel.
Je krijgt elke keer weer een nieuwe verdieping of nieuwe dingen, dus hij is niet na twee keer hetzelfde.
pi_56479842
Ik ben nog steeds bezig met het bombarderen van dat irritante spookschip op het eind van het spel.

Pas het spel gewoon twee weken aan de kant gelegd. Het wil me maar niet lukken
pi_56480783
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 15:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met het bombarderen van dat irritante spookschip op het eind van het spel.

Pas het spel gewoon twee weken aan de kant gelegd. Het wil me maar niet lukken
Niet lukraak op het schip schieten dan, maar goed mikken. En als je health nodig hebt, hartjes verdienen door op zijn aanvallen te schieten.
pi_56543737
Heb net het walvis eiland gehad, echt leuk
pi_56549130
En uitgespeeld.
pi_56549463
Aaah die pijl en boog minigame op Molida eiland
  dinsdag 5 februari 2008 @ 21:26:28 #153
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56549555
Die had ik gehaald, met de pauze knop . En ik had zelfs wat meer punten dan wat nodig was.
Op het einde heb je die pauze knop nodig. Er komen nog 2 of 3 in beeld terwijl direct afgefloten wordt.
Die moet je dus hebben, en zonder de pauze knop is dat bijna niet mogelijk.
pi_56550174
zo was ik ook al bezig

straks probeer ik het nog eens
SPOILER
pi_56564144
Ik word echt schijtziek van een bepaald stuk .
Tap tap tap
pi_56564194
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:55 schreef RaymanNL het volgende:
Dit dus.
Ben het echt beu en dan word ik ongeduldig en dan ga ik steeds de mist in .
Tap tap tap
pi_56564324
Ik ben die pijl en boog minigame beu
pi_56564640
Maar ik vind het spel wel leuker dan Twilight Princess, want daar ben ik echt te dom voor geloof ik.
Tap tap tap
pi_56565127
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:46 schreef Yankee_One het volgende:
Ik ben die pijl en boog minigame beu
lol gehaald alleen gelijk met 1950 waar 1700 nodig is

bij 2000 krijg je een
SPOILER
dus we spelen nog even door
  woensdag 6 februari 2008 @ 17:49:46 #160
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56565323
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 17:35 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

lol gehaald alleen gelijk met 1950 waar 1700 nodig is

bij 2000 krijg je een
SPOILER
dus we spelen nog even door
Ik dacht dat je al bezig was met die 2000. 1700 is niet zo moeilijk.
pi_56565385
achteraf niet, in mijn geval

3 keer 1950 aangetikt nu, maar rupees zijn op
  woensdag 6 februari 2008 @ 17:55:53 #162
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56565422
Dat wat ik zei. Die 1950 is het maximale dat je kunt halen op de "eerlijke" manier. Je hebt die pauze knop nodig.
pi_56566034
welke minigame is dat . Wat heb ik nou weer gemist? .
Tap tap tap
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:00:24 #164
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_57149040
Kan je ook 2 profielen aanmaken?
Zodat bv ik een spel speel, en mn vriendin ook?

gr

Jump
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_57151302
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:00 schreef Jumparound het volgende:
Kan je ook 2 profielen aanmaken?
Zodat bv ik een spel speel, en mn vriendin ook?

gr

Jump
Ja, dat kan.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:50:55 #166
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_57151411
Dank je wel dries
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_57623149
Weet iemand misschien wat de bedoeling is op Uncharted Island?
Vind de oplossing niet

Grtjs.
pi_57623289
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:58 schreef Choechoeka het volgende:
Weet iemand misschien wat de bedoeling is op Uncharted Island?
Vind de oplossing niet

Grtjs.
SPOILER
pi_57623441
Dank je wel Super-Muffin.
Heb jij het spel al helemaal uitgespeeld?

Grtjs.
pi_57623599
Jup.
pi_57623751
Cool :d
pi_57626838
Ik zit nu op Island of Gust, maar zit vast.
Kan iemand mij misschien een kleine tip geven?
Ben ik echt zo stom dat ik deze oplossingen gewoon niet vindt of wat?

Grtjs.
pi_57627743
Please??
pi_57629496
SPOILER
pi_57629851
Ok, zullen we proberen.
Dank je wel.

Grtjs.
pi_57631813
Zit weer vast!
Ik denk dat ik simpele dingen over het hoofd zie.
Ben eindelijk in de grot, maar wat moet ik doen om aan de overkant te komen?

Grtjs.
pi_57652539
Ik ben nog steeds niet aan de overkant van de grot op Isle of Gust.
Kan iemand mij misschien helpen?

Please, het is zo een verslavend spel!!
pi_57655815
Ik weet het niet zo uit m'n hoofd hoe je ook alweer waar komt, maar google anders even op Zelda Phantom Hourglass Walkthrough, en dan de eerste of de tweede hit .
Tap tap tap
pi_57655868
SPOILER
pi_57656886
Dank je wel Duizendpootje en CherryLips
Hoop dat het lukt.

Grtjs.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 20:24:39 #181
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_57702546
Ik heb m zelf uitgespeeld en m aan mn moeder uitgeleend. Nu zit ze al 2 dagen bij Bellum dat ze de tijd moet stoppen. Ze heeft al op 1000 verschillende manieren een 8 getekend maar hij doet het niet! Iemand tips ?
In me Burberry......
pi_57704046
walkthroughs bekijken, daar staat het heel helder uitgelegd.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 22:46:50 #183
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_57706341
Lamaar, ze heeft m al....
In me Burberry......
pi_57707606
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 20:24 schreef Chav het volgende:
Ik heb m zelf uitgespeeld en m aan mn moeder uitgeleend. Nu zit ze al 2 dagen bij Bellum dat ze de tijd moet stoppen. Ze heeft al op 1000 verschillende manieren een 8 getekend maar hij doet het niet! Iemand tips ?
Dat had ik eerst ook en nu, een paar weken later, heb ik er geen problemen mee. Misschien als ze hem meer als een zandloper tekent, dus met meer hoeken?
Tap tap tap
pi_57707609
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:46 schreef Chav het volgende:
Lamaar, ze heeft m al....
oh nevermind .
Tap tap tap
  zondag 30 maart 2008 @ 12:07:33 #186
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_57712041
quote:
Op zondag 30 maart 2008 00:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat had ik eerst ook en nu, een paar weken later, heb ik er geen problemen mee. Misschien als ze hem meer als een zandloper tekent, dus met meer hoeken?
Ze deed het juist te hoekig, moest meer als een 8 zijn
In me Burberry......
pi_58714525
ik sta nu weer voor de rode deur.De eerste keer moest ik de zandloper tekenen en de deur opende in een keer.Nu sta ik er weer en als ik het driehoek teken gebeurd er niks ik heb de goede volgorde gebruikt maar als ik weer de zandloper teken opend hij weer wel??
ik vaar nu al twee weken met twee zeekaarten en word een beetje saai zo wie helpt??
  vrijdag 16 mei 2008 @ 23:35:29 #188
62419 CherryLips
chocoholic
pi_58717713
god ja, die driehoek, dat ging ook soepeltjes. Ik ging van de bovenste punt links schuin omlaag, dan naar rechts, dan iets schuin omhoog tot halverwege, dan weer naar links een klein driehoekje tekenen en dan heel verrot weer omhoog naar het beginpunt. Lekker duidelijk uitgelegd ook, maar ik heb er ook een tijdje over gedaan.
Tap tap tap
pi_58722083
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:35 schreef CherryLips het volgende:
god ja, die driehoek, dat ging ook soepeltjes. Ik ging van de bovenste punt links schuin omlaag, dan naar rechts, dan iets schuin omhoog tot halverwege, dan weer naar links een klein driehoekje tekenen en dan heel verrot weer omhoog naar het beginpunt. Lekker duidelijk uitgelegd ook, maar ik heb er ook een tijdje over gedaan

pffffffffffffffffffff haha ik blijf tekenen,moet je hier ook de vierde zeekaart vandaan halen of ligt die ergens anders help.Ik heb nu alleen nog een boemerang een schep en de bommen waar kan ik de rest vinden heb alle eilanden van de eerste twee kaarten al 20 keer gehad

[ Bericht 0% gewijzigd door ingrid231 op 17-05-2008 10:10:54 ]
pi_58725023
Hoe kom je aan nieuwe wapens ? Zonder missie's te doen en te kopen?
pi_58728788
Die krijg en vind je door het spel heen.
Tap tap tap
pi_58728875
wie kan helpen?Ik probeer de draak te verslaan voor molida island wat is het beste moment om een kanon schot te lossen net nadat hij de groene ballen uitspuugt of tegelijk??
bedankt
pi_58728922
ik heb geen idee meer, misschien staat hier meer:
http://www.mycheats.com/v(...)ourglass/nintendo_ds
Tap tap tap
pi_58731845
kan nou niemand een tip geven voor het verslaan van de draak?
@chocoholic kon niet veel met de site vond niks over het verslaan plus mijn engels is ook niet om naar huis te schriven
pi_58743471
@ingrid
SPOILER
pi_58748810
[quote]Op zondag 18 mei 2008 15:25 schreef Duizendpootje het volgende:
@ingrid
SPOILER

ja zoiets had ik ook al ergens gelezen maar dacht misschien is er een bepaald moment wat het beste is om te schieten,ik schiet nu maar overal op in de hoop dat het een keer raak is maar het maakt het spel zo lang en vervelend
pi_58777191
nou het is me gelukt maar nu kom ik de tempel niet in word geblokeerd door een deur,kan ik die al openen of moet ik daarmee wachten zo ja waar moet ik dan heen?
pi_58795757
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:05 schreef ingrid231 het volgende:
nou het is me gelukt maar nu kom ik de tempel niet in word geblokeerd door een deur,kan ik die al openen of moet ik daarmee wachten zo ja waar moet ik dan heen?
gelukt ben er doorheen en u uitvinden waar ik weer heen moet
pi_58810016
ik heb vanmiddag na maanden ook zelda weer eens gepakt! en was is het toch leeuuukkk! <3
heb net het DS eiland ontdekt, geweldig! en nu ben ik aan het uitzoeken wie die Yook is op het ijseiland ofzo..
maar ik had volgens mij de verkeerde aangewezen want zo'n kereltje werd vet boos op me hahaha! :$
pi_58810347
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:24 schreef Duizendpootje het volgende:
ik heb vanmiddag na maanden ook zelda weer eens gepakt! en was is het toch leeuuukkk! <3
heb net het DS eiland ontdekt, geweldig! en nu ben ik aan het uitzoeken wie die Yook is op het ijseiland ofzo..
maar ik had volgens mij de verkeerde aangewezen want zo'n kereltje werd vet boos op me hahaha! :$

hoi duizendpootje.
Kan/wil jij dan even vertellen wat ik nu moet doen vaar al dagen met 2 kaarten ben voor de tweede keer in de temel op mercay island er lopen nu rode bewakers kom voor de rode deur maar alleen met een tekening van een zandloper opend hij maar die heb ik al gehad.Of moet ik eerst ergens anders heen?
HELP
pi_58810670
als je voor de tweede keer in de tempel bent moet je volgens mij een ander figuur tekenen!
dat is een grote driehoek met kleinere driehoeken erin..
heb je er al eens een walkthrough bij gepakt?
http://www.gamefaqs.com/portable/ds/game/932377.html
hier kan je erg goede walkthroughs vinden!
succes ermee!
pi_58812222
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:52 schreef Duizendpootje het volgende:
als je voor de tweede keer in de tempel bent moet je volgens mij een ander figuur tekenen!
dat is een grote driehoek met kleinere driehoeken erin..
heb je er al eens een walkthrough bij gepakt?
http://www.gamefaqs.com/portable/ds/game/932377.html
hier kan je erg goede walkthroughs vinden!
succes ermee!
klopt van die driehoek weet ik heb ook de goede volgorde gevonden hoe je hem moet tekenen maar er gebeurd dus echt niks,terwijl hij met de zandloper dus wel meteen opend leuk maar lastig spel af en toe
pi_58812710
ik heb zelf echt wel 40x die stomme driehoek moeten tekenen voordat hij hem eindelijk pakte!
echt, soms is Zelda zo frustrerend..
pi_61558095
ik hen een vraagje
ik moet moet bom tas hebben voor dat ik bommen kan halen
maar ik kan de bom zak nergens vinden
waar vind ik die ik ben nu al dagen bezig

gr bianca
hoi
pi_61561741
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:18 schreef bianca36 het volgende:
ik hen een vraagje
ik moet moet bom tas hebben voor dat ik bommen kan halen
maar ik kan de bom zak nergens vinden
waar vind ik die ik ben nu al dagen bezig

gr bianca
Niet zoeken maar gewoon doorgaan met je quest, dan krijg je hem vanzelf van iemand.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_61580004
dank je wel an ga ik gewoon weer verder
hoi
pi_61685350
ik snap er niks meer van ik ga maar door maar kom niet verder in het spel zonder de bomzak ik wordr gek van van dat zoeken kan iemnd me een beetje vertellen waar ik hem kan vinden

gr bianca
hoi
  woensdag 17 september 2008 @ 19:37:34 #208
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_61710292
Ben je al in de Temple Of Wind geweest?
pi_61714357
jamaar dar kom ik ook niet verder zonder de bommen

gr bianca
hoi
pi_61720705
Hier staat een walkthrough, misschien staat daar iets tussen? Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar of je kreeg ergens zo'n bommenzak of je kon hem kopen op zee.

http://guides.ign.com/guides/694756/page_3.html
Tap tap tap
pi_61737571
ik heb hem gevonden in de wind tempel was wel zoeken maar he hem gelukkig
maar nu moet ik de spirits hebben maar sommige kan ik nog niet krijgen en de andre zeee kaarten waar vind ik die dan
hoi
pi_61765620
ik heb een probleem ik zit in de wind tepel mar ik moet ee kist open maken maar ik kom er niet bij zo kan ik de bigsleutel niet halen hoe kom ik daar bij

gr bianca
hoi
pi_61804662
ik heb een vraagje
ik ben nuweer in het begin in de tempel waar ik begonnen ben
met die zandloper nu be ik bij een rode deur maar die moet op een bepaalde manier open hoe doe ik dat ik heb allews geprobeerd maar krijg het niet voor elkaarwat doe ik daar verkeerd
kan iemand mij helpen

gr bianca
hoi
pi_61819085
nu ben ik door de rode deur maar nu moet ik weer iets met de zeekart doen bij de graf dingeen geloof ik maar nu moet je daar voor de rond ook wat doen maar weet niet wat hellpppppp
hoi
pi_61819113
Ik snap er geen kont van . Vind je het nog wel leuk om te spelen als je om de 5 minuten niet weet wat je moet doen?
Tap tap tap
  maandag 22 september 2008 @ 18:16:28 #216
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_61830580
Zo'n moeilijk spel is het niet. Gewoon gamen en alles zelf ontdekken zoals het hoort.
pi_61831728
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap er geen kont van . Vind je het nog wel leuk om te spelen als je om de 5 minuten niet weet wat je moet doen?
Hmz, zo moeilijk is het niet. Kijk naar het taalgebruik, gewoon te dom om te poepen.

@ Bianca: http://guides.ign.com/guides/694756/ Klik daar maar op. Dan hoef je helemaal niet meer na te denken. Scheelt een hoop tijd.
Boarding my Frikking ass off!!!
pi_61834474
ik dacht ook is wel moeilijk maar heb op youtue een beetje gekeken hihihihi nusao ik het wer even
hoi
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:51:48 #219
231633 Xummon
of toch niet?
pi_62417325
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:11 schreef CherryLips het volgende:
komkom een beetje uitdaging moet in een spel zitten
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_62432083
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:51 schreef Xummon het volgende:

[..]

komkom een beetje uitdaging moet in een spel zitten
Ja tuurlijk, dus dan moet je er zelf een beetje moeite voor doen en niet bij het minste geringste denken dat het nooit gaat lukken .
Tap tap tap
  donderdag 9 april 2009 @ 23:09:38 #221
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_67881069
Ik heb Zelda Phantom Hourglass de afgelopen twee dagen (weer) gespeeld, ditmaal met als doel om alle sidequests ook te doen...

En passant ben ik nog op wat leuke dingen gestuit: wanneer je de piraten laat zinken dan krijg je een treasure op de plek waar de boot zonk. Wel direct bergen, na een bezoek aan een andere sector of een eiland is ie namelijk weg. Levert je klauwen vol shipparts op.

Ik blijf steken op 19 power gems en 18 courage/wisdom gems. De twintigste van power moet van een brief van Mutoh komen, de twintigste van courage van de goronkid en de twintigste wisdom moet komen van de beheerder van het kanonspel op Wayfarer Island. Alledrie moeten er brieven komen. Dit aldus de walkthroughs én uit eerdere ervaringen. Echter, die brieven komen niet... Niet na een eilandbezoekje, niet na het ophalen van een van de metalen en zelfs niet na het krijgen van het phantomsword... Heeft iemand anders dit probleempje ook gehad?
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
pi_68051995
Ik kom maar niet op Isle of Gust, zelfs nadat ik (denk ik) alles op Molida Island wel gehad heb....
pi_82082805
Kan iemand mij aub vertellen hoe ik schatten kan pakken van de zeeboden????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')