abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2008 @ 11:33:20 #101
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55790809
Ja dat begrijp ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In me Burberry......
  zaterdag 5 januari 2008 @ 12:32:18 #102
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_55791714
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 11:33 schreef Chav het volgende:
Ja dat begrijp ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:02:20 #103
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55792196
SPOILER
In me Burberry......
pi_55792310
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 12:32 schreef Thormodo het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_55792827
Heb t spel met kerst gekregen en gister uitgespeeld.

Moeilijkheidsgraad was niet zo hoog, ook niet bij de eindbaas, maar het was wel een leuk spel!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 5 januari 2008 @ 13:34:03 #106
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55792856
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:08 schreef McGilles het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
In me Burberry......
pi_55832306
Jeeejjjj, uitgespeeld!!

Ik vond het best wel 'lastig'...ik moest wel dingen opzoeken via het internet.... Maar dit was dan ook de eerste keer dat ik een Zelda-spel speelde. Ik kende de manier van spelen niet... Degene die 'm makkelijk vinden, hebben al vaker Zelda gespeeld! Of je bent heel goed

Ik kon trouwens maar 20 pijlen opslaan Hoe kom jij aan 50!! Maar ja... nu heb ik 'm al uitgespeeld...geen zin om andere dingen nog te zoeken. Ik heb nog een paar kruisjes staan enzo, van treasures, maar die hoef ik niet meer
I ♥ PB
pi_55838151
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:10 schreef miss-scofield het volgende:
Jeeejjjj, uitgespeeld!!

Ik vond het best wel 'lastig'...ik moest wel dingen opzoeken via het internet.... Maar dit was dan ook de eerste keer dat ik een Zelda-spel speelde. Ik kende de manier van spelen niet... Degene die 'm makkelijk vinden, hebben al vaker Zelda gespeeld! Of je bent heel goed

Ik kon trouwens maar 20 pijlen opslaan Hoe kom jij aan 50!! Maar ja... nu heb ik 'm al uitgespeeld...geen zin om andere dingen nog te zoeken. Ik heb nog een paar kruisjes staan enzo, van treasures, maar die hoef ik niet meer
Gewoon in winkeltjes kon je van alles kopen om meer spullen bij je te kunnen dragen.
  maandag 7 januari 2008 @ 07:42:25 #109
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55839826
Ik heb gister Bellum verslagen
In me Burberry......
pi_55867089
Heb dit spel een tijdjr geleden gekocht tijdens m'n vakantie in Spanje. Op zich wel een leuk en vermakelijk spel, maar érg makkelijk en ik was er ook snel doorheen. Ook qua side-quests vond ik het vies tegenvallen.
pi_55868933
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:11 schreef Tuvai.net het volgende:
Heb dit spel een tijdjr geleden gekocht tijdens m'n vakantie in Spanje. Op zich wel een leuk en vermakelijk spel, maar érg makkelijk en ik was er ook snel doorheen. Ook qua side-quests vond ik het vies tegenvallen.
Ik vond die soort 'mini-games' wel leuk.
SPOILER
pi_55897339
Ik zit vast op Goron Island bij dat doolhof.

Waar moet je precies die bom gooien om die muur zonder crack te breken
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_55898681
jeeej een zelda topic!
okee ik ben nog niet zo ver maar ik heb wel dringende hulp nodig!
ik ben nu bij Isle of Gust en ik heb nu die ondergrondse monsters gebombardeerd.
en de molens draaien ook dus ik mag de grot in!
maar... meteen aan het begin van de grot kom ik niet aan de overkant!
er staat een zon op de grond getekend, 7 bommen en 2 bollen..

en nog iets, hoe moet ik schatten opgraven uit de zee??
pi_55903389
na lang klooien ben ik er zelf uit gekomen

maar dat schat graven krijg ik nogsteeds niet voor elkaar..

ik heb trouwens mijn bombag gekregen, in de temple of wind
pi_55903893
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:33 schreef Duizendpootje het volgende:
na lang klooien ben ik er zelf uit gekomen

maar dat schat graven krijg ik nogsteeds niet voor elkaar..

ik heb trouwens mijn bombag gekregen, in de temple of wind
Voor dat schatgraven in zee moet je eerst een grijparm kopen, bij dat botentechneutje.
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:51:41 #116
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_55939337
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:52 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Voor dat schatgraven in zee moet je eerst een grijparm kopen, bij dat botentechneutje.
of terwijl de salvation arm
pi_55950293
Zo, ik ben ook maar weer eens verder gegaan met deze game, ik had hem even weggelegd omdat ik het even zat was Maar nu zit ik er weer helemaal in

Ik ben nu bij
SPOILER
en jezus, wat waren de
SPOILER
to zeg, vooral de eindbaas Wat een heerlijke game is het ook
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_55980298
ik heb nu eindelijk die salvation arm, maar ik vind dat schat graven kut
moet je persé alle schatten opgraven? of heb je ze niet allemaal nodig?
ik heb net dat ene zee monster verslagen en ik zit nu in een tempel die open ging door 3 stralen op het oog in de deur te laten schijnen

wat is trouwens het nut van op paaltjes staan?
  zaterdag 12 januari 2008 @ 20:23:08 #119
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_55980541
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 20:13 schreef Duizendpootje het volgende:
moet je persé alle schatten opgraven? of heb je ze niet allemaal nodig?

wat is trouwens het nut van op paaltjes staan?
SPOILER
pi_56151187
zelda
ben er gisteren mee begonnen, vind het een onverwacht leuk spel
krijg alleen die somersault niet voor elkaar
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56151226
Ik vind dat makkelijker met een bliksemschicht aan de rand van het scherm, ipv rondjes draaien.

Heb 'm zelf bijna uitgespeeld nu en vind de DS meteen een stuk minder leuk. Welke spellen zijn nou een beetje vergelijkbaar met Zelda?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_56156338
bliksemschicht, hm, zal het proberen. rondjhes maken en snel streepjes trekken lukt allebei niet, ik word al een beetje bang voor krassen
(moet nog 'n screenprotector halen)
pi_56157649
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 16:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
bliksemschicht, hm, zal het proberen. rondjhes maken en snel streepjes trekken lukt allebei niet, ik word al een beetje bang voor krassen
(moet nog 'n screenprotector halen)
Zelda is inderdaad een prachtig spel om krassen op je DS te maken Mijne heeft er al genoeg
  Donald Duck held zaterdag 19 januari 2008 @ 17:36:34 #124
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_56157758
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind dat makkelijker met een bliksemschicht aan de rand van het scherm, ipv rondjes draaien.

Heb 'm zelf bijna uitgespeeld nu en vind de DS meteen een stuk minder leuk. Welke spellen zijn nou een beetje vergelijkbaar met Zelda?
Freshly-Picked Tingle's Rosy Rupeeland
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_56159726
Ik begin toch wel te balen van die Temple of the Ocean king, erg kut om dit constant weer opnieuw te bezoeken Had van mij er niet in hoeven zitten. Is voor mij het enige minpunt van de game
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_56159862
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:55 schreef RaymanNL het volgende:
Ik begin toch wel te balen van die Temple of the Ocean king, erg kut om dit constant weer opnieuw te bezoeken Had van mij er niet in hoeven zitten. Is voor mij het enige minpunt van de game
Maar hij is echt simpel, als je hem 2x hebt gelopen weet je het wel.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 23:51:06 #127
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_56167504
Kan ik trouwens nog ergens die schattenmap halen? IK heb m toen niet gekocht...
In me Burberry......
pi_56193167
Ik zit vast..

Ik heb net de Isle of Gust uitgespeeld (wind temel) en ben nu weer in de Temple of the Ocean King. Die heb ik helemaal doorlopen, heb de windsymbool-deur open gedaan en ben nu bij een stuk waarop mij verteld wordt dat ik een kaart moet ''drukken'' tegen een sea chart. Op die kaart die ik moet drukken zit een vreemd groen symbooltje en die kaart staat ook op zijn kop. Ik selecteer de juiste sea chart, maar wat dan? Ik kan dan verder niks doen.
  Jubileum moderator maandag 21 januari 2008 @ 10:05:51 #129
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56193271
Dries het is een doordenkertje:
SPOILER
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56193351
quote:
Op maandag 21 januari 2008 10:05 schreef Lois het volgende:
Dries het is een doordenkertje:
SPOILER
Omg ja.. Natuurlijk
pi_56209414
dat vond ik ook zo'n mooi stukje!
ik heb er lang over na gedacht maar ik moest zo lachen toen ik daar achter kwam!

ik heb net Joanne ontmoet, wat een vervelend mens zeg >.<
maar het blijft een leuk spel!
kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die hem in 3 dagen hebben uitgespeeld :S
pi_56213251
Ben gister weer begonnen! Erg grappig en tof spel
pi_56228179
ik ben nu op het schip maar ik krijg je combinatie van die hendels niet voor elkaar :s
ben ik nou echt zo dom?
ik heb ook al een andere optie geprobeerd maar nee hoor
iemand die hulp kan bieden?
pi_56265047
Ik zit bij precies het zelfde stuk. Zwaar vervelend. Ik doe het gewoon in die volgorde die er staat.
pi_56265294
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:46 schreef super-muffin het volgende:
Ik zit bij precies het zelfde stuk. Zwaar vervelend. Ik doe het gewoon in die volgorde die er staat.
SPOILER
pi_56268148
Aha op die manier.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:06:46 #137
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_56290051
tvp
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_56310310
wtf is tvp dan weer?!
pi_56316074
we vorderen gestaag

ben nu op Isle of Frost

heerlijk lang spel
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:30:33 #140
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56316359
Dat "lang" valt wel mee in vergelijking met andere Zelda's.
pi_56316440
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:30 schreef Ixnay het volgende:
Dat "lang" valt wel mee in vergelijking met andere Zelda's.
ik ben er sinds november mee bezig, dus in dat opzicht
pi_56358434
oh yeah, ik heb de 3e seacard!!

maar dit was hopelijk toch wel de laatste keer in de Temple of the Ocean King he..
wat een kut tempel is dat zeg!
pi_56358920
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:30 schreef Duizendpootje het volgende:
oh yeah, ik heb de 3e seacard!!

maar dit was hopelijk toch wel de laatste keer in de Temple of the Ocean King he..
wat een kut tempel is dat zeg!
Je gaat er nog wel veel vaker komen. De puzzeltjes worden uiteraard elke keer meer kut.
pi_56365000
godver, ik haat die tempel echt
dat is echt de enige kutte!
en heb je ook enig idee hoeveel procent ik ongeveer heb gehad van het spel?
pi_56365170
die tempel is inderdaad aardig bagger
heb er 3 dagen over gedaan geloof ik
maar ik ben ook niet iemand die uren achter elkaar gaat zitten spelen, dus moest steeds overnieuw beginnen
pi_56479729
ik ben nu al zo vaak dood gegaan tijdens het vechten tegen de eindbaas van de gorons..
met mn kleine vriend die alleen maar rondjes kan rennen en tegen die dude aan kan knallen
heeeerlijk spel!
pi_56479768
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 19:01 schreef McGilles het volgende:

[..]

Maar hij is echt simpel, als je hem 2x hebt gelopen weet je het wel.
Je krijgt elke keer weer een nieuwe verdieping of nieuwe dingen, dus hij is niet na twee keer hetzelfde.
pi_56479842
Ik ben nog steeds bezig met het bombarderen van dat irritante spookschip op het eind van het spel.

Pas het spel gewoon twee weken aan de kant gelegd. Het wil me maar niet lukken
pi_56480783
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 15:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met het bombarderen van dat irritante spookschip op het eind van het spel.

Pas het spel gewoon twee weken aan de kant gelegd. Het wil me maar niet lukken
Niet lukraak op het schip schieten dan, maar goed mikken. En als je health nodig hebt, hartjes verdienen door op zijn aanvallen te schieten.
pi_56543737
Heb net het walvis eiland gehad, echt leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')