abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55064832
Wilders wil mensen in een hoekje drukken door ze te vernederen en te beledigen wat hen dierbaar is. Mensen die toch al een zeer kwetsbare positie in de samenleving innemen en die moeizaam hier hun plek proberen te vinden. Wilders maakt het voor hen allemaal nog veel moeilijker. Hij maakt dat deze mensen zich ongewenst voelen in Nederland en geeft hun het gevoel dat zij hun religie en achtergrond moeten loslaten om mee te mogen doen in Nederland.
Zorg goed voor de wereld en voor elkaar. Op naar een wereld zonder grenzen voor mensen.
pi_55064919
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja er zijn er hier ook zoveel
Ja, je bent achterlijk, dat weten we!

Natuurlijk zijn er hier niet zoveel moslims dat ze snel de macht kunnen overnemen. Maar ze beginnen al enge vormen aan te nemen. Eisen van respect... het proberen te verbieden van zaken die hier doodnormaal zijn en waar onze voorvaderen hebben gevochten. Kortom, het hele land aan hun wil proberen aan te passen, beetje bij beetje.
quote:
Maar goed, met jou is ook geen redelijk gesprek mogelijk.
Eng figuur ben jij. Komt iemand met feiten... dan zeg je doodleuk dat er geen gesprek mogelijk is. Nee inderdaad, een gesprek komt van 2 kanten. Maar wanneer jij doof bent voor allerlei zaken of sommige dingen gewoon niet onder ogen wilt zien, kun je het inderdaad geen gesprek noemen.
quote:
Als je dit soort dingen echt meent ben je doodeng en gevaarlijk.
Waarom?
Ik vind JOU juist een supereng een levengevaarlijke persoon omdat je zonder kritische noot het liefts dit hele land te grabbel gooit om maar vriendjes te kunnen blijven met mensen die geen RUK, maar dan ook werkelijk geen RUK om jou zullen geven wanneer puntje bij paaltje komt.
quote:
Praat eens met een moslim joh. Slik eens wat minder pillen en verdiep je eens echt in wat er aan de hand is.
Dus omdat ik liever niet heb dat dit land ten onder gaat aan allerlei rare moslim regeltjes en wetgevingen moet ik maar eens met een moslim praten?
FYI praat ik iedere dag met moslims
quote:
De islam is niet fascistisch. Wilders wel. Dat valt simpelweg niet te ontkennen.

(ik gebruik maar even jouw lamme lege retoriek, want dan begrijp je hopelijk)
Met het verschil dat ik voorbeelden geef en jij domweg de rondte in blaat. Had eigenlijk niet anders van je verwacht.

Met andere woorden, leg eens uit waarom Wilders facistisch is?
En zoals ik al meerdere keren heb aangehaald, waarom worden zijn uitspraken dan niet keer op keer onderuit gehaald? Moet toch makkelijk zijn als hij geen gelijk heeft?
pi_55064924
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:49 schreef Kosmopoliet het volgende:
Wilders wil mensen in een hoekje drukken door ze te vernederen en te beledigen wat hen dierbaar is. Mensen die toch al een zeer kwetsbare positie in de samenleving hebben en die moeizaam hier hun plek proberen te vinden. Wilders maakt het voor hen allemaal nog veel moeilijker. Hij maakt dat deze mensen zich ongewenst voelen in Nederland en geeft hun het gevoel dat zij hun religie en achtergrond moeten loslaten om mee te mogen doen in Nederland.
Als Wilders niet een beetje in de buurt zou zitten met zijn meningen en opmerkingen dan hadden de mensen waar jij het over hebt al een betere positie verworven in de samenleving. Ik heb eerder het idee dat die mensen meer aan Wilders hebben dan de gemiddelde Mohammed B of Samir A.. Wie ongewenst is volgens Nederlandse normen en waarden maakt zich vanzelf ongewenst en dat lukt sommigen aardig. Draai er dan niet omheen en zeg waar het op staat, als het iemand hier niet bevalt staat het ze vrij om te vertrekken. Alleen weten ze donders goed dat ze het nooit beter krijgen dan in Nederland, zelfs met Wilders..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_55065001
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:53 schreef kawotski het volgende:
Wie ongewenst is volgens Nederlandse normen en waarden maakt zich vanzelf ongewenst
Kun je dit enigszins toelichten?
pi_55065056
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is niet kritisch, het is haatzaaiend. Kritisch is heel wat anders.
Dat is dan jou misvormde mening. Kan gebeuren.
quote:
Dat ben ik wel, erg kritisch, op alle religies en niet-religies.
En je bent waarschijnlijk ook de enige persoon die jouzelf gelooft. Ik heb je werkelijk nog NOOIT kritisch gezien tegen de islam.
quote:
Maar dat is wat anders dan verblind en panisch en 1-dimensionaal.
Zoals iedereen die kritisch kijkt naar de islam blijkbaar?
Want een klein beetje kritiek naar de islam is volgens velen al blind, panisch, racistisch, discriminerend, disrespectvol, etc etc.
quote:
Wilders is helemaal niet kritisch; kritiek kent nuances en die kent Wilders niet.
Hij komt inderdaad heel ongenuanceerd uit de hoek soms, maar dat maakt het zeker niet haatzaaiend.
Jou soort zou Wilders eens aan moeten pakken op INHOUD. In plaats van continue maar te blaten dat Wilders haatzaait, een fascist is, discrimineert, demoniseert, radicaliseert, etc.

Pak hem eens aan op inhoud, je weet blijkbaar namelijk zelf dat hij ongelijk heeft. Dan moet het makkelijk zijn om zijn uitspraken onderuit te halen met onderbouwde argumenten. Iets wat ik eigenlijk niet zie gebeuren vreemd genoeg.
pi_55065128
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:57 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Kun je dit enigszins toelichten?
doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.. of is dat te simpel..
pi_55065150
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:43 schreef SCH het volgende:

De islam is niet fascistisch. Wilders wel. Dat valt simpelweg niet te ontkennen.
Wilders is hufterig, NIET fascistisch. Dat was Terpstra wel met zijn uitspraak.
pi_55065154
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:49 schreef Kosmopoliet het volgende:
Wilders wil mensen in een hoekje drukken door ze te vernederen en te beledigen wat hen dierbaar is.
Iedere cabaretier doet dat. Niet aanstellen. Hoort bij de westerse cultuur.
quote:
Mensen die toch al een zeer kwetsbare positie in de samenleving innemen en die moeizaam hier hun plek proberen te vinden. Wilders maakt het voor hen allemaal nog veel moeilijker. Hij maakt dat deze mensen zich ongewenst voelen in Nederland en geeft hun het gevoel dat zij hun religie en achtergrond moeten loslaten om mee te mogen doen in Nederland.
Moeilijk? Er zijn ik weet niet hoeveel subsidieclubjes waar deze mensen van profiteren (en frauderen). Er werd ze geen strobreed in de weg gelegd de afgelopen 40 jaar. Waarom is het toen niet gelukt?

Nu blijken hun kinderen een grote plaag in de samenleving en opeens is het allemaal onze schuld? Je zou de linkse politiek in moeten gaan!

Hun religie hoeven ze overigens niet los te laten. Het enige wat verwacht wordt is dat ze hun religie niet opdringen. Iets wat momenteel wel gebeurt.
pi_55065188
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:16 schreef Comitatus het volgende:
Het kwaad moet inderdaad worden gestopt maar deze schijnheilige en geniepige dweilen maken onderdeel uit van het kwaad.

Je hoort en hoorde ze weinig tot niet over de zeer ernstige schadelijke en blijvende gevolgen door de komst van vele onderontwikkelde immigranten uit niet-westerse landen voor de samenleving en de economie van Nederland. Deze valse figuren proberen mensen die zeer terecht de noodklok luiden te belasteren en te demoniseren met benamingen als 'racist' en 'fascist' en willen deze klokkenluiders het liefst ook nog gerechtelijk te vervolgen.

In plaats dat deze volksverlakkers aan de kaak stellen dat deze immigranten uit niet- westerse landen grof oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitsstatistieken, dat deze immigranten een meer dan onevenredig groot beroep doen op sociale voorzieningen, dat door de komst van deze immigranten complete wijken verpauperen en onleefbaar zijn worden, dat onder deze immigranten veel racisme, discriminatie en onderdrukking voorkomt, dat deze immigranten zorgen voor grote maatschappelijke onrust en gevoelens van onveiligheid door hun onderontwikkeling, intolerantie en gebrek aan aanpassingsvermogen etc., vallen zij liever mensen aan die wel eerlijk bestaande problemen durven te benoemen en met oplossingen proberen te komen. Zij zwijgen de ernstige problemen liever dood en laten de zaken het liefst dooretteren. Niet alleen fatsoenlijke autochtonen lijden daaronder, maar net zo goed fatsoenlijke allochtonen al dan niet van niet- westerse afkomst.

Mensen die voorgaande ontkennen zetten zichzelf duidelijk te kijk als leugenaar. Deze slappe goedpraters ontkennen de feiten en problemen of proberen die te bagatelliseren, de aandacht ervan af te leiden of doen deze af als 'vooroordelen' en proberen met hun valse tactieken daar de bevolking ook van te overtuigen en te indoctrineren.

Mensen gebruik toch je gezonde verstand. Laat je leiden door de waarheid, feiten en je verstand en loop niet uit angst om onterecht voor racist, fascist of dom te worden uitgemaakt achter deze ellendige misleiders en aandachtsafleiders aan. Helaas zijn deze misselijke onderkruipsels overal te vinden en aan te treffen, van politici in de Tweede Kamer tot users op Fok. Je hoeft geen Wildersstemmer te zijn, je kan hem een vervelende schreeuwlelijk met slechte ideeën vinden, maar laat je geen zand in de ogen strooien en durf oplossingen te eisen van politici. Oplossingen voor de zeer grote en ernstige problemen die politici zelf hebben veroorzaakt door hun rampzalige immigratiepolitiek.

Er is Nederland en de Nederlanders inderdaad ontzettend veel kwaad aangedaan.
Zwartkijker. Jij wil alleen maar de negatieve aspecten zien. De problemen die er zijn worden grotendeels veroorzaakt door achterstand en achterstelling en daar kunnen wij met zijn allen aan werken. Door deze mensen fatsoenlijk en vriendelijk te behandelen en te helpen help je deze mensen en de samenleving. Met enkel alleen maar een groep mensen te stigmatiseren en te schreeuwen bereik je niets positiefs.
Zorg goed voor de wereld en voor elkaar. Op naar een wereld zonder grenzen voor mensen.
pi_55065199
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:59 schreef Refragmental het volgende:
En je bent waarschijnlijk ook de enige persoon die jouzelf gelooft. Ik heb je werkelijk nog NOOIT kritisch gezien tegen de islam.
Nou ja zeg. Is dit serieus?
pi_55065220
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:03 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh, bij die categorie moeten we Wilders dus scharen. Het is allemaal humor.
pi_55065231
quote:
Het enige wat verwacht wordt is dat ze hun religie niet opdringen. Iets wat momenteel wel gebeurt.
Hoe dan? Geef eens voorbeelden uit je eigen leven.
pi_55065258
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:06 schreef SCH het volgende:

[..]

ik moet zeggen dat ik 2 weken krom heb gelegen over een of andere teddybeer.. en dat was Wilders niet, jammer dat hij die niet bedacht had..
pi_55065276
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:53 schreef kawotski het volgende:

[..]

Als Wilders niet een beetje in de buurt zou zitten met zijn meningen en opmerkingen dan hadden de mensen waar jij het over hebt al een betere positie verworven in de samenleving. Ik heb eerder het idee dat die mensen meer aan Wilders hebben dan de gemiddelde Mohammed B of Samir A.. Wie ongewenst is volgens Nederlandse normen en waarden maakt zich vanzelf ongewenst en dat lukt sommigen aardig. Draai er dan niet omheen en zeg waar het op staat, als het iemand hier niet bevalt staat het ze vrij om te vertrekken. Alleen weten ze donders goed dat ze het nooit beter krijgen dan in Nederland, zelfs met Wilders..
Deze mensen hebben hier gewoon hun bestaan. Zij willen gewoon in rust en vrede leven en aan hun toekomst werken zonder dat zij worden beledigd en gecriminaliseerd door politici en dat een groot gedeelte van het Nederlandse volk dat toejuicht. Met een bepaalde groep mensen proberen buiten te sluiten bereik je niets, behalve polarisatie.
pi_55065291
quote:

[..]

Omdat je achterlijker blijkt te zijn dan ik dacht zal ik het even toelichten.

In de westerse cultuur wordt de spot gedreven met alles en iedereen door alles en iedereen. Hier heeft de islam echt geen bijzondere positie in! Gek hé?

Dat zij het zich zo hard aantrekken is omdat ze vaak gewoon geen kritiek of spot gewend zijn en daardoor maar teruggrijpen naar wat ze wel kennen, geweld en dreiging.

Laat zien dat je sterker bent en lach om de spot of negeer het!!
pi_55065306
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:08 schreef Kosmopoliet het volgende:
Met een bepaalde groep mensen proberen buiten te sluiten bereik je niets, behalve polarisatie.
Maar dat willen deze Wilderianen ook. Ze zijn bang en denken dat het oorlog is.
pi_55065317
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:02 schreef kawotski het volgende:

[..]

doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.. of is dat te simpel..
Ja, dat is een nogal gedateerd gezegde. Nederland staat er inmiddels juist om bekend dat hier 'alles' kan en mag.
pi_55065320
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Omdat je achterlijker blijkt te zijn dan ik dacht zal ik het even toelichten.

In de westerse cultuur wordt de spot gedreven met alles en iedereen door alles en iedereen. Hier heeft de islam echt geen bijzondere positie in! Gek hé?

Dat zij het zich zo hard aantrekken is omdat ze vaak gewoon geen kritiek of spot gewend zijn en daardoor maar teruggrijpen naar wat ze wel kennen, geweld en dreiging.

Laat zien dat je sterker bent en lach om de spot of negeer het!!
Je snapt er echt geen zak van

Wilders is een politicus en je gaat nu argumenten gebruiken om cabaret te verdedigen
pi_55065366
quote:

[..]

Hoe dan? Geef eens voorbeelden uit je eigen leven.
Het tegenhouden van tig activiteiten die beledigend voor de islam kunnen zijn. Dat is het meest recente voorbeeld.

Wetten proberen door te voeren waarin belediging strafbaar wordt gesteld.

Het proberen te verbieden van spotprenten.

Het vermoorden van een onschuldige doch zeer ongenuanceerde filmmaker omdat deze de islam beledigde.

Etc etc
pi_55065393
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Je snapt er echt geen zak van

Wilders is een politicus en je gaat nu argumenten gebruiken om cabaret te verdedigen
Ja, jij hebt wel verstand van zakken natuurlijk.

Ik zal mezelf maar weer ff quoten.
quote:
Snap je het nu?
pi_55065434
quote:

[..]

[..]

Moeilijk? Er zijn ik weet niet hoeveel subsidieclubjes waar deze mensen van profiteren (en frauderen). Er werd ze geen strobreed in de weg gelegd de afgelopen 40 jaar. Waarom is het toen niet gelukt?

Nu blijken hun kinderen een grote plaag in de samenleving en opeens is het allemaal onze schuld? Je zou de linkse politiek in moeten gaan!

Hun religie hoeven ze overigens niet los te laten. Het enige wat verwacht wordt is dat ze hun religie niet opdringen. Iets wat momenteel wel gebeurt.
Hoort het bij de Westerse cultuur en politiek om mensen bewust op het hart te trappen, dat zou iets zijn om je diep voor te schamen.

Door achterstand en achterstelling hebben velen van hen een minder goede positie in de maatschappij. Velen van hen werken echter keihard om te proberen hun positie te verbeteren. Zo zie je bijvoorbeeld dat Marokkaanse het heel goed doen op school en zijn allochtonen vaker dan autochtonen ondernemer.

Zij dringen hun religie helemaal niet op. Sommige van hen vragen enkel respect voor hun religie.
pi_55065445
quote:

[..]

Deze mensen hebben hier gewoon hun bestaan. Zij willen gewoon in rust en vrede leven en aan hun toekomst werken zonder dat zij worden beledigd en gecriminaliseerd door politici en dat een groot gedeelte van het Nederlandse volk dat toejuicht. Met een bepaalde groep mensen proberen buiten te sluiten bereik je niets, behalve polarisatie.
die mensen hebben meer voordelen gekregen dan ik ooit heb gekregen en ooit zal krijgen. Dat heeft niks met Wilders te maken. Mbt polarisatie, zoals ik al zei, ik heb nooit enig voordeel gekregen maar mag wel overal aan mee betalen.. en toch polariseer ik ook niet.. rara hoe kan dat..
pi_55065447
quote:

[..]

Deze mensen hebben hier gewoon hun bestaan. Zij willen gewoon in rust en vrede leven en aan hun toekomst werken
die mensen zouden op Wilders moeten stemmen (bij gebrek aan beter eerlijk gezegd). Zij zouden moeten zien -als geen ander- dat mensen die hun zelfrespect volledig ontlenen aan een geloof ipv wat zij voor de maatschappij betekenen, het behoorlijk verstieren hier.
pi_55065468
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:07 schreef kawotski het volgende:

[..]

ik moet zeggen dat ik 2 weken krom heb gelegen over een of andere teddybeer.. en dat was Wilders niet, jammer dat hij die niet bedacht had..
En weet je hoe kritisch SCH toen was in het topic daarover?

Hij poste een foto van een teddybeer (op z'n kop), met als ondertitel, "had je me maar jan moeten noemen".

Ja SCH, HEEEEEEEEL kritisch hoor
pi_55065525
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar dat willen deze Wilderianen ook. Ze zijn bang en denken dat het oorlog is.
Ik heb het gevoel dat zij juist uit zijn op confrontatie door telkens mensen bewust op hun hart te trappen. Wilders komt met steeds vreemdere voorstellen om een bepaalde groep mensen maar kwaad te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')