Jij was toch zo voor grappen?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En weet je hoe kritisch SCH toen was in het topic daarover?
Hij poste een foto van een teddybeer (op z'n kop), met als ondertitel, "had je me maar jan moeten noemen".
Ja SCH, HEEEEEEEEL kritisch hoor
Was dat maar waar, de rust en vrede wordt anders aardig verstoort.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:08 schreef Kosmopoliet het volgende:
[..]
Deze mensen hebben hier gewoon hun bestaan. Zij willen gewoon in rust en vrede leven en aan hun toekomst werken zonder dat zij worden beledigd en gecriminaliseerd door politici en dat een groot gedeelte van het Nederlandse volk dat toejuicht. Met een bepaalde groep mensen proberen buiten te sluiten bereik je niets, behalve polarisatie.
Het zijn gewone mensen, net als mensen die een andere of geen religie hebben. Moslims hebben net zulke behoeftes en angsten als andere mensen. Zij willen net zo goed gewoon kunnen leven en in hun waarde worden gelaten.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:14 schreef fokje het volgende:
[..]
die mensen zouden op Wilders moeten stemmen (bij gebrek aan beter eerlijk gezegd). Zij zouden moeten zien -als geen ander- dat mensen die hun zelfrespect volledig ontlenen aan een geloof ipv wat zij voor de maatschappij betekenen, het behoorlijk verstieren hier.
Ach...Nederland staat in de top-10 van meest welvarende en veilige landen, dus die verstoring is zeer relatief.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Was dat maar waar, de rust en vrede wordt anders aardig verstoort.
Ja, door mensen die andere mensen tegen elkaar willen opzetten.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Was dat maar waar, de rust en vrede wordt anders aardig verstoort.
Nee, niet bewust, al gebeurt het soms wel.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:14 schreef Kosmopoliet het volgende:
[..]
Hoort het bij de Westerse cultuur en politiek om mensen bewust op het hart te trappen, dat zou iets zijn om je diep voor te schamen.
Achterstelling? Serieus?quote:Door achterstand en achterstelling hebben velen van hen een minder goede positie in de maatschappij. Velen van hen werken echter keihard om te proberen hun positie te verbeteren. Zo zie je bijvoorbeeld dat Marokkaanse het heel goed doen op school en zijn allochtonen vaker dan autochtonen ondernemer.
En die respect proberen ze af te dwingen door te proberen dingen te verbieden.quote:Zij dringen hun religie helemaal niet op. Sommige van hen vragen enkel respect voor hun religie.
Misschien maar je kunt moeilijk alleen de schuld bij Wilders leggen, het is natuurlijk niet voor niets dat 60000 mensen op hem hebben gestemd.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:22 schreef Kosmopoliet het volgende:
[..]
Ja, door mensen die andere mensen tegen elkaar willen opzetten.
Geef eens voorbeelden uit je eigen leven. Ik vraag het maar weer een keer.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:23 schreef Refragmental het volgende:
En die respect proberen ze af te dwingen door te proberen dingen te verbieden.
Again. Ik heb jou werkelijk nog NOOIT kritisch gezien tegenover de islam.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij was toch zo voor grappen?
Moet ik dan mee gaan huilen dat het allemaal zo erg en vreselijk is en herhalen wat iedereen al zegt.
Je hebt geen idee hoe ik echt denk: alleen denk ik opbouwend en oplossingsgericht en niet destructief en fatalistisch zoals de PVV. Ik ga niet uit van angst maar van hoop.
quote:
quote:Hoe dan? Geef eens voorbeelden uit je eigen leven.
Mensen zoeken altijd een zondebok om naar te wijzen. Wijzen naar een persoon of groep die net even iets anders is.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:24 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Misschien maar je kunt moeilijk alleen de schuld bij Wilders leggen, het is natuurlijk niet voor niets dat 60000 mensen op hem hebben gestemt.
Dan moet je even een pagina ofzo terugbladeren. Die reactie heb ik allang gegeven.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden uit je eigen leven. Ik vraag het maar weer een keer.
Waarom zou Nederland een wet vanuit islamitische standpunten aannemen? We zijn geen islamitisch land en we worden geen islamitisch land. Ik moet er niet aan denken zeg. Er is ook geen enkele reden om dat te denken of daar bang voor te zijn, dus ik snap die opmerking niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Again. Ik heb jou werkelijk nog NOOIT kritisch gezien tegenover de islam.
En jou vorm van hoop baart mij zorgen. Ik "hoop" namelijk niet dat nederland te grabbel wordt gegooid of ook maar 1 wet aanneemt vanuit islamitische standpunten.
vertel...quote:Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Kosmopoliet het volgende:
[..]
Mensen zoeken altijd een zondebok om naar te wijzen. Wijzen naar een persoon of groep die net even iets anders is.
Je hebt het over SCH die kritisch is toch?quote:
Mensen gaan niet zomaar op iemand stemmen omdat iemand een zondebok aanwijst, je stemt op iemand omdat je zijn of haar meningen deelt.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Kosmopoliet het volgende:
[..]
Mensen zoeken altijd een zondebok om naar te wijzen. Wijzen naar een persoon of groep die net even iets anders is.
Ik vroeg naar je eigen leven. Of teken je zelf spotprenten?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dan moet je even een pagina ofzo terugbladeren. Die reactie heb ik allang gegeven.
Ik ga mijn 11e werkuur van vandaag in. Jij maakt korte dagen zeg.quote:Ik ga naar bed. Sommige mensen moeten werken voor hun inkomen.
Omdat je samen met diegene een zondebok aanwijst.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Mensen gaan niet zomaar op iemand stemmen omdat iemand een zondebok aanwijst, je stemt op iemand omdat je zijn of haar meningen deelt.
Comité tegen belediging islam opgerichtquote:Op woensdag 5 december 2007 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou Nederland een wet vanuit islamitische standpunten aannemen? We zijn geen islamitisch land en we worden geen islamitisch land. Ik moet er niet aan denken zeg. Er is ook geen enkele reden om dat te denken of daar bang voor te zijn, dus ik snap die opmerking niet.
Er is maar een relatief kleine groep fundamentalistische moslims in Nederland, de rest is een soort CDA-moslims. Nou ben ik ook niet dol op CDA-ers, maar om ze nou meteen fascistisch te noemen.
Al die gebeurtenissen hebben invloed op mij.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vroeg naar je eigen leven. Of teken je zelf spotprenten?
quote:[..]
Ik ga mijn 11e werkuur van vandaag in. Jij maakt korte dagen zeg.
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Comité tegen belediging islam opgericht
"Het zal ''alle middelen'' gebruiken die ''geoorloofd zijn binnen het Nederlands rechtsysteem'' om belediging van de Islam en moslims te bestrijden."
Als ze de kans krijgen doen ze dat dus ook met wetten. Ik moet er werkelijk niet aan denken![]()
veroorzakers van democratische problemen en criminelen worden tegenwoordig de 'zondebok' genoemd? nee kritiek is eng en kan je je kop kosten. heerlijk die methode. fijn ook om te zien dat zoveel mensen er zo bang voor zijn dat ze meeheulen...quote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat je samen met diegene een zondebok aanwijst.
Zijn de werktijden van de sociale werkplaats veranderd joh?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Al die gebeurtenissen hebben invloed op mij.
[..]
Je bent aan het fokken. Wat werk je hard zeg, oh wacht, je was toch journalist? Tja, als je dat werken noemt![]()
Korte dagen? Ik maak 12-13 uur. ZONDER FOK!
Truste!
Het gaat hier om de islam en moslims. Niet om kutcrimineeltjes.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
veroorzakers van democratische problemen en criminelen worden tegenwoordig de 'zondebok' genoemd? nee kritiek is eng en kan je je kop kosten. heerlijk die methode. fijn ook om te zien dat zoveel mensen er zo bang voor zijn dat ze meeheulen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |