Ik was allang blij dat onze guild de focus had om tot en met reliquary te clearen gisteren. De focus op de 'trash' bazen kan soms echt crap zijn, zeker op Teron of Bloodboil. Die gevechten zijn zo'n beetje het lastigste voor ons in BTquote:Op woensdag 5 december 2007 23:59 schreef Gloeidoos het volgende:
Imba raid vandaag. Hyjal in 2 uur en in 2 uur tot en met Teron gekilled.
http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#shadowsong-alliance ?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:27 schreef SuPerTje het volgende:
Kweenie of het hier ook mag maar :
Hmm wyrm, mijn server staat er niet tussen (http://fok.wyrihaximus.net/wow/) dus geeft ie skullcrusher aan, maar ik zit op Shadowsong.
Shadowsong noobsquote:Op donderdag 6 december 2007 09:27 schreef SuPerTje het volgende:
Kweenie of het hier ook mag maar :
Hmm wyrm, mijn server staat er niet tussen (http://fok.wyrihaximus.net/wow/) dus geeft ie skullcrusher aan, maar ik zit op Shadowsong.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:01 schreef SuPerTje het volgende:
Ow sorry.. zag het realm er onder aan voor mijne...
[..]
Pffff ...
Met het priest gedeelte ben ik het niet helemaal eens, denk dat er bij mij meer disp/holy priests zijn dan shadowquote:Op donderdag 6 december 2007 11:46 schreef Mauro het volgende:
Maar toegegeven, het meeste kom je aan het raiden als je resto bent.
Ons ideale healingteam bestaat uit:
3 shamans
3 paladins
1 druid
1 priest (eventueel)
Als priest moet je tegenwoordig shadow zijn om zo ongeveer mee te kunnen.
congratz, nu naar lvl 70quote:Op donderdag 6 december 2007 15:41 schreef mini-lellan het volgende:
DING! 40 met paladin.![]()
[ afbeelding ]
Het had dacht ik ook iets met talents abilities te maken, die voor pala/warlock duurder zijn dan voor andere classes...quote:Op donderdag 6 december 2007 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
Voor warlocks is het logisch, zij summonen gewoon een demon waar ze op kunnen rijden. Voor de paladins vind ik het ook wat vreemd, maar het zal vast wel in de lore passen.
Jaquote:Op donderdag 6 december 2007 19:42 schreef Fir3fly het volgende:
Ik neem aan dat je de abilities bedoelt?
Petquote:Op donderdag 6 december 2007 22:31 schreef Fir3fly het volgende:
En wat hebben hunters? Niets, die betalen zich blauw aan pijlen danwel kogels.
Adamantite Arrow Makers!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:31 schreef Fir3fly het volgende:
als een hunter het goed doet heeft ie heel wat minder repair costs dan andere classes.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:31 schreef Fir3fly het volgende:
Dat is wel waar, FD heeft me al flink wat repairkosten bespaard.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:22 schreef viezerdt het volgende:
[..]
als een hunter het goed doet heeft ie heel wat minder repair costs dan andere classes.
M'n aars.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:59 schreef tonks het volgende:
Zo heeft elke class (behalve warriors) wel iets leuks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |