Of niet!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:47 schreef -SG- het volgende:
Modje, Centraal?!
Inderdaad, nu is ie nog uit eigen beweging opgestapt, en een half jaar vantevoren is het niet zo heel opzichtigquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:49 schreef mroijjoijoi het volgende:
Ik vermoed dat dit een indekking is voor de eerste 2 wedstrijden op het EK................................
Foppe de Haan en Martin Jol zie ik liever bij Ajax dan Marco van Basten!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:45 schreef venomsnake het volgende:
Die gaat naar Ajax. Zal MONTANA blij mee zijn..
Geef Foppe nu maar de kans zou ik zeggen. En anders lijkt Jol mij ook een prima kandidaat.
Ik vrees dat de onderhandelingen met Marco al zijn begonnen Montana.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Foppe de Haan en Martin Jol zie ik liever bij Ajax dan Marco van Basten!
En afgerond vermoedelijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vrees dat de onderhandelingen met Marco al zijn begonnen Montana.
Martin van Geen zei dat de nieuwe trainer/coach van Ajax volgens het profiel moet beschikken over veel ervaring, ook in het buitenland. Lijkt me dus niet dat Marco van Basten in aanmerking komt?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vrees dat de onderhandelingen met Marco al zijn begonnen Montana.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |