quote:Op donderdag 6 december 2007 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
als wij morgen niet naar engeland waren vertrokken voor 't weekend hadden wij ook al kerstboom gehaald morgen hoorkerst
Misschien kun je hem wat druivesuikertabletjes geven oid... neemt makkelijk op en voorkomt dat hij afvalt van dat ziek zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:45 schreef freecell het volgende:
Nee, gelukkig niet, dan blijft er niets van hem over
Ik was vanmorgen 66,1![]()
Hij is gewoon slap en ziekig en buikpijn enzo.
Als hij ziek is, heeft hj meestal niet zoveel symptomen, maar is hij wel een vaatdoek en kan hij bijna niks.
Het komt wel weer goed. Thee en broodjes honing
Ja, normaal eet hij pindakaas met hagelslag op brood, maar ik kreeg er nu in ieder geval nog 2 broodjes met boter en honing ingepraat, dus ik denk dat he wel goed komt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien kun je hem wat druivesuikertabletjes geven oid... neemt makkelijk op en voorkomt dat hij afvalt van dat ziek zijn.
Van jou blijft onderhand trouwens ook niet veel over!![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:12 schreef Pandorah het volgende:
MB: veel plezier met kerstshoppen in York. Da's erg leuk en heb ik ook een keer gedaan. Die Engelsen weten wat leuk kerstshoppen is.
Jojo: volgens mij heb ik je ge-pm-ed en was het geen mailtje.
Ja! zojuist nogquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:51 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik heb nòg een bijwerking van het afvallen. Denk ikIk heb het niet alleen kouder gekregen, ik heb ook veel sneller zo'n verdoofde slapende voet, been of arm
Het valt me gewoon op. Alsof ik zenuwen sneller afknel oid...herkenbaar bij iemand?
Komt me bekend voorquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:54 schreef octopussy het volgende:
Ja! zojuist nog![]()
ik heb het al als ik eens wat langer op de wc zit. En dan zo mank de kamer in komen lopen
Check! Maar ik had de link nog niet gelegdquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:51 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik heb nòg een bijwerking van het afvallen. Denk ikIk heb het niet alleen kouder gekregen, ik heb ook veel sneller zo'n verdoofde slapende voet, been of arm
Het valt me gewoon op. Alsof ik zenuwen sneller afknel oid...herkenbaar bij iemand?
Ja dat heb ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:51 schreef Heavenlyblue het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:03 schreef Troel het volgende:
Nouja, leuk is het niet, we zouden mijn moeders verjaardag gaan vieren
euhm moet nog jarig worden, woensdag ben ik jarig, maar nu al geviert omdat ik volgende week de sinterkerst ding hebquote:Op zondag 9 december 2007 01:28 schreef octopussy het volgende:
Gothic Blackie, nog gefeliciteerdje hebt wel leuke cadeautjes gehad zeg! Als je die snoep dan even wegdenkt
Lekker rustig toch?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:02 schreef teigan het volgende:
jongens, wat is het hier stil zeg!!!
Ik ben vandaag naar Utrecht geweest, daar wat gewinkeld, bij een bruiloft geweest, en toen op tijd weer terug, en een heel interessant gesprek gehad in de trein met oa. een hoertje....
Nu weer thuis, nog even zitten en dan op tijd naar bed..
niet echt,l dus zo erg is het ook weer niet.quote:Op zondag 9 december 2007 09:07 schreef freecell het volgende:
Wel leuk bedacht trouwens
Wisten ze dat je aan de lijn doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |