Ooit was er een tijd dat het niet doorging met Jol omdat hij juist te rond wasquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:03 schreef wdn het volgende:
Jol neem ik aan?
Zou me niets verbazen als dit allemaal al rond is zelfs
Hahahahaha ik lag dubbelquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ooit was er een tijd dat het niet doorging met Jol omdat hij juist te rond was
Dan heeft "we" pech, want ik begin er niet aanquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Johan Cruijff.
Voor minder doen we het niet.
Nee hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben ik de enige hier die niet zo'n grote Foppe-fan is?
Egoïstisch persoon.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:45 schreef JohanCruijff het volgende:
[..]
Dan heeft "we" pech, want ik begin er niet aan
Eensch. Er is niks slechter dan Johan Cruijff voor dit Nederlands Elftal. Laat hem Ajax maar doen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Johan Cruijff.
Voor minder doen we het niet.
Is pas vanaf 2009 beschikbaar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef RayMania het volgende:
Misschien wel Van Gaal, zijn tweede poging?
Ik heb toch helemaal geen behoefte meer aan een rol op de voorgrond.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:57 schreef venomsnake het volgende:
Johan Cruijff natuurlijk.. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eensch. Er is niks slechter dan Johan Cruijff voor dit Nederlands Elftal. Laat hem Ajax maar doen.
Was de eerste die in me opkwam.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef RayMania het volgende:
Misschien wel Van Gaal, zijn tweede poging?
Jammer voor je, want het wordt echt Martin Jol.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:37 schreef rubbereend het volgende:
Foppe de Haan of Guus Hiddink wat mij betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |