SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:33 schreef Chav het volgende:
Ja dat begrijp ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:32 schreef Thormodo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:08 schreef McGilles het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
Gewoon in winkeltjes kon je van alles kopen om meer spullen bij je te kunnen dragen.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:10 schreef miss-scofield het volgende:
Jeeejjjj, uitgespeeld!!
Ik vond het best wel 'lastig'...ik moest wel dingen opzoeken via het internet.... Maar dit was dan ook de eerste keer dat ik een Zelda-spel speelde. Ik kende de manier van spelen niet... Degene die 'm makkelijk vinden, hebben al vaker Zelda gespeeld! Of je bent heel goed
Ik kon trouwens maar 20 pijlen opslaanHoe kom jij aan 50!! Maar ja... nu heb ik 'm al uitgespeeld...geen zin om andere dingen nog te zoeken. Ik heb nog een paar kruisjes staan enzo, van treasures, maar die hoef ik niet meer
Ik vond die soort 'mini-games' wel leuk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:11 schreef Tuvai.net het volgende:
Heb dit spel een tijdjr geleden gekocht tijdens m'n vakantie in Spanje. Op zich wel een leuk en vermakelijk spel, maar érg makkelijk en ik was er ook snel doorheen. Ook qua side-quests vond ik het vies tegenvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor dat schatgraven in zee moet je eerst een grijparm kopen, bij dat botentechneutje.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:33 schreef Duizendpootje het volgende:
na lang klooien ben ik er zelf uit gekomen
maar dat schat graven krijg ik nogsteeds niet voor elkaar..
ik heb trouwens mijn bombag gekregen, in de temple of wind
of terwijl de salvation armquote:Op woensdag 9 januari 2008 18:52 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Voor dat schatgraven in zee moet je eerst een grijparm kopen, bij dat botentechneutje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en jezus, wat waren deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. to zeg, vooral de eindbaasWat een heerlijke game is het ook
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:13 schreef Duizendpootje het volgende:
moet je persé alle schatten opgraven? of heb je ze niet allemaal nodig?
wat is trouwens het nut van op paaltjes staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelda is inderdaad een prachtig spel om krassen op je DS te makenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
bliksemschicht, hm, zal het proberen. rondjhes maken en snel streepjes trekken lukt allebei niet, ik word al een beetje bang voor krassen
(moet nog 'n screenprotector halen)
Freshly-Picked Tingle's Rosy Rupeelandquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind dat makkelijker met een bliksemschicht aan de rand van het scherm, ipv rondjes draaien.
Heb 'm zelf bijna uitgespeeld nu en vind de DS meteen een stuk minder leuk. Welke spellen zijn nou een beetje vergelijkbaar met Zelda?
Maar hij is echt simpel, als je hem 2x hebt gelopen weet je het wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:55 schreef RaymanNL het volgende:
Ik begin toch wel te balen van die Temple of the Ocean king, erg kut om dit constant weer opnieuw te bezoekenHad van mij er niet in hoeven zitten. Is voor mij het enige minpunt van de game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:05 schreef Lois het volgende:
Dries het is een doordenkertje:Omg ja.. NatuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:46 schreef super-muffin het volgende:
Ik zit bij precies het zelfde stuk.Zwaar vervelend. Ik doe het gewoon in die volgorde die er staat.
ik ben er sinds november mee bezig, dus in dat opzichtquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:30 schreef Ixnay het volgende:
Dat "lang" valt wel mee in vergelijking met andere Zelda's.
Je gaat er nog wel veel vaker komen.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:30 schreef Duizendpootje het volgende:
oh yeah, ik heb de 3e seacard!!![]()
maar dit was hopelijk toch wel de laatste keer in de Temple of the Ocean King he..
wat een kut tempel is dat zeg!
Je krijgt elke keer weer een nieuwe verdieping of nieuwe dingen, dus hij is niet na twee keer hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Maar hij is echt simpel, als je hem 2x hebt gelopen weet je het wel.
Niet lukraak op het schip schieten dan, maar goed mikken. En als je health nodig hebt, hartjes verdienen door op zijn aanvallen te schieten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met het bombarderen van dat irritante spookschip op het eind van het spel.
Pas het spel gewoon twee weken aan de kant gelegd. Het wil me maar niet lukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |