Nou wat een gezond verstand zeg, elke boss is altijd hetzelfde. pvp is altijd anders.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
True, maar voor zoiets heb je toch wel een beetje gezond verstand nodig. En volgens mij heeft de helft van de spelers dat niet.
Natuurlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 07:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou wat een gezond verstand zeg, elke boss is altijd hetzelfde. pvp is altijd anders.
Ben je nou echt zo dom? of doe je gewoon achterlijk?quote:Op donderdag 20 december 2007 08:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Natuurlijk
Je moet nooit dezelfde vlag ophalen, dezelfde fortifications vernietigen, dezelfde bronnen verdedigen..
Nee, pvp is altijd anders
Ik ben achterlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? of doe je gewoon achterlijk?
Hmm zo bedoelde ik het niet hoor. Als je een rondje karazhan doet is het altijd hetzelfde (behalve opera misschien) maar als je WSG doet dan moet je wel altijd de vlag halen en terugbrengen maar of er nu pietje met een s3 mace staat of jantje met een groene staff ofzo, dat is nooit te voorspellen en ook niet hoeveel mensen er staan en hoe ze spelen etc. Als je karazhan ingaat weet je waar de mobs staan dan weet je wat de mobs doen vaak heb je ook nog addons die zeggen "NIET BEWEGEN" of loop daarheen of loop naar de muur ofzoquote:Op donderdag 20 december 2007 08:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben achterlijk.
Maar jouw stelling dat pve altijd hetzelfde is en pvp niet klopt ook niet.
Natuurlijk heb je te maken met andere tegenspelers maar het doel is altijd hetzefde.
Dat is in pve ook het geval. Het doel is altijd hetzelfde maar je speelt iedere keer met andere spelers.
Het is maar net wat je zelf leuk vindt. Bij mij is het pve > pvp maar dat betekent niet dat ik geen pvp doe.
Je wil niet weten hoeveel mensen toch bewegen bij die Flame Wreath (ofzo) van Aran. Misschien heb ik dan pech dat er wat retards in mijn guild zitten, maar toch.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou wat een gezond verstand zeg, elke boss is altijd hetzelfde. pvp is altijd anders.
Dan heb je egwoon pech jaquote:Op donderdag 20 december 2007 13:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel mensen toch bewegen bij die Flame Wreath (ofzo) van Aran. Misschien heb ik dan pech dat er wat retards in mijn guild zitten, maar toch.
Wat ik bedoel is dat iedereen 200 potjes in de arena kan spelen zonder ook maar echt iets goed te doen, en toch al die epic items kan krijgen. Zelfde geldt voor leechen in bg's.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:46 schreef tonks het volgende:
Als iedereen full s3 heeft is het toch diegene met de meeste 'skill' die wint
De gear kan je wel krijgen, maar de rating niet. En de 310% mount krijg je ook niet zonder skill. En btw er is toch nog wel een verschil met de PvP gear qua niveau, de betere mensen hebben nu al minstens 3 nieuwe items gekocht van season 3. Zonder skill haal je die sowieso niet. (na een lange tijd uiteraard wel maar dan zit je alweer bij het volgende seizoen)quote:Op donderdag 20 december 2007 15:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat iedereen 200 potjes in de arena kan spelen zonder ook maar echt iets goed te doen, en toch al die epic items kan krijgen. Zelfde geldt voor leechen in bg's.
nee, alleen instant casts lukken, bij anderen krijgt hij : cannot while moving...quote:Op donderdag 20 december 2007 23:12 schreef Baret-V2 het volgende:
kan hij helemaal niks, ook niet hsen ofzo?
oke, dit zou wel eens kunnen werkenquote:Op donderdag 20 december 2007 23:15 schreef SuPerTje het volgende:
laten summonen, is het enige wat werkt iirc
ja, wat wil je al die modder in ogrimar.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:06 schreef Radioheader het volgende:
Hallo,
mijn broertje speelt ook WoW, maar hij heeft een probleem:
Hij liep naar de Flight Master in Orgrimmar en stond voor hem, zonder hem te zien. Hierna kreeg hij een melding: Disconnected form Server. Toen hij hierna weer inlogde zal hij zichzelf, met een paar andere chars, naar beneden vallen. Dit ging door tot iedereen uit het beeld was verdwenen en hierna kwam weer dezelfde melding: Disconnected from server. Toen hij hierna inlogde, zag hij alleen een donkerblauwe hemel met een maan. (zie hieronder)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat moet / kan hij nu doen? Of is het nu (eindelijk) afgelopen met z'n verslaving?![]()
Alvast hartelijk bedankt,
Radioheader
Ik wou zeggen meer instancen, maar voor locks is dat moeilijker lijkt mij.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:40 schreef Gijsje het volgende:
Gister nog even snel level 67 gedingt met mijn Warlock. Nu heb ik alleen nog Shadowmoon Valley en Netherstorm over om te levelen. Doel dit jaar nog 70 te worden moet wel lukken.
Kerstcadeautje ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:22 schreef tonks het volgende:
Net parrot cage (hyacinth macaw) gekocht voor 5g
Toch leuk al die nubs die niet weten wat hij eigenlijk waard is...quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:22 schreef tonks het volgende:
Net parrot cage (hyacinth macaw) gekocht voor 5g
Fixed.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
De gear kan je wel krijgen, maar de rating niet. En de 310% mount krijg je ook niet zonder skill. En btw er is toch nog wel een verschil met de PvP gear qua niveau, de betere mensen hebben nu al minstens 3 nieuwe items gekocht van season 3.De mensen die vanaf Arena dag 1 minstens 10 potjes per week spelen hebben nu al minstens 3 nieuwe items gekocht van season 3. Zonder skill haal je die sowieso niet. (na een lange tijd uiteraard wel maar dan zit je alweer bij het volgende seizoen)
Niet helemaal waar. Ik heb minstens 10 green/blue hunters gezien met die zieke axe van S3. En allemaal kutratings.quote:Op zondag 23 december 2007 15:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op, met kut rating krijg je geen items.
quote:Op zondag 23 december 2007 19:54 schreef Paramnesia het volgende:
Hoi,
pas weer begonnen na 7 maaden te zijn gestopt.
Verder met, Undead Mage, Level 40, name: Ezrail, server: Arathor, Guild: Oranje Leeuwen.
verkapte tvp.
FOR THE HORDE !!!EINZ
Bij ons gingen ze Undecity lastig vallen. Wtf!!! via de riolering daar.quote:Op zondag 23 december 2007 20:18 schreef tonks het volgende:
Laatst was er een alliance raid op Ogrimar liep de server vast.
Ja zo kom je wel het makkelijkst binnen maar in undercity is toch nooit iemandquote:Op zondag 23 december 2007 20:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Bij ons gingen ze Undecity lastig vallen. Wtf!!! via de riolering daar.
Nou ja dit is eigenlijk waar het om zou moeten draaien.quote:Op zondag 23 december 2007 20:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja zo kom je wel het makkelijkst binnen maar in undercity is toch nooit iemand.
[ afbeelding ]
Waren ongeveer 80 allies in Ogr maar de server kon het niet meer aan. had leuk kunnen zijn.
/slapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |