Je bent mod! wat coolquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Iemand hier deze addon al geprobeert? http://code.google.com/p/cattleprod/
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
komt hij wel aan modden toe?
zomg grats !quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Iemand hier deze addon al geprobeert? http://code.google.com/p/cattleprod/
Was al een tijdje geleden dat ik begonnen was, heb in die tijd een druid tot 63 gekregen en ben aarna met me druid gestopt. Ben nu bezig met eenage die ik eergisteren mee ben begonnen, die is nu op level 24 en die wil ik zo snel mogelijk tot 70 krijgen. een maandje en dan is die wel 70!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:43 schreef Necrodeath het volgende:
Alweer opnieuw begonnen Baret-V2?![]()
Kwam vandaag 200 honor tekort voor de Gladiator's Gloves op mijn rogueje .
Ik dacht gisteren van, kom, laat ik ruim 1000 estimated honor extra farmen, zodat ik zeker weet dat ik hem kan halen....maar nee hoor, uiteindelijk meer dan 1200 honor minder gekregen dan estimated![]()
![]()
Magge kom je ook weer postenquote:Op woensdag 12 december 2007 02:42 schreef magge het volgende:
WyriHaximus omg een moderator!
En Mauro, Tonks en PBateman! Nogsteeds even actief!
/zwaai
<3
Sorryquote:Op woensdag 12 december 2007 02:42 schreef magge het volgende:
/zwaai
<3
quote:Op woensdag 12 december 2007 08:55 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
awwww wat lief daar is ie weer.
quote:
Ja gelukkig wel. Daarnaast is DIG niet een echt rel hok waar we iedere avond de bezem door heen moeten halen dus het is goed te doenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
komt hij wel aan modden toe?
magge, lekker gnome met roomsausquote:Op woensdag 12 december 2007 02:42 schreef magge het volgende:
/zwaai
<3
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:08 schreef vogelkooi het volgende:
iedergeval nog een blouwe die alles doorleest hier
Free legendarily itemsquote:
weet wel dat er een overkill is aan huntards!quote:Op woensdag 12 december 2007 12:26 schreef Yamanaka het volgende:
Ben weer single, dus ga mezelf weer even in WoW verdiepen, om de nare herrineringen te vergeten.
Welke van de vier levels 70's moet ik nu me main maken...
Edit: Ga op me Horde Huntard. Schoon genoeg van Alliance!
haha dat zit er wel in ja..quote:Op woensdag 12 december 2007 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Joh doe nu alvast
En @ Yamanaka, aan wie behoort die goddelijke kont in je ava toe?![]()
![]()
haha lekkerrrrr, kut liedquote:Op donderdag 13 december 2007 08:41 schreef WyriHaximus het volgende:
wtf: http://www.youtube.com/watch?v=YdvSs1L8xsI
Ja.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:02 schreef manderveen het volgende:
Moet je eerst de flying mount skill kopen om de epic flying mount skill te kunnen kopen
Zelfde, iig voor raids. Op woensdag wel gewoon geraid maar donderdag gecancelled uiteindelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:31 schreef Fratz het volgende:
Speelt er iemand hier op servers van battlegroup Bloodlust?
Ben even benieuwd wat je ervaringen zijn mbt lag enz.
Hebben nou al twee raids moeten cancellen door random dc's enz.
Vreselijke lag in bgs.. enz.
deathping <====. wees blij dat het niet av weekend isquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:31 schreef Fratz het volgende:
Speelt er iemand hier op servers van battlegroup Bloodlust?
Ben even benieuwd wat je ervaringen zijn mbt lag enz.
Hebben nou al twee raids moeten cancellen door random dc's enz.
Vreselijke lag in bgs.. enz.
Blizzardquote:Guild Name in violation: Two girls one cup
Type of violation: obscene vulgar naming
Consequences for Guild Leader: Guild renamed and warning issued.
Greetings,
We are writing to inform you that the name of your Guild was in violation of our Naming Policy, and has now been temporarily renamed to Guild of Kaiz . This change will take effect immediately, but will only become visible after logging off and back on. If you wish to change the name of your guild from the temporary one which it has been given, please page a GM, in-game, within 14 days with a suitable replacement name. Please make sure that this name complies with the Naming Policy, which can be found at:
http://en.wow-europe.com/policy/
hahaha aan de naam two girls one cup is niks smerigs, tis smeriger dat ze weten wat het isquote:
Klopt, ik heb er al een stel gemaakt en krijg steeds een skill-up. Dat is prettig, want ik verzuip in de runecloth en kan er dus veel maken. Alleen jammer dat op Lightbringer de woolen cloth voor woekerprijzen van de hand gaat. Ik heb geen zin in farmen.quote:Op zondag 16 december 2007 08:39 schreef tonks het volgende:
"On a side note, it seems that both [Pattern: Red Winter Clothes] and [Pattern: Green Winter Clothes] are bugged and let you skill up your tailoring up to 375 even if they're gray, but i'm not the one who told you. (I guess it's a nice christmas present for tailors, but I doubt it was intended)"
Dat is wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |