Ik sluit me bij Ree aanquote:Op zondag 2 december 2007 23:17 schreef RayMania het volgende:
Ah, eindelijk nieuw topic. Kon dat niet vlugger?.
Ik zeg tot morgen, trusten.
Moet je die collegamod van je schoppen.quote:Op zondag 2 december 2007 23:17 schreef RayMania het volgende:
Ah, eindelijk nieuw topic. Kon dat niet vlugger?.
Ik zeg tot morgen, trusten.
en ook hieruit blijkt wel weer dat voetbal de belangrijkste BIJzaak is van het levenquote:Op zondag 2 december 2007 20:39 schreef borisz het volgende:
[..]
ja er was ook een reden voor.
Met oma gaat het niet zo goed, er is een tumor geconstateerd op haar eierstok. Morgen wordt ze geopereerd.
Kans is groot dat ze de kerst niet haalt.
zekerquote:Op zondag 2 december 2007 23:27 schreef tong80 het volgende:
Mooie beelden van de Kromme die moest huilen
Al zou ik ook niet meer kunnen leven zonder voetbal denk ikquote:Op zondag 2 december 2007 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ook hieruit blijkt wel weer dat voetbal de belangrijkste BIJzaak is van het leven
Sterkte, hopelijk is oma een stuk taaier dan de artsen vermoeden.
Gemist.quote:Op zondag 2 december 2007 23:27 schreef tong80 het volgende:
Mooie beelden van de Kromme die moest huilen
hij kreeg zijn boek. Die gaat hij geven aan iemand donderdag bij de perspresentatie. Maar de vader van Willem had zichzelf opgeofferd om die ' iemand' te helpen. en daar werd Willem erg emotioneel over.quote:
?quote:Op zondag 2 december 2007 23:36 schreef borisz het volgende:
[..]
hij kreeg zijn boek. Die gaat hij geven aan iemand donderdag bij de perspresentatie. Maar de vader van Willem had zichzelf opgeofferd om die ' iemand' te helpen. en daar werd Willem erg emotioneel over.
Oh, dat verhaal uit de oorlog in Breskens.quote:Op zondag 2 december 2007 23:36 schreef borisz het volgende:
hij kreeg zijn boek. Die gaat hij geven aan iemand donderdag bij de perspresentatie. Maar de vader van Willem had zichzelf opgeofferd om die ' iemand' te helpen. en daar werd Willem erg emotioneel over.
quote:Op maandag 3 december 2007 07:18 schreef RayMania het volgende:
Goeiemorgen! Koffie!
Goedemorgen iedereenquote:Op maandag 3 december 2007 07:35 schreef DIGGER het volgende:
http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2242433&WT.mc_id=rss
Waarom zou je het in vredesnaam willen?
Tis trouwens lekker op de weg, veel ongelukken, honderden liters diesel op de rijbaan en een mislukte verplaatsing van een viaduct vannacht.
En Sinterklaas in Antwerpen....
Ziek.
Kennelijk kun je kids van een ander niet meer tot de orde roepen, al is er soms alle reden voor.
quote:Op maandag 3 december 2007 10:47 schreef appelsientje het volgende:
Nieuw huis voor Appelsientje!! (in Ermelo)
Spam![]()
nieuwe foto's!! begint eindelijk een beetje op te schieten met ons huis....
lekker zo'n warme winter
Valt wel mee, presteert al een paar jaar minder.quote:Op maandag 3 december 2007 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Corinthians zelfs, dat is verrassend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |