Leuk je gaat in een puzzelgame om oplossingen vragen dan is de lol er toch vanaf. Er staan overal zat hints om ze op te lossen en je moet ook soms behoorlijk buiten de standaard dingen denken maar dat is net een van de leuke dingen van het spelquote:Op woensdag 5 december 2007 12:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even een vraagje... heb laatste het spel gekocht en even gespeeld.
Hoe gaan die vlammetjes uit bij dat vulkaan gedeelte in het begin?? Ik snap er niks van!!! 1x ging er een vlammetje plots uit maar hoe dat gebeurde... touch me de ***
Sorry ben te lui om te zoeken naar faq.
Ik kan er niet mee stoppen!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:52 schreef renz0r het volgende:
Mario kart Uitgespeeld
Nu maar is beginnen aan Zelda!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zit vast op een eiland die niet op de kaart staat. Je moet hem zelf tekenen.
Er staan 5 van die Boing dingen die ik an de hand van een raadseltje in een bepaalde volgorde moet raken.
Snap er niks vanWil van het eiland af maar die kapitein blijft me vertellen dat er toch echt iets te halen valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:10 schreef Thormodo het volgende:
[..]Ik weet niet hoe je daar bij komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 december 2007 11:22 schreef Borizzz het volgende:
Ik zit nu voor de 3e keer ofzo in de temple of the ocean king;
ik moet van die diamanten opzoeken en in een standaard zetten.
Maar soms pakken die wachters de diamant af en dragen hem dan met zich mee.
En ik krijg m niet terug zonder zelf weer in elkaar gehakt te worden.
Iemand een idee hoe dit moet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op zondag 23 december 2007 11:22 schreef Borizzz het volgende:
Ik zit nu voor de 3e keer ofzo in de temple of the ocean king;
ik moet van die diamanten opzoeken en in een standaard zetten.
Maar soms pakken die wachters de diamant af en dragen hem dan met zich mee.
En ik krijg m niet terug zonder zelf weer in elkaar gehakt te worden.
Iemand een idee hoe dit moet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:14 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je daar bij komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, maar lukt me niet..
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
quote:Op zondag 23 december 2007 12:53 schreef -SL- het volgende:
Iemand enig idee waarom op het Ghost Ship de code niet werkt bij de "pull-levers"?Laat maar, heb al wat gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, maar lukt me niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die kreeg ik echt niet door
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
quote:Op zondag 23 december 2007 20:57 schreef renz0r het volgende:
Ben nog maar aan t begin (eiland waar je begint), waar kan je een bombbag krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Thormodo op 23-12-2007 21:10:32 ]
Vind je dit spel de moeite waard?quote:Op maandag 24 december 2007 13:14 schreef Laniboekje het volgende:
Op naar het uitspelen van Children of Mana.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
quote:Op maandag 24 december 2007 23:08 schreef Chav het volgende:
Ik heb m van mn mama gekregen voor kerst
Zit nu weer in de Ocean Temple, op de 3e verdieping (tenminste, 3e "level" waar je komt).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
Ik vind het een simpele buttonsmasher eigenlijk. Je bent veel bezig met door bepaalde 'dungeons' lopen en daarbij met de A-knop alle vijanden neerslaan. Het is niet echt een titel die perfect is voor de Mana-reeks. Maar goed, het is ook wel vermakelijk. Je moet er alleen niet te hoge verwachtingen van hebben. Ik zou er niet de volle pond voor betalen. De opvolger Heroes of Mana ligt trouwens al in de winkel, misschien is die leuker... nog niet gespeeld.quote:Op maandag 24 december 2007 13:38 schreef Borizzz het volgende:
Ja, het is idd een goed spel.
Doet me op sommige punten wel denken aan A link to the past voor de SNES.
[..]
Vind je dit spel de moeite waard?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:29 schreef renz0r het volgende:
VraagjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2007 10:58 schreef renz0r het volgende:
JA dat dacht ik dus al, alleen nog steeds lukt het mij niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2007 10:58 schreef renz0r het volgende:
JA dat dacht ik dus al, alleen nog steeds lukt het mij niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:32 schreef Chav het volgende:Ik kan me herinneren dat ik daar ook moeite mee had. Idd onder een boom; en gewoon even volhouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel graven en je vindt het vanzelf wel. Waar is je zelda-spirit??!! Dit hoort m.i. een beetje bij zelda.kloep kloep
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:39 schreef renz0r het volgende:
@#%$%$@# Je kan merken dat ik héél lang geen adventure games a la zelda heb gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |