quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:12 schreef ElizabethR het volgende:
Ableton!!!![]()
![]()
![]()
Wat origineel!!!!!!! Complimenten
Mag ik u feliciteren?quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:33 schreef -Robbedoes- het volgende:
Hier wel helemaal grijs.
Daarbij vieren we vandaag de verjaardag van dochter lief dus geen tijd om naar buiten te gaan
Dat magquote:
Ik heb het al 2 ochtenden geprobeerd , maar het wil me niet echt lukken , wat in het echt heel boeiend leek , bleek thuis op de pc gewoon een mistig wit/grijs oninteressant niets plaatje(s)quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:33 schreef Sugar het volgende:Ironie, robbedoes, daar was jij toch van?
Ymke, misschien moet grijs juist jouw ding worden deze maand?
Heel herkenbaar, en ik krijg het grauwe er ook niet echt uit in de nabewerkingquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:36 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb het al 2 ochtenden geprobeerd , maar het wil me niet echt lukken , wat in het echt heel boeiend leek , bleek thuis op de pc gewoon een mistig wit/grijs oninteressant niets plaatje(s)
Jaa , ik liep net buiten met de hond , ik zag licht!!!!, even snel een bakkie doen om weer op te warmen en dan ga ik eens kijken of ik wat kan doenquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:43 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, en ik krijg het grauwe er ook niet echt uit in de nabewerking
Maar kijk naar buiten Ymke, onze kansen gaan keren
OMG wordt ik gestraft voor mijn eigen grappenquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:33 schreef Sugar het volgende:Ironie, robbedoes, daar was jij toch van?
Ymke, misschien moet grijs juist jouw ding worden deze maand?
Ik zou je huidige inzending behoudenquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:33 schreef Sugar het volgende:
Maar wel gefeliciteerd, robbedoes!![]()
Vinden jullie deze beter dan mijn huidige inzending?
[ afbeelding ]
Laat deze laatste ook eens in kleur zien.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:20 schreef Sugar het volgende:
Oké, bedankt. Ben het wel enigszins met je eens.
Heb er nog één die ik de moeite waard vind, mag ik daarover nog jullie mening? Bedankt alvast.![]()
[ afbeelding ]
deze mag zeker wel door gaan voor Landschap.quote:Op zondag 16 december 2007 12:58 schreef Peet64 het volgende:
Ben er nog niet helemaal uit.
Ben gisteren aan het experimenteren gegaan en vraag me nu af of deze door mag gaan voor een landschap?
[ afbeelding ]
weet ook niet of hij technisch gezien goed genoeg is. Was aan het spelen met ISO.
Ik zou voor de 2de gaan al vind ik hem wat aan de donkere kant.quote:Op zondag 16 december 2007 13:04 schreef Babsie22 het volgende:
Hallo!
Ik heb vanochtend ff mn vader vroeg uit bed gebonjourd aangezien ik zelf helaas geen rijbewijs heb en we zijn ff langs de mooie plekjes in de omgeving getoerd.
Hier de resultaten.. welke vinden jullie het beste?
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
brrrrr lekker plaatje. En mensen, niet zeuren over de kleuren (zeg ik alvast op voorhandquote:Op zondag 16 december 2007 19:09 schreef limpix het volgende:
Golfbaan-trespassing...
[ afbeelding ]
Best gevaarlijk...die golfballen gaan en zijn hard...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |