Kijk eens hier [HDR] Meer High Dynamic Range Fotografiequote:Op maandag 10 december 2007 19:04 schreef BlueCurl het volgende:
Hmmz HDR.. echt geen idee hoe dat moet...
Zoiets vermoeden ik al.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:47 schreef Xint het volgende:
Hmmm...misschien had ik ff dit moeten door lezen voordat ik ging instruren. Misschien hadden jullie nog wat ideeën om foto wat mooier te maken. Ben nog niet zo lang bezig met fotograferen en ik moet photoshop nog een beetje onder de knie krijgen. Maar ik dacht laat ik meedoen, hoop dat jullie mijn foto een beetje leuk vinden.
@ Robbedoes
Ik had het in Hong Kong gemaakt vanuit de vliegtuig.
Netjes!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:48 schreef Peet64 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn eerste aarzelende stap op het wedstrijdvlak, barst maar los.
Da's leuk binnen komenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:48 schreef Peet64 het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:19 schreef Xilantof het volgende:
Netjes!
Leuk oog voor compositie! Met de fiets en het "wegkijkertje" door 't pad te volgen!
Weet alleen niet of sepia hier de beste keuze zou zijn...
Ik vind het een erg mooie foto. Goede compositiequote:Op dinsdag 11 december 2007 17:48 schreef Peet64 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik vind hem juist heel mooi!quote:
Thanksquote:Op donderdag 13 december 2007 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem juist heel mooi!
Jij moet niet twijfelen of je fotograferen kan, je kan het!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:48 schreef Peet64 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die ene met die waaiende sneeuw en bomen mooier (en ook heel goed voor het wintergevoel)quote:
mja maar dat zijn allebei oudjes...ik denk dat ik dit weekend eens de vorst ga trotseren als ik mijn warme bedje zo vroeg kan verlatenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:23 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind die ene met die waaiende sneeuw en bomen mooier (en ook heel goed voor het wintergevoel)
Weet je hoe fijn dat is om zo vroeg al lekker naar buiten te gaan in de kou, en hoe mooiquote:Op donderdag 13 december 2007 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mja maar dat zijn allebei oudjes...ik denk dat ik dit weekend eens de vorst ga trotseren als ik mijn warme bedje zo vroeg kan verlaten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |