mooi hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:33 schreef Sugar het volgende:
Maar wel gefeliciteerd, robbedoes!![]()
Vinden jullie deze beter dan mijn huidige inzending?
[ afbeelding ]
jammer dat er zo;n groenige waas overheen zit, zwart wit is die idd beterquote:
deze foto heeft wel competentie vind ik, Alleen zou hem misschien zelfs vierkant uitsnijden, dan heb je niet van die donkere randen.quote:Op zondag 16 december 2007 12:58 schreef Peet64 het volgende:
Ben er nog niet helemaal uit.
Ben gisteren aan het experimenteren gegaan en vraag me nu af of deze door mag gaan voor een landschap?
[ afbeelding ]
weet ook niet of hij technisch gezien goed genoeg is. Was aan het spelen met ISO.
quote:Op zondag 16 december 2007 13:04 schreef Babsie22 het volgende:
Hallo!
Ik heb vanochtend ff mn vader vroeg uit bed gebonjourd aangezien ik zelf helaas geen rijbewijs heb en we zijn ff langs de mooie plekjes in de omgeving getoerd.
Hier de resultaten.. welke vinden jullie het beste?
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
dat jij begint over de kleur geeft toch wel aan dat de kleuren niet helemaal normaal zijnquote:Op zondag 16 december 2007 19:35 schreef An24 het volgende:
[..]
brrrrr lekker plaatje. En mensen, niet zeuren over de kleuren (zeg ik alvast op voorhand) want dat doet het hier erg goed
of hij er mee door kan? ja zeker. jammer alleen van die witte streep in de lucht (recht boven)quote:Op zondag 16 december 2007 20:22 schreef Tall het volgende:
Om de temperatuur even te vergeten. Kan het ermee door?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 20:22 schreef Tall het volgende:
Om de temperatuur even te vergeten. Kan het ermee door?
[ afbeelding ]
Lolquote:Op zondag 16 december 2007 20:23 schreef Kamermans het volgende:
[..]
of hij er mee door kan? ja zeker. jammer alleen van die witte streep in de lucht (recht boven)
En vergeet dat dan niet te doen in het water.........quote:Op zondag 16 december 2007 20:24 schreef Ymke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alleen dat lichte vliegtuigstreepje? rechtsboven even eruit halen
Je kan het ook gewoon laten staan, maar ik denk dat het je foto beter maakt als je het weg haalt.quote:Op zondag 16 december 2007 20:34 schreef Tall het volgende:
Het streepje viel mij zelf ook al op, maar er was toch echt geen vliegtuig in de buurt! Dus hoort het er dan eigenlijk niet toch gewoon bij?
o.h.g.v. Op het gebied vanquote:Op zondag 16 december 2007 22:39 schreef Kamermans het volgende:
je bent er zelf niet echt zeker over?
ik vind de eersete het mooist. veder niet echt duidelijk dat het HDR is maar dat is uiteraard niet erg.
waar staat o.h.g.v. voor?
Je hebt goed naar mij geluisterdquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:02 schreef k_man het volgende:
Hoewel ik waarschijnlijk nr 1 uit de Paaseiland Showcase instuur.
OMG waar ben jij nog niet geweest?quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:01 schreef k_man het volgende:
Topic valt een beetje stil? Dan zal ik eens wat posten van Chili...![]()
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4.
[ afbeelding ]
5.
[ afbeelding ]
Damn, dit is de mooiste foto die ik in deze thread ben tegengekomen.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:10 schreef k_man het volgende:
Waarschijnlijk bedoel je deze:
[ afbeelding ]
Die heeft volgens mij meegedaan aan de tweede of derde fotowedstrijd wedstrijd, in 2003.
Dank je.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:12 schreef ElectricEye het volgende:
k_man, welke gear gebruik jij!
Chili is trouwens errug fotogeniek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |