abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55066057
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Al die gebeurtenissen hebben invloed op mij.
Wat een drogrednering. Wat willen moslims jou nou persoonlijk verbieden. Hoe is jouw leventje nou precies veranderd? Wat wordt jou aangedaan?
pi_55066065
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Omdat je samen met diegene een zondebok aanwijst.
Dat is niet de rede waarom ik op iemand stem maargoed dat zal voor iedereen anders zijn.
Ik stem op iemand omdat diegene hetzelfde als mij denkt over bepaalde dingen.
  woensdag 5 december 2007 @ 21:38:59 #278
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55066085
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat hier om de islam en moslims. Niet om kutcrimineeltjes.
ja dat was de eerste groep die ik opnoemde en de tweede groep is daar een gevolg van.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_55066119
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja dat was de eerste groep die ik opnoemde en de tweede groep is daar een gevolg van.
wat zijn dan de democratische problemen wel niet allemaal???
pi_55066144
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vertel...
Misschien is het je niet opgevallen dat de laatste tijd alle moslims door veel mensen over 1 kam worden geschoren en dat er zelfs een politicus is die de Koran wil verbieden.
Zorg goed voor de wereld en voor elkaar. Op naar een wereld zonder grenzen voor mensen.
pi_55066160
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Zijn de werktijden van de sociale werkplaats veranderd joh?
Jij gaat toch je 11e werkuur in? Je zit godverdomme al minstens een uur te fokken.
Je valt hier ff gigantisch door de mand man

Lachwekkend figuur.
pi_55066188
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Jij gaat toch je 11e werkuur in? Je zit godverdomme al minstens een uur te fokken.
Je valt hier ff gigantisch door de mand man

Lachwekkend figuur.
Ja, ik ben om half 8 begonnen. Mag ik ook even ontspannen af en toe?
pi_55066237
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een drogrednering. Wat willen moslims jou nou persoonlijk verbieden. Hoe is jouw leventje nou precies veranderd? Wat wordt jou aangedaan?
Ik kijk graag naar allerlei spotprenten.
Ik had graag meer van Theo van Gogh gezien.
Ik had graag de mogelijkheid gehad om exposities in musea te zien.

Dit zijn allemaal zaken die invloed hebben op mijn leven! Simpele ziel.
Dat het niet direct op mij persoonlijk is betekent niet dat het dan niets uitmaakt.
pi_55066281
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Iets wordt niet "gevaarlijk voor de democratie" wanneer iets kan volgen uit iets anders hoor. Straks is boeken lezen nog "gevaarlijk voor de democratie" omdat er allemaal nare dingen uit kunnen "volgen".
  woensdag 5 december 2007 @ 21:46:41 #285
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55066318
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:40 schreef SCH het volgende:

[..]

wat zijn dan de democratische problemen wel niet allemaal???
beelden van naakte uit steen gehouwen beelden van vrouwen die er al decennia lang staan uit het stadsbeeld eisen, homo's in elkaar slaan, loverboys, jongetjes die zijn opgevoed met het idee dat alles wat geen hoofddoek draagt een hoer is, mensen die niet aan jouw ideaal beeld/eis voldoen de keel door'sch'nijden. moet ik doorgaan?

en nee ik trap niet in de wilders'trap'. maar ik vind wel dat veel jongens van islamitische afkomst meer dan amok maken.
pi_55066319
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik kijk graag naar allerlei spotprenten.
Ik had graag meer van Theo van Gogh gezien.
Ik had graag de mogelijkheid gehad om exposities in musea te zien.

Dit zijn allemaal zaken die invloed hebben op mijn leven! Simpele ziel.
Dat het niet direct op mij persoonlijk is betekent niet dat het dan niets uitmaakt.
Je doet alsof de islam een enorme invloed heeft op je dagelijks leven. Alsof er van alles is veranderd. En er is dus nauwelijks iets aan de hand. De spotprenten zijn niet verboden, de foto's zijn gewoon te zien en en dat Van Gogh door 1 extremistische idioot is vermoord, kun je moeilijk de schuld van de moslims in Nederland noemen.

Hebben de daden van Holleeder ook zo'n invloed op je leven? Ben je ook tegen alle Amsterdammers daardoor?
  woensdag 5 december 2007 @ 21:47:08 #287
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55066333
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:41 schreef Kosmopoliet het volgende:

[..]

Misschien is het je niet opgevallen dat de laatste tijd alle moslims door veel mensen over 1 kam worden geschoren en dat er zelfs een politicus is die de Koran wil verbieden.
joh!
pi_55066360
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, ik ben om half 8 begonnen. Mag ik ook even ontspannen af en toe?
Dan moet je niet gaan blaten dat je je 11e werkuur ingaat.
Ik zeg toch ook niet dat ik nu al anderhalf uur ben aan het overwerken.

Beetje interresant doen met je "ik ga mijn 11e werkuur in".
Om dan vervolgens te janken van "mag ik ook even ontspannen af en toe"

En dan mij een beetje verwijten dat ik "korte dagen" maak, en op een sociale werkplek zou zitten
Ik heb geen tijd om me ff tussendoor een uur anderhalf uur te ontspannen met fok. Wat jij waarschijnlijk om de 2-3 uur doet.

Je bent zo ontiegelijk NEP
pi_55066369
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

beelden van naakte uit steen gehouwen beelden van vrouwen die er al decennia lang staan uit het stadsbeeld eisen, homo's in elkaar slaan, loverboys, jongetjes die zijn opgevoed met het idee dat alles wat geen hoofddoek draagt een hoer is, mensen die niet aan jouw ideaal beeld/eis voldoen de keel door'sch'nijden. moet ik doorgaan?

en nee ik trap niet in de wilders'trap'. maar ik vind wel dat veel jongens van islamitische afkomst meer dan amok maken.
Ik zie nog steeds de democratische problemen niet zo. Criminelen worden toch nog steeds bestraft? Wat zijn precies de democratische problemen????
pi_55066414
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dan moet je niet gaan blaten dat je je 11e werkuur ingaat.
Ik zeg toch ook niet dat ik nu al anderhalf uur ben aan het overwerken.
Nee, je suggereert dat je de enige bent die hard werkt
  woensdag 5 december 2007 @ 21:51:33 #291
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_55066447
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds de democratische problemen niet zo. Criminelen worden toch nog steeds bestraft? Wat zijn precies de democratische problemen????
pvda/gl/d'66-geest zegt dat alles weggestopt moet worden om de ilussie van een multiculturele omgeving goed te praten. prima.

ga alleen niet mekkeren als niet iedereen in die culturele samenleving past, of zich überhaupt wíl aanpassen.
pi_55066456
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Je doet alsof de islam een enorme invloed heeft op je dagelijks leven. Alsof er van alles is veranderd. En er is dus nauwelijks iets aan de hand. De spotprenten zijn niet verboden, de foto's zijn gewoon te zien en en dat Van Gogh door 1 extremistische idioot is vermoord, kun je moeilijk de schuld van de moslims in Nederland noemen.

Hebben de daden van Holleeder ook zo'n invloed op je leven? Ben je ook tegen alle Amsterdammers daardoor?
Hier ga je ook weer grandioos de mist in.

Ik ben niet tegen alle Moslims.
Ik ben tegen islamitische invloeden in de politiek! Tegen islamitische invloeden die de nederlandse cultuur willen verbannen!

Ik pretendeer overigens nergens dat de islam een enorme invloed heeft op mijn dagelijkse leven. Je moet eens niet zo zwart wit denken. Je lijkt fucking bush wel... if you're not with us, you're against us.

Het probleem met jou volk is dat ze ieder kritisch geluidje de racistenhoek in willen duwen en anderen doen laten geloven dat ik een grote racist ben. Je bent levensgevaarlijk!
pi_55066467
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Er zijn weldegelijk dingen verandert, ik wordt als hoer gezien en zo ook gewoon genoemd ik vind dat soort dingen niet echt normaal.
En nee niet alle moslims doen dat, maar toch apart dat het telkens die groep is.
pi_55066514
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee dat suggereert hij niet, hij zei dat ie naar bed moet omdat hij nl werkt, daarmee zegt hij niet dat niemand anders hard werkt.
pi_55066524
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Er zijn weldegelijk dingen verandert, ik wordt als hoer gezien en zo ook gewoon genoemd ik vind dat soort dingen niet echt normaal.
En nee niet alle moslims doen dat, maar toch apart dat het telkens die groep is.
Dat is belachelijk inderdaad en daar moet je die dommerds keihard op afrekenen.

Maar wat heeft mijn islamitische buurvrouw daarmee te maken? Die vindt dat ook belachelijk namelijk. En die wordt door Wilders ook in verband met fascisme gebracht.
pi_55066535
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Blijkbaar wel.
Minimaal anderhalf uur fokken onder werktijd vind ik namelijk niet echt hard werken.

Maar nu ben ik echt pleite. Ik moet om 5 uur alweer opstaan... om dan pas weer om 7 uur s'avonds thuis te komen. Zonder te fokken op m'n werk.
pi_55066566
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

pvda/gl/d'66-geest zegt dat alles weggestopt moet worden om de ilussie van een multiculturele omgeving goed te praten. prima.
Sorry hoor maar dit is echt onzinnig. Dat weet je best. Als je zo gaat doorslaan, dan ga ik even voetbal kijken.
pi_55066572
quote:
Volgens Terpstra is het onNederlands wat Wilders aan ideeën verspreidt.'Problemen met allochtonen moeten benoemd worden, maar het is zinloos mensen te schofferen en over de kling te jagen zoals hij doet.'
Watnou over de kling jagen? Terpstra zou eik eens aan Hitler moeten vragen hoe je fatsoenlijk een paar miljoen mensen over de kling jaagt

Wat Wilders doet is kinderspel vergeleken bij hoe Hitler het deed
pi_55066584
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is belachelijk inderdaad en daar moet je die dommerds keihard op afrekenen.

Maar wat heeft mijn islamitische buurvrouw daarmee te maken? Die vindt dat ook belachelijk namelijk. En die wordt door Wilders ook in verband met fascisme gebracht.
Dat geloof ik maar waarom wordt er gewoon nooit wat van gezegd, dan moeten ze zeggen doe is normaal maar nee ze lopen gewoon langs en lachen erom of doen alsof ze het niet horen.
pi_55066598
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:54 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Blijkbaar wel.
Minimaal anderhalf uur fokken onder werktijd vind ik namelijk niet echt hard werken.

Maar nu ben ik echt pleite. Ik moet om 5 uur alweer opstaan... om dan pas weer om 7 uur s'avonds thuis te komen. Zonder te fokken op m'n werk.
Ik werk heerlijk wanneer ik wil, deel mijn eigen tijden in en laat me niet door pillenslikkende gabbers voorschrijven wat hard werken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')