Dat noemen ze nu doeklenquote:Op woensdag 5 december 2007 18:36 schreef FJD het volgende:
Zit net z'n optreden bij P&W te kijken maar hij heeft echt geen idee waar hij het over heeft
Paar minuten lager merkt van Veen op: Je moet het loskoppelen van de persoon. Het heeft vooral kans van slagen als je die hele discussie loshaalt van de beweging Wilders. Waarop Doekle opmerkt dat hij dat ook wil. Wat wil die man nou? De ene keer een tegenbeweging, de volgende keer heet het een probeweging, de ene keer wil hij een geluid tegen Wilders of de PVV laten horen maar de volgende keer wil hij een algemeen geluid laten horen voor tolerantie.
je weet echt geen lor van de islam hequote:Op woensdag 5 december 2007 16:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik weet wel wat om de moslims tegemoet te komen, we verbieden vrouwen om te rijden. Dan tonen we wat respect voor de islamitische normen en waarden en hebben we meteen het file probleem opgelost. De spreekwoordelijke 2 vliegen in 1 klap.
nou nou, wat een boel taalfouten, jouw kennende!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Electoraal interesseert het me geen hol. Het is democratisch volstrekt juist om dit te doen en wat je met humanistisch bedoelt weet ik niet. Dan moet je juist bij die gluiperd zijn die zo racistisch te keer gaat momenteel, en die jij denkt te moeten verdeigen en waar je stiekem eigenlijk fan van bent omdat je het wel prima vindt dat hele groepen worden afgeschreven. Je geilheid op die man proef ik door elk woord heen. Wanneer besef je eens dat populistisch rechts dit land naar de koten heltp en mensen tegen elkaar opzet en dat je je hebt aangesloten bij de domme massa.
wel van humor.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
je weet echt geen lor van de islam he
de ellende is; gasten als Terpstra denkt moslims te begrijpen.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
je weet echt geen lor van de islam he
Je hebt per ongeluk radicalisering en demonisering omgedraaid, schat.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het is heel goed en terecht om de radicalisering van Wilders en de demonisering van moslims aan de kaak te stellen.
quote:Op woensdag 5 december 2007 19:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk radicalisering en demonisering omgedraaid, schat.
En dit is niet populistisch? Beschaafd is het in geen geval.quote:Je geilheid op die man proef ik door elk woord heen. Wanneer besef je eens dat populistisch rechts
Oh, dat zou best kunnen. Is dat dat een reden om te blijven zwijgen zoals veel laffe politici nu doen?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nou, wat een boel taalfouten, jouw kennende!
mag ik alsjeblieft voor mezelf denken en zeggen dat dit soort zielig geneuzel juist electoraat bij wilders zet? geen spoortje van erectie als ik wilders zie, zelfs geen haarvaatje dat opzwelt.
Nee, hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 5 december 2007 19:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
laffe politici genoeg. laat die een sterke oplossing hebben voor het maatschappelijke probleem 'wilders'. doe het via de politiek en niet met onzinnige éénmansacties met veel geschreeuw en nul wol.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, dat zou best kunnen. Is dat dat een reden om te blijven zwijgen zoals veel laffe politici nu doen?
Ik plaag je maar wat. Het is hetzelfde liedjes als altijd: moslim misdraagt zich, Wilders neemt het op in zijn zwartboek tegen de Islam, al was het vergrijp helemaal niet door 's mans geloofsovertuiging veroorzaakt. Er komt een partij die zich tegen Wilders afzet en sommigen gebruiken het initiatief om hun eigendunk levendig te houden.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
steun die demoniserende acties dan ook niet.
Er is er maar 1 die demoniseert en dat is G. Wilders.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laffe politici genoeg. laat die een sterke oplossing hebben voor het maatschappelijke probleem 'wilders'. doe het via de politiek en niet met onzinnige éénmansacties met veel geschreeuw en nul wol.
steun die demoniserende acties dan ook niet. en ben je samen met je vriend om 8 uur op de dam op zaterdag?
quote:Op woensdag 5 december 2007 19:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hoe demoniseert Wilders dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die demoniseert en dat is G. Wilders.
Wat is er op de Dam te doen tijdens Idols?
Ze zwijgen omdat ze weten dat hij op veel punten gelijk heeft.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, dat zou best kunnen. Is dat dat een reden om te blijven zwijgen zoals veel laffe politici nu doen?
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is er maar 1 die demoniseert en dat is G. Wilders.
Wat is er op de Dam te doen tijdens Idols?
ho ho. het enige juiste antwoord op deze opmerking is natuurlijk: wilders stigmatiseert... maar is dat ook meteen discriminatie of racisme?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat Wilders al tijdenlang stelselmatig Islamieten demoniseert is iets wat idd niet gesteund moet worden.
Het is vooral het zaaien van haat.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ho ho. het enige juiste antwoord op deze opmerking is natuurlijk: wilders stigmatiseert... maar is dat ook meteen discriminatie of racisme?
Moslims in verband brengen met fascisme bv. Need i say more?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:12 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hoe demoniseert Wilders dan?
Ooh, dan moet het toch makkelijk zijn om dat onderuit te halen?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Moslims in verband brengen met fascisme bv. Need i say more?
Haat?quote:
Ja er zijn er hier ook zoveelquote:Op woensdag 5 december 2007 20:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ooh, dan moet het toch makkelijk zijn om dat onderuit te halen?
Waarom gebeurt dat dan niet? Waarom zet Doekle dan een beweging op TEGEN Wilders? Waarom geen beweging om aan te tonen dat de uitspraken van Wilders niet correct zijn... onderbouwd en wel?
En wat mij betreft klopt het redelijk wat Wilders doet. De Islam is namelijk gewoon een facistisch geloof. Je ziet het in elk land waar de islam de overhand krijgt. Dat valt simpelweg niet te ontkennen en zal hier in nederland niet anders zijn.
Need i say more?
Het is niet kritisch, het is haatzaaiend. Kritisch is heel wat anders. Dat ben ik wel, erg kritisch, op alle religies en niet-religies. Maar dat is wat anders dan verblind en panisch en 1-dimensionaal. Wilders is helemaal niet kritisch; kritiek kent nuances en die kent Wilders niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Haat?
Ik denk eerder dat de boodschap is dat we kritisch moeten kijken naar de Islam en vooral niet in de dhimmitude moeten gaan. Want dan is het heel snel voorbij met ons landje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |