alsjeblieft nee zeg, laat hem maar naar spanje gaan ofzo, maar laat hem alsjeblief Ajax met rust laten!quote:
Of niet!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:47 schreef -SG- het volgende:
Modje, Centraal?!
Inderdaad, nu is ie nog uit eigen beweging opgestapt, en een half jaar vantevoren is het niet zo heel opzichtigquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:49 schreef mroijjoijoi het volgende:
Ik vermoed dat dit een indekking is voor de eerste 2 wedstrijden op het EK................................
Foppe de Haan en Martin Jol zie ik liever bij Ajax dan Marco van Basten!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:45 schreef venomsnake het volgende:
Die gaat naar Ajax. Zal MONTANA blij mee zijn..
Geef Foppe nu maar de kans zou ik zeggen. En anders lijkt Jol mij ook een prima kandidaat.
Ik vrees dat de onderhandelingen met Marco al zijn begonnen Montana.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Foppe de Haan en Martin Jol zie ik liever bij Ajax dan Marco van Basten!
En afgerond vermoedelijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vrees dat de onderhandelingen met Marco al zijn begonnen Montana.
Martin van Geen zei dat de nieuwe trainer/coach van Ajax volgens het profiel moet beschikken over veel ervaring, ook in het buitenland. Lijkt me dus niet dat Marco van Basten in aanmerking komt?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vrees dat de onderhandelingen met Marco al zijn begonnen Montana.
Met het Nederlands elftal kom je ook in het buitenland!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Martin van Geen zei dat de nieuwe trainer/coach van Ajax volgens het profiel moet beschikken over veel ervaring, ook in het buitenland. Lijkt me dus niet dat Marco van Basten in aanmerking komt?
Denk je dat Martin van Geel dat bedoelde?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met het Nederlands elftal kom je ook in het buitenland!
Het zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk je dat Martin van Geel dat bedoelde?
Martin van Geelquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk je dat Martin van Geel dat bedoelde?
Nee joh, die gaan voor Mourinho denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die wordt bondscoach van Engeland. Let op mijn woorden
Ik denk dat je dat verkeerd denktquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee joh, die gaan voor Mourinho denk ik.
Jij moet ook niet zoveel denken..quote:
We weten maar nooit. Het is in ieder geval niet verkeerd dat hij na het EK weg gaat.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:08 schreef Flashwin het volgende:
Hopelijk worden de wedstrijden van Oranje het weer waard om te kijken
Euh... Jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:33 schreef Beschouw het volgende:
Bijna iedereen blij hier. Alsof een andere bondscoach het beter zal doen.
Capello of Van Gaal!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jij moet ook niet zoveel denken..![]()
Wie denk jij dat ze willen hebben in Engeland dan, of denk je ook dat ze achter Marco aan zullen gaan?
Qua resultaten misschien niet. Maar qua voetbal moet het haast wel beter zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:33 schreef Beschouw het volgende:
Bijna iedereen blij hier. Alsof een andere bondscoach het beter zal doen.
oud nieuws. als je goed naar studiovoetbal had gekeken. gaf de boer 2x aan dat van basten voor een clubverband zou gaan. bassie gaat naar ajax. http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=501251quote:
1+1=2quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:45 schreef M0NTANA het volgende:
Als hij maar niet naar Ajax komt, vind ik alles best.
Heeft hij die afgebeld dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 08:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
1+1=2
Denk je serieus dat hij Milan en Barca afbelt als hij nog geen akkoord heeft met ajax?
Dus jij wilt met een nieuwe trainer het EK in gaan en niet met een trainer die er al 3,5 is?quote:
Ah, ik zie dat jij een glazen bol hebt.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Lafbek, heeft de poule gezien en weet dat ie er na de poule fase, stijf op de laatste plek, uitligt, nu maar alvast indekken he?
Nee Ajax, dit soort laffe types moet je willen.
Jij mag ook optyfen uit dit topic als je denkt dat Nederland duidelijk laatste wordquote:Op woensdag 5 december 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Lafbek, heeft de poule gezien en weet dat ie er na de poule fase, stijf op de laatste plek, uitligt, nu maar alvast indekken he?
Dat is jouw interpretatie.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Volgens het profiel dat Martin van Geel opgesteld heeft, is Marco van Basten geen kandidaat.
Oh, en waarom zou ik me ook maar 1 sec iets aantrekken van jouw infantiele mening?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij mag ook optyfen uit dit topic als je denkt dat Nederland duidelijk laatste word
Nederland niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat jij een glazen bol hebt..
Wie wint het EK?.
Co adriaanse heeft op topniveau nog nooit langdurig gepresteerd. Foppe de Haan doet het fantastisch met jong oranje maar zie ik ook met een verdededigende middenvelder in de spits spelen. Plus daarbij zijn de laatste wedstrijden van jong oranje ook niet om aan te zien. Daarom is Guus Hiddink de beste optie na mijn mening met Louis van Gaal op twee.quote:
Martin van Geel heeft het over veel ervaring, Marco van Basten heeft dat absoluut niet, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie.
Misschien kijkt Van Geel daar iets anders tegen aan.
Daar gaan we weer...........quote:Op woensdag 5 december 2007 08:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heeft hij die afgebeld dan?
Volgens het profiel dat Martin van Geel opgesteld heeft, is Marco van Basten geen kandidaat.
Laten we daar dan maar aan vastklampen.
Dat Van Gaal het goed zou doen had ook niemand verwacht, toen reageerde iedereen ook zo.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nederland niet.
Op basis van welke voortekenen mogen we verwachten dat Marco van Basten het goed gaat doen bij Ajax?
Alsof dat met deze poule en een andere coach niet was gebeurd.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:25 schreef AminBen het volgende:
Hoeven ze hem ook niet meer te ontslaan na het dramatisch verlopen EK.
quote:Vier kandidaten voor opvolging
AMSTERDAM - De KNVB heeft een lijst van vier serieuze kandidaten om de bondscoaches Marco van Basten en John van 't Schip, die na het EK vertrekken, op te volgen.
Volgens De Telegraaf zijn Frank Rijkaard (FC Barcelona), Bert van Marwijk (Feyenoord), Fred Rutten (FC Twente) en Co Adriaanse (Al Sadd) in de race. Een probleem kan zijn dat alle vier de coaches nog onder contract staan bij hun huidige werkgever.
Louis van Gaal zou geen kanshebber zijn omdat hij van zijn club AZ niet voor 2009 naar een nationale ploeg mag vertrekken. Ook Foppe de Haan, die met Jong Oranje de successen aaneenrijgt, staat volgens De Telegraaf niet op de lijst met mogelijke opvolgers.
Van de kandidaten heeft alleen Rijkaard ervaring met het coachen van een nationale ploeg. De huidige trainer van Barcelona had tussen 1998 en 2000 het Nederlands elftal onder zijn hoede.
Goh, omdat Louis van Gaal het zo goed deed, moeten we het maar gokken?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat Van Gaal het goed zou doen had ook niemand verwacht, toen reageerde iedereen ook zo.
Maar het NL elftal is niet te vergelijken met een club, daar sta je elke dag voor een groep. Ik zeg niet dat ik het zeker weet dat ie het goed gaat doen, net zo min als dat je op voorhand niet kan zeggen dat ie het slecht gaat doen.
Deal or no Deal?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goh, omdat Louis van Gaal het zo goed deed, moeten we het maar gokken?
Ben jij Jan Wouters en Danny Blind vergeten?
Waarom kiest Ajax voor de gemakkelijkste, maar meest risicovolle optie?
Is dat echt alleen maar omdat men Johan Cruijff te vriend wil houden?
Waarom gaat men niet voor Frank Rijkaard, Martin Jol of Co Adriaanse?
Die mannen hebben al iets bewezen als clubcoach, Marco van Basten niet.
Tja. Rutten lijkt me te onervaren, Co te hard en Van Marwijk zit net bij Feyenoord. Dus van dit lijstje dan maar Rijkaard.quote:
Er zijn coaches die het met minder zouden redden.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alsof dat met deze poule en een andere coach niet was gebeurd.
Nederlanders denken dat Oranje in potentie elk toernooi kan winnen, maar een echt team is er bijna nooit (ongeacht de coach) en de verdediging is Europese middelmaat.
Klopt, daarbij denk ik dat Frank Rijkaard de beoogde nieuwe bondscoach wordt en houden we Martin Jol over.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Deal or no Deal?
Adriaanse was toch sowieso uitgesloten met de herverkiezing van Jaake?
Rutten loopt al 10 jaar rond in de Nederlands (sub)top. Die komt echt niet van een golfcourse afgestapt. Hij haalt het maximale uit zijn spelers, bewijst dat aanvallend en dominant voetbal weldegelijk mogelijk is, is goed in de communicatie naar spelers toe, enkel heeft hij niet de helft van het charisma van Van Basten, maar dat moet toch niet zo'n probleem zijn?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Tja. Rutten lijkt me te onervaren, Co te hard en Van Marwijk zit net bij Feyenoord. Dus van dit lijstje dan maar Rijkaard.
goh, ben ik toch niet de enige die denkt dat hij liever nu de eer aan zichzelf houdt, dan er straks wordt uitgeflikkerd na een teleurstellend resultaatquote:Op woensdag 5 december 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2007 10:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
goh, ben ik toch niet de enige die denkt dat hij liever nu de eer aan zichzelf houdt, dan er straks wordt uitgeflikkerd naar een teleurstellend resultaat
ik ga voor gertjan verbeek als bondscoach
En waarom ook alweerquote:Op woensdag 5 december 2007 10:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Marwijk zou de slechtste keuze zijn.
Kan me herinneren dat de Duiters drama waren in hun oefenwedstrijden ter voorbereiding van het WK 2006. Klinsmann was bondscoach en werd ook afgeschilderd als een lafbek die meer in Amerika zat dan Duitsland. Toch voetbalde Duitsland een fantastisch WK (met bijna Nederlands voetbal!) en verloor het (in de halve finale?) knullig van Italie, de latere kampioen.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Precies, Luxemburg is al lastig, dus ik zie niet in waarom we enige schijn van kans zouden hebben tegen Italie, frankrijk en roemenie.
Kan je wel zeggen :ja maar dat is pas over een half jaar. Het is al 3 jaar kut, gaat niet beter worden ook.
Co heeft al bewezen dat ie het niet bij Ajax waar kon maken, dan is Van Basten nog een minder risicovolle optie.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goh, omdat Louis van Gaal het zo goed deed, moeten we het maar gokken?
Ben jij Jan Wouters en Danny Blind vergeten?
Waarom kiest Ajax voor de gemakkelijkste, maar meest risicovolle optie?
Is dat echt alleen maar omdat men Johan Cruijff te vriend wil houden?
Waarom gaat men niet voor Frank Rijkaard, Martin Jol of Co Adriaanse?
Die mannen hebben al iets bewezen als clubcoach, Marco van Basten niet.
Duitsers hebben mentaliteit en wilskracht. En Nederland?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat de Duiters drama waren in hun oefenwedstrijden ter voorbereiding van het WK 2006. Klinsmann was bondscoach en werd ook afgeschilderd als een lafbek die meer in Amerika zat dan Duitsland. Toch voetbalde Duitsland een fantastisch WK (met bijna Nederlands voetbal!) en verloor het (in de halve finale?) knullig van Italie, de latere kampioen.
Dat ligt niet aan de coach.......quote:Op woensdag 5 december 2007 10:41 schreef nikk het volgende:
[..]
Duitsers hebben mentaliteit en wilskracht. En Nederland?
Klinsmann had wel een duidelijk eigen programma wat hij ook consequent navolgde, had een vaste groep voor twee jaar (liet niet al teveel speler hun debuut maken na een initiele fase) waarbij hij idd de spelers die hij verkoos bleef steunen, wat bv bij Mertesacker en Metzelder zich ook uitbetaalde.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat de Duiters drama waren in hun oefenwedstrijden ter voorbereiding van het WK 2006. Klinsmann was bondscoach en werd ook afgeschilderd als een lafbek die meer in Amerika zat dan Duitsland. Toch voetbalde Duitsland een fantastisch WK (met bijna Nederlands voetbal!) en verloor het (in de halve finale?) knullig van Italie, de latere kampioen.
Der Coach soll ein Fuhrer sein!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de coach.......
Die wilskracht en mentaliteit was op de vorige twee EK's anders ver te zoeken bij onze oosterburen..quote:Op woensdag 5 december 2007 10:41 schreef nikk het volgende:
[..]
Duitsers hebben mentaliteit en wilskracht. En Nederland?
2000 ja, dat was eigenlijk het dieptepunt voor het duitse voetbal...quote:Op woensdag 5 december 2007 10:54 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Die wilskracht en mentaliteit was op de vorige twee EK's anders ver te zoeken bij onze oosterburen..
Mooie opbouw, hilarisch slotquote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef RM-rf het volgende:
Klinsmann had wel een duidelijk eigen programma ...
... specifiek Rudi Völler lijkt me dan een perfecte kandidaat die juist dingen kan brengen die ontbreken in het huidige Nederlands Elftal (mentaliteit, winners-spirit, teamgeest en een coach die zijn spelers in bescherming durft te nemen tegenover de pers).. misschien met Rijkaard als assistent.
Op zich had de situatie van Klinsmann wel overeenkomsten met onze huidige bondscoach. Al is Marco op den duur wel gezwicht voor kritiek op zijn consequente hantering van het 4-3-3 systeem.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Klinsmann had wel een duidelijk eigen programma wat hij ook consequent navolgde, had een vaste groep voor twee jaar (liet niet al teveel speler hun debuut maken na een initiele fase) waarbij hij idd de spelers die hij verkoos bleef steunen, wat bv bij Mertesacker en Metzelder zich ook uitbetaalde.
Anderszijds waar hij een speler uit zn team wierp vanwege kritikek, zoals Wörns (wat nogal wat vraagtekens opwierp omdat hij een ervaren kracht in de verdediging wel leuk te kunnen gebruiken), bleef hij consequent.
Verder weigerde Klinnsmann teveel uitspraken te doen over zijn toekomst na het WK... ook toen er stevige geruchten waren dat hij wel contract bij een Bundesliga-club kon tekenen maakte hij duidelijk dat hij weigerde naar zn toekomst te kijken zolang hij nog bezig was met de voorbereiding van het WK.
Wat betreft zijn ideeen over het belang van conditietraining, fitness-oefeningen bepaalde andere trainingstechnieken en moderne meet-methodes uit het American Football heeft hij volledig gelijk gehad.
Overigens zou ik het wel een goed idee vinden als Nederland juist nu Duitsland als 'voorbeeld' neemt waarvan ze het meeste kunnen leren..
Ik zou zelfs stellen dat _als_ men de discussie over een nieuwe bondscoach zou willen voeren, men eens zou moeten kijken naar een Duitse Coach... specifiek Rudi Völler lijkt me dan een perfecte kandidaat die juist dingen kan brengen die ontbreken in het huidige Nederlands Elftal (mentaliteit, winners-spirit, teamgeest en een coach die zijn spelers in bescherming durft te nemen tegenover de pers).. misschien met Rijkaard als assistent.
Daar stopte ik met lezen. Rudi Völler, ben je geschift ofzo?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Klinsmann had wel een duidelijk eigen programma wat hij ook consequent navolgde, had een vaste groep voor twee jaar (liet niet al teveel speler hun debuut maken na een initiele fase) waarbij hij idd de spelers die hij verkoos bleef steunen, wat bv bij Mertesacker en Metzelder zich ook uitbetaalde.
Anderszijds waar hij een speler uit zn team wierp vanwege kritikek, zoals Wörns (wat nogal wat vraagtekens opwierp omdat hij een ervaren kracht in de verdediging wel leuk te kunnen gebruiken), bleef hij consequent.
Verder weigerde Klinnsmann teveel uitspraken te doen over zijn toekomst na het WK... ook toen er stevige geruchten waren dat hij wel contract bij een Bundesliga-club kon tekenen maakte hij duidelijk dat hij weigerde naar zn toekomst te kijken zolang hij nog bezig was met de voorbereiding van het WK.
Wat betreft zijn ideeen over het belang van conditietraining, fitness-oefeningen bepaalde andere trainingstechnieken en moderne meet-methodes uit het American Football heeft hij volledig gelijk gehad.
Overigens zou ik het wel een goed idee vinden als Nederland juist nu Duitsland als 'voorbeeld' neemt waarvan ze het meeste kunnen leren..
Ik zou zelfs stellen dat _als_ men de discussie over een nieuwe bondscoach zou willen voeren, men eens zou moeten kijken naar een Duitse Coach... specifiek Rudi Völler lijkt me dan een perfecte kandidaat die juist dingen kan brengen die ontbreken in het huidige Nederlands Elftal (mentaliteit, winners-spirit, teamgeest en een coach die zijn spelers in bescherming durft te nemen tegenover de pers).. misschien met Rijkaard als assistent.
Zo gek is het niet opzich, niet perse hem, maar een mof die ons eens de fijne andere kneepjes van het voetbal leert.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:26 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezen. Rudi Völler, ben je geschift ofzo?
Cruijff maakte zijn debuut onder een Bondscoach van duitse afkomst (Kessler)quote:Op woensdag 5 december 2007 17:45 schreef knnth het volgende:
Liever geen wereldkampioen dan met een Duitser.
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:45 schreef knnth het volgende:
Waarom is dat onzin? Dat is toch gewoon hoe je het persoonlijk beleeft? Net als Jantje voor Roda JC is en Pietje voor NAC.quote:
loser.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:13 schreef knnth het volgende:
Oostenrijker niks mis mee. Duitser wel.
het vreemde aan je uitspraak is dat jij kennelijk bewust zegt 'geen kampioen te willen worden'....quote:Op woensdag 5 december 2007 18:28 schreef knnth het volgende:
[..]
Waarom is dat onzin? Dat is toch gewoon hoe je het persoonlijk beleeft? Net als Jantje voor Roda JC is en Pietje voor NAC.
Jij hebt duidelijk 1978 niet bewust meegemaakt. Ok, Happel was een Oostenrijker, maar dat zijn gewoon reserveduitsersquote:Op woensdag 5 december 2007 18:49 schreef knnth het volgende:
Wijs ik prestaties af? Ik zeg alleen: liever geen kampioen dan met een Duitser. Nee dus. Net als ik liever Sparta 12e zie eindigen als ze van Feyenoord winnen, dan 11e en niet van Feyenoord winnen. Niets van dit alles gaat dit seizoen gebeuren
Ik ben trouwens ook nooit onvoorwaardelijk fan van Oranje geweest, en dat zal ik ook nooit worden. Anti-fan dus al helemaal niet. Mijn binding is erg afhankelijk van de groep van het moment, en ja, daar kan de nationaliteit van een bondscoach wat aan afdoen. Net als Nederlanders opeens staan te springen omdat HiddinkRusland zich plaatst voor het EK.
Misschien kan ik het eigenlijk beter zo formuleren: met een Duitser aan het roer laat ik het Nederlands elftal lekker links liggen, net zoals ik dat grotendeels onder MvB heb gedaan. Dat vertolkt mijn gevoel misschien beter dan die eerdere opmerking
Nee toen leefde ik nog niet, sorryquote:Op woensdag 5 december 2007 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk 1978 niet bewust meegemaakt. Ok, Happel was een Oostenrijker, maar dat zijn gewoon reserveduitsers
quote:Op woensdag 5 december 2007 19:13 schreef knnth het volgende:
ik heb alleen een levensgroot probleem met de combinatie Duitsers en sport. Net als Portugezen en sport, en Fransen in het algemeen. Sue me
Hehe ok.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:13 schreef knnth het volgende:
[..]
Nee toen leefde ik nog niet, sorry
Joh, ik maak de helft van de wedstrijden niet mee, ik ben slechts 'n kwart Nederlander, ik heb alleen een levensgroot probleem met de combinatie Duitsers en sport. Net als Portugezen en sport, en Fransen in het algemeen. Sue me
Ik ben het er mee eens hoor knnthquote:Op woensdag 5 december 2007 17:45 schreef knnth het volgende:
Gokje, Brits?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:13 schreef knnth het volgende:
[..]
Nee toen leefde ik nog niet, sorry
Joh, ik maak de helft van de wedstrijden niet mee, ik ben slechts 'n kwart Nederlander, ik heb alleen een levensgroot probleem met de combinatie Duitsers en sport. Net als Portugezen en sport, en Fransen in het algemeen. Sue me
Ah, meestal zijn het Britten die Fransen haten en Duitsers ook niet echt tof vinden.quote:
quote:"Positie Van Basten onhoudbaar"
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Het merendeel van de deelnemers aan Het Sportgesprek van de Dag vindt dat de positie van Marco van Basten onhoudbaar is nu hij zijn vertrek heeft aangekondigd na het EK dat volgend jaar in Oostenrijk en Zwitserland wordt gehouden. Dat blijkt uit Het Sportgesprek van de Dag. Van de stemmers vindt 68 procent dat Van Basten eigenlijk niet kan aanblijven als bondscoach.
Overigens zegt KNVB-baas Henk Kesler op de website van de voetbalbond dat hij zich "behoorlijk heeft geërgerd aan het optreden van de NOS-verslaggever Arno Vermeulen, die aangaf dat de kans dat Marco van Basten tijdens het EK geen bondscoach zal zijn sterk is vergroot. Wel dertig tot veertig procent. Dat zijn onzinnige speculaties met een insinuerende lading" , aldus Kesler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |