Zo'n trein komt natuurlijk maar een keer in je leven langs.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:36 schreef mcyodogg het volgende:
Alsjeblieft geen Foppe zeg.
Ik denk Ronald Koeman
Die heeft al afgemeld, tenminste, hij wilde gewoon nooit meer in Nederland aan de slag dusja.quote:
Hopen dat deze trein wel een keer een vertraging heeft.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:38 schreef knnth het volgende:
[..]
Zo'n trein komt natuurlijk maar een keer in je leven langs.
Ik hoop dat de trein via Madrid gaat, (en nee niet de voetbalclubs ervan)quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopen dat deze trein wel een keer een vertraging heeft.
Het liefst van een jaar of 60.
Dan spelen we toch alle thuiswedstrijden in Polen ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die heeft al afgemeld, tenminste, hij wilde gewoon nooit meer in Nederland aan de slag dusja.
verkapte-doodsverwensing!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik hoop dat de trein via Madrid gaat, (en nee niet de voetbalclubs ervan)
Oke, niet leuk.
Oke, thnxquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:46 schreef dndiek het volgende:
bc & naar even aangepast
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:38 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop Vloet maar het zal wel Verbeek worden
RKC naar de afgrond geholpen en 3 goede wedstrijden met ajax gespeelt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Okidoki
Ik ga voorrrrrrr... Adrie koster!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vanwege de Goed Heiligman!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:49 schreef MaxPower het volgende:
Hey een speculaastopic, wat toepasselijk
Foeke Booy danquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
RKC naar de afgrond geholpen en 3 goede wedstrijden met ajax gespeelt.
Top.
Die smilyquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vanwege de Goed Heiligman! [ afbeelding ]
Geeft niet hoor ik heb ook een hyvesquote:
Lijkt me een duidelijke zaak ja.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:41 schreef Poepoog het volgende:
Jol
Ooit was er een tijd dat het niet doorging met Jol omdat hij juist te rond wasquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:03 schreef wdn het volgende:
Jol neem ik aan?
Zou me niets verbazen als dit allemaal al rond is zelfs
Hahahahaha ik lag dubbelquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ooit was er een tijd dat het niet doorging met Jol omdat hij juist te rond was
Dan heeft "we" pech, want ik begin er niet aanquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Johan Cruijff.
Voor minder doen we het niet.
Nee hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben ik de enige hier die niet zo'n grote Foppe-fan is?
Egoïstisch persoon.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:45 schreef JohanCruijff het volgende:
[..]
Dan heeft "we" pech, want ik begin er niet aan
Eensch. Er is niks slechter dan Johan Cruijff voor dit Nederlands Elftal. Laat hem Ajax maar doen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Johan Cruijff.
Voor minder doen we het niet.
Is pas vanaf 2009 beschikbaar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef RayMania het volgende:
Misschien wel Van Gaal, zijn tweede poging?
Ik heb toch helemaal geen behoefte meer aan een rol op de voorgrond.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:57 schreef venomsnake het volgende:
Johan Cruijff natuurlijk.. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eensch. Er is niks slechter dan Johan Cruijff voor dit Nederlands Elftal. Laat hem Ajax maar doen.
Was de eerste die in me opkwam.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef RayMania het volgende:
Misschien wel Van Gaal, zijn tweede poging?
Jammer voor je, want het wordt echt Martin Jol.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:37 schreef rubbereend het volgende:
Foppe de Haan of Guus Hiddink wat mij betreft
Oké, jouw 2 namen tegen die ene van mij en dan wel voor een fles whisky i.p.v. whiskey.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:45 schreef rubbereend het volgende:
lijkt me een mooie voor een flesje whiskey Golfer
quote:Op woensdag 5 december 2007 02:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, jouw 2 namen tegen die ene van mij en dan wel voor een fles whisky i.p.v. whiskey.
Weddenschap staat, wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |