ik moest een heel stuk van de onderkant knippen , anders stond ik er zelf ook opquote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Een beetje vreemde verhouding.
Het is net of ik naar een verkeerd in gestelde breedbeeld tv zit te kijken.
Ja een lage zon zorgt voor lange schaduwen.quote:Op zondag 9 december 2007 21:38 schreef prupke het volgende:
[..]
ik moest een heel stuk van de onderkant knippen , anders stond ik er zelf ook op
Dankjewel Sugar.quote:Op zondag 9 december 2007 21:35 schreef Sugar het volgende:
Ik vind nummer 3 echt heel mooi, ElizabethR en inderdaad 4 ook!De rest pakt me pas op het tweede gezicht, zeg maar.
Mag ik jullie mening over deze?
[ afbeelding ]
mooi met de dauw , alleen erg jammer dat het bovenste gedeelte een beetje onnatuurlijke kleuren hebbenquote:Op zondag 9 december 2007 21:35 schreef Sugar het volgende:
Ik vind nummer 3 echt heel mooi, ElizabethR en inderdaad 4 ook!De rest pakt me pas op het tweede gezicht, zeg maar.
Mag ik jullie mening over deze?
[ afbeelding ]
Join de club.quote:Op zondag 9 december 2007 22:27 schreef Mutant01 het volgende:
Beginner en noob + kutcamera enzovoort dus kom maar op met het bashen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2007 21:10 schreef ElizabethR het volgende:
Mooie foto's komen er voorbij!!!
Ik weet echt niet welke te kiezen.
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4.
[ afbeelding ]
5.
[ afbeelding ]
6.
[ afbeelding ]
Nee Ivo gewoon een uitdagoing om het te evenaren.quote:Op zondag 9 december 2007 23:10 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
![]()
![]()
We kunnen geloof ik wel inpakken met deze foto's
Kaders zijn niet verplicht hoor.quote:Op zondag 9 december 2007 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
Owja, ik had ook nog deze 2, twijfel tussen welke ik van de 3 moet inzenden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja, ik weet dat er nog kaders e.d. om moeten![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 09:31 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Kaders zijn niet verplicht hoor.
Ik zou gaan voor de foto waar het meest het onderwerp landschap naar voren komt,
Zie nu veel foto's waarbij meer de nadruk ligt op water dan op het land.
maar ja, als er strand te zien is is het al goed natuurlijkquote:land·schap (het ~, ~pen)
1 stuk land dat men in één blik overziet
2 landstreek
3 schilderstuk dat een landschap voorstelt
Dan zou deze er ook aan voldoen.quote:Op maandag 10 december 2007 09:39 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
[..]
maar ja, als er strand te zien is is het al goed natuurlijk
land·schap (het ~, ~pen)
1 stuk land dat men in één blik overziet
2 landstreek
3 schilderstuk dat een landschap voorstelt
Ik zou eens wat suiker in mijn koffie doen als ik jou wasquote:Op maandag 10 december 2007 09:31 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Kaders zijn niet verplicht hoor.
Ik zou gaan voor de foto waar het meest het onderwerp landschap naar voren komt,
Zie nu veel foto's waarbij meer de nadruk ligt op water dan op het land.
Want??quote:Op maandag 10 december 2007 10:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zou eens wat suiker in mijn koffie doen als ik jou was
ik zeg het is niet wat.quote:Op maandag 10 december 2007 14:35 schreef dutchie het volgende:
Zou ik deze insturen of is dit niet wat?
[ afbeelding ]
Tis wel een landschapquote:Op maandag 10 december 2007 14:35 schreef dutchie het volgende:
Zou ik deze insturen of is dit niet wat?
[ afbeelding ]
Ah, je hebt suiker in je koffie gedaanquote:Op maandag 10 december 2007 17:15 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Tis wel een landschap![]()
Maar of het een winnende foto is....
Ik zou het niet doen denk ik
Ik ben me niet bewust waar ik dan onvriendelijk was/ben.quote:Op maandag 10 december 2007 17:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ah, je hebt suiker in je koffie gedaan
Fijn!!! Klinkt al een heel stuk vriendelijker op deze manier![]()
Zo, lekker verhelderend dit.quote:Op maandag 10 december 2007 17:15 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Tis wel een landschap![]()
Maar of het een winnende foto is....
Ik zou het niet doen denk ik
Kijk eens hier [HDR] Meer High Dynamic Range Fotografiequote:Op maandag 10 december 2007 19:04 schreef BlueCurl het volgende:
Hmmz HDR.. echt geen idee hoe dat moet...
Zoiets vermoeden ik al.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:47 schreef Xint het volgende:
Hmmm...misschien had ik ff dit moeten door lezen voordat ik ging instruren. Misschien hadden jullie nog wat ideeën om foto wat mooier te maken. Ben nog niet zo lang bezig met fotograferen en ik moet photoshop nog een beetje onder de knie krijgen. Maar ik dacht laat ik meedoen, hoop dat jullie mijn foto een beetje leuk vinden.
@ Robbedoes
Ik had het in Hong Kong gemaakt vanuit de vliegtuig.
Netjes!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:48 schreef Peet64 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn eerste aarzelende stap op het wedstrijdvlak, barst maar los.
Da's leuk binnen komenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:48 schreef Peet64 het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:19 schreef Xilantof het volgende:
Netjes!
Leuk oog voor compositie! Met de fiets en het "wegkijkertje" door 't pad te volgen!
Weet alleen niet of sepia hier de beste keuze zou zijn...
Ik vind het een erg mooie foto. Goede compositiequote:Op dinsdag 11 december 2007 17:48 schreef Peet64 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik vind hem juist heel mooi!quote:
Thanksquote:Op donderdag 13 december 2007 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem juist heel mooi!
Jij moet niet twijfelen of je fotograferen kan, je kan het!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:48 schreef Peet64 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die ene met die waaiende sneeuw en bomen mooier (en ook heel goed voor het wintergevoel)quote:
mja maar dat zijn allebei oudjes...ik denk dat ik dit weekend eens de vorst ga trotseren als ik mijn warme bedje zo vroeg kan verlatenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:23 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind die ene met die waaiende sneeuw en bomen mooier (en ook heel goed voor het wintergevoel)
Weet je hoe fijn dat is om zo vroeg al lekker naar buiten te gaan in de kou, en hoe mooiquote:Op donderdag 13 december 2007 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mja maar dat zijn allebei oudjes...ik denk dat ik dit weekend eens de vorst ga trotseren als ik mijn warme bedje zo vroeg kan verlaten![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:12 schreef ElizabethR het volgende:
Ableton!!!![]()
![]()
![]()
Wat origineel!!!!!!! Complimenten
Mag ik u feliciteren?quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:33 schreef -Robbedoes- het volgende:
Hier wel helemaal grijs.
Daarbij vieren we vandaag de verjaardag van dochter lief dus geen tijd om naar buiten te gaan
Dat magquote:
Ik heb het al 2 ochtenden geprobeerd , maar het wil me niet echt lukken , wat in het echt heel boeiend leek , bleek thuis op de pc gewoon een mistig wit/grijs oninteressant niets plaatje(s)quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:33 schreef Sugar het volgende:Ironie, robbedoes, daar was jij toch van?
Ymke, misschien moet grijs juist jouw ding worden deze maand?
Heel herkenbaar, en ik krijg het grauwe er ook niet echt uit in de nabewerkingquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:36 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb het al 2 ochtenden geprobeerd , maar het wil me niet echt lukken , wat in het echt heel boeiend leek , bleek thuis op de pc gewoon een mistig wit/grijs oninteressant niets plaatje(s)
Jaa , ik liep net buiten met de hond , ik zag licht!!!!, even snel een bakkie doen om weer op te warmen en dan ga ik eens kijken of ik wat kan doenquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, en ik krijg het grauwe er ook niet echt uit in de nabewerking
Maar kijk naar buiten Ymke, onze kansen gaan keren
OMG wordt ik gestraft voor mijn eigen grappenquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:33 schreef Sugar het volgende:Ironie, robbedoes, daar was jij toch van?
Ymke, misschien moet grijs juist jouw ding worden deze maand?
Ik zou je huidige inzending behoudenquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:33 schreef Sugar het volgende:
Maar wel gefeliciteerd, robbedoes!![]()
Vinden jullie deze beter dan mijn huidige inzending?
[ afbeelding ]
Laat deze laatste ook eens in kleur zien.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:20 schreef Sugar het volgende:
Oké, bedankt. Ben het wel enigszins met je eens.
Heb er nog één die ik de moeite waard vind, mag ik daarover nog jullie mening? Bedankt alvast.![]()
[ afbeelding ]
deze mag zeker wel door gaan voor Landschap.quote:Op zondag 16 december 2007 12:58 schreef Peet64 het volgende:
Ben er nog niet helemaal uit.
Ben gisteren aan het experimenteren gegaan en vraag me nu af of deze door mag gaan voor een landschap?
[ afbeelding ]
weet ook niet of hij technisch gezien goed genoeg is. Was aan het spelen met ISO.
Ik zou voor de 2de gaan al vind ik hem wat aan de donkere kant.quote:Op zondag 16 december 2007 13:04 schreef Babsie22 het volgende:
Hallo!
Ik heb vanochtend ff mn vader vroeg uit bed gebonjourd aangezien ik zelf helaas geen rijbewijs heb en we zijn ff langs de mooie plekjes in de omgeving getoerd.
Hier de resultaten.. welke vinden jullie het beste?
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
brrrrr lekker plaatje. En mensen, niet zeuren over de kleuren (zeg ik alvast op voorhandquote:Op zondag 16 december 2007 19:09 schreef limpix het volgende:
Golfbaan-trespassing...
[ afbeelding ]
Best gevaarlijk...die golfballen gaan en zijn hard...![]()
mooi hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:33 schreef Sugar het volgende:
Maar wel gefeliciteerd, robbedoes!![]()
Vinden jullie deze beter dan mijn huidige inzending?
[ afbeelding ]
jammer dat er zo;n groenige waas overheen zit, zwart wit is die idd beterquote:
deze foto heeft wel competentie vind ik, Alleen zou hem misschien zelfs vierkant uitsnijden, dan heb je niet van die donkere randen.quote:Op zondag 16 december 2007 12:58 schreef Peet64 het volgende:
Ben er nog niet helemaal uit.
Ben gisteren aan het experimenteren gegaan en vraag me nu af of deze door mag gaan voor een landschap?
[ afbeelding ]
weet ook niet of hij technisch gezien goed genoeg is. Was aan het spelen met ISO.
quote:Op zondag 16 december 2007 13:04 schreef Babsie22 het volgende:
Hallo!
Ik heb vanochtend ff mn vader vroeg uit bed gebonjourd aangezien ik zelf helaas geen rijbewijs heb en we zijn ff langs de mooie plekjes in de omgeving getoerd.
Hier de resultaten.. welke vinden jullie het beste?
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
dat jij begint over de kleur geeft toch wel aan dat de kleuren niet helemaal normaal zijnquote:Op zondag 16 december 2007 19:35 schreef An24 het volgende:
[..]
brrrrr lekker plaatje. En mensen, niet zeuren over de kleuren (zeg ik alvast op voorhand) want dat doet het hier erg goed
of hij er mee door kan? ja zeker. jammer alleen van die witte streep in de lucht (recht boven)quote:Op zondag 16 december 2007 20:22 schreef Tall het volgende:
Om de temperatuur even te vergeten. Kan het ermee door?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 20:22 schreef Tall het volgende:
Om de temperatuur even te vergeten. Kan het ermee door?
[ afbeelding ]
Lolquote:Op zondag 16 december 2007 20:23 schreef Kamermans het volgende:
[..]
of hij er mee door kan? ja zeker. jammer alleen van die witte streep in de lucht (recht boven)
En vergeet dat dan niet te doen in het water.........quote:Op zondag 16 december 2007 20:24 schreef Ymke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alleen dat lichte vliegtuigstreepje? rechtsboven even eruit halen
Je kan het ook gewoon laten staan, maar ik denk dat het je foto beter maakt als je het weg haalt.quote:Op zondag 16 december 2007 20:34 schreef Tall het volgende:
Het streepje viel mij zelf ook al op, maar er was toch echt geen vliegtuig in de buurt! Dus hoort het er dan eigenlijk niet toch gewoon bij?
o.h.g.v. Op het gebied vanquote:Op zondag 16 december 2007 22:39 schreef Kamermans het volgende:
je bent er zelf niet echt zeker over?
ik vind de eersete het mooist. veder niet echt duidelijk dat het HDR is maar dat is uiteraard niet erg.
waar staat o.h.g.v. voor?
Je hebt goed naar mij geluisterdquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:02 schreef k_man het volgende:
Hoewel ik waarschijnlijk nr 1 uit de Paaseiland Showcase instuur.
OMG waar ben jij nog niet geweest?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:01 schreef k_man het volgende:
Topic valt een beetje stil? Dan zal ik eens wat posten van Chili...![]()
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4.
[ afbeelding ]
5.
[ afbeelding ]
Damn, dit is de mooiste foto die ik in deze thread ben tegengekomen.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:10 schreef k_man het volgende:
Waarschijnlijk bedoel je deze:
[ afbeelding ]
Die heeft volgens mij meegedaan aan de tweede of derde fotowedstrijd wedstrijd, in 2003.
Dank je.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:12 schreef ElectricEye het volgende:
k_man, welke gear gebruik jij!
Chili is trouwens errug fotogeniek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |