Zo'n trein komt natuurlijk maar een keer in je leven langs.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:36 schreef mcyodogg het volgende:
Alsjeblieft geen Foppe zeg.
Ik denk Ronald Koeman
Die heeft al afgemeld, tenminste, hij wilde gewoon nooit meer in Nederland aan de slag dusja.quote:
Hopen dat deze trein wel een keer een vertraging heeft.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:38 schreef knnth het volgende:
[..]
Zo'n trein komt natuurlijk maar een keer in je leven langs.
Ik hoop dat de trein via Madrid gaat, (en nee niet de voetbalclubs ervan)quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopen dat deze trein wel een keer een vertraging heeft.
Het liefst van een jaar of 60.
Dan spelen we toch alle thuiswedstrijden in Polen ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die heeft al afgemeld, tenminste, hij wilde gewoon nooit meer in Nederland aan de slag dusja.
verkapte-doodsverwensing!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik hoop dat de trein via Madrid gaat, (en nee niet de voetbalclubs ervan)
Oke, niet leuk.
Oke, thnxquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:46 schreef dndiek het volgende:
bc & naar even aangepast
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:38 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop Vloet maar het zal wel Verbeek worden
RKC naar de afgrond geholpen en 3 goede wedstrijden met ajax gespeelt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Okidoki
Ik ga voorrrrrrr... Adrie koster!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vanwege de Goed Heiligman!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:49 schreef MaxPower het volgende:
Hey een speculaastopic, wat toepasselijk
Foeke Booy danquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
RKC naar de afgrond geholpen en 3 goede wedstrijden met ajax gespeelt.
Top.
Die smilyquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vanwege de Goed Heiligman! [ afbeelding ]
Geeft niet hoor ik heb ook een hyvesquote:
Lijkt me een duidelijke zaak ja.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:41 schreef Poepoog het volgende:
Jol
Ooit was er een tijd dat het niet doorging met Jol omdat hij juist te rond wasquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:03 schreef wdn het volgende:
Jol neem ik aan?
Zou me niets verbazen als dit allemaal al rond is zelfs
Hahahahaha ik lag dubbelquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ooit was er een tijd dat het niet doorging met Jol omdat hij juist te rond was
Dan heeft "we" pech, want ik begin er niet aanquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Johan Cruijff.
Voor minder doen we het niet.
Nee hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben ik de enige hier die niet zo'n grote Foppe-fan is?
Egoïstisch persoon.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:45 schreef JohanCruijff het volgende:
[..]
Dan heeft "we" pech, want ik begin er niet aan
Eensch. Er is niks slechter dan Johan Cruijff voor dit Nederlands Elftal. Laat hem Ajax maar doen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Johan Cruijff.
Voor minder doen we het niet.
Is pas vanaf 2009 beschikbaar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef RayMania het volgende:
Misschien wel Van Gaal, zijn tweede poging?
Ik heb toch helemaal geen behoefte meer aan een rol op de voorgrond.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:57 schreef venomsnake het volgende:
Johan Cruijff natuurlijk.. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eensch. Er is niks slechter dan Johan Cruijff voor dit Nederlands Elftal. Laat hem Ajax maar doen.
Was de eerste die in me opkwam.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef RayMania het volgende:
Misschien wel Van Gaal, zijn tweede poging?
Jammer voor je, want het wordt echt Martin Jol.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:37 schreef rubbereend het volgende:
Foppe de Haan of Guus Hiddink wat mij betreft
Oké, jouw 2 namen tegen die ene van mij en dan wel voor een fles whisky i.p.v. whiskey.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:45 schreef rubbereend het volgende:
lijkt me een mooie voor een flesje whiskey Golfer
quote:Op woensdag 5 december 2007 02:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, jouw 2 namen tegen die ene van mij en dan wel voor een fles whisky i.p.v. whiskey.
Weddenschap staat, wat mij betreft.
quote:Op woensdag 5 december 2007 06:11 schreef sjimz het volgende:
Het schijnt dat Gert Aandewiel geen club heeft.
dan hadden ze beter kunnen wachten met de biografiequote:Op dinsdag 4 december 2007 23:20 schreef tong80 het volgende:
Willem van Hanegem (Breskens, 20 februari 1944) is een Nederlands voetbalspeler, trainer, coach en commentator. Zijn bijnaam is De Kromme.
Als voetballer werden zijn tactisch overzicht, passing en wedstrijdmentaliteit geroemd. In 1972 was hij de eerste speler die, volgens het in dat jaar ingevoerde systeem, een gele kaart ontving vanwege een begane overtreding.
Op 12 juli 2007 werd hij gepresenteerd als de opvolger van Foeke Booy bij FC Utrecht. Van Hanegem speelde al eerder bij Utrecht en was er ooit assistent trainer. Hij was ook onder meer trainer van Feyenoord, AZ, Sparta en assistent bondscoach.
Na de periode bij FC Utrecht werd ie de eerste trainer die met het Nederlands elftal wereldkampioen werd. Op het WK 2010 won Oranje met 3-2 in de finale van Duitsland. 'Het ging wel redelijk' zei van Hanegem na afloop.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:38 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop Vloet maar het zal wel Verbeek worden
Het was de halve finale heh?quote:Op zondag 9 december 2007 13:20 schreef HeyFreak het volgende:
Frank Rijkaard deed het ook niet slecht als bondscoach. Ok, in de halve finale tegen Italie heeft hij 3x slecht gewisseld, maar als die 2 penalties niet gemist werden was Oranje kampioen.
nou mijn namen hebben beide al nee gezegdquote:Op woensdag 5 december 2007 02:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, jouw 2 namen tegen die ene van mij en dan wel voor een fles whisky i.p.v. whiskey.
Weddenschap staat, wat mij betreft.
Klopt, maar Nederland was dat toernooi zo goed dat ik de finale tegen Frankrijk ook wel zag zitten...quote:Op zondag 9 december 2007 13:33 schreef knnth het volgende:
[..]
Het was de halve finale heh?
Los daarvan zie ik Rijkaard ook wel zitten. Ouder, wijzer, CL-winnaar en all-around nice guy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |