klopt van die driehoek weet ik heb ook de goede volgorde gevonden hoe je hem moet tekenen maar er gebeurd dus echt niks,terwijl hij met de zandloper dus wel meteen opend leuk maar lastig spel af en toequote:Op woensdag 21 mei 2008 21:52 schreef Duizendpootje het volgende:
als je voor de tweede keer in de tempel bent moet je volgens mij een ander figuur tekenen!
dat is een grote driehoek met kleinere driehoeken erin..
heb je er al eens een walkthrough bij gepakt?
http://www.gamefaqs.com/portable/ds/game/932377.html
hier kan je erg goede walkthroughs vinden!
succes ermee!
Niet zoeken maar gewoon doorgaan met je quest, dan krijg je hem vanzelf van iemand.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:18 schreef bianca36 het volgende:
ik hen een vraagje
ik moet moet bom tas hebben voor dat ik bommen kan halen
maar ik kan de bom zak nergens vinden
waar vind ik die ik ben nu al dagen bezig
gr bianca
Hmz, zo moeilijk is het niet. Kijk naar het taalgebruik, gewoon te dom om te poepen.quote:Op maandag 22 september 2008 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap er geen kont van. Vind je het nog wel leuk om te spelen als je om de 5 minuten niet weet wat je moet doen?
komkom een beetje uitdaging moet in een spel zittenquote:Op maandag 22 september 2008 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap er geen kont van. Vind je het nog wel leuk om te spelen als je om de 5 minuten niet weet wat je moet doen?
Ja tuurlijk, dus dan moet je er zelf een beetje moeite voor doen en niet bij het minste geringste denken dat het nooit gaat lukkenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:51 schreef Xummon het volgende:
[..]
komkom een beetje uitdaging moet in een spel zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |