Ik sluit me bij Ree aanquote:Op zondag 2 december 2007 23:17 schreef RayMania het volgende:
Ah, eindelijk nieuw topic. Kon dat niet vlugger?.
Ik zeg tot morgen, trusten.
Moet je die collegamod van je schoppen.quote:Op zondag 2 december 2007 23:17 schreef RayMania het volgende:
Ah, eindelijk nieuw topic. Kon dat niet vlugger?.
Ik zeg tot morgen, trusten.
en ook hieruit blijkt wel weer dat voetbal de belangrijkste BIJzaak is van het levenquote:Op zondag 2 december 2007 20:39 schreef borisz het volgende:
[..]
ja er was ook een reden voor.
Met oma gaat het niet zo goed, er is een tumor geconstateerd op haar eierstok. Morgen wordt ze geopereerd.
Kans is groot dat ze de kerst niet haalt.
zekerquote:Op zondag 2 december 2007 23:27 schreef tong80 het volgende:
Mooie beelden van de Kromme die moest huilen
Al zou ik ook niet meer kunnen leven zonder voetbal denk ikquote:Op zondag 2 december 2007 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ook hieruit blijkt wel weer dat voetbal de belangrijkste BIJzaak is van het leven
Sterkte, hopelijk is oma een stuk taaier dan de artsen vermoeden.
Gemist.quote:Op zondag 2 december 2007 23:27 schreef tong80 het volgende:
Mooie beelden van de Kromme die moest huilen
hij kreeg zijn boek. Die gaat hij geven aan iemand donderdag bij de perspresentatie. Maar de vader van Willem had zichzelf opgeofferd om die ' iemand' te helpen. en daar werd Willem erg emotioneel over.quote:
?quote:Op zondag 2 december 2007 23:36 schreef borisz het volgende:
[..]
hij kreeg zijn boek. Die gaat hij geven aan iemand donderdag bij de perspresentatie. Maar de vader van Willem had zichzelf opgeofferd om die ' iemand' te helpen. en daar werd Willem erg emotioneel over.
Oh, dat verhaal uit de oorlog in Breskens.quote:Op zondag 2 december 2007 23:36 schreef borisz het volgende:
hij kreeg zijn boek. Die gaat hij geven aan iemand donderdag bij de perspresentatie. Maar de vader van Willem had zichzelf opgeofferd om die ' iemand' te helpen. en daar werd Willem erg emotioneel over.
quote:Op maandag 3 december 2007 07:18 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen! Koffie!
Goedemorgen iedereenquote:Op maandag 3 december 2007 07:35 schreef DIGGER het volgende:
http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2242433&WT.mc_id=rss
Waarom zou je het in vredesnaam willen?
Tis trouwens lekker op de weg, veel ongelukken, honderden liters diesel op de rijbaan en een mislukte verplaatsing van een viaduct vannacht.
En Sinterklaas in Antwerpen....
Ziek.
Kennelijk kun je kids van een ander niet meer tot de orde roepen, al is er soms alle reden voor.
quote:Op maandag 3 december 2007 10:47 schreef appelsientje het volgende:
Nieuw huis voor Appelsientje!! (in Ermelo)
Spam![]()
nieuwe foto's!! begint eindelijk een beetje op te schieten met ons huis....
lekker zo'n warme winter
Valt wel mee, presteert al een paar jaar minder.quote:Op maandag 3 december 2007 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Corinthians zelfs, dat is verrassend.
Mooizo boriszquote:Op maandag 3 december 2007 15:09 schreef borisz het volgende:
Operatie van oma is geslaagdUiteindelijk is het niet zo'n zware operatie dan van te voren was gedacht
ze is weer bij kennis. Ze ligt nog wel op het IC ter observatie.
Goed nieuws!quote:Op maandag 3 december 2007 15:09 schreef borisz het volgende:
Operatie van oma is geslaagdUiteindelijk is het niet zo'n zware operatie dan van te voren was gedacht
ze is weer bij kennis. Ze ligt nog wel op het IC ter observatie.
Soms wenste ik even user te zijnquote:Op maandag 3 december 2007 15:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Let je ook op je eigen gezondheid mbt DAM
Ben je toch ook?quote:Op maandag 3 december 2007 15:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Soms wenste ik even user te zijn.
Ja, dat wel, maar kan ook weer niet uit m'n slof schieten tegen DAM of Tenneseequote:
Laat je m er toch weer aftrappen Reequote:Op maandag 3 december 2007 16:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar kan ook weer niet uit m'n slof schieten tegen DAM of Tennesee.
Want dan...?quote:Op maandag 3 december 2007 16:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar kan ook weer niet uit m'n slof schieten tegen DAM of Tennesee.
Nu ervoor?quote:Op maandag 3 december 2007 16:08 schreef tong80 het volgende:
Als je niks te doen hebt :
Gewoon geniaal. Nederland-2.
Lijkt me boeiend
WTF! die kerel ratelt er ff een uitkomst met 30 getallen achter de comma uit... (62/ 152 ofzo)quote:
Heb op de Belg zo'n docu gezien. Iemand die hier ook te zien is kent alle postcodes van Amerika uit zijn hoofd en alle telefoonnumers van New Yorkquote:
62 gedeeld door 152 en noemt binnen een minuut het getal met 40 getallen achter de kommaquote:Op maandag 3 december 2007 16:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
WTF! die kerel ratelt er ff een uitkomst met 30 getallen achter de comma uit... (62/ 152 ofzo)
Uitermate boeiend moet ik zeggen.quote:Op maandag 3 december 2007 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
62 gedeeld door 152 en noemt binnen een minuut het getal met 40 getallen achter de komma
Had je geen 12 minuten langer in de file kunnen staan. Ik had wel zin in een Hertog Jan op kosten van Grulezquote:
We kijken hem wel lief aan.quote:Op maandag 3 december 2007 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had je geen 12 minuten langer in de file kunnen staan. Ik had wel zin in een Hertog Jan op kosten van Grulez
Ik mag iig nog een half jaartje blijven, maar volgende week praten we nog even verder over wat voorwaarden enzo.quote:Op maandag 3 december 2007 18:19 schreef rubbereend het volgende:
het was het gesprek met de directeur vandaag?
quote:Op maandag 3 december 2007 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag iig nog een half jaartje blijven, maar volgende week praten we nog even verder over wat voorwaarden enzo.
Op maandag ga ik altijd met de trein terugquote:Op maandag 3 december 2007 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had je geen 12 minuten langer in de file kunnen staan. Ik had wel zin in een Hertog Jan op kosten van Grulez
Zorg nou eindelijk eens dat je vrouw die bontjas krijgt.quote:Op maandag 3 december 2007 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mag iig nog een half jaartje blijven, maar volgende week praten we nog even verder over wat voorwaarden enzo.
Ze laat haar schaamhaar al groeien als alternatief.quote:Op maandag 3 december 2007 21:24 schreef SCH het volgende:
Zorg nou eindelijk eens dat je vrouw die bontjas krijgt.
ga je ook?quote:
Die troep accepteer je toch niet.quote:Op maandag 3 december 2007 21:45 schreef Messenga het volgende:
Vaduz, de held
* Messenga stuurt Vaduz al tijden wat trance liedjes.. en luistert ineens Baltimore - Tarzan Boy..
Mess Zegt:
dit is een hit btw
Vaduz zegt:
in de dancelijst?
Jij mormel!quote:Op maandag 3 december 2007 21:45 schreef Messenga het volgende:
Vaduz, de held
* Messenga stuurt Vaduz al tijden wat trance liedjes.. en luistert ineens Baltimore - Tarzan Boy..
Mess Zegt:
dit is een hit btw
Vaduz zegt:
in de dancelijst?
Tarzan Boyquote:Op maandag 3 december 2007 21:45 schreef Messenga het volgende:
Vaduz, de held
Mess Zegt:
dit is een hit btw
Vaduz zegt:
in de dancelijst?
denk dat de kaartverkoop als een dolle zal gaanquote:
geen idee, heb er nu nog 12 in bestelling staanquote:
quote:
Okee.quote:Op maandag 3 december 2007 22:32 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had een in en output model verzonnen voor de economie waarvoor hij in 1974 de nobelprijs kreeg
we krijgen dit bij wiskunde. Alleen uit een paar interpetatievragen komen we niet uit.quote:Op maandag 3 december 2007 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
Nooit van gehoord. Zoveel algemene Economie heb ik dan ook niet gehad (Ik neem teminste aan, dat dit onder Algemene Economie valt). Een beetje de basis van de bedrijfseconomie, voor de rest niet veel.
quote:Op maandag 3 december 2007 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bos, ik verwacht van jou ook niet dat je weet wat actine fillamenten zijn, dat leer je ook niet op de middelbare school
Okeequote:Op maandag 3 december 2007 22:38 schreef borisz het volgende:
[..]
we krijgen dit bij wiskunde. Alleen uit een paar interpetatievragen komen we niet uit.
Jaquote:Op maandag 3 december 2007 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Je weet echt te weinig over mijn onderwijsachtergrond.
quote:Op maandag 3 december 2007 22:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja
Maar dan nogZou het knap vinden als je t wist zonder Biologie-gerichte opleiding
Ahh ok, duidelijk.quote:Op maandag 3 december 2007 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die van jou had ik ook niet geweten en het zal me waarschijnlijk ook worst wezen. Maar dat van Borisz ligt vanwege mijn MEAO-HEAO achtergrond net iets anders. Hoewel het waarschijnlijk dus niks te maken heeft, met de richting die ik toendertijd gekozen heb.
Is ook niet erg en ook begrijpelijk. Echt veel laat ik niet over mezelf los, volgens mij.quote:
morgen clquote:Op maandag 3 december 2007 22:45 schreef borisz het volgende:
Seedorf morgen voor CL wedstrijd nummer 100
Ja alleen de poule van Milan speelt morgen. Waarom weet ik niet, maar het is wel zoquote:
Alleen de groep van Milan, Celtic, Shakthar en Benfica (?)quote:
Milan speelt de wereldbeker over een paar weken in japan. Dus die spelen eerder.quote:Op maandag 3 december 2007 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja alleen de poule van Milan speelt morgen. Waarom weet ik niet, maar het is wel zo
quote:
Hoi. Ruilenquote:Op maandag 3 december 2007 22:01 schreef Againzender het volgende:
Tarzan. Heb ik hier ook nog liggen
liever een vluggertje dan helemaal nietquote:
stoepranden dat is een tijd geledenquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:05 schreef SeaOfLove het volgende:
WAKKER WORDEN!!!
waneer gaan we stoepranden?
En dan ben ik een jaar of 13 ouder dan dat jij bent...kun je nagaan hoe lang het voor mij geleden isquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:07 schreef borisz het volgende:
[..]
stoepranden dat is een tijd geleden
ik ga voor rubber/plastiek/whatever... ik ben alleen nuquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Pekingeend? Rubbereend? Stereoeend?
* Bluezz geeft SOL een schopje CUL
quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:49 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga voor rubber/plastiek/whatever... ik ben alleen nu![]()
als de batterijen het maar doen![]()
ik heb besloten om toch maar tot morgen te wachten, dan zijn HIJ en ikke weer saampjesquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Gereedschap weer in de aanslag, wel even eerst doorsmeren hoor.
ik heb ook zoietsquote:
pffft die had ik zaterdag de hele middag op en dat was niet omdat het zonnetje scheenquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:16 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen iedereen
meteen ff mijn zonnebril opzetten
whyquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:39 schreef appelsientje het volgende:
We hebben nu een kerstontbijt van mijn werk.....
kerstontbijt op 4 dec
Goed hoor!quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:10 schreef RayMania het volgende:
Hoi dndiek.
Alles goed in Beek en Donk?.
Niet te klagen, lekker rustig hier.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:27 schreef sjimz het volgende:
Hoe is het in Wageningen EC?
Het ligt gewoon hoger.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:29 schreef Suijk het volgende:
Moeilijk voor te stellen, EnGCatjuh.
Wageningen de de Europa Cup gaan niet samen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:27 schreef sjimz het volgende:
Hoe is het in Wageningen EC?
Echt wel! Gewoon de finale op de Berg!quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wageningen de de Europa Cup gaan niet samen.
Nog niet geweestquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom je nog wel eens bij de heilige grond EC?
ze heeft wel eens beter op de foto gestaanquote:
het gaat echt niet goed met haar zegquote:
lekker bergje om op te fietsenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nog niet geweestMoet ik de berg op fietsen
quote:
zekers, daar ook, nog lekker file gehad?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:12 schreef RayMania het volgende:
rubberduck! Alles kits ander de rits goed?
Elke ochtend maar tien minuten langzaam rijden. Tegenwoordig binnendoor, sla ik een groot deel van de A6 over wat naar de Hollandse brug gaatquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zekers, daar ook, nog lekker file gehad?
je lust er wel pap van?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een lekker wijf die Amy.
Je maakt wat meequote:
Maar je bent er neem ik aan toch wel een keer langsgereden?quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nog niet geweestMoet ik de berg op fietsen
Indd, wie is datquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Het bah, dat wordt een Bavje drinken.
Nee, all over the place.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dus rillingen en niet alleen over je rug?
Wij komen altijd vanaf Ede.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar je bent er neem ik aan toch wel een keer langsgereden?
Als wij naar mijn broer gaan komen we er wel langs in ieder geval, maar we komen dan ook vanaf de andere kant Wageningen binnen lijkt me.
Daar staat die hoerrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:09 schreef appelsientje het volgende:
Waar is bluezzzz toch ?? heb haar al een tijd niet meer gezien
Heel leuk jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar staat die hoerrrrrrrrrr[ afbeelding ]
Ja, ik zag de reclame al. Maar ik denk niet dat ik langs ga. Kom eigenlijk nooit bij de AHquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:12 schreef borisz het volgende:
Bos over bav gesproken, ga maar langs de AH van de weekis daar in de aanbieding.
En AZ neem dan wat leffe mee
Bossiequote:
Nee, valt eigenlijk wel meequote:Op dinsdag 4 december 2007 18:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bossie
Heb je ook zo'n heerlijk drukke december?
ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had niet anders verwacht eigenlijk
Op de Wageningse Berg?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voetbaltraining weer gehad.
Gaat steeds een tandje beter
Dat riep Theo Maassen ook alquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:12 schreef pascalheister het volgende:
En held van Bommel weer terug natuurlijk
Tsja, ik hoop dat Pietje Puk naar PSV komt en een geweldige clubcoach blijkt te zijnquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:29 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop dat Marco naar Ajax komt en een geweldige clubcoach blijkt te zijn.
Nee, op het USB.quote:
Ik denk dat het best een goede clubcoach zal zijn hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:29 schreef RayMania het volgende:
Ik hoop dat Marco naar Ajax komt en een geweldige clubcoach blijkt te zijn.
Nog nooit van gehoord, van Pukquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Tsja, ik hoop dat Pietje Puk naar PSV komt en een geweldige clubcoach blijkt te zijn
Maakt toch niet uit als hij een geweldige clubcoach blijkt te zijnquote:
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit als hij een geweldige clubcoach blijkt te zijn
Dat was even om te laten zien dat je opmerking niet echt slim wasquote:
naar het schijnt was hij ziek. Daniel Negreanu was de eerste die het naar buiten bracht op zijn site..quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Was hij ernstig ziek? Ik schrik er wel een beetje van.
Ah, ik heb al een artikeltje gevonden. De officiele doodsoorzaak is er niet, maar hij zou gisteren opgenomen zijn vanwege symptomen die veel weg hadden van longontsteking.
Okee...quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef borisz het volgende:
[..]
naar het schijnt was hij ziek. Daniel Negreanu was de eerste die het naar buiten bracht op zijn site..
Twee eikels hebben mijn Dirk overvallen vandaag. Kassamiep helemaal over haar toerenquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zag de reclame al. Maar ik denk niet dat ik langs ga. Kom eigenlijk nooit bij de AH
Echt niet. Die is gewoon pokeren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Twee eikels hebben mijn Dirk overvallen vandaag. Kassamiep helemaal over haar toeren
Pak ze sjimmie!
Bron?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Echt niet. Die is gewoon pokeren.
om donuts zeker.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Echt niet. Die is gewoon pokeren.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Spot niet met Pluk he, daar gaat het me om.
Politieradio.quote:
Ik heb het over de maakster van de tekeningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |