abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58810670
als je voor de tweede keer in de tempel bent moet je volgens mij een ander figuur tekenen!
dat is een grote driehoek met kleinere driehoeken erin..
heb je er al eens een walkthrough bij gepakt?
http://www.gamefaqs.com/portable/ds/game/932377.html
hier kan je erg goede walkthroughs vinden!
succes ermee!
pi_58812222
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:52 schreef Duizendpootje het volgende:
als je voor de tweede keer in de tempel bent moet je volgens mij een ander figuur tekenen!
dat is een grote driehoek met kleinere driehoeken erin..
heb je er al eens een walkthrough bij gepakt?
http://www.gamefaqs.com/portable/ds/game/932377.html
hier kan je erg goede walkthroughs vinden!
succes ermee!
klopt van die driehoek weet ik heb ook de goede volgorde gevonden hoe je hem moet tekenen maar er gebeurd dus echt niks,terwijl hij met de zandloper dus wel meteen opend leuk maar lastig spel af en toe
pi_58812710
ik heb zelf echt wel 40x die stomme driehoek moeten tekenen voordat hij hem eindelijk pakte!
echt, soms is Zelda zo frustrerend..
pi_61558095
ik hen een vraagje
ik moet moet bom tas hebben voor dat ik bommen kan halen
maar ik kan de bom zak nergens vinden
waar vind ik die ik ben nu al dagen bezig

gr bianca
hoi
pi_61561741
quote:
Op donderdag 11 september 2008 19:18 schreef bianca36 het volgende:
ik hen een vraagje
ik moet moet bom tas hebben voor dat ik bommen kan halen
maar ik kan de bom zak nergens vinden
waar vind ik die ik ben nu al dagen bezig

gr bianca
Niet zoeken maar gewoon doorgaan met je quest, dan krijg je hem vanzelf van iemand.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_61580004
dank je wel an ga ik gewoon weer verder
hoi
pi_61685350
ik snap er niks meer van ik ga maar door maar kom niet verder in het spel zonder de bomzak ik wordr gek van van dat zoeken kan iemnd me een beetje vertellen waar ik hem kan vinden

gr bianca
hoi
  woensdag 17 september 2008 @ 19:37:34 #208
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_61710292
Ben je al in de Temple Of Wind geweest?
pi_61714357
jamaar dar kom ik ook niet verder zonder de bommen

gr bianca
hoi
pi_61720705
Hier staat een walkthrough, misschien staat daar iets tussen? Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar of je kreeg ergens zo'n bommenzak of je kon hem kopen op zee.

http://guides.ign.com/guides/694756/page_3.html
Tap tap tap
pi_61737571
ik heb hem gevonden in de wind tempel was wel zoeken maar he hem gelukkig
maar nu moet ik de spirits hebben maar sommige kan ik nog niet krijgen en de andre zeee kaarten waar vind ik die dan
hoi
pi_61765620
ik heb een probleem ik zit in de wind tepel mar ik moet ee kist open maken maar ik kom er niet bij zo kan ik de bigsleutel niet halen hoe kom ik daar bij

gr bianca
hoi
pi_61804662
ik heb een vraagje
ik ben nuweer in het begin in de tempel waar ik begonnen ben
met die zandloper nu be ik bij een rode deur maar die moet op een bepaalde manier open hoe doe ik dat ik heb allews geprobeerd maar krijg het niet voor elkaarwat doe ik daar verkeerd
kan iemand mij helpen

gr bianca
hoi
pi_61819085
nu ben ik door de rode deur maar nu moet ik weer iets met de zeekart doen bij de graf dingeen geloof ik maar nu moet je daar voor de rond ook wat doen maar weet niet wat hellpppppp
hoi
pi_61819113
Ik snap er geen kont van . Vind je het nog wel leuk om te spelen als je om de 5 minuten niet weet wat je moet doen?
Tap tap tap
  maandag 22 september 2008 @ 18:16:28 #216
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_61830580
Zo'n moeilijk spel is het niet. Gewoon gamen en alles zelf ontdekken zoals het hoort.
pi_61831728
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap er geen kont van . Vind je het nog wel leuk om te spelen als je om de 5 minuten niet weet wat je moet doen?
Hmz, zo moeilijk is het niet. Kijk naar het taalgebruik, gewoon te dom om te poepen.

@ Bianca: http://guides.ign.com/guides/694756/ Klik daar maar op. Dan hoef je helemaal niet meer na te denken. Scheelt een hoop tijd.
Boarding my Frikking ass off!!!
pi_61834474
ik dacht ook is wel moeilijk maar heb op youtue een beetje gekeken hihihihi nusao ik het wer even
hoi
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:51:48 #219
231633 Xummon
of toch niet?
pi_62417325
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:11 schreef CherryLips het volgende:
komkom een beetje uitdaging moet in een spel zitten
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_62432083
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:51 schreef Xummon het volgende:

[..]

komkom een beetje uitdaging moet in een spel zitten
Ja tuurlijk, dus dan moet je er zelf een beetje moeite voor doen en niet bij het minste geringste denken dat het nooit gaat lukken .
Tap tap tap
  donderdag 9 april 2009 @ 23:09:38 #221
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_67881069
Ik heb Zelda Phantom Hourglass de afgelopen twee dagen (weer) gespeeld, ditmaal met als doel om alle sidequests ook te doen...

En passant ben ik nog op wat leuke dingen gestuit: wanneer je de piraten laat zinken dan krijg je een treasure op de plek waar de boot zonk. Wel direct bergen, na een bezoek aan een andere sector of een eiland is ie namelijk weg. Levert je klauwen vol shipparts op.

Ik blijf steken op 19 power gems en 18 courage/wisdom gems. De twintigste van power moet van een brief van Mutoh komen, de twintigste van courage van de goronkid en de twintigste wisdom moet komen van de beheerder van het kanonspel op Wayfarer Island. Alledrie moeten er brieven komen. Dit aldus de walkthroughs én uit eerdere ervaringen. Echter, die brieven komen niet... Niet na een eilandbezoekje, niet na het ophalen van een van de metalen en zelfs niet na het krijgen van het phantomsword... Heeft iemand anders dit probleempje ook gehad?
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
pi_68051995
Ik kom maar niet op Isle of Gust, zelfs nadat ik (denk ik) alles op Molida Island wel gehad heb....
pi_82082805
Kan iemand mij aub vertellen hoe ik schatten kan pakken van de zeeboden????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')