Shadowsong noobsquote:Op donderdag 6 december 2007 09:27 schreef SuPerTje het volgende:
Kweenie of het hier ook mag maar :
Hmm wyrm, mijn server staat er niet tussen (http://fok.wyrihaximus.net/wow/) dus geeft ie skullcrusher aan, maar ik zit op Shadowsong.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:01 schreef SuPerTje het volgende:
Ow sorry.. zag het realm er onder aan voor mijne...
[..]
Pffff ...
Met het priest gedeelte ben ik het niet helemaal eens, denk dat er bij mij meer disp/holy priests zijn dan shadowquote:Op donderdag 6 december 2007 11:46 schreef Mauro het volgende:
Maar toegegeven, het meeste kom je aan het raiden als je resto bent.
Ons ideale healingteam bestaat uit:
3 shamans
3 paladins
1 druid
1 priest (eventueel)
Als priest moet je tegenwoordig shadow zijn om zo ongeveer mee te kunnen.
congratz, nu naar lvl 70quote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef mini-lellan het volgende:
DING! 40 met paladin.![]()
[ afbeelding ]
Het had dacht ik ook iets met talents abilities te maken, die voor pala/warlock duurder zijn dan voor andere classes...quote:Op donderdag 6 december 2007 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
Voor warlocks is het logisch, zij summonen gewoon een demon waar ze op kunnen rijden. Voor de paladins vind ik het ook wat vreemd, maar het zal vast wel in de lore passen.
Jaquote:Op donderdag 6 december 2007 19:42 schreef Fir3fly het volgende:
Ik neem aan dat je de abilities bedoelt?
Petquote:Op donderdag 6 december 2007 22:31 schreef Fir3fly het volgende:
En wat hebben hunters? Niets, die betalen zich blauw aan pijlen danwel kogels.
Adamantite Arrow Makers!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:31 schreef Fir3fly het volgende:
als een hunter het goed doet heeft ie heel wat minder repair costs dan andere classes.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:31 schreef Fir3fly het volgende:
Dat is wel waar, FD heeft me al flink wat repairkosten bespaard.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:22 schreef viezerdt het volgende:
[..]
als een hunter het goed doet heeft ie heel wat minder repair costs dan andere classes.
M'n aars.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:59 schreef tonks het volgende:
Zo heeft elke class (behalve warriors) wel iets leuks.
die ENORME scheet waarmee ze als een straaljager op me af komenquote:
Maar met een leuke dmg spec knal je wel alle mobs zo neer. Dat scheeld ook tijd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:44 schreef Ferdii het volgende:
warlock = imba solo + zelfmoord scheelt geld
rogue = stealth + vanish, scheelt geld
mage = gratis eten
huntard = FD, scheelt geld
pally, bubble HS, scheelt geld
priest, shammie, druid kunnen zichzelf healen, scheelt ook geld
warriors hebben niks om geld te besparen, kost alleen heel veel met die plate repair kosten
ha , who caresquote:Op donderdag 6 december 2007 19:10 schreef Evertjan het volgende:
gz met je free mount Snap nog steeds niet de rede van die gratis mounts voor warlocks en paladins
evengoed het geval met jouw kant , de alliance kindjes :pquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:18 schreef Mauro het volgende:
Bah, jammer..
15% van een Ally first.
Ik ben vandaag bezig geweest met mijn alt te levellen en er weer achter gekomen waarom ik dat niet leuk vind.
Op een gegeven moment moet je door STV.... En oh wat zijn die horde kindjes daar fijn bezig.
Lopen daar een paar warriors in full merc. set, vergezeld door een full merc. rogue, een pala (retri natuurlijk want hey, pvp is leuk) en een warlock rond die werkelijk een uur bezig zijn geweest om me overal te volgen en te killen......
Grote jongens. 5 lvl 70 hordekindjes tegen 1 lvl 35 nog niet eens shadowpriest.
Oh, wat ook leuk is om te doen is om alle (!!!!!!!) questmobs voor je neus dood te maken.
Ik heb ook 2 accounts en zou mijn shaman op follow kunnen zetten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:07 schreef Beckham het volgende:
evengoed het geval met jouw kant , de alliance kindjes :p
de reden dat ik mijn lvl70druid op prowl en op auto follow had toen ik in STV met mijn mage alt quests deed
altijd leuk als een lvl61 oid dacht stoer te zijn en opeens uit het niks een lvl70 druid op zijn nek had
2 accounts ftw! :p
wtf?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:44 schreef Ferdii het volgende:
warlock = imba solo + zelfmoord scheelt geld
rogue = stealth + vanish, scheelt geld
mage = gratis eten
huntard = FD, scheelt geld
pally, bubble HS, scheelt geld
priest, shammie, druid kunnen zichzelf healen, scheelt ook geld
warriors hebben niks om geld te besparen, kost alleen heel veel met die plate repair kosten
heb ik ondertussen wel opgegeven! zit op 13k in revered ofzo, vind het wel goed geweestquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:55 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
beetje bij consortium lopen rep farmen
kan je beter in Netherstorm doen naar mijn mening.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:55 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
beetje bij consortium lopen rep farmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |