abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55071459
Gisteren leuke dingentjes gekregen.
Vanacht gewoon echt niet geslapen, en ben dan nu ook onwijs brak. Zo onwerkelijk allemaal. Ik heb gewoon een baan...
pi_55071559
Doe maar even uitrusten teigan, heb je ook nodig.

Slim gedaan ColdFeet, goede ruil.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55072135
Baan hebben is tof Ymme.

Teigan: je moet het zelf bedenken. Als jij wilt wachten tot het weekend met uitzieken, moet je dat vooral doen, maar ik denk dat je zelf het beste kunt beoordelen wat het beste voor je lijf is.
Als jij denkt dat thuiszijn beter voor je is, moet je dat vooral doen.
pi_55072189
goedemorgen

ik heb een heul klein miezerstukje van die goddelijke chocoladeletter op

de rest uitgedeeld aan de huisgenoten van hij was lekkerrrrrrr maar blij dat ik maar een klein stukje op heb

Vanavond naar het 'Beestfeest' hier in Nijmegen dansen zweten we blijven niet lang, want morgen gaan we naar York maar toch even wat energie opdoen en kwijtraken

enneh.. ik ga me vandaag weer aan mijn bammetjes houden: 2 's ochtends, 2 's middags ondanks het mailtje wat ik net krijg:
quote:
In de koelkast staat appel-kruimel
En kersen uit Limbabwe en slagroom
Tast toe
sterk zijn.....
Ja doei.
pi_55072262
Kersen zijn gezond en lekker
Ik zou kersen gaan snaaien
(zonder slagroon uiteraard )
pi_55072306
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen

ik heb een heul klein miezerstukje van die goddelijke chocoladeletter op

de rest uitgedeeld aan de huisgenoten van hij was lekkerrrrrrr maar blij dat ik maar een klein stukje op heb
Trouwens wel knap van de chocoladeletter Uitdelen is inderdaad een goede methode, heb ik ook ontdekt
Wat voor één was het?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 december 2007 @ 09:13:27 #159
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55072328
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:08 schreef freecell het volgende:
Kersen zijn gezond en lekker
Ik zou kersen gaan snaaien
(zonder slagroon uiteraard )
Ik neem aan dat die kersen zich op een vlaai bevinden (gezien het woord Limbabwe dat erachter staat)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 december 2007 @ 09:14:30 #160
13151 crew  Rewimo
pi_55072342
Er ligt hier nog een zalige witte letter (zelf uitgedeeld gisteren) Hij ligt nog steeds in zijn doosje en ik vraag me af of hij vanmiddag heelhuids mee naar huis gaat of niet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55072402
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:12 schreef freecell het volgende:

[..]

Trouwens wel knap van de chocoladeletter Uitdelen is inderdaad een goede methode, heb ik ook ontdekt
Wat voor één was het?
zo'n van de banketbakker...

en het is idd kersenVLAAI

anders had ik het ook wel geweten

Ja doei.
pi_55072456
Kersenvlaai is een ander verhaal inderdaad

Hier liggen 2 chocoladeletters in stukjes gebroken op een schaaltje en TARA snaait er af en toe van.
Ik heb die neiging sowieso al niet, maar nu zeker niet, dus dat komt goed uit
pi_55072788
Volgens mij zijn er sowieso rond deze tijd weinig echte kersen

(op de een of andere manier hebben ze daar nog geen het-hele-jaar-rond product van gemaakt, zoals tegenwoordig wel met aardbeien en asperges bv.)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 december 2007 @ 10:08:20 #164
13151 crew  Rewimo
pi_55073090
Inderdaad conleche, de kersenbomen om ons huis heen zijn hartstikke leeg
  donderdag 6 december 2007 @ 10:14:05 #165
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55073184
* Jojogirl zit heel gezond mandarijntjes te snaaien en te balen dat ze niet gisteren heeft opgezicht hoe laat het babyzwemmen nou precies was.
pi_55073300
Fijn dat iedereen een leuke sinterklaas heeft gehad, zover als ik kan lezen

Ik ben ook weer goed verwend
Wat leuk zeg, Rewimo, jij als Sint Ik vind je trouwens wel erg herkenbaar
Ymme, gefeliciteerd met je baan!
pi_55073306
Goeiemorgen!
Gisteren vreselijk veel en vreselijk lekker gegeten. Vandaag maar even wat minder eten.
Vanavond weer hardlopen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_55073327
Vergeet ik het nog bijna!

YMME GEFELICITEERD!
***Levi was here***
pi_55073611
gefeliciteerd ymme
Lekker joh, een baan

@Liejannuh, ik krijg een andere neusspray, omdat dat waarschijnlijk de boosdoener is. Ik heb nu nasonex, en als ik het goed heb onthouden krijg ik straks rinocort (zal vanmiddag wel ff kijken wat het is geworden) Ik ga ook van 1x per dag 2 inhalaties naar 2x per dag 1 inhalatie, net als de budesonide, scheelt weer met onthouden
pi_55074999
* Aquaatje Feliciteerd ymme
Ik ben nou nog steeds bij aan't komen van m'n sinterklaas borrel bij een bedrijf waar ik mee samenwerk. Was niet goed voor de lijn, maar wel lekker gezellig.
Everything is possible, the impossible just takes longer.
pi_55075096
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:49 schreef Aquaatje het volgende:
* Aquaatje Feliciteerd ymme
Ik ben nou nog steeds bij aan't komen van m'n sinterklaas borrel bij een bedrijf waar ik mee samenwerk. Was niet goed voor de lijn, maar wel lekker gezellig.
Ik las echt pindakaasborrel

Net anderhalf uur heel actief met mijn scriptie bezig geweest (mini-pauzetjes niet meegerekend), nu even een iets langere pauze.
pi_55075833
goeiemiddag.

Ik heb vanmorgen wat kleine dingetjes geregeld, en ben om half 12 naar huis vertrokken, en ik ga lekker opd e bank liggen lezen ofzo...
Dan kan ik morgen lekker een rustig dagje op het lab doen, en dit weekend zit weer helemaal vol..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_55075839
ik heb honger..

dieten zuigt

Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 december 2007 @ 12:28:11 #174
13151 crew  Rewimo
pi_55075884
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb honger..

dieten zuigt

Dieten betekent ook niet: niet eten
pi_55075984
ja, maar dan nog.... 4 bammen
Ja doei.
pi_55076161
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar dan nog.... 4 bammen
Per dag? Of als lunch?
Ik eet er 5 per dag en eigenlijk heb ik altijd nog trek, maar ik weet dat 't voldoende is. Het liefst eet ik er wel veeeeel meer.
***Levi was here***
pi_55076325
Ik eet er 4 bij de lunch (ontbijt is brinta) Als ik thuis lunch ipv op stage eet ik er soms ongemerkt ook meer Heb brood nu ingevroren, dan ontdooi ik er 4 en kan ik er niet ongemerkt meer eten.
Nu nog iets bedenken om 's middags te eten als tussendoortje, zo goedkoop mogelijk Ik baal ervan dat het assortiment hier gewoon kleiner is dan in Amsterdam, daar is de ruimte voor fruitsalades al bijna net zo groot als mijn hele fruitafdeling (bij de AH) Binnenkort maar weer zelf fruitsalade maken, zaterdag naar de markt of zo. Ben gewoon gek op fruitsalade
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 december 2007 @ 12:51:20 #178
13151 crew  Rewimo
pi_55076337
4 boterhammen op een hele dag is niet slecht lijkt me. Misschien wat extra fruit eten, of dingen als wortel, komkommer en tomaat. Vult lekker bij je brood maar levert weinig calorieën extra op.
pi_55076483
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:39 schreef Levitation het volgende:

[..]

Per dag? Of als lunch?
Ik eet er 5 per dag en eigenlijk heb ik altijd nog trek, maar ik weet dat 't voldoende is. Het liefst eet ik er wel veeeeel meer.
per dag, en dan avondeten...

en ja, fruit weet ik wel, maar dat moet ik dan wel halen/hebben/ moet dat dan wel halen

maargoed...
Ja doei.
pi_55076493
Vergeetachtig typje dat ik ben Had het namelijk maandag ook al over tomaat en komkommer op brood, maar was het alweer vergeten. Wel maf, want als ik het in huis heb snaai ik er veel van omdat ik het erg lekker vind, maar bij de boodschappen neem ik het niet automatisch mee.
pi_55076543
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

per dag, en dan avondeten...

en ja, fruit weet ik wel, maar dat moet ik dan wel halen/hebben/ moet dat dan wel halen

maargoed...

Ik zou graag zeggen dat minder eten went... maar -eerlijk is eerlijk- ik ben er na 6 maanden nog niet aan gewend.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 december 2007 @ 13:10:20 #182
13151 crew  Rewimo
pi_55076765
Ik heb daarstraks een paar chocoladepepernoten gegeten. Nu heb ik een soort onweer in mijn buik Wat een herrie
pi_55077111
Op mijn bureau liggen pepernoten, een chocolade letten en nog wat ander snoepgoed. Heeft een lieve collega (geen idee wie) daar neegelegd. Ik heb er nog niet aangezeten, maar dat komt vooral omdat ik vandaag (gelukkig) aan een ander bureau zit.
***Levi was here***
pi_55077420
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:01 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik zou graag zeggen dat minder eten went... maar -eerlijk is eerlijk- ik ben er na 6 maanden nog niet aan gewend.
bleh.. en het nare is: ik eet niet ongezond.. maar ik heb gewoon HONGER als ik zo weinig eet

bleh

maar ze hebben hier net een kerstboom neergezet

wat ruikt dat heeeeeeeeeeeeeeerlijk

net m'n bammetjes en een mok water op, en dan straks nog even een cup a soupje rond half 4, en dan moet 't genoeg zijn.. vind ik
Ja doei.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:50:59 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_55077656
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb daarstraks een paar chocoladepepernoten gegeten. Nu heb ik een soort onweer in mijn buik Wat een herrie
Ja, die dingen kunnen er inderdaad wat van. Dat heb ik meteen het eerste jaar gemerkt en daarna heb ik ze nooit meer zelf gegeten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55078107
Hyperlevi heeft nog 4 mandarijnen en moet nog werken tot 18.00 uur... En het ergste is dat ze weet dat er pepernoten op haar andere bureau liggen te wachten.
Maar ik wil persé voor mei nog 5-8 kg kwijt.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 december 2007 @ 14:22:26 #187
13151 crew  Rewimo
pi_55078295
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:13 schreef Levitation het volgende:
Hyperlevi heeft nog 4 mandarijnen en moet nog werken tot 18.00 uur... En het ergste is dat ze weet dat er pepernoten op haar andere bureau liggen te wachten.
Maar ik wil persé voor mei nog 5-8 kg kwijt.
Pepernoten verplaatsen naar weer een ander bureau waar jij niet zit Dan eet iemand anders ze wel op
pi_55078324
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:22 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Pepernoten verplaatsen naar weer een ander bureau waar jij niet zit Dan eet iemand anders ze wel op
Goed idee! Ik leg ze gewoon bij de pepernoten van mijn collega's!
Edit: zo meteen uitgevoerd! Ben ik daar mooi weer vanaf.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 december 2007 @ 14:27:48 #189
13151 crew  Rewimo
pi_55078386
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:50 schreef Troel het volgende:
Ja, die dingen kunnen er inderdaad wat van. Dat heb ik meteen het eerste jaar gemerkt en daarna heb ik ze nooit meer zelf gegeten
En het waren er echt maar een paar Het rommelt nog steeds...
pi_55078668
13 December is mijn eerste werkdag.
Ik heb een onwijs leuk bureau, met een enorme luxe stoel.
IK begin met een half jaar contract, verloopt alles naar wens, wordt deze verlengt na een half jaar, met een vast contract
Ik ben zo benieuwd.

Oh ik ben erg... Ben al bezig met de kerstversiering in huis
pi_55078974

Stelletje pepernootverplaatsers

ik zit hier aan een glas cola-light (jaja, cola kan ik inmiddels, ondanks de zuurgraad, weer ongeveer aan met mijn klieren, het gaat toch echt een beetje de goede kant op. Cola doet nog steeds pijn, maar niet meer onwijs pijn ) en ik bedacht pas halverwege mijn glas dat ik beter TARA's sprite had kunnen pakken, omdat light frisdrank drinken niet bepaald nodig is als je de hele dag niets kan eten
pi_55078982
als wij morgen niet naar engeland waren vertrokken voor 't weekend hadden wij ook al kerstboom gehaald morgen hoor

kerst
Ja doei.
pi_55079124
Daad bij woord gevoegd en net tomaten en komkomeer gehaald. Twee boterhammen met kaas, tomaat en komkommer gegeten bij de lunch

Ik heb net even gezocht op internet wat voor voedsel wordt aangeraden bij een lage Hb, kom ik op een site voor dietisten waar staat dat vrouwen een Hb-waarde moeten hebben van minimaal 12. Ik zit bij de bloedbank altijd rond de 7 a 8 Misschien eens laten prikken bij de apotheek of huisarts.
pi_55079190
omearos, dat lijkt mij echt niet kloppen hoor, mijn Hb is een keer bijna 10 geweest, en daar werd ik echt raar op aangekeken, dat is hoog voor een vrouw..
\
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_55079223
Omearos, dit staat er op de site van de bloedbank..
quote:
Voor iedere donatie wordt het ijzergehalte (Hb-gehalte) gemeten. Bij gezonde mannen is deze waarde 7.5 mmol/l of hoger en bij gezonde vrouwen 7.0 mmol/l of hoger. Bij lagere waarden verwijst de bloedbank naar de huisarts. De huisarts geeft eventueel een voedingsadvies of schrijft ijzertabletten voor. Om bloed te kunnen geven moet het ijzergehalte 8.4 of hoger zijn bij mannen en 7.8 of hoger bij vrouwen. De bloedbank hanteert een ruime marge, om er zeker van te zijn dat de donor door het afgeven van een halve liter bloed geen bloedarmoede oploopt. Voor mannen met een ijzergehalte lager dan 8.4 maar hoger dan 7.5 geldt, dat ze geen bloed kunnen geven. Ze zijn echter gezond en worden dus niet verwezen naar de huisarts. Voedingsadvies en ijzertabletten zijn niet nodig en niet nuttig. Voor vrouwen met een ijzergehalte lager dan 7.8 maar hoger dan 7.0 geldt precies hetzelfde. Alle artsen van de bloedbank houden zich strikt aan de landelijk voorgeschreven grenzen van het Hb-gehalte.
pi_55079282
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:05 schreef omearos het volgende:
Daad bij woord gevoegd en net tomaten en komkomeer gehaald. Twee boterhammen met kaas, tomaat en komkommer gegeten bij de lunch

Ik heb net even gezocht op internet wat voor voedsel wordt aangeraden bij een lage Hb, kom ik op een site voor dietisten waar staat dat vrouwen een Hb-waarde moeten hebben van minimaal 12. Ik zit bij de bloedbank altijd rond de 7 a 8 Misschien eens laten prikken bij de apotheek of huisarts.
Het lab waar ik werk gebruikt 7,5 - 10 mmol/l als referentiewaarden voor een vrouw. 12 Lijkt me wat hoog.
***Levi was here***
  donderdag 6 december 2007 @ 15:13:52 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_55079314
HB van 12 is NIET normaal.

Vanaf 7 is normaal, ik had pas 7,2 en dat was een prima HB!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55079401
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:10 schreef teigan het volgende:
Omearos, dit staat er op de site van de bloedbank..
[..]
bedankt. Ik zit altijd rond die grens van 7,8 Vond het al vreemd dat ik met zo'n lage waarde wel bloed zou mogen geven. Snap nu wel dat ze me niet naar de huisarts hebben gestuurd maar wel voedingstips gaven (die ik half ben vergeten, vandaar dat ik er naar zocht) Maar ben dus stiekem wel gezond
[edit: ben nu ook de site van de bloedbank aan het lezen, leerzaam]

Dat strikt houden aan de grenzen is ook flexibel, ben een keer bij de bloedbank een paar keer geprikt tot er 7,8 uit de test kwam had eerst 7,6

[ Bericht 3% gewijzigd door omearos op 06-12-2007 15:31:39 ]
pi_55079508
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:13 schreef Troel het volgende:
HB van 12 is NIET normaal.

Vanaf 7 is normaal, ik had pas 7,2 en dat was een prima HB!
Ik vond het in een artikel over Hb en sporten:
http://www.natuurdietisten.nl/detail.php?id=457&cod=429&page=9

[edit] van de bloedbank:
quote:
Kan het ijzergehalte (Hb-gehalte) ook te hoog zijn?
Dat is zeldzaam, maar het kan wel. Bij een ijzergehalte boven de 12.0 (mannen) of boven de 11.0 (vrouwen) moet worden gekeken of dit door een onderliggende ziekte wordt veroorzaakt.

[ Bericht 28% gewijzigd door omearos op 06-12-2007 15:34:03 ]
pi_55080813
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:01 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik had er in het begin wel moeite mee om minder te eten. Maar tegenwoordig eet ik ook echt veel minder.. denk ongeveer helft van wat ik eerst at.
Everything is possible, the impossible just takes longer.
pi_55082622
MB alvast veel plezier
pi_55090942
ymme gefeliciteerd en lekker dat je al zo vlot kan beginnen en je een eigen bureau hebt!
Beterschap voor alle ziek, zwak en misselijk persoontjes

Het lijkt mij heel erg vervelend om steeds trek en/of honger te hebben. Ik heb er totaal geen last van, dat is wel anders geweest en ik benijd jullie niet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55091131
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:58 schreef Riann het volgende:
MB alvast veel plezier
zenks
Ja doei.
pi_55093721
Goeiemorgen dames!
Ik zit al weer op mijn werk... en over 4 uurtjes heb ik weekend! En dan ga ik maar eens wat doen aan mijn chronisch slaaptekort...
***Levi was here***
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:34:21 #205
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55093933
Ik hoop dat Engeland al helemaal in de kerstsfeer is, Motorbloempje!! Veel plezier!! (en ik hoop dat het daar minder regent)
pi_55093969
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
als wij morgen niet naar engeland waren vertrokken voor 't weekend hadden wij ook al kerstboom gehaald morgen hoor

kerst
Oeh, dat heb je goed voor elkaar! Veel plezier!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 december 2007 @ 09:18:54 #207
13151 crew  Rewimo
pi_55094631
MoBlo, heel veel plezier!

Gelukkig alweer vrijdag!
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:40:49 #208
4177 Jojogirl
pi_55095049
Ymme gefeliciteerd had er overheen gelezen, sorry

Veel plezier MoBlo.

Pandorah, je had me gemaild, maar ik heb thuis ruzie met Outlook dus ik kan nu niet meer bij het mailtje. Ik PM je straks wel even.
pi_55095284
dank jullie

net mams gebeld: we reizen zo naar Den Haag, en dan brengt zij ons weg

is leuk en dan lekker vanavond van het buffet genieten op de boot... ga heel weinig eten vandaag denk ik tot aan vanavond dan

enneh.. enige enge vind ik dat ik zo nog even op de motor naar huis moet vanuit Nijmegen.. het stormt zo...
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 december 2007 @ 09:56:37 #210
13151 crew  Rewimo
pi_55095364
Kijk maar uit inderdaad, het waait heel erg hard hier.
pi_55095702
MB: veel plezier met kerstshoppen in York. Da's erg leuk en heb ik ook een keer gedaan. Die Engelsen weten wat leuk kerstshoppen is .

Jojo: volgens mij heb ik je ge-pm-ed en was het geen mailtje .
pi_55095714
Goedemorgen
Hier weer wakker, maar eigenlijk geen zin om met de scriptie bezig te gaan.
Daarbij moet ik nu ook voor mn zieke man zorgen
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:16:31 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_55095799
Wij gaan vanavond richting mijn ouders, maar dat zal ook oppassen zijn met de wind zeg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55095939
Veel plezier MoBlo, echt leuk, met de Kerst naar Engeland.

Heb je hem aangestoken freecell?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55096116
Sterkte Freecell met zo'n zieke man. Hij heeft toch ook niet wat jij hebt / had?
pi_55096344
Nee, gelukkig niet, dan blijft er niets van hem over
Ik was vanmorgen 66,1

Hij is gewoon slap en ziekig en buikpijn enzo.
Als hij ziek is, heeft hj meestal niet zoveel symptomen, maar is hij wel een vaatdoek en kan hij bijna niks.

Het komt wel weer goed. Thee en broodjes honing
pi_55096387
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:45 schreef freecell het volgende:
Nee, gelukkig niet, dan blijft er niets van hem over
Ik was vanmorgen 66,1

Hij is gewoon slap en ziekig en buikpijn enzo.
Als hij ziek is, heeft hj meestal niet zoveel symptomen, maar is hij wel een vaatdoek en kan hij bijna niks.

Het komt wel weer goed. Thee en broodjes honing
Misschien kun je hem wat druivesuikertabletjes geven oid... neemt makkelijk op en voorkomt dat hij afvalt van dat ziek zijn.
Van jou blijft onderhand trouwens ook niet veel over!
***Levi was here***
pi_55096485
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

Misschien kun je hem wat druivesuikertabletjes geven oid... neemt makkelijk op en voorkomt dat hij afvalt van dat ziek zijn.
Van jou blijft onderhand trouwens ook niet veel over!
Ja, normaal eet hij pindakaas met hagelslag op brood, maar ik kreeg er nu in ieder geval nog 2 broodjes met boter en honing ingepraat, dus ik denk dat he wel goed komt.
Druivensuiker is een goed idee inderdaad zal ik even meenemen met boodschappen doen.

Van mij blijft heul wel wat over Alleen het gaat me nu wel even te hard hoor, dit is bijna 3 KG sinds zaterdag. Vind ik wel erg veel.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 december 2007 @ 11:13:06 #219
13151 crew  Rewimo
pi_55096958
Wat een ziekenboeg bij jullie! Beterschap hoor
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:15:52 #220
4177 Jojogirl
pi_55097032
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:12 schreef Pandorah het volgende:
MB: veel plezier met kerstshoppen in York. Da's erg leuk en heb ik ook een keer gedaan. Die Engelsen weten wat leuk kerstshoppen is .

Jojo: volgens mij heb ik je ge-pm-ed en was het geen mailtje .
Ja ik zie het nu en heb ook meteen geantwoord. Lekker bijdehand weer van me

Beterschap voor Tara freecell. En 3 kilo in een paar dagen is wel veel ja
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:51:22 #221
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55100684
Ik heb nòg een bijwerking van het afvallen. Denk ik Ik heb het niet alleen kouder gekregen, ik heb ook veel sneller zo'n verdoofde slapende voet, been of arm Het valt me gewoon op. Alsof ik zenuwen sneller afknel oid...herkenbaar bij iemand?
pi_55100751
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:51 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik heb nòg een bijwerking van het afvallen. Denk ik Ik heb het niet alleen kouder gekregen, ik heb ook veel sneller zo'n verdoofde slapende voet, been of arm Het valt me gewoon op. Alsof ik zenuwen sneller afknel oid...herkenbaar bij iemand?
Ja! zojuist nog

ik heb het al als ik eens wat langer op de wc zit. En dan zo mank de kamer in komen lopen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 7 december 2007 @ 13:55:38 #223
13151 crew  Rewimo
pi_55100787
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:54 schreef octopussy het volgende:
Ja! zojuist nog

ik heb het al als ik eens wat langer op de wc zit. En dan zo mank de kamer in komen lopen
Komt me bekend voor
pi_55101194
Hm, komt mij niet bekend voor.

Beterschap aan alle zieken!
  vrijdag 7 december 2007 @ 14:19:18 #225
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55101377
Ben ik in ieder geval niet helemaal gek

Net een lijstje van 2001 gevonden, daar was ik 11 kilo zwaarder dan nu. Voelt goed
pi_55101380
quote:
Check! Maar ik had de link nog niet gelegd
  vrijdag 7 december 2007 @ 14:22:38 #227
4177 Jojogirl
pi_55101473
quote:
Ja dat heb ik ook En ik heb het ook sneller koud nu.
  vrijdag 7 december 2007 @ 14:24:00 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_55101510
Ja, ook een groot nadeel: je zit een stuk harder, want je bent je kussentje kwijt

Wij gaan trouwens niet vanavond al naar Haaksbergen
* Troel werd niet helemaal lekker en ik heb Bert naar huis laten komen, dus die is nu hier aan het werk, maar dan ga ik niet twee uur rijden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')