hacker!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:07 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed gister ff paar potjes Arena gedaan. Op een gegeven moment als we dood zijn en de battle was afgelopen valt mijn char spontaan een tegenstander aan. Schiet op hem en laat deze 2 trinkets tegelijkertijd los, en nog 1 maar dat was een lopend bommetje:
[ link | afbeelding ]
Maar dat kan helemaal niet want:Ik heb je niet om Ze hebben een gesharede cooldown Ze zitten in de bank waar voor ik eerst moet vliegen dan door de darkportal, dan naar een major city en dan ze uit me feliron toolbox in de bank halen OMGWTFBBQ!!!!!!!!!!
Iemand bekend hier mee en waar dit door komt?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:46 schreef vogelkooi het volgende:
Viezerdt had denk ik niet in de gaten dat ie hem had dicht gegooit.
Game ON!!!1
Bij deze ff de groetjes van Naschrakh \m/quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:11 schreef Hansch het volgende:
zeu ik ben ook weer begonnen en heb nu een lvl 25 paladin genaamd : Ryqaraxkhs
op de server Wildhammer
die naam niet, wel dat het een blood elf isquote:Op woensdag 5 december 2007 00:20 schreef Hansch het volgende:
Zeu lvl 26 weer![]()
[ afbeelding ]
Ryqaraxkhs? och zo'n rare naam is het niet 8)
Ben ik het echt mee eens.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:46 schreef DjNivek het volgende:
58 -> 70 is vrij simpel om eerlijk te zijn, en ik vind het niet echt erg om te doen. Heb meer moeite met de vroegere levels (hoewel dat nu dus een beetje aangepast is). En ga het waarschijnlijk nog eens doen om ook een healer char op 70 te krijgen
Te lang ?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:01 schreef Fir3fly het volgende:
Van 68 naar 70 duurt me nu toch wel wat lang voor de tweede keer, ik heb geen zin meer om te questen.
Ik had het in twee dagen iets van 5 uur spelen toch wel bij elkaar.. gewoon in netherstorm die dudes die motes of mana droppen grinden.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ja ik zeg toch, ik heb geen zin om te questen. Daarom duurt het lang.
Ach mages, kunnen ook nooit tegen een geintjequote:Op dinsdag 4 december 2007 15:40 schreef Mauro het volgende:
Ik haat hackers. En hackers die ook nog eens rogue zijn.....
Nee dat is gewoon het spel wat raar doetquote:
Wat heeft iedereen hier lange tenen! als ik een keer loop te geinen over hackers word iedereen meteen kei serieus.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ach mages, kunnen ook nooit tegen een geintje.
[..]
Nee dat is gewoon het spel wat raar doet.
Ow en dit is me vliegende supermantroll TVP (en ja ik vlieg door een portal van sterrtjes):
[ link | afbeelding ]
Vind hem eingelijk wel leukquote:Op woensdag 5 december 2007 16:08 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier lange tenen! als ik een keer loop te geinen over hackers word iedereen meteen kei serieus.
Zal ff kijken voor je. Heb net servertjes thuis verhuist naar me nieuwe adres, kan zijn dat de DNS nogniet helemaal goed over isquote:Op woensdag 5 december 2007 16:08 schreef vogelkooi het volgende:
Uh whyri, leuke site maar om screenshots te bekijken op ware grote krijg ik een melding dat ze fouten bevaten. kan nog wel die kleine bekijken maar de grote niet.
Kan aan mij ligen maar of het een probleem is dat vaker voorkomt?
Nou ik ken er genoeg die dat nooit doen, ikzelf spec ook wel eens enhancement voor de lol en krijg altijd makkelijk een group.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:43 schreef Knoflook het volgende:
Moeten shammy's nogsteeds alleen maar healen in instances?
neequote:Op woensdag 5 december 2007 23:43 schreef Knoflook het volgende:
Moeten shammy's nogsteeds alleen maar healen in instances?
Ik was allang blij dat onze guild de focus had om tot en met reliquary te clearen gisteren. De focus op de 'trash' bazen kan soms echt crap zijn, zeker op Teron of Bloodboil. Die gevechten zijn zo'n beetje het lastigste voor ons in BTquote:Op woensdag 5 december 2007 23:59 schreef Gloeidoos het volgende:
Imba raid vandaag. Hyjal in 2 uur en in 2 uur tot en met Teron gekilled.
http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#shadowsong-alliance ?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:27 schreef SuPerTje het volgende:
Kweenie of het hier ook mag maar :
Hmm wyrm, mijn server staat er niet tussen (http://fok.wyrihaximus.net/wow/) dus geeft ie skullcrusher aan, maar ik zit op Shadowsong.
Shadowsong noobsquote:Op donderdag 6 december 2007 09:27 schreef SuPerTje het volgende:
Kweenie of het hier ook mag maar :
Hmm wyrm, mijn server staat er niet tussen (http://fok.wyrihaximus.net/wow/) dus geeft ie skullcrusher aan, maar ik zit op Shadowsong.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:01 schreef SuPerTje het volgende:
Ow sorry.. zag het realm er onder aan voor mijne...
[..]
Pffff ...
Met het priest gedeelte ben ik het niet helemaal eens, denk dat er bij mij meer disp/holy priests zijn dan shadowquote:Op donderdag 6 december 2007 11:46 schreef Mauro het volgende:
Maar toegegeven, het meeste kom je aan het raiden als je resto bent.
Ons ideale healingteam bestaat uit:
3 shamans
3 paladins
1 druid
1 priest (eventueel)
Als priest moet je tegenwoordig shadow zijn om zo ongeveer mee te kunnen.
congratz, nu naar lvl 70quote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef mini-lellan het volgende:
DING! 40 met paladin.![]()
[ afbeelding ]
Het had dacht ik ook iets met talents abilities te maken, die voor pala/warlock duurder zijn dan voor andere classes...quote:Op donderdag 6 december 2007 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
Voor warlocks is het logisch, zij summonen gewoon een demon waar ze op kunnen rijden. Voor de paladins vind ik het ook wat vreemd, maar het zal vast wel in de lore passen.
Jaquote:Op donderdag 6 december 2007 19:42 schreef Fir3fly het volgende:
Ik neem aan dat je de abilities bedoelt?
Petquote:Op donderdag 6 december 2007 22:31 schreef Fir3fly het volgende:
En wat hebben hunters? Niets, die betalen zich blauw aan pijlen danwel kogels.
Adamantite Arrow Makers!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:31 schreef Fir3fly het volgende:
als een hunter het goed doet heeft ie heel wat minder repair costs dan andere classes.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:31 schreef Fir3fly het volgende:
Dat is wel waar, FD heeft me al flink wat repairkosten bespaard.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:22 schreef viezerdt het volgende:
[..]
als een hunter het goed doet heeft ie heel wat minder repair costs dan andere classes.
M'n aars.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:59 schreef tonks het volgende:
Zo heeft elke class (behalve warriors) wel iets leuks.
die ENORME scheet waarmee ze als een straaljager op me af komenquote:
Maar met een leuke dmg spec knal je wel alle mobs zo neer. Dat scheeld ook tijd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:44 schreef Ferdii het volgende:
warlock = imba solo + zelfmoord scheelt geld
rogue = stealth + vanish, scheelt geld
mage = gratis eten
huntard = FD, scheelt geld
pally, bubble HS, scheelt geld
priest, shammie, druid kunnen zichzelf healen, scheelt ook geld
warriors hebben niks om geld te besparen, kost alleen heel veel met die plate repair kosten
ha , who caresquote:Op donderdag 6 december 2007 19:10 schreef Evertjan het volgende:
gz met je free mount Snap nog steeds niet de rede van die gratis mounts voor warlocks en paladins
evengoed het geval met jouw kant , de alliance kindjes :pquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:18 schreef Mauro het volgende:
Bah, jammer..
15% van een Ally first.
Ik ben vandaag bezig geweest met mijn alt te levellen en er weer achter gekomen waarom ik dat niet leuk vind.
Op een gegeven moment moet je door STV.... En oh wat zijn die horde kindjes daar fijn bezig.
Lopen daar een paar warriors in full merc. set, vergezeld door een full merc. rogue, een pala (retri natuurlijk want hey, pvp is leuk) en een warlock rond die werkelijk een uur bezig zijn geweest om me overal te volgen en te killen......
Grote jongens. 5 lvl 70 hordekindjes tegen 1 lvl 35 nog niet eens shadowpriest.
Oh, wat ook leuk is om te doen is om alle (!!!!!!!) questmobs voor je neus dood te maken.
Ik heb ook 2 accounts en zou mijn shaman op follow kunnen zetten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:07 schreef Beckham het volgende:
evengoed het geval met jouw kant , de alliance kindjes :p
de reden dat ik mijn lvl70druid op prowl en op auto follow had toen ik in STV met mijn mage alt quests deed
altijd leuk als een lvl61 oid dacht stoer te zijn en opeens uit het niks een lvl70 druid op zijn nek had
2 accounts ftw! :p
wtf?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:44 schreef Ferdii het volgende:
warlock = imba solo + zelfmoord scheelt geld
rogue = stealth + vanish, scheelt geld
mage = gratis eten
huntard = FD, scheelt geld
pally, bubble HS, scheelt geld
priest, shammie, druid kunnen zichzelf healen, scheelt ook geld
warriors hebben niks om geld te besparen, kost alleen heel veel met die plate repair kosten
heb ik ondertussen wel opgegeven! zit op 13k in revered ofzo, vind het wel goed geweestquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:55 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
beetje bij consortium lopen rep farmen
kan je beter in Netherstorm doen naar mijn mening.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:55 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
beetje bij consortium lopen rep farmen
waarom? je hebt je mount als pala al. en als dwarf mag je toch al die geitjesquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:44 schreef mini-lellan het volgende:
Ik wil veel reputation met IF dus waar moet ik gaan questen?, ben een lvl 40 dwarf paladin
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:53 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
waarom? je hebt je mount als pala al. en als dwarf mag je toch al die geitjes.
wat kan helpen is die schatzoekers te gaan helpen bij hun werk, die bv in log modan zuid west en in badlands zitten ook wat van die luitjes.
nee kan niet zomaar:quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:30 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Gehehe die geitejs boeien me niet maar vind het gewoon cool.
Maar effe over die 'character move'. Moet je dan 20¤'tjes dokken en kan je em verplaatsen naar welke realm dan ook? Ik wil bijvoordbeeld van Ghostlands naar Bronzebeard.
Ghostlands.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:49 schreef tonks het volgende:
Wie speelde hier nou op Aerie peak?
*meldt*quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:49 schreef tonks het volgende:
*meld*quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:49 schreef tonks het volgende:
ty!quote:
Ik hoef zelf geen legendary. De plate head en schild zou ik wel kunnen waarderenquote:Op maandag 10 december 2007 00:17 schreef Mauro het volgende:
volgende week een legendary Madoka.. Volgende week
Gzquote:Op maandag 10 december 2007 12:50 schreef vogelkooi het volgende:
Vancleef down w00t!!!
Hmm, heroic deadmines lijkt me wel wat eigenlijkquote:Op maandag 10 december 2007 12:50 schreef vogelkooi het volgende:
Vancleef down w00t!!!
24quote:Op maandag 10 december 2007 12:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
gz welk level ben je geworden?
Of heroic RFCquote:Op maandag 10 december 2007 12:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hmm, heroic deadmines lijkt me wel wat eigenlijk.
nee man heroic stockades, en dan met horde sw binnen vallen en dat gaan doen!quote:
Ik vind het wel fijn dat we nu ff alle content hebben gecleared. We clearen Hyjal/BT nu in 2 dagen en voor de rest kan je pvp'en of iets totaal anders gaan doen.quote:Op maandag 10 december 2007 11:59 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik hoef zelf geen legendary. De plate head en schild zou ik wel kunnen waarderen
@Roei: Ik zit hier idd atm met een grote leegte, er is gewoon niks nieuws
Wat heb ik hieraan?quote:Op maandag 10 december 2007 18:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Mauro, gewoon even net doen alsof die 2 auto-attacks er niet bij zaten.
Hoorde ik dat nou goed?quote:Op maandag 10 december 2007 11:59 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik hoef zelf geen legendary. De plate head en schild zou ik wel kunnen waarderen
@Roei: Ik zit hier idd atm met een grote leegte, er is gewoon niks nieuws
Ja je moet me maar geloven dat het een mage met full hp was, kan moeilijk iedere mage die ik aanval vantevoren even met full hp op een screenie zetten voor het geval dat.quote:Op maandag 10 december 2007 21:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat heb ik hieraan?
Ik zie dat je 2 crits hebt met je specials en 2 autoattacks.
Totaal 7.5k damage.
Arme mage moet ik idd toegeven. Arme mage met zo weinig hitpoints! Of je bent een echte rogue en valt alleen mages aan die al laag zitten met hun hitpoints.
Bij mij zul je toch door zo'n 12k hp heenmoeten
Pimp value, het is mn alt nuquote:Op maandag 10 december 2007 22:37 schreef viezerdt het volgende:
is dat qua stats nog wel interresant of alleen voor de looks en pimp value?
Is er nog plek?quote:Op maandag 10 december 2007 22:26 schreef DjNivek het volgende:
Als alles doorgaat vrijdag/zaterdag waarschijnlijk
Shadowpriestsquote:Op maandag 10 december 2007 23:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is er nog plek?
Wil het wel eens van binnen zien daar.
Ben attuned op mijn mage uiteraard
edit:
Mijn shadowpriest is inmiddels lvl 44![]()
En jaja, hier is ie weer... Een rogue viel me aan (lvl 44 ook).
Ik heb hem gewaarschuwd door alleen Shadow Word: Pain te doen gevolgd door een fear.
Hij bleef komen uiteraard. Vamperic Embrace erop, zelf in 't bubbeltje en mindflayen totdat fear er weer was, fear en mindflay. --> dode rogue![]()
tonks horde o.Oquote:Op dinsdag 11 december 2007 07:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Shadowpriests
Dit is mijne
[ afbeelding ]
Ik zou prot gaan, als het tenminste om levelen gaat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:51 schreef mini-lellan het volgende:
Wat zeggen jullie? Retribution of Holy?
Ik heb nu 31 talent points op retribution maar zit te twijfelen om toch op holy over te gaan....
tee hee, ik speel ook weer sinds me 360 kapot wasquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
tvp
(360kapot, dus weer tijd voor WoW)
nja laatste keer was juliquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:22 schreef viezerdt het volgende:
[..]
tee hee, ik speel ook weer sinds me 360 kapot was
Je bent mod! wat coolquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Iemand hier deze addon al geprobeert? http://code.google.com/p/cattleprod/
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
komt hij wel aan modden toe?
zomg grats !quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Iemand hier deze addon al geprobeert? http://code.google.com/p/cattleprod/
Was al een tijdje geleden dat ik begonnen was, heb in die tijd een druid tot 63 gekregen en ben aarna met me druid gestopt. Ben nu bezig met eenage die ik eergisteren mee ben begonnen, die is nu op level 24 en die wil ik zo snel mogelijk tot 70 krijgen. een maandje en dan is die wel 70!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:43 schreef Necrodeath het volgende:
Alweer opnieuw begonnen Baret-V2?![]()
Kwam vandaag 200 honor tekort voor de Gladiator's Gloves op mijn rogueje .
Ik dacht gisteren van, kom, laat ik ruim 1000 estimated honor extra farmen, zodat ik zeker weet dat ik hem kan halen....maar nee hoor, uiteindelijk meer dan 1200 honor minder gekregen dan estimated![]()
![]()
Magge kom je ook weer postenquote:Op woensdag 12 december 2007 02:42 schreef magge het volgende:
WyriHaximus omg een moderator!
En Mauro, Tonks en PBateman! Nogsteeds even actief!
/zwaai
<3
Sorryquote:Op woensdag 12 december 2007 02:42 schreef magge het volgende:
/zwaai
<3
quote:Op woensdag 12 december 2007 08:55 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
awwww wat lief daar is ie weer.
quote:
Ja gelukkig wel. Daarnaast is DIG niet een echt rel hok waar we iedere avond de bezem door heen moeten halen dus het is goed te doenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
komt hij wel aan modden toe?
magge, lekker gnome met roomsausquote:Op woensdag 12 december 2007 02:42 schreef magge het volgende:
/zwaai
<3
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:08 schreef vogelkooi het volgende:
iedergeval nog een blouwe die alles doorleest hier
Free legendarily itemsquote:
weet wel dat er een overkill is aan huntards!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:26 schreef Yamanaka het volgende:
Ben weer single, dus ga mezelf weer even in WoW verdiepen, om de nare herrineringen te vergeten.
Welke van de vier levels 70's moet ik nu me main maken...
Edit: Ga op me Horde Huntard. Schoon genoeg van Alliance!
haha dat zit er wel in ja..quote:Op woensdag 12 december 2007 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Joh doe nu alvast
En @ Yamanaka, aan wie behoort die goddelijke kont in je ava toe?![]()
![]()
haha lekkerrrrr, kut liedquote:Op donderdag 13 december 2007 08:41 schreef WyriHaximus het volgende:
wtf: http://www.youtube.com/watch?v=YdvSs1L8xsI
Ja.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:02 schreef manderveen het volgende:
Moet je eerst de flying mount skill kopen om de epic flying mount skill te kunnen kopen
Zelfde, iig voor raids. Op woensdag wel gewoon geraid maar donderdag gecancelled uiteindelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:31 schreef Fratz het volgende:
Speelt er iemand hier op servers van battlegroup Bloodlust?
Ben even benieuwd wat je ervaringen zijn mbt lag enz.
Hebben nou al twee raids moeten cancellen door random dc's enz.
Vreselijke lag in bgs.. enz.
deathping <====. wees blij dat het niet av weekend isquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:31 schreef Fratz het volgende:
Speelt er iemand hier op servers van battlegroup Bloodlust?
Ben even benieuwd wat je ervaringen zijn mbt lag enz.
Hebben nou al twee raids moeten cancellen door random dc's enz.
Vreselijke lag in bgs.. enz.
Blizzardquote:Guild Name in violation: Two girls one cup
Type of violation: obscene vulgar naming
Consequences for Guild Leader: Guild renamed and warning issued.
Greetings,
We are writing to inform you that the name of your Guild was in violation of our Naming Policy, and has now been temporarily renamed to Guild of Kaiz . This change will take effect immediately, but will only become visible after logging off and back on. If you wish to change the name of your guild from the temporary one which it has been given, please page a GM, in-game, within 14 days with a suitable replacement name. Please make sure that this name complies with the Naming Policy, which can be found at:
http://en.wow-europe.com/policy/
hahaha aan de naam two girls one cup is niks smerigs, tis smeriger dat ze weten wat het isquote:
Klopt, ik heb er al een stel gemaakt en krijg steeds een skill-up. Dat is prettig, want ik verzuip in de runecloth en kan er dus veel maken. Alleen jammer dat op Lightbringer de woolen cloth voor woekerprijzen van de hand gaat. Ik heb geen zin in farmen.quote:Op zondag 16 december 2007 08:39 schreef tonks het volgende:
"On a side note, it seems that both [Pattern: Red Winter Clothes] and [Pattern: Green Winter Clothes] are bugged and let you skill up your tailoring up to 375 even if they're gray, but i'm not the one who told you. (I guess it's a nice christmas present for tailors, but I doubt it was intended)"
Dat is wel tof
wpl en epl en silithus naartuurlijk, maar die heb ik overgeslagen, door heel winterspring leeg te questenquote:Op zondag 16 december 2007 01:32 schreef poffu het volgende:
55 nu , beste zone om te grinden?
thx ^^ veel quests in ws kan ik nog niet doen ben 55quote:Op zondag 16 december 2007 15:32 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
wpl en epl en silithus naartuurlijk, maar die heb ik overgeslagen, door heel winterspring leeg te questen.
Wie koopt er nou weer winter boots voor 45? En waarom?quote:Op zondag 16 december 2007 15:48 schreef tonks het volgende:
Winter Boots maken voor 2g per stuk en verkopen voor 45gKerst
.
Ben een beetje in de war welk level ik was toen, maar op allakhazam staat een tabel met level caps.quote:Op zondag 16 december 2007 23:45 schreef poffu het volgende:
[..]
thx ^^ veel quests in ws kan ik nog niet doen ben 55
+1 voor zinnige uitspraak .14gifquote:Op maandag 17 december 2007 12:12 schreef Mauro het volgende:
Keertje wat anders dan die rozenblaadjes
Wanneer komt de optie om grote rotsblokken of betonblokken op rogues te laten vallen?
http://wowwebstats.com/znrgv3yn5fdiqquote:Op maandag 17 december 2007 12:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Rogues > jou
endgame guild met 2 epics?quote:Op maandag 17 december 2007 17:27 schreef Stommie het volgende:
*meldt zich weer.
ben weer begonnen met spelen en heb sinds vorige week mn lock op 70, eerste 2 epics nu binnen (honor farmen). Nu nog een leuke end-game guild zien te vinden.
quote:
Ehm?quote:
Heroic epics, Craft epics, Heroic reward epics. Rep reward epicsquote:Op dinsdag 18 december 2007 08:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ehm?
Hoe wilde je voorheen anders meestal beginnen? Dat je nu makkelijk pvp epics kan krijgen (die op enkele items, denk een sommige weapons, na puur op pvp gericht zijn) wil niet zeggen dat je ook perse epics moet hebben om met karazhan te kunnen beginnen.
Sommige mensen focussen volgens mij iets te veel op het paarse kleurtje zelf ipv op het geheel (daadwerkelijke items, specs en speelstijl).
Echt geen must om met Karazhan te kunnen beginnen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Heroic epics, Craft epics, Heroic reward epics.
Ik versta onder endgame Mount Hyjal + Black Templequote:Op dinsdag 18 december 2007 08:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ehm?
Hoe wilde je voorheen anders meestal beginnen? Dat je nu makkelijk pvp epics kan krijgen (die op enkele items, denk een sommige weapons, na puur op pvp gericht zijn) wil niet zeggen dat je ook perse epics moet hebben om met karazhan te kunnen beginnen.
Sommige mensen focussen volgens mij iets te veel op het paarse kleurtje zelf ipv op het geheel (daadwerkelijke stats v/d items, specs en speelstijl).
QFTquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik versta onder endgame Mount Hyjal + Black Temple
In de tijden dat ik WoW speelde zat ik veel op Lightbringer met een sloot NL'ers.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:04 schreef Mystikvm het volgende:
M'n priest zit nu op 60, als je eindelijk in Outland bent dan begint de game eigenlijk weer opnieuw, erg leuk.
Omdat ik het healen af en toe ook wel een beetje moe ben heb ik een rogue gerolled. Nog nooit gespeeld, vooralsnog is het erg leuk om ernaast te hebben.
BTW, aangezien die lijst in de OP niet helemaal up-to-date lijkt (ik heb mezelf er nl. ook niet ingezet), zijn er meer mensen die op Lightbringer spelen?
n00bz0r m4g3quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:37 schreef Pritt het volgende:
[..]
In de tijden dat ik WoW speelde zat ik veel op Lightbringer met een sloot NL'ers.
In Godless, als het goed is zijn ze nog steeds het verst met progress aan alliantiekant.
Ik ga misschien binnenkort daar mijn gnome mage weer eens oppakken.
Ok ieder z'n eigen definities.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik versta onder endgame Mount Hyjal + Black Temple
Geinig filmpjequote:Op dinsdag 18 december 2007 20:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Voor de fans van Pure Pwnage, Christmas Time in Dun Morogh
http://www.purepwnage.com/
of hogere kwaliteit (wel Divx payer nodig):
http://www.stage6.com/Pur(...)s-Time-in-Dun-Morogh
Krijg weer heimwee![]()
Tof filmpje, wat heeft WoW toch een mooie feeling qua omgevingen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Krijg weer heimwee![]()
Nice hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 10:27 schreef DjNivek het volgende:
Na gisteren 'eindelijk' volle T6, en hopelijk na een enchant fix van vandaag 17k health unbuffed. WTB Sunwell
Screenie plxquote:Op woensdag 19 december 2007 10:27 schreef DjNivek het volgende:
Na gisteren 'eindelijk' volle T6, en hopelijk na een enchant fix van vandaag 17k health unbuffed. WTB Sunwell
jij komt in een gat terecht van leegtequote:Op woensdag 19 december 2007 10:27 schreef DjNivek het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2007 12:37 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
jij komt in een gat terecht van leegte
haha zeer tofquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Krijg weer heimwee![]()
Wij hebben intussen Kara, Gruul en Magtheridon van de officiele raidlijst afgehaald en concentreren ons nu volledig op Kael'thas.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:50 schreef tonks het volgende:
Volgens mij word Mag echt veel overgeslagen. Het is nu meer van Kara/ZA -> Gruul -> ssc/tk en dan BT en MH
Dat blijft raar jaquote:Op woensdag 19 december 2007 18:04 schreef epimethea het volgende:
tijd voor pvp dus pbateman
arema's hebben toch pve vermoord
tis 10x makkelijker om 10games te spelen dan heroic/raids te doen
en ergens voel ik me echt naar als ik met t6 sjit door ogrimar loop en dan van die 1500rating gasten zie met pcies de zelfde gfx alleen in het blauw
en dan doe je wat bg's en dan word je uitgelachen door gasten met 300res die totaal geen skill hebben maar toch nog ventjes kunnen mollen met hun 12k en maar 1600ap en mace stuns
beter verwijderd blizz die onzin die ressilience heet, die flying mounts en die gay arena's of knallen ze overal personal rating op die begint bij 1800 en tot de 2500 gaat voor schouders
Meningen verschillenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:04 schreef Mystikvm het volgende:
Tsja, je kan 100 keer goede gear winnen met PvP, feit blijft dat er echt geen kutkloten aan is
Ach iedereen kan in feite ook heroics + kara/za = eeeeeeeeeeasyyyyyy epicsquote:Op woensdag 19 december 2007 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ach ik zeg altijd maar zo, iedere noob kan epics halen met PVP, maar weinig noobs kunnen dat met raiden.
True, maar voor zoiets heb je toch wel een beetje gezond verstand nodig. En volgens mij heeft de helft van de spelers dat niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ach iedereen kan in feite ook heroics + kara/za = eeeeeeeeeeasyyyyyy epics
Misschien wel, misschien niet.quote:Op donderdag 20 december 2007 00:32 schreef Fir3fly het volgende:
We zien Baret-V3 wel verschijnen tezijnertijd.
Nou wat een gezond verstand zeg, elke boss is altijd hetzelfde. pvp is altijd anders.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
True, maar voor zoiets heb je toch wel een beetje gezond verstand nodig. En volgens mij heeft de helft van de spelers dat niet.
Natuurlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 07:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou wat een gezond verstand zeg, elke boss is altijd hetzelfde. pvp is altijd anders.
Ben je nou echt zo dom? of doe je gewoon achterlijk?quote:Op donderdag 20 december 2007 08:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Natuurlijk
Je moet nooit dezelfde vlag ophalen, dezelfde fortifications vernietigen, dezelfde bronnen verdedigen..
Nee, pvp is altijd anders
Ik ben achterlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? of doe je gewoon achterlijk?
Hmm zo bedoelde ik het niet hoor. Als je een rondje karazhan doet is het altijd hetzelfde (behalve opera misschien) maar als je WSG doet dan moet je wel altijd de vlag halen en terugbrengen maar of er nu pietje met een s3 mace staat of jantje met een groene staff ofzo, dat is nooit te voorspellen en ook niet hoeveel mensen er staan en hoe ze spelen etc. Als je karazhan ingaat weet je waar de mobs staan dan weet je wat de mobs doen vaak heb je ook nog addons die zeggen "NIET BEWEGEN" of loop daarheen of loop naar de muur ofzoquote:Op donderdag 20 december 2007 08:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben achterlijk.
Maar jouw stelling dat pve altijd hetzelfde is en pvp niet klopt ook niet.
Natuurlijk heb je te maken met andere tegenspelers maar het doel is altijd hetzefde.
Dat is in pve ook het geval. Het doel is altijd hetzelfde maar je speelt iedere keer met andere spelers.
Het is maar net wat je zelf leuk vindt. Bij mij is het pve > pvp maar dat betekent niet dat ik geen pvp doe.
Je wil niet weten hoeveel mensen toch bewegen bij die Flame Wreath (ofzo) van Aran. Misschien heb ik dan pech dat er wat retards in mijn guild zitten, maar toch.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou wat een gezond verstand zeg, elke boss is altijd hetzelfde. pvp is altijd anders.
Dan heb je egwoon pech jaquote:Op donderdag 20 december 2007 13:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel mensen toch bewegen bij die Flame Wreath (ofzo) van Aran. Misschien heb ik dan pech dat er wat retards in mijn guild zitten, maar toch.
Wat ik bedoel is dat iedereen 200 potjes in de arena kan spelen zonder ook maar echt iets goed te doen, en toch al die epic items kan krijgen. Zelfde geldt voor leechen in bg's.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:46 schreef tonks het volgende:
Als iedereen full s3 heeft is het toch diegene met de meeste 'skill' die wint
De gear kan je wel krijgen, maar de rating niet. En de 310% mount krijg je ook niet zonder skill. En btw er is toch nog wel een verschil met de PvP gear qua niveau, de betere mensen hebben nu al minstens 3 nieuwe items gekocht van season 3. Zonder skill haal je die sowieso niet. (na een lange tijd uiteraard wel maar dan zit je alweer bij het volgende seizoen)quote:Op donderdag 20 december 2007 15:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat iedereen 200 potjes in de arena kan spelen zonder ook maar echt iets goed te doen, en toch al die epic items kan krijgen. Zelfde geldt voor leechen in bg's.
nee, alleen instant casts lukken, bij anderen krijgt hij : cannot while moving...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:12 schreef Baret-V2 het volgende:
kan hij helemaal niks, ook niet hsen ofzo?
oke, dit zou wel eens kunnen werkenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:15 schreef SuPerTje het volgende:
laten summonen, is het enige wat werkt iirc
ja, wat wil je al die modder in ogrimar.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:06 schreef Radioheader het volgende:
Hallo,
mijn broertje speelt ook WoW, maar hij heeft een probleem:
Hij liep naar de Flight Master in Orgrimmar en stond voor hem, zonder hem te zien. Hierna kreeg hij een melding: Disconnected form Server. Toen hij hierna weer inlogde zal hij zichzelf, met een paar andere chars, naar beneden vallen. Dit ging door tot iedereen uit het beeld was verdwenen en hierna kwam weer dezelfde melding: Disconnected from server. Toen hij hierna inlogde, zag hij alleen een donkerblauwe hemel met een maan. (zie hieronder)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat moet / kan hij nu doen? Of is het nu (eindelijk) afgelopen met z'n verslaving?![]()
Alvast hartelijk bedankt,
Radioheader
Ik wou zeggen meer instancen, maar voor locks is dat moeilijker lijkt mij.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:40 schreef Gijsje het volgende:
Gister nog even snel level 67 gedingt met mijn Warlock. Nu heb ik alleen nog Shadowmoon Valley en Netherstorm over om te levelen. Doel dit jaar nog 70 te worden moet wel lukken.
Kerstcadeautje ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:22 schreef tonks het volgende:
Net parrot cage (hyacinth macaw) gekocht voor 5g
Toch leuk al die nubs die niet weten wat hij eigenlijk waard is...quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:22 schreef tonks het volgende:
Net parrot cage (hyacinth macaw) gekocht voor 5g
Fixed.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
De gear kan je wel krijgen, maar de rating niet. En de 310% mount krijg je ook niet zonder skill. En btw er is toch nog wel een verschil met de PvP gear qua niveau, de betere mensen hebben nu al minstens 3 nieuwe items gekocht van season 3.De mensen die vanaf Arena dag 1 minstens 10 potjes per week spelen hebben nu al minstens 3 nieuwe items gekocht van season 3. Zonder skill haal je die sowieso niet. (na een lange tijd uiteraard wel maar dan zit je alweer bij het volgende seizoen)
Niet helemaal waar. Ik heb minstens 10 green/blue hunters gezien met die zieke axe van S3. En allemaal kutratings.quote:Op zondag 23 december 2007 15:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op, met kut rating krijg je geen items.
quote:Op zondag 23 december 2007 19:54 schreef Paramnesia het volgende:
Hoi,
pas weer begonnen na 7 maaden te zijn gestopt.
Verder met, Undead Mage, Level 40, name: Ezrail, server: Arathor, Guild: Oranje Leeuwen.
verkapte tvp.
FOR THE HORDE !!!EINZ
Bij ons gingen ze Undecity lastig vallen. Wtf!!! via de riolering daar.quote:Op zondag 23 december 2007 20:18 schreef tonks het volgende:
Laatst was er een alliance raid op Ogrimar liep de server vast.
Ja zo kom je wel het makkelijkst binnen maar in undercity is toch nooit iemandquote:Op zondag 23 december 2007 20:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Bij ons gingen ze Undecity lastig vallen. Wtf!!! via de riolering daar.
Nou ja dit is eigenlijk waar het om zou moeten draaien.quote:Op zondag 23 december 2007 20:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja zo kom je wel het makkelijkst binnen maar in undercity is toch nooit iemand.
[ afbeelding ]
Waren ongeveer 80 allies in Ogr maar de server kon het niet meer aan. had leuk kunnen zijn.
/slapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |