abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55065531
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:15 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En weet je hoe kritisch SCH toen was in het topic daarover?

Hij poste een foto van een teddybeer (op z'n kop), met als ondertitel, "had je me maar jan moeten noemen".

Ja SCH, HEEEEEEEEL kritisch hoor
Jij was toch zo voor grappen?

Moet ik dan mee gaan huilen dat het allemaal zo erg en vreselijk is en herhalen wat iedereen al zegt.

Je hebt geen idee hoe ik echt denk: alleen denk ik opbouwend en oplossingsgericht en niet destructief en fatalistisch zoals de PVV. Ik ga niet uit van angst maar van hoop.
pi_55065550
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:08 schreef Kosmopoliet het volgende:

[..]

Deze mensen hebben hier gewoon hun bestaan. Zij willen gewoon in rust en vrede leven en aan hun toekomst werken zonder dat zij worden beledigd en gecriminaliseerd door politici en dat een groot gedeelte van het Nederlandse volk dat toejuicht. Met een bepaalde groep mensen proberen buiten te sluiten bereik je niets, behalve polarisatie.
Was dat maar waar, de rust en vrede wordt anders aardig verstoort.
pi_55065559
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:12 schreef Refragmental het volgende:

Snap je het nu?
Nee, je doet Wilders tekort.

Hij drijft helemaal niet de spot. Hij is bloedserieus.
pi_55065643
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:14 schreef fokje het volgende:

[..]

die mensen zouden op Wilders moeten stemmen (bij gebrek aan beter eerlijk gezegd). Zij zouden moeten zien -als geen ander- dat mensen die hun zelfrespect volledig ontlenen aan een geloof ipv wat zij voor de maatschappij betekenen, het behoorlijk verstieren hier.
Het zijn gewone mensen, net als mensen die een andere of geen religie hebben. Moslims hebben net zulke behoeftes en angsten als andere mensen. Zij willen net zo goed gewoon kunnen leven en in hun waarde worden gelaten.
Zorg goed voor de wereld en voor elkaar. Op naar een wereld zonder grenzen voor mensen.
pi_55065676
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ach...Nederland staat in de top-10 van meest welvarende en veilige landen, dus die verstoring is zeer relatief.
pi_55065687
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja, door mensen die andere mensen tegen elkaar willen opzetten.
Zorg goed voor de wereld en voor elkaar. Op naar een wereld zonder grenzen voor mensen.
pi_55065699
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:14 schreef Kosmopoliet het volgende:

[..]

Hoort het bij de Westerse cultuur en politiek om mensen bewust op het hart te trappen, dat zou iets zijn om je diep voor te schamen.
Nee, niet bewust, al gebeurt het soms wel.
Je moet het leren kunnen incasseren. En die incasseringsvermogen is er gewoon vaak niet bij veel moslims.

Ze hoef je het gewoon niet te proberen om bij de meeste moslim een grap over mohammed/allah te maken. 9 van de 10 keer dat deze persoon je behoorlijk vuil aankijkt.

Een leuk voorbeeld was toen m'n beste vriend en ik op stap waren. Een marakkaan wilde graag weten waar hij leuk op stap kon gaan. Toevallig heet een tent de allaboneur, afgekort... de alla.
Ons antwoord was "de alla". De marokkaan vroeg toen... "wat zei je??", "De alla!" zei m'n beste vriend.
Die marokkaan begon woedend te worden en vroeg waarom wij heb beledigden en dreigde al met slaan. LEUK HOOR dat soort figuren. Daar mogen we als land heel blij mee zijn.
quote:
Door achterstand en achterstelling hebben velen van hen een minder goede positie in de maatschappij. Velen van hen werken echter keihard om te proberen hun positie te verbeteren. Zo zie je bijvoorbeeld dat Marokkaanse het heel goed doen op school en zijn allochtonen vaker dan autochtonen ondernemer.
Achterstelling? Serieus?
Hoeveel meer positieve discriminatie en subsidieclubjes en extratjes wil je hebben in hemelsnaam?
quote:
Zij dringen hun religie helemaal niet op. Sommige van hen vragen enkel respect voor hun religie.
En die respect proberen ze af te dwingen door te proberen dingen te verbieden.
pi_55065739
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:22 schreef Kosmopoliet het volgende:

[..]

Ja, door mensen die andere mensen tegen elkaar willen opzetten.
Misschien maar je kunt moeilijk alleen de schuld bij Wilders leggen, het is natuurlijk niet voor niets dat 60000 mensen op hem hebben gestemd.

[ Bericht 0% gewijzigd door MevrouwHopjes83 op 05-12-2007 21:30:00 ]
pi_55065745
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:23 schreef Refragmental het volgende:

En die respect proberen ze af te dwingen door te proberen dingen te verbieden.
Geef eens voorbeelden uit je eigen leven. Ik vraag het maar weer een keer.
pi_55065762
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij was toch zo voor grappen?

Moet ik dan mee gaan huilen dat het allemaal zo erg en vreselijk is en herhalen wat iedereen al zegt.

Je hebt geen idee hoe ik echt denk: alleen denk ik opbouwend en oplossingsgericht en niet destructief en fatalistisch zoals de PVV. Ik ga niet uit van angst maar van hoop.
Again. Ik heb jou werkelijk nog NOOIT kritisch gezien tegenover de islam.

En jou vorm van hoop baart mij zorgen. Ik "hoop" namelijk niet dat nederland te grabbel wordt gegooid of ook maar 1 wet aanneemt vanuit islamitische standpunten.
pi_55065794
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou ja zeg. Is dit serieus?
quote:
Hoe dan? Geef eens voorbeelden uit je eigen leven.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_55065811
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Misschien maar je kunt moeilijk alleen de schuld bij Wilders leggen, het is natuurlijk niet voor niets dat 60000 mensen op hem hebben gestemt.
Mensen zoeken altijd een zondebok om naar te wijzen. Wijzen naar een persoon of groep die net even iets anders is.

Wees wijzer zou ik zeggen.
pi_55065815
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Geef eens voorbeelden uit je eigen leven. Ik vraag het maar weer een keer.
Dan moet je even een pagina ofzo terugbladeren. Die reactie heb ik allang gegeven.

Ik ga naar bed. Sommige mensen moeten werken voor hun inkomen.
pi_55065846
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Again. Ik heb jou werkelijk nog NOOIT kritisch gezien tegenover de islam.

En jou vorm van hoop baart mij zorgen. Ik "hoop" namelijk niet dat nederland te grabbel wordt gegooid of ook maar 1 wet aanneemt vanuit islamitische standpunten.
Waarom zou Nederland een wet vanuit islamitische standpunten aannemen? We zijn geen islamitisch land en we worden geen islamitisch land. Ik moet er niet aan denken zeg. Er is ook geen enkele reden om dat te denken of daar bang voor te zijn, dus ik snap die opmerking niet.

Er is maar een relatief kleine groep fundamentalistische moslims in Nederland, de rest is een soort CDA-moslims. Nou ben ik ook niet dol op CDA-ers, maar om ze nou meteen fascistisch te noemen.
  woensdag 5 december 2007 @ 21:31:56 #265
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55065861
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Kosmopoliet het volgende:

[..]

Mensen zoeken altijd een zondebok om naar te wijzen. Wijzen naar een persoon of groep die net even iets anders is.
vertel...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_55065862
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:28 schreef Apropos het volgende:

[..]

[..]
Je hebt het over SCH die kritisch is toch?
Die voorbeelden krijg je niet want die zijn er niet. En dat weet hij zelf ook.

Truste!
pi_55065888
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Kosmopoliet het volgende:

[..]

Mensen gaan niet zomaar op iemand stemmen omdat iemand een zondebok aanwijst, je stemt op iemand omdat je zijn of haar meningen deelt.
pi_55065892
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dan moet je even een pagina ofzo terugbladeren. Die reactie heb ik allang gegeven.
Ik vroeg naar je eigen leven. Of teken je zelf spotprenten?
quote:
Ik ga naar bed. Sommige mensen moeten werken voor hun inkomen.
Ik ga mijn 11e werkuur van vandaag in. Jij maakt korte dagen zeg.
pi_55065901
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Mensen gaan niet zomaar op iemand stemmen omdat iemand een zondebok aanwijst, je stemt op iemand omdat je zijn of haar meningen deelt.
Omdat je samen met diegene een zondebok aanwijst.
pi_55065930
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom zou Nederland een wet vanuit islamitische standpunten aannemen? We zijn geen islamitisch land en we worden geen islamitisch land. Ik moet er niet aan denken zeg. Er is ook geen enkele reden om dat te denken of daar bang voor te zijn, dus ik snap die opmerking niet.

Er is maar een relatief kleine groep fundamentalistische moslims in Nederland, de rest is een soort CDA-moslims. Nou ben ik ook niet dol op CDA-ers, maar om ze nou meteen fascistisch te noemen.
Comité tegen belediging islam opgericht

"Het zal ''alle middelen'' gebruiken die ''geoorloofd zijn binnen het Nederlands rechtsysteem'' om belediging van de Islam en moslims te bestrijden."

Als ze de kans krijgen doen ze dat dus ook met wetten. Ik moet er werkelijk niet aan denken
pi_55065997
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vroeg naar je eigen leven. Of teken je zelf spotprenten?
Al die gebeurtenissen hebben invloed op mij.
quote:
[..]

Ik ga mijn 11e werkuur van vandaag in. Jij maakt korte dagen zeg.

Je bent aan het fokken. Wat werk je hard zeg, oh wacht, je was toch journalist? Tja, als je dat werken noemt

Korte dagen? Ik maak 12-13 uur. ZONDER FOK!

Truste!
pi_55066000
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Comité tegen belediging islam opgericht

"Het zal ''alle middelen'' gebruiken die ''geoorloofd zijn binnen het Nederlands rechtsysteem'' om belediging van de Islam en moslims te bestrijden."

Als ze de kans krijgen doen ze dat dus ook met wetten. Ik moet er werkelijk niet aan denken
Ja met wetten binnen het Nederlands rechtssysteem. Prima toch. Zo hoort het.
  woensdag 5 december 2007 @ 21:36:10 #273
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55066006
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef SCH het volgende:

[..]

veroorzakers van democratische problemen en criminelen worden tegenwoordig de 'zondebok' genoemd? nee kritiek is eng en kan je je kop kosten. heerlijk die methode. fijn ook om te zien dat zoveel mensen er zo bang voor zijn dat ze meeheulen...
pi_55066019
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

Je bent aan het fokken. Wat werk je hard zeg, oh wacht, je was toch journalist? Tja, als je dat werken noemt

Korte dagen? Ik maak 12-13 uur. ZONDER FOK!

Truste!
Zijn de werktijden van de sociale werkplaats veranderd joh?
pi_55066029
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

veroorzakers van democratische problemen en criminelen worden tegenwoordig de 'zondebok' genoemd? nee kritiek is eng en kan je je kop kosten. heerlijk die methode. fijn ook om te zien dat zoveel mensen er zo bang voor zijn dat ze meeheulen...
Het gaat hier om de islam en moslims. Niet om kutcrimineeltjes.
pi_55066057
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat een drogrednering. Wat willen moslims jou nou persoonlijk verbieden. Hoe is jouw leventje nou precies veranderd? Wat wordt jou aangedaan?
pi_55066065
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is niet de rede waarom ik op iemand stem maargoed dat zal voor iedereen anders zijn.
Ik stem op iemand omdat diegene hetzelfde als mij denkt over bepaalde dingen.
  woensdag 5 december 2007 @ 21:38:59 #278
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55066085
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat hier om de islam en moslims. Niet om kutcrimineeltjes.
ja dat was de eerste groep die ik opnoemde en de tweede groep is daar een gevolg van.
pi_55066119
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja dat was de eerste groep die ik opnoemde en de tweede groep is daar een gevolg van.
wat zijn dan de democratische problemen wel niet allemaal???
pi_55066144
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vertel...
Misschien is het je niet opgevallen dat de laatste tijd alle moslims door veel mensen over 1 kam worden geschoren en dat er zelfs een politicus is die de Koran wil verbieden.
pi_55066160
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Zijn de werktijden van de sociale werkplaats veranderd joh?
Jij gaat toch je 11e werkuur in? Je zit godverdomme al minstens een uur te fokken.
Je valt hier ff gigantisch door de mand man

Lachwekkend figuur.
pi_55066188
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Jij gaat toch je 11e werkuur in? Je zit godverdomme al minstens een uur te fokken.
Je valt hier ff gigantisch door de mand man

Lachwekkend figuur.
Ja, ik ben om half 8 begonnen. Mag ik ook even ontspannen af en toe?
pi_55066237
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een drogrednering. Wat willen moslims jou nou persoonlijk verbieden. Hoe is jouw leventje nou precies veranderd? Wat wordt jou aangedaan?
Ik kijk graag naar allerlei spotprenten.
Ik had graag meer van Theo van Gogh gezien.
Ik had graag de mogelijkheid gehad om exposities in musea te zien.

Dit zijn allemaal zaken die invloed hebben op mijn leven! Simpele ziel.
Dat het niet direct op mij persoonlijk is betekent niet dat het dan niets uitmaakt.
pi_55066281
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Iets wordt niet "gevaarlijk voor de democratie" wanneer iets kan volgen uit iets anders hoor. Straks is boeken lezen nog "gevaarlijk voor de democratie" omdat er allemaal nare dingen uit kunnen "volgen".
  woensdag 5 december 2007 @ 21:46:41 #285
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55066318
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:40 schreef SCH het volgende:

[..]

wat zijn dan de democratische problemen wel niet allemaal???
beelden van naakte uit steen gehouwen beelden van vrouwen die er al decennia lang staan uit het stadsbeeld eisen, homo's in elkaar slaan, loverboys, jongetjes die zijn opgevoed met het idee dat alles wat geen hoofddoek draagt een hoer is, mensen die niet aan jouw ideaal beeld/eis voldoen de keel door'sch'nijden. moet ik doorgaan?

en nee ik trap niet in de wilders'trap'. maar ik vind wel dat veel jongens van islamitische afkomst meer dan amok maken.
pi_55066319
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik kijk graag naar allerlei spotprenten.
Ik had graag meer van Theo van Gogh gezien.
Ik had graag de mogelijkheid gehad om exposities in musea te zien.

Dit zijn allemaal zaken die invloed hebben op mijn leven! Simpele ziel.
Dat het niet direct op mij persoonlijk is betekent niet dat het dan niets uitmaakt.
Je doet alsof de islam een enorme invloed heeft op je dagelijks leven. Alsof er van alles is veranderd. En er is dus nauwelijks iets aan de hand. De spotprenten zijn niet verboden, de foto's zijn gewoon te zien en en dat Van Gogh door 1 extremistische idioot is vermoord, kun je moeilijk de schuld van de moslims in Nederland noemen.

Hebben de daden van Holleeder ook zo'n invloed op je leven? Ben je ook tegen alle Amsterdammers daardoor?
  woensdag 5 december 2007 @ 21:47:08 #287
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55066333
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:41 schreef Kosmopoliet het volgende:

[..]

Misschien is het je niet opgevallen dat de laatste tijd alle moslims door veel mensen over 1 kam worden geschoren en dat er zelfs een politicus is die de Koran wil verbieden.
joh!
pi_55066360
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, ik ben om half 8 begonnen. Mag ik ook even ontspannen af en toe?
Dan moet je niet gaan blaten dat je je 11e werkuur ingaat.
Ik zeg toch ook niet dat ik nu al anderhalf uur ben aan het overwerken.

Beetje interresant doen met je "ik ga mijn 11e werkuur in".
Om dan vervolgens te janken van "mag ik ook even ontspannen af en toe"

En dan mij een beetje verwijten dat ik "korte dagen" maak, en op een sociale werkplek zou zitten
Ik heb geen tijd om me ff tussendoor een uur anderhalf uur te ontspannen met fok. Wat jij waarschijnlijk om de 2-3 uur doet.

Je bent zo ontiegelijk NEP
pi_55066369
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

beelden van naakte uit steen gehouwen beelden van vrouwen die er al decennia lang staan uit het stadsbeeld eisen, homo's in elkaar slaan, loverboys, jongetjes die zijn opgevoed met het idee dat alles wat geen hoofddoek draagt een hoer is, mensen die niet aan jouw ideaal beeld/eis voldoen de keel door'sch'nijden. moet ik doorgaan?

en nee ik trap niet in de wilders'trap'. maar ik vind wel dat veel jongens van islamitische afkomst meer dan amok maken.
Ik zie nog steeds de democratische problemen niet zo. Criminelen worden toch nog steeds bestraft? Wat zijn precies de democratische problemen????
pi_55066414
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dan moet je niet gaan blaten dat je je 11e werkuur ingaat.
Ik zeg toch ook niet dat ik nu al anderhalf uur ben aan het overwerken.
Nee, je suggereert dat je de enige bent die hard werkt
  woensdag 5 december 2007 @ 21:51:33 #291
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55066447
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds de democratische problemen niet zo. Criminelen worden toch nog steeds bestraft? Wat zijn precies de democratische problemen????
pvda/gl/d'66-geest zegt dat alles weggestopt moet worden om de ilussie van een multiculturele omgeving goed te praten. prima.

ga alleen niet mekkeren als niet iedereen in die culturele samenleving past, of zich überhaupt wíl aanpassen.
pi_55066456
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Je doet alsof de islam een enorme invloed heeft op je dagelijks leven. Alsof er van alles is veranderd. En er is dus nauwelijks iets aan de hand. De spotprenten zijn niet verboden, de foto's zijn gewoon te zien en en dat Van Gogh door 1 extremistische idioot is vermoord, kun je moeilijk de schuld van de moslims in Nederland noemen.

Hebben de daden van Holleeder ook zo'n invloed op je leven? Ben je ook tegen alle Amsterdammers daardoor?
Hier ga je ook weer grandioos de mist in.

Ik ben niet tegen alle Moslims.
Ik ben tegen islamitische invloeden in de politiek! Tegen islamitische invloeden die de nederlandse cultuur willen verbannen!

Ik pretendeer overigens nergens dat de islam een enorme invloed heeft op mijn dagelijkse leven. Je moet eens niet zo zwart wit denken. Je lijkt fucking bush wel... if you're not with us, you're against us.

Het probleem met jou volk is dat ze ieder kritisch geluidje de racistenhoek in willen duwen en anderen doen laten geloven dat ik een grote racist ben. Je bent levensgevaarlijk!
pi_55066467
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Er zijn weldegelijk dingen verandert, ik wordt als hoer gezien en zo ook gewoon genoemd ik vind dat soort dingen niet echt normaal.
En nee niet alle moslims doen dat, maar toch apart dat het telkens die groep is.
pi_55066514
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee dat suggereert hij niet, hij zei dat ie naar bed moet omdat hij nl werkt, daarmee zegt hij niet dat niemand anders hard werkt.
pi_55066524
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Er zijn weldegelijk dingen verandert, ik wordt als hoer gezien en zo ook gewoon genoemd ik vind dat soort dingen niet echt normaal.
En nee niet alle moslims doen dat, maar toch apart dat het telkens die groep is.
Dat is belachelijk inderdaad en daar moet je die dommerds keihard op afrekenen.

Maar wat heeft mijn islamitische buurvrouw daarmee te maken? Die vindt dat ook belachelijk namelijk. En die wordt door Wilders ook in verband met fascisme gebracht.
pi_55066535
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Blijkbaar wel.
Minimaal anderhalf uur fokken onder werktijd vind ik namelijk niet echt hard werken.

Maar nu ben ik echt pleite. Ik moet om 5 uur alweer opstaan... om dan pas weer om 7 uur s'avonds thuis te komen. Zonder te fokken op m'n werk.
pi_55066566
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

pvda/gl/d'66-geest zegt dat alles weggestopt moet worden om de ilussie van een multiculturele omgeving goed te praten. prima.
Sorry hoor maar dit is echt onzinnig. Dat weet je best. Als je zo gaat doorslaan, dan ga ik even voetbal kijken.
pi_55066572
quote:
Volgens Terpstra is het onNederlands wat Wilders aan ideeën verspreidt.'Problemen met allochtonen moeten benoemd worden, maar het is zinloos mensen te schofferen en over de kling te jagen zoals hij doet.'
Watnou over de kling jagen? Terpstra zou eik eens aan Hitler moeten vragen hoe je fatsoenlijk een paar miljoen mensen over de kling jaagt

Wat Wilders doet is kinderspel vergeleken bij hoe Hitler het deed
pi_55066584
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is belachelijk inderdaad en daar moet je die dommerds keihard op afrekenen.

Maar wat heeft mijn islamitische buurvrouw daarmee te maken? Die vindt dat ook belachelijk namelijk. En die wordt door Wilders ook in verband met fascisme gebracht.
Dat geloof ik maar waarom wordt er gewoon nooit wat van gezegd, dan moeten ze zeggen doe is normaal maar nee ze lopen gewoon langs en lachen erom of doen alsof ze het niet horen.
pi_55066598
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:54 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Blijkbaar wel.
Minimaal anderhalf uur fokken onder werktijd vind ik namelijk niet echt hard werken.

Maar nu ben ik echt pleite. Ik moet om 5 uur alweer opstaan... om dan pas weer om 7 uur s'avonds thuis te komen. Zonder te fokken op m'n werk.
Ik werk heerlijk wanneer ik wil, deel mijn eigen tijden in en laat me niet door pillenslikkende gabbers voorschrijven wat hard werken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')